خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

آشنایی با ورزشکاران نابینا، معرفی قهرمان تیم ملی شنا

سلام به هم محله ای های عزیز و دوست داشتنی

از اون جایی که سیاست کدخدای محلمون ایجاد میکنه از اندر احوالات بچه های خودمون بیشتر بگیم و بنویسیم از این به بعد قصد دارم شما رو با ورزش کار ها و قهرمان های ملی پوش نابینا و یا کم بینامون بیشتر آشنا کنم. باشد مورد رضایت کدخدا و سایر اهالی محله قرار گیرد بلکه هر چی زودتر تو محلمون یه ورزشگاه هم درست کنیم قهرمونا و پهلوونامون بییان همینجا تمرین کنن نه تو محله  کناریمون.

جونم واستون بگه که تو رادیو ورزش الان یه 2 سالیه که برنامه ای تخصصی ویژه ورزش نابینایان پخش میشه. با نام  شکوه اراده که  فعلا در کنداکتور فصل زمستون این برنامه روز های دو شنبه و پنج شنبه ساعت 11-30 تا 11-45 پخش میشه. منه کمترین هم خبرنگار و گزارشگر این برنامه هستم.

پنج شنبه هشتم اسفند ماه طبق روال همیشه شکوه اراده به روی آنتن رادیو ورزش رفت. در این برنامه مصاحبه ی من با وحید کشتکار از قهرمانان تیم ملی شنا کشورمون پخش شد.

یه قراری با هم میذاریم. اونم این که از این به بعد از این دست گزارش ها با یه آهنگ خوشگل زیاد واستون میذارم تا با قهرمان ها و ورزش کارای جامعه خودمون بیشتر آشنا بشین. این ورزشکار ها شاید به اندازه یه ورزش کار بینا زحمت میکشن و تمرین میکنن. حالا که سایر رسانه های نوشتاری، صوتی و تصویری کمتر به قهرمونامون بها میدن، چرا ما خودمون مطرحشون نکنیم و حد اقل خودمون باهاشون آشنا نشیم.

سایر مردم جامعه پیشکش.

اگر میخواین با وحید کشتکار آشنا بشین بعدش هم یه آهنگ خوشگل گوش کنید

انگشت دستتو فشار بده تا دانلود بشه

مهربانی، باغه سبزیست که از روزنه ی پنجره ها باید دید.

مهربانم. مگذار روزنه ی پنجره ها بسته شود.

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «آشنایی با ورزشکاران نابینا، معرفی قهرمان تیم ملی شنا»

آخی انگار از وقتی که آقا مدیر اون پست رو گذاشته همه قهر کردن رفتن و من مانده ام تنهای تنها…ولی بهتر دیگه رقیب ندارم واسه خودم اول میشم با خیال راحت. آقا امیر سلام. دست گلت درد نکنه. این یکی از خواسته های من بود که خداروشکر خیلی زود عملی شد. ولی اینو بگما هدف باید فرهنگ سازی باشه. ما میخوایم نابینایان و توانایی هاشونو به جامعه معرفی کنیم. اگه دفعات بعدی لطف کنی و مصاحبه رو به صورت نوشتاری دربیاری ممنون میشم. آخه خیلی ها خوندن براشون راحت تره تا گوش کردن.

سلام تبسم.
آره قبول دارم که افراد بینا با خوندن متن نوشته بهتر به مسئله ای پی میبرن تا گوش دادن. اما من فعلا از این کار هدفم این که خود بچه های نابینا و کم بینا با ورزشکار هاشون آشنا بشن. برای نابینایان صوت بسیار کارسازتره تا صرفا متن خالی. ضمن این که مصاحبه وقتی به صورت رادیویی باشه شناخت خیلی بهتر صورت میگیره نسبت به اون ورزشکار. این که مثلا طرز صحبت کردنش چی جوریه و خب شنیدن افتخارات یک ورزشکار از زبون خودش خیلی شیرینتر میتونه باشه تا صرفا یک نوشته بی روح که ماهور یا پارس آوا اونو میخونن.
با این وجود به خاطر احترام به نظرت اگر فرصت کردم در پست های بعدی یه معرفی کوچولو به صورت نوشتاری میذارم به همراه فایل صوتی مصاحبه

سلام امیر خان و تبسم جان من هم آمدم.واقعأ زحمت کشیده بودید من آقای کشتکار را چندین سال است که در مسابقات میبینم و حتی ایشان برای پایان نامه رشته اش در هتل از ما نیز استفاده کرد ایشان الان دانشجوی رشته روانشناسی ورزشی است…تبسم تنها نیستی بابا همه خواب تشریف دارند.

از آقا میلاد گل، پرسپولیس یا همون آقا مهدی خودمون و زهره هم ممنون که استقبال کردین.
حتما ادامه میدم. چون من سر تمرین های ورزش کاران زیادی در رشته های گلبال، فوتبال پنج نفره، شنا، جودو، پاور لیفتینگ و شطرنج نابینایان حاضر شدم و از نزدیک دیدم که چقدر زحمت میکشن. واقعا بی انصافیه که برای شناسوندنشون به مردم جامعه کاری نکنم. از طریق رادیو ورزش که رسانه پر مخاطبی هم هست سایر مردم با اونا آشنا میشن از طریق سایت گوشکن هم که خود بچه های نابینا

سلام ترانه حجمش زیاد نیست نگران نباش حدود ۸ مگابایت هستش.
سیتا قبلا هم گفتم از نظر من تو همیشه اولی، حالا چه کامنت هات اول ثبت بشه، چه وسط و چه مثل الان آخر. تو بازم اولی.
چقدر چه تو چه شدا. راستی جعل اسم نکن دو روز دیگه پلیس میاد میبرت ها. محله بیسیتا که نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید