خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش ذخیره اس ام اس های خود در سیستم

سلام باز آمدم با یک آموزش دست و پا شکسته اما مفید

این آموزش برای گوشی های سیمبین  میباشد
بعضی وقتا پیش آمده که از خیلی اس ام اس های موجود در گوشی خودمان خیلی خوشمان آمده و دوست داریم آنها را در یک جا مثل کامپیوتر ذخیره کنیم خوب سه را داره .
1.گوشی خود را با کابل به سیستم نصب کنیم و توسط نرم افزار پی سی سوئیت ورژن 6 این کار را بکنیم خوب چطور ؟به پوشه پی سی سوئیت رفته و گزینه مسیجین را انتخاب کرده و از اونجا تمام پیامک های خود را که ذخیره کرده یا فرستاده ایم را به کامپیوتر انتقال بدهیم.
2.در اس تی کارت یا همان مموری گوشی خود بعد از نصب توسط رم ریدر یا هر چیز دیگه به سیستم پوشه ای است در مموری به نام privateکه با انتقال این پوشه به سیستم خود میتوانیم آن را به مموری دیگه نیز انتقال بدیم فقط یه مشکل است اونم اینه که اگر بخواهید این پوشه را به مموری دوستت نیز بدهید تمام پیامک هائی که دوستان یا آشنایانتان فرستادن به همان اسمی که شما ذخیره کردید در گوشی دوستتان نیز نشان داده میشه .3.
روش سوم اینه که نرم افزار زیر را از لینکی که میذارم دانلود کنی و بر روی گوشی خود بنصبی و اس ام اس هائی را که دوست داری به سیستم انتقالشان بدهی را به صندوق ورودی گوشیت انتقال بدهی و به روشی که در آموزش صوتی نیز است تبدیلش کنی به فرمت txt و به سیستم انتقالش بدهی .یادم رفت بگم روش اول بعد از انتقال راحت میتوانید بعد باز از طریق کابل اس های خود را به پوشه پیش نویس های خود یا همان درفت گوشی خود انتقال بدهید . از اینجا دریافتش کنید.

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «آموزش ذخیره اس ام اس های خود در سیستم»

سلام یه روزی دنبالش بودم اما الآن دیگه از سرم افتاده ولی شاید دوباره نیاز شد …. در هر حال مرسی … زحمت کشیدید فراوان … در اولین فرصت دانلود می کنم … راستی بهتون هم تبریک می گم ان شا الله مدال آور طلایی اولین مسابقات جهانی آسیایی و کلاً برون مرزی پیش روی …. شاد باشید و همیشه سربلند …

سلام دوستان فکر کنم یه مشکلی پیش آمده ولی نگران نباشید لینک بعدیش را فرستادم تا آقای مدیر بگذاردش واستان .سیتا این که خیلی راحته نمیدانم چه لزومی است که آدم بیاد اونجا خوب اگر از این راه نتوانستی /زنگ یا ایمیل بزن تا راهنمائیت کنم.ایمیلم milad2761@gmail.com

سلام. من یک سوال از حضورتون داشتم. من تمام پیامک هام رو تا این لحظه به وسیله برنامه نوکیا اوی سوئیت به کامپیوتر منتقل کردم. بعد لازم شد ویندوز کامپیوتر رو عوض کنم. در نتیجه مسیر برنامه اوی سوئیت رو پیدا کردم و کل فولدرش رو کپی کردم. دیتابیس هم توش بود. بعد از تعویض ویندوز دوباره اوی سوئیت رو نصب کردم و فولدر کپی شده رو به محل مربوط به این برنامه منتقل کردم. الان با وجود اینکه دیتابیس و بقیه فایل ها داخل فولدر اوی سوئیت هست پیامک ها نمایش داده نمی شوند. لطفا من رو راهنمایی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید