خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اینم نتیجه بد خوابی یا بی خوابی. از من میشنوید ساعت خوابتونو به هم نزنید!

این چند روز بدجور درگیر کارای کتاب آفیس 2007 Office 2007 بودم. به طوری که دیشب واسه کپی کردن چند فایل روی سرور تا ساعت چهار صبح نخوابیدم و بعدش هم ساعت هشتو نیم باید می رفتم اصفهان چون کلاس تدریس خصوصی کامپیوتر داشتم.

ساعت چهار صبح خوابیدم و هشت بیدار شدم. آقا چشمت روز بد نبینه سردرد بود که امانمو بریده بود. نمی دونم دیگه این لعنتی از کجا پیداش شد.

خونه ما تا اصفهان یه شصت کیلومتری فاصله داره و یک ساعتو نیم طول میکشه تا با ماشین های خط برسی اصفهان!

اعصاب خرد! رفتم سر کلاس و سعی کردم یه چیزایی درس بدم. نباید واسه شاگردم کم میگذاشتم. این که من کم خوابیده بودم و سردرد هم داشتم گناه اون نبود و با وجود همه اینا داشتم از کنترل خارج می شدم.

خدا رو شکر تونستم کلاسو به خوبی و با بازده بالا تموم کنم و برگردم خونه. ولی تو راه برگشت، ظهر ساعت یک تو اون گرمای مردادی پدرم در اومد و سردردم تشدید شد.

به هر زوری بود خودمو رسوندم خونه و تا ساعت شش بعد از ظهر خوابیدم. حالا یکی دو ساعته که بیدار شدم ولی سردرد هنوز باهامه. منگم. گیج می زنم. اصلا نمی دونم چم شده. اینا رو هم تو همون عالم هپروت دارم می نویسم.

دعام کنید زودتر سرم خوب بشه چون من به انرژی مثبت شما ها ایمان دارم.

امروز نمیخواستم خبر بد بدم و موج منفی بفرستم ولی یه دفعه شد. دست خودم نبود.

در عوض این پست رو با یه خبر خوش به پایان می برم و اونم اینه که دوست بسیار عزیزم، آقا محمد گل، لطف کرد و زحمت برنامه نویسی سیدی آفیس 2007 office 2007 رو به عهده گرفت.

اینطوری دیگه استفاده از سیدی واسه اونایی که مثل من راحتی رو خیلی دوست دارن راحت تر شده.

کافیه فهرست رو گوش کنی و شماره بخش مورد نظر رو بنویسی، بخش مورد نظر بدون معطلی شروع به پخش شدن می کنه.

تا درود بعدی، بدرود.

مواظب خودتون باشید.

دیدگاهتان را بنویسید