خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار داستان اسباب بازی 3

انیمیشن Toy Story 3 2010

سلام بر همراهان همیشه محله نابینایان. امید که تمامی لحظه‌هاتون به رنگ ناب عشق باشن!

باز هم رسیدیم به یکی از جمعه‌های متفاوت محله نابینایان که خیلی حرف واسه گفتن داره!

امروز قراره به سرزمینی بریم که قلمرو خیال، عشق و احساس، وفاداری، همکاری، همراهی و همدلی، و خیلی چیزهای قشنگ از این جنسه. مکانی به رنگ درخشان افسانه، اما سرشار از درس‌های واقعی و احساسی که لبخند به لب و اشک به چشم میارن و خاطره میشن.

امروز قراره به دنیای انیمیشن‌های توضیح دار محله بریم و ببینیم و بشنویم و حقیقت‌های زیبایی که در قالب قصه‌ای از جنس خیال لمس می‌کنیم‌رو به خاطر بسپاریم.

داستان اسباب‌بازی3انیمیشنیه که این بار قراره با هم ازش لذت ببریم و امیدواریم که موجبات رضایت خاطر عزیزتون‌رو فراهم کنه.

طرفداران انیمیشن حتما اندی و دوستان اسباب‌بازیش‌رو به خاطر دارن. می‌خواییم یک بار دیگه به دیدنشون بریم و در پیچ و خم ماجراهاشون همراهشون بشیم.

اندی دِیویس، صاحب یک دسته اسباب‌بازی پرماجرا، حالا دیگه بزرگ شده. اون پسربچه کوچیک حالا ۱۸ ساله و در آستانه رفتن به دانشگاهه. اسباب‌بازی‌های اندی، شامل وودی و باز لایت یر و بقیه رفقا، نگران آینده مبهمشون پس از رفتن اندی هستن. و ظاهرا این نگرانی چندان هم بی‌مورد نیست، چون از بد حادثه، اون‌ها به طور کاملا تصادفی سر از یک مهدکودک درمیارن که زنجیره‌ای از مشکلات جورواجور اونجا در انتظارشونه.

داستان اسباب‌بازی 3، کاری بسیار زیبا در ژانر انیمیشن و ماجراجویی، به کارگردانی لی آنکریچ و محصول سال 2010 کشور آمریکاست.

این اثر به یادموندنی پس از انتشار علاوه بر استقبال بسیار خوب از جانب طرفداران این سری کارها، نامزد 5 جایزه اسکار و برنده 2 اسکار از جمله بهترین انیمیشن سال هم شد.

انیمیشن توضیح دار داستان اسباب‌بازی 3 در ساعت 22، 10 شب جمعه 18 شهریورماه 1401 از رادیو اینترنتی محله نابینایان پخش شد، و علاقه مندان به دانلود و دریافت این اثر می‌تونن لینک مورد نظرشون رو در انتهای همین پست دریافت کنن، و یا در صورت تمایل با استفاده از قابلیت پخش آنلاین این اثر زیبا‌رو در همین پست ببینن و بشنون.

انیمیشن داستان اسباب‌بازی 3 سرشار از خنده و احساسه. دیدن و شنیدنش‌رو به تمام دوست داران فیلم و انیمیشن و داستان توصیه می‌کنیم.

بعد از تشکر فراوان و خدا قوتی صمیمی به عواملی که در تهیه، تنظیم و تدوین این اثر برای محله نابینایان نقش داشتن، راوی خانم فرناز امیری، و تدوین‌کننده آقای مهدی محمد قاسمی، و آرزوی بهترین‌ها برای تمامی شما عزیزان، میریم تا با اندی و دوستانش در داستان اسباب‌بازی 3 همسفر بشیم!

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «داستان اسباب‌بازی 3»