خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش صوتی به روز رسانی Internet Download Managerبه همراه کرکی کارا

درود دوستان.

چی کارا می کنین؟

-تو باز اومدی که؟

-بابا چه کار کنم دیگه، هم محلیامو دوست دارم هی میام پیششون.

-جدا؟

-باور نداری از خودشون بپرس.

خوب بچه ها، ببینم اصلا شما برای دانلودا‌تون از کدوم نرم افزار مدیریت دانلود استفاده می کنین؟

نکنه مثل من از Internet Download Manager (IDM) استفاده می کنین، خوب اگه اینطوره می خوام بپرسم آیا اصلا آپدیتشم می کنین؟

خیلیا می ترسن این نرم افزار بسیار کاربردی و مفیدو آپدیت کنن، البته حقم دارن می گن شاید کرکش از کار بیفته. حتی خیلی از سایتاییم که پچ این نرم افزارو ارائه می دن توصیه اکید می کنن که حتی الامکان آپدیتش نکنین.

ولی خب، نمیشه که اصلا آپدیت نکرد، چرا که تو هر آپدیتش یه سری باگهای نرم افزار برطرف می شه و یه چیزای جدیدم بهش اضافه می شه، مثلا من یه بار فایرفاکسمو به روز کردم، یه هویی دیدم دیگه IDM از اون پشتیبانی نمی کنه. بعد وقتی IDM رو آپدیت کردم مشکل حل شد.

خلاصه من یه کرک خوشگل دارم که اونو به شما تقدیم می کنم، فکرم نمی کنم به این زودیا از کار بیفته، حالا چشم نخوره ولی تا حالا که چند ماهه داره کار می کنه. یه آموزشم ضبط کردم و چگونگی به روز رسانی و توضیحات لازمه رو توش گفتم.

خوب دیگه خیلی اذیتتون نکنم.

سؤالی داشتین در خدمتم.

زت زیاد.

۳۱ دیدگاه دربارهٔ «آموزش صوتی به روز رسانی Internet Download Managerبه همراه کرکی کارا»

خواهش می کنم مهدی, خوشحالم که مفید بوده، اینم یه بیت شعر به زبان مشترک مادری من و تو. توضیح این که این چند بیت، از زبان طالب آملی معروف نقل شده در وصف “زِهره” nemaashtehreh saraa, veh hehka kerdeh. keeja ooneh hemraa veh semaa kerdeh. semaa ka toom bay boo, paasanka kerdeh. kalek zoo oh vardeh oh hahaha kerdeh. پیروز باشی.

سلام مجدد. آقا خعلی خعلی متشکر. الآن گوش دادم کامل. خیلی برام مفید بود. تشکر مجدد. میتونم یه سؤال خطرناک ازتون بپرسم؟
آقا آیا میشه خودمون برا IDM پچ بنویسیم؟ خخخخ تصور بفرمایید اگه دو یا سه تا از کله کامپیوتریهای محله که رهبرشونم مجتبی خادمی هست این فن رو یاد بگیرن چی میشه. اونوقت اگه IDM نسخه ۱۰ هم بییاد نگران نیستیم و خعلی راحت میگیریم و اگه فرضاً پچ الآن رویش جواب نده براش پچ مینویسیم.
شکلک: اگه بلدید به ما هم بگید من خیلی دوست دارم یاد بگیرم. آخه IDM خیلی خیلی بهتر از دانلود منیجرهای دیگهست. با جاز بنظرم سازگارتره. فقط یه چیزی هنگام دانلود با MozillaFirefox ازم سؤالی میپرسه که حتماً باید no رو بزنم. آیا اینم راه حل داره؟
تشکر.

سلام. در مورد پچ نویسی فعلا بماند، ولی در مورد فایرفاکس IDM اصولا خودش می ره و دانلودای مرورگرا رو در اختیار می گیره، هیچ سؤالیم نباید از شما بپرسه، لطفا نرم افزار IDM خودتو کاملا به روز رسانی کن، و بازم اگه همون سؤالو پرسید اونو کپی کن و همینجا تو کامنتا بذار تا بهت بگم جریان چیه. راستی شعرو متوجه شدی یا نه؟

سلام ,
بسیار کار خوبی کردی زدم برا دان . نظر من اینه که شما هم مثل دیگر دوستان زبان بلد , خوب میتونید ما رو از از اخبار و پیشرفت های نابینایی در اقصی نقاط جهان به سرعت مطلع کنید .
راستی دوست خوبم میبینم که پر کار شدی و امید دارم بیشتر ببینمت .
آموزش هایت هم کامل و بسیار خوبند , استفاده میکنیم . راستی چیزی از جنگل های گلستان باقی مونده ؟ یادش بخیر وقت برگشت از مشهد از اون مسیر برمیگشتیم . بسیار زیبا و دست نخورده بود .
موفق و پیروز باشی

سلام، شما لطف داری، وگرنه ما کجا و دوستان زبان بلد کجا؟ در مورد جنگلها هم متأسفانه روز به روز به دلیل مدیریت افتضاح و غارت همه جانبه جنگلهای گلستان، مازندران، گیلان و … رو به تباهی می رن، شاید چند صباحی دیگه از این مناطق جز بیابانی باقی نمونه. کی می دونه؟

سلام… ممنونم از زحمتی که کشیدین جنابِ مصدق… … برای عزیزانی که تواناییِ مالیِ خریدِ نرم افزار رو ندارن مفید خواهد بود قطعا… اما خوشبختانه پایگاهی به زبانِ فارسی داره این نرم افزار که با پرداختِ آنلاین از طریقِ کارتهای عضوِ شتاب به آسانی می‌شه به صورتِ کاملا قانونی یک بار برای همیشه اون رو خرید… دو سه سالی می‌شه IDM رو خریدم… بدونِ هیچ محدودیتی از تمامِ امکاناتش استفاده می کنم و هر بار به روزرسانی برای خودِ نرم افزار یا به روزرسانی برای هماهنگ شدن با مرورگرهای مختلف بیاد از سوی کمپانی، بلافاصله دریافت و استفاده می کنم…. با تعویضِ ویندوز و یا حتی تعویضِ کامپیوتر باز هم با کدی که کمپانی به شما داده تا همیشه می‌تونین استفاده کنین ازش… زمانی که من خریدم ۴۹ هزار تومان بود… نمی دانم تغییر کرده یا خیر… باز هم سپاس… پاینده باشین دوستِ گرامی…

درود بر شما دوست عزیز.
اتفاقا من هم از i d m استفاده میکنم و مدتی هست که مشکلاتی هم باهاش داشتم و میترسیدم آپ دیتش کنم. این آموزش و پچ بسیار برای من لازم و کاربردیه. بسیار ممنونم.
در خصوص زبان و ترجمه و این صحبتها دوست دارم تعاملی با شما داشته باشم. skype i d من farhadjafari57 هست. اگه امکان داره واسم request بفرست یا i d خودت رو اینجا بذار تا بتونم پیدات کنم. شماره همراه من هم: ۰۹۱۱۷۶۶۴۱۵۵ هست. همچنین آدرس ایمیلم farhadjafari57@gmail.com خوشحال میشم گپ و گفتی باهم داشته باشیم.
موفق باشی.

سلام مجدد
حقیقتش رو بخوای متوجه ابیات نشدم اما میدونم کارت درسته حالا مهم هم نیست بلاخره کپی برمیدارم و روش دقیق میشم و متوجه میشم.
در مورد پرسش MozillaFirefox هم مثلاً من الآن لینک کراک خوشگل رو اینتر کردم و کادر دانلود باز شد و من چون قبلاً دانلود کرده بودم DownloadLater رو زدم.
این پیغام اومد
Internet Download Manager
You have an obsolete Firefox browser integration, or Firefox integration
is not installed. Would you like to read how to fix it?
Yes No
که رو no کلیک کردم.
ممنونت میشم اگه بتونی من رو از این کادر مزاحم خلاص کنید.

سلام، شعر از طالب آملیه در وصف معشوقه اش زهره سروده، اگه قشنگ حرف به حرف روش دقیق شی و اگه مازندرانیو خوب بلد باشی می فهمی. در مورد IDM هم اگه اونو کاملا به روز کنی و حواستم باشه که در منوی Downloads بخش Options سربرگ general حتما باید Use Advanced Browser Integration تیک داشته باشه، در این صورت خودش میره و extension خودشو به روز می کنه و نیاز به نصب اون از جای دیگه ای نیست. متشکرم.

سلام
همین الآن بعد از اینکه اون کامنت بالا رو واستون نوشتم کنجکاو شدم تا بفهمم علتش چیه؟ تو اینترنت جستوجو کردم برخوردم به افزونه IDM integration که برای MozillaFirefox هستش. البته این افزونه قبلاً IDMPC بود که الآن نامش IDM integration شده که این IDM integration با فایرفاکس های بالا هم سازگاره من از فایرفاکس۴۰ استفاده میکنم. وقتی IDM integration رو نصب و اون رو Enable کردم و برای امتحان اومدم رو لینک آموزشی که شما گذاشتید اینتر کردم با کمال شگفتی دیدم دیگه این کادر کوفتی باز نشد. خیلی خوشحال شدم. دستتون درد نکنه که این آموزش شما مسبب خیر شد.

سلام هم استانی.واقعا پست کاربردی رو گذاشتی
من که خودم جرات نداشتم که برم اینترنت دانلود منجر رو به روزش کنم.با آموزش تو این جراتو پیدا میکنم و میزنم تو کارش.مرتضی من توی اسکایپ درخواست دادم.برم به گوشم که ببینم چکارا کردی.مرسی از شما

سلام و تشکر از آموزش مفیدتان راستش من از نسخه های قدیمی استفاده می کردم و همین الان که این را می نویسم تازه از آموزش شما استفاده کردم و آخرین نسخه دان لود منیجر را نصب و کرک کردم. . این را می گن یک پست مفید و کاربردی. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید