خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

در انتخاب عکس برای پروفایلهاتون بیشتر دقت کنید!

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه.
همین طور که از عنوان پستم مشخصه، میخواستم در مورد عکسهایی که روی پروفایل اسکایپ و وات یا هرجای دیگه قرار میدین صحبت کنم. البته خیلی حاشیه نمیرم. من هم مثل خیلی از شماها از کسی برای توضیح تصاویر کمک میگیرم و البته کنجکاو به توضیح در مورد قیافه و صحنه های مختلف هم هستم.
اخیرا موضوعی ذهنم رو درگیر و البته ناراحت کرد که لازم دونستم به عنوان یک همنوع بنویسمش بهتر از اینه که بیناها ببینن و یا بهتون نگن یا ترحم به خرج بدن و …..!
خلاصه خواهرم که عکس پروفایلهای بچه ها رو واسم توضیح میداد، به عکسهایی برخوردین م که یا نصفه یه آدم داخلش افتاده بود یا یه نفر سرش کاملا پایین بود و انگار از همه جا بی خبر ازش عکس انداخته بودن، یکی کلا پایین تنش فقط پیدا بود یکی صورتش کلا طرف دیگه ای بود و …!!
البته این مواردی که گفتم جدای از ژستهای مختلف هست مثل کسی که داره به دوردست نگاه میکنه خیلی متفاوته تا کسی که مشخصه اصلا تو این دنیا نبوده، کلا فکر میکنم عکس گرفتن هم یه سری موارد خاصِ خودشو داره که باید رعایت بشه. تا میشه داخل عکس چیزی دستتون نباشه قشنگتره، البته نه همیشه، مثلا خیلی جالب نیست که کسی بدون یه ژست و بدون حالت با یه نایلون خوراکی عکس انداخته باشه.
اینارو که میگم فقط و فقط برای اینکه خودم هم نابینام امیدوارم دوستانه بپذیرین و بهش فکر کنید.
اگر قصد دارین از خودتون عکسی بذارین، حتما از یک بینا کمک بگیرین، حتی اگر مطمئنین.!
راستی در بحث فوتوشاپهای تصاویر هم حتما دقت کنید جدای از سلایق شخصی، یه سری عکسهایی که تو ذهن ما زیباست ترکیبش با هم عکس خوبی رو به نمایش نمیذاره.
خلاصه عکس بذارین خیلی هم بذارین ولی حتما از بینا کمک بگیرین.
شاد باشین و شاد بمونین.
***بدترین ورشکستگی در جهان
از دست دادن اشتیاق است
اگر شخصی تمام هستی خود
به جز اشتیاق را از دست بدهد…

می‌تواند دوباره به موفقیت دست یابد***

۴۶ دیدگاه دربارهٔ «در انتخاب عکس برای پروفایلهاتون بیشتر دقت کنید!»

سلام زهره. کاملا درست میگی و منم همیشه توی عکس گذاشتن واسه پروفایل و یا صفحم توی اینستا از یه بینا که وسواس خاصی هم توی عکس داشته باشه کمک میگیرم، بعضی از بچه ها رو دیدم که میگن این رو زدنه و… ولی به نظر من چیزی که داره به نمایش عموم گذاشته میشه، اگر تمیز و زیبا و با رعایت ظریفکاری باشه هم احترام به خودمونه هم طرف مقابل. مرسی شاد باشی

یک ربع رو نمیدونم ولی الآن که فکر میکنم حس میکنم من هم چیزی در همین حدود برای انتخاب عکس، وقت میذارم.
دقیقا موافقم. به خصوص اینکه افراد بینا خیلی به تصاویر توجه میکنند.
دوستی دارم که یاد ندارم عکسی تغییر داده باشم و نظرشو نگفته باشه.

چرا متأسف!؟
دلیلی نداره همیشه همه موافق باشن که.
نظر شما محترمه ولی یه چیزایی با این طرز فکر منطقی نیست.
آخه کلا بحث اونی نیست که شما اشاره کردین، مشکل محدودیت بینایی هست. وگرنه نه اجباری در عکس گذاشتن هست و نه اینکه اجباری در انتخاب عکسی خاص. موضوع بحث، انتخاب یک عکس هماهنگ و دقیقه. در هر حال که ممنون از حضورتون.

سلام به موضوع خیلی مهمی اشاره کردید خیلی ممنون. من برای انتخاب عکس خیلی دقت می‏کنم از دیگران هم کمک می‏گیرم. دوستانی رو دیدم که تو عکس لب و صورتشون کاملا پفکی هست یا تو عکس دهانشون از پری داره می‏ترکه. یه عکس دیگه دیدم یه دوستی از خودش سلفی گرفته و گذاشته پروفایلش. تو عکس فقط بینی و یه چشمش افتاده. چون از نزدیک هست بینیش خیلی بزرگ شده.

درود.
میدونی چیه زهره؟ تا الآن هر چی نوشته و پست از تو دیدم واقعا به نظرم تحسینبر انگیز بوده و از خوندنش لذت بردم.
تو یکی از واقع بینترین دختر های نابینایی هستی که تا الآن توی عمرم دیدم.
چیزی که توی پستت نوشتی یکی از مصادیق کامنت دیروز من توی پست نیایش هست: این که ما هر چقدر هم که مستقل باشیم گاهی تو یه سری چیزا ناچاریم از بینا ها کمک بگیریم.
انتخاب عکس برای پروفایل و کلا عکاسی و عکس گرفتن و یا انتخاب عکس برای هر چیز دیگه ای از جمله این موارده.
همچنین به مطالب پستت باید این نکته رو اضافه کنم: دوستان خوب؟ توی واتساپ یا تلگرام یا هر جای دیگه قسمت مربوط به عکس های پروفایل دارای یه شکل خاص شبیه یه کادر هستن که عکس انتخابی ما باید قابلیت این رو داشته باشه که توی اون کادر جا بشه. پس اگر یه عکس خیلی قشنگ دارید که از خوببودن و عالی بودنش هم اطمینان صد در صد دارید بدون کمک گرفتن از یه فرد بینا نذاریدش رو پروفایلتون چون اگر عکس مناسب کادر مربوطه نباشه, کار خراب میشه.
شاد باشید.

درود بر فروغ، دوست مهربونم.
همیشه لطفت شامل حال من شده. فدای محبتت.
دقیقا همین طوره و البته که این وابسته بودن خیلی هم طبیعی هست و برای افراد بینا هم اتفاق میفته.
با نکته ی مازاد بر پست هم کاملا موافقم.
باید یه فرد بینا تنظیم بکنه و قسمت اصلی عکس رو داخل کادر جا بده.
ممنون که اومدی و خوشحالم کردی.

سلام نرگس جانم.
تو خودت عالی هستی گلدختر.
آره راستی یادم رفت که نظرم رو بهت بگم.
خواهرم توضیح داد زیبا بود.
البته نه به زیبایی سارینای ما! هاهاهوهوهاهوها.
لایک به وجود پر مهرت.
مرسی که کامنتیدی مثل همیشه ازت انرژی گرفتم.

سلام و درود بر بانو مظاهری میز گرد گذار محله
خوبید یا بهترید آیا
خب من فقط یه واتسآپ دارم و البته عکس هم نداره پروفایلم و راحت
دیگه هم دغدغه ی این رو ندارم که عکس پروفایلم رو فلان خانم بینا که بهم توی پیوی پیام داده یا فلان دوستم که برام فلان متن رو ارسال کرده بعدش بهم بزنگه و بگه احمد …. با این عکس پروفایلت کلاً که باهاتون موافقم یا عکس نذاریم روی پروفایلمون یا با کمک یه بینا یه عکس خفن و با ژست خوب بذاریم
عصرتون بهاری و زیبا و با یه تعم خوب مث عطر بهار نارنج
روزتون به شادی و نیک کامی وقت خوش و خدا نگهدار

درود بر آقای وکیل در آینده ای نزدیک.
البته عکس گذاشتن خوبه و اعتماد به نفس میده به آدم. خخخخ.
راستی من این نکته رو حتما بنویسم که: منظور من این نبود که حتما عکسهای به قول شما خفن و با ژست خاص یا موقعیتی خاص قرار بدین.
بلاخره هر کسی سلیقه ای داره و قابل احترام.
منظورم اینه که هر عکسی قرار میدین از لحاظ کیفیت و ژست مناسب باشه. مثل همون نکاتی که نوشتم، نباشه.
سپاس که سر زدین.

سلام. من عکس ندارم فقط گاهی اگر حسش باشه نوشته رو عوض می کنم و عکس بی عکس. با غزل موافقم چیزی که به نمایش عموم گذاشته میشه باید تمرکز و دقت صرفش کنیم. و چه بخوام چه نخوام اگر عکس روی پروفایلم بذارم باید باید حتما از۱بینا کمک و نظر بخوام چون چیزی که من از خودم به اشتراک نگاه های عموم می ذارم دیگه مخصوص خودم نیست و۱چیز عمومیه از من و باید درست و دقیق باشه! توضیحات رو باقیه عزیز ها دادن و من فقط باید۱لایک به اکثر کامنت های دوستان و پست خودت می زدم ولی طبق معمول پر حرفیم گرفت و نتیجه شد این! خلاصه اینکه ایول داری مثل همیشه!
و شاد باشی تا همیشه!

سلام
جالب بود. اگه یه کم زیاد عکس بگیریم دیگه خیلی کم پیش میاد که نصفه بیفتیم. کم کم دستمون به اندازه ها عادت میکنه.
تازه با وجود face detection و taptapsee خیلی دستمون بازتره. با این حال تو بعضی از عکسا نمیشه از بینا کمک نگرفت. من عاشق عکس گرفتنم. هی عکس میگیرم بعد میرم با taptapsee همه رو نگاه میکنم.
دیدن عکس ملتم تو واتسپ و تلگرام تفریح خوبیه

درود!
واقعا که عجب کم حوصله هستیااااااااااااا
شماره ای که دادم خودم هستم با نام عدسی بشاش با نوکیا ان۸۲ در واتساپ که با گوشی نوکیا ان۸۲ کار میکنم و عکسم هم عکس خودم و همکارم با دوچرخه دو نفره است که نیم روخ گرفته شده است و من نفر دوم روی دوچرخه هستم
این عکس را یکی از همکاران با ماشینش سرعتش را با ما تنظیم کرد و دوتا عکس گرفت که این یکی از اون یکی قشنگتر افتاد که من گذاشتمش روی واتساپم…
مهم عکس من و همکارم نیست
مهم عکس دوچرخه است که خوب افتاده است…
همیشه شاد و خندان باشی!

دیدگاهتان را بنویسید