خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

18 تیر تولد من .

سلام و 1000 سلام به دوستای گوش کنیه خودم .
درست در 24 سال پیش یعنی در 18 تیر 1368 در ظهر چنین روز قشنگ و آفتابی مامان من در بیمارستان نمازی در شیراز یه فرشته به نام ساجده به دنیا آورد که اول اصلا دوسش نداشت یعنی نه این که دوسش نداشتا چون فرزند دوم خانواده بود زیاد ذوقی واسش نداشت و بعد از زایمان به دلیل بی خوابی حسابی خوابش میومد و وقتی ساجده خوشکلرو میبرن پیشش که بهش شیر بده مامانش در هین شیر دادن به اون نینی خوابش میبره و نزدیک بوده که ساجی کوچولو خفه بشه و از روی تخت بیمارستان بیفته زمین ولی پرستارها و همراه یکی از هم اتاقی های مامانش نمیزارن و اون کوچولو رو میبرن و ازش مراقبت میکنن تا مامانش استراحت کنه . بله جونم واستون بگه که ساجده کوچولو به دلیل فامیل بودن بابا و مامانیش کم بینا میشه که از اول تولدش کسی متوجه نمیشه ولی در سن 6 سالگی یکی از همسایه ها که خیلیم ساجی رو دوست داشته متوجه میشه که ساجده وقتی میخواد شبا بره خونشون تو حیاط اونا که اصلا هم چراغ نداشته و تاریک بوده با دست دنبال دمپاییهاش میگرده و این موضوع رو به مامان ساجده خبر میده و بعد مامانی که بیشتر به دختر کوچولوش دقت میکنه متوجه میشه که بله انگار چشماش مشکل داره میبرتش دکتر خدا دوست و دیگه مطمئن میشه که دخترک مشکل کمبینایی r p داره ولی مشکل دخترک رو به روش نیاورد و گذاشت که مثل کودکیاش مستقل باشه و مستقل بزرگ شه .

الان اون دختر کوچولو بزرگ شده و درس خونده و بارها و بارها از مامان و باباش میشنوه که بهش میگن تو باعث افتخار ما هستی و شنیدن این جمله از 1000 تا جمله ی زیبا واسه ساجده زیباتره .
بله من بزرگ شدم و امروز 24 سالم شده البته بعضیا میگن که 25 سالت شده نمیدونم اونا چه طوری حساب میکنن ولی خودم که حساب میکنم 24 سالم هست ولی هنوز مثل بچگیام شیتون و پر جنب و جوش و پر سر و صدا هستم و خودم هیچوقت احساس نمیکنم که بزرگ شدم .
روز تولدم واسم خیلی ارزش داره و دوست دارم به همه بگم امروز تولدمه و اونارو خوشحال کنم از این که آدمارو حتی واسه 1 لحظه خوشحال ببینم لذت میبرم و اصلا دوست ندارم تو جمعی که میرم کسی ساکت یا غمگین باشه اگر ساکت یا غمگین باشه دیگه خدا به دادش برسه از سر و کولشه که میرم بالا و اونقدر اذیتش میکنم تا بالاخره یا صدای جیغ و دادش رو درمیارم یا میخندونمش .
حالا همه یه صدا بلند این شعر رو بخونید و بعدش با صدای بلند بخندید و اون رو هدیه بدین به من که این هدیه بهترین و با ارزش ترین کادو به من هست و همیشه به خاطرم میمونه .
بخونید …
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعارو فوت کن تا 100 سال زنده باشی .
دوستون دارم یه عالمه . هرچی بگم بازم کمه .

۶۰ دیدگاه دربارهٔ «18 تیر تولد من .»

سلام تولدت مبارک صد سال نه کمه هزار سال نه کمه بیشتر از هزار سال به این سالها امیدوارم که زندگی پر از شادی داشته باشی. به نطر من که باید با هم محله ای ها جمع بشیم یه کادوی درست حسابی بگیریم اگه هم نگیرن چاره ای نیست خودم باید این زحمتو بکشم به هر حال موفق باشید باز میگم تولدت مبارک

خداییش من اولین کسی بودم که از این محله با پیامک تولدت را تبریک گفتمهاتازه یک روز قبل.
اما ای کاش همان روز اول مرده بودی خیلی حل می داد بی خودی هم خودت را توجیه نکن مامانت ازت خوشش نمی آمده است که خوابش برده است وگرنه مامان من تا یک ماه بعد از تولد من بیدار بود توی سایت گوش کن آن وقتها هم نوشت که من به دنیا آمده ام باور نداری
تولد مبارک خداییش من اولین کسی بودم که از این محله با پیامک تولدت را تبریک گفتمها
یادت نرود

سلااااام استااااد خودم .
اثلا کلا اولین نفری بودی که بهم تبریک گفتی نه فقت از افراد این محلی کلا .دوستا و فامیلامون از ساعت ۱ شب شروع کردن به زنگ زدن پیامک تبریک دادن .
تو پیام گفتم این جا هم میگم واقا خوشحالم کردی چشمک جان جبران میکنم فجیح 🙂 واقا ممنون استاد و موفق باشی …

سلااااام وااااای دیگه دارم ذوق مرگ میشم دیگه از خوشحالی مدیر خوبمونم بهم تبریک گفت 🙂 ممنون مجتبی جان واقا خوشحالم کردی که بهم تبریک گفتی .
این مهم نیست که اول یا اخر تبریک بگی این واسه من مهم که بالاخره تبریک میگی چون شادی ما بچه ها واست مهم هست و همیشه دوست داره خوشحالمون کنی .
یه دنیااااااا ممنون مجتبی جان .

وایییییییییی خدای من دخترا کوشین؟
تولد آجی ساجده ست عزیزم نشد زود تر بیام ببخش گلم!
دست دست دست
همگی بیاین وسط تولد آجی ساجی خودمونه!
آخی نازیییییییییی چه کوچولووووووووو بودی!
تولد تولد تولدت مبارک ایشالا صد سال زنده باشی با خوشی!
از صمیم قلب خوشحالم به خاطر دوستی با تو گلِ قشنگم!
درست ۵۷روز از من کوشولو تری ووووووووییی عزییییییییزم
I wish God bless you…
With all joy and cheers…
May you live a long life…
May you get all good thing in your life…
May you have happy days and nights…
May all your dreams come true…
May all your desires be fulfilled…
May you spreading happiness everywhere…
And
Stay away from every sorrow and grief…
HAPPY BIRTHDA
😡

تولد تابستونی شما مبارک.
من کلاً تولد ها و جشن ها رو دوست دارم.
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی
لبت شاد و دلت خوش هزار سال زنده باشی
فکر کنم شاعرش عصبانی بشه که یه کم شعرش تغییر کرد ولی اصلاً مهم نیست.
شاد باشید.

سلام دوست من.
تولدت مبارک. کاش می شد لحنرو هم نوشت تا بشنوی و بخونی که دارم با شادترین و بلندترین صدا بهت تبریک میگم. کاش می شد بوسهرو نوشت تا می خوندی که یک عالمه می بوسمت. تولدت مبارک ساجده. احتمالا بهم می خندی ولی بذار بگم تا بخندی. این خنده قشنگت باشه کادوی من بهت که دستم نمی رسه بهت کادو بدم. پس میگم تا بخندی.
وقتی پستترو خوندم حس کردم الان، اینجا، در این لحظه خیلی خیلی دوستت دارم. نمی تونم توضیح بدم واسهت. فقط حس کردم دوستت دارم اندازه یک بغل بزرگ بزرگ ستاره همیشه روشن.
باز هم تولدت مبارک عزیز من.
پاینده باشی.

سلام یک میلیون سلام واآآآی نمیدونم چی کار کنم چی بگم که تولد آجی کوچولوی عزیزمه بچه ها پس کو جشن تولد مجازی ما که هر کار بکنیم از خوشحالی به دنیا اومدن ساجده زیبا و نازنین کمه.ساجی مهربونم تولدت و زندگیت پر از برکت شادی و خیر انشاالله از قدم تو همه دلشاد بشن و به آرزوهای پاکشون برسن خدا هم به مناسبت این مهمونی باحالش غمها رو جبران میکنه پس میمونه کیک برا شیرین کامی دوستهای خوبمون بابا سهم منو بر ندارین منم حالا که این جوره خیلی میخوام از همه نمونشو آخه چرا این دخترا نمیان دور هم بشینیم بسه دیگه چقد خوراکی میارین واسه ایم پسرا بابا همشو خوردن یه کم هم نمیان تو آشپز خونه بهمون کمک کنن از حالا هر کی به چیزی دست بزنه حالا چه نبینه چه بخاد زیادی بهره مند بشه بهش خامه نمیدم میوه های خوشمزه هم هستا گفته باشم ظرفا رو هم باید بشوره شکستنی جریمه داره

سلاام مرتضی عزیز درست فکر کردی من عرب هستم ولی از اون عربهایی که اثلا بلد نیست عربی حرف بزنه و این خیلیی بد هست .
ساجی ازت تشکر میکنه و خیلی خوشحالم که استاد زبان خوبم من رو محترم میشمره و میاد پستم رو میخونه و نظر هم میزاره واقا خیلییی خوشحالم یه دنیا ممنون .

سلام ساجی جونم. ببخش منو. شرمنده که خیلی دیر رسیدم. اگه یک ساعت زودتر می اومدم خوب بود ها! ولی رفتم حرم آقا امام رضا برای همه دعا کردم بچه ها. برای همه تون آرزوی سلامتی و خوشبختی کردم. امشبم که تا سحر بیدار میمونم ساجده جون امیدوارم که همینطور شاد و سر حال باشی تا صد و بیست سال دیگه. به قول عمو پورنگ: کاشکی که صد ساله شی، نه صد و بیست ساله شی، نه صد و بیست سال کمِ، همیشه زنده باشی!! میبوسمت.

ساجده! سیلام تولدت مبارک! انگار منم دیر رسیدم! منم کیک و میوه میخوام! همه با هم تولدت مبارک تولدت مبارک! هاها! فقط زود کیک منو بیارید! آی معسود بشین بچه ها رو اضیت نکن! امین کبریت بده! شمعها خاموش شدن! استادمون چشمک تو هم بیکار نشین! هاها! راستی سجاده فکر کنم این بار دیگه اسمتو درست نوشتم! هان؟؟؟

ساجده ای فرشته شیراز
نغمه ای خوش به زندگی بنواز

چون شدی پاک دختری زیبا
شاد مانی و سرخوش و رعنا

هر زمان تندرست و خوش اندیش
از دت غم زدوده و شادی بیش

زادروزت مبارک ای صنما
بهترینها برای تو از ما

ساجی جان! خیلی با این پستی که گذاشتی حال کردم. از پشت نوشته هایت معلومه که چقدر شر و شوری و این یک نعمت خدادادی هست که خوشحالم داریش. من دیر رسیدم که همون دیروز جواب بدم. ولی خوب, الان هم بد نیست دیگه. یک روزه شدی و از آب و گل در اومدی و میتونی بخونی و چشاتو و گوشات رو باز کنی. بسیاری خرد, کم بودن اندوه, فزونی شادی, سلامتی مدام, سایه مهربانی, گرمای خانواده, دل بزرگ, قلب آرام, جان رها, همت بلند, طبع گشاده, سینه مشروح, سرچشمه شادی, و هرچه خوبی در جهان هست ارزانی تو باد ای بانوی ایران زمین.

بچه ها واقا از تک تکتون تشکر میکنم و هیچ وقت این تولدم رو یادم نمیره چون باعث شد که دوستای خوبی پیدا کنم و اونارو بشناسم .
از ته دلم بهترین و زیباترین چیزها رو از خدا واستون میخوام و بی پروا میگم که همتون رو از صمیم دلم دوست دارم .
از بچه هایی که تو فیسبوک هم بهم تبریک گفتن تشکر میکنم .
راستی دیشب به نخودی جونمم زنگ زدم سلام همتون رو رسوند .
دوستون دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه …
🙂

سلام سلام,
امروز ۱۸ تیر] خورشید شادمانه ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت قلبها به مناسبت آمدنت خوشآمد خواهند گفت,
فرشته ی آسمانی بیست و چهارمین سالروز زمینی شدنت مبارک
ساجده جوووووونم دوستت دارم ببخشید که دیر گفتم
تبریک صمیمانه مرا از صمیم قلب پذیرا باش

سلااااام ساجی خانم! بدون شک من آخرین نفری هستم که تولدتو تبریک میگم! آخه دو سه روزه که نتونستم به محله سر بزنم! البته حق داری که تبریکاتمو نپذیری! چون کهنه و بیات شده و وارد ۲۵ سالگی شدی! انشا الله سالهای آینده جبران میکنم! بازم میگم تولدت مبارک!

هپی برس دی تووو یووووو
هپی برس دی توووو یووووووو
هپی برس دی تووووو یوووو
ههپی برس دی تووو یووووووووووو
گروه سرود الهام تقدیم میکند:تولدت مبارک بااااد
پس کوشین شما؟چرا کسی نیس؟بابا من گروه سرودم دیر آماده شد خب…

سلام
عزیزم، اکنون به جای دستانم دو بال طلایی میخواهم تا در زیباترین تاریخ تقویم، برای ستاره باران کردن شب تولدت تا آسمان پرواز کنم و برروی ماه بنویسم تولدت مبارک.
ساجده جان واقعا خوشحال شدم از تولدت. من از بیست و دوم خرداد تا دیروز رشت بودم. امروز به محلّه برگشتم و تا آخر تابستون هستم. هوراااااا
من هم مثل تو متولد تیر هستم ولی شش تیر ۱۳۷۰. حالا از اینها که بگذریم، الآن که من اومدم اینجا و دیدم خوردنیها رو جارو کردن دلم میوه و کیک و شربت خواست. آخه یکی نیست به من بگه مجبوری با زبون روزه از این چیزای خوشمزه بخونی؟ حالا ساجی جون به نظرت چی کار کنم؟ فکر کنم برم تا افطار بخوابم خوبه نه؟ اینجوری همه ی لحظات در خواب سپری میشه موقع الله اکبر اضان بیدارم میکنن.
من شب چهارم تولدت رو ستاره بارون میکنم به جای شب اول.اشکالی که نداره؟ فعلا خداحافظ

سلاااااام ساقی جونم واقا جات خالی بود واسه تو خوردنی نگه داشتم فقت واسه سامان چیزی نزاشتیم تا بتونیم دلش رو آب کنیم 🙂 ممنون عزیز دلم که تولدم رو تبریک گفتی منم تولدت رو تبریک میگم و بهترینارو واست ارزو میکنم .

دیدگاهتان را بنویسید