خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود openbook نسخه ی 9.0 لینک دانلود crack به روز شد

سلام, امروز با نرم افزار OpenBook در خدمتِ تونم.
این نرم افزار مانند kurzweil قابلیت اسکن و خواندن کتابها را دارد
تفاوت OpenBook با kurzweil این است که این نرم افزار میتواند مطنهای فارسی را هم با موتور صوتی espeak یا pacjaws بخواند.
برای crack کردن نرم افزار فایلهای crack.7z را استخراج کرده و در مسیر c:\programfiles\freedomscientific\openbook\9.0 paste کنید.
برای دانلود OpenBook روی
اینجا اینتر کنید.
و برای دانلود crack روی
اینجا اینتر کنید.
تا پستهای بعد شما را به خدای بزرگ میسپارم.

۳۹ دیدگاه دربارهٔ «دانلود openbook نسخه ی 9.0 لینک دانلود crack به روز شد»

سلام میلاد عزیز.
چرا نمیشه کرک رو دانلود کرد؟
دانلود منیجر ایراد میگیره که فایل خرابه.
ظاهرا این فایل آدرسش مشکل داره.
اگه ممکنه درستش کنید.
الآن دارم خود برنامه رو دان میکنم. اما کرکش خطا داد.
ایشالا که مشکلی نداشته باشه.
ولی به هر حال دان نشد.
موفق باشید.

سلام بر محمد جواد عزیزم. ممنون از ارسال این برنامه. امیدوارم که مفید باشد چون من با کرزویل و اسکنر زیاد کار دارم. یک مشکل اساسی همین نخواندن متون فارسی است. واقعا آیا شما امتحان کرده ای واقعا آیا متون فارسی را میشود با ای اسپیک خواند. اگر اینطور باشد که خیلی عالیه. لطفا بیشتر بگو. از اول چیکار کنیم. یعنی وقتی دانلود کردیم بعد کرک کردیم بعد چیکار کنیم خودش اسکنر را میشناسه. آیا دکمه هاش با کرزویل فرق داره مثلا تو کرزویل با اف ۹ اسکن میکنیم آیا اینم همون طوره یا طور دیگری باید عمل کرد.
ممنون میشم پسرم که در مورد همه اینها آموزش بدی و راهنمایی کنی.

سلام محمد جان امیدوارم که در تمام تحصیل دانشآموزی و دانشجوییت موفق باشی از بابت پستت هم بسیار ممنونم و اما فقط یک نکته ای که بگم اینه که من چند بار آمدم کرکشو دانلود کنم اما وسطای دانلود که میشه خطا میده و اگه هم دوباره دانلود کنم دوباره از اول دانلود میکنه یه راهنمایی کنی ممنونت میشم با تشکر

سلام و وقت به خیر. با این نرم افزار سنگ تموم گذاشتین. فقط من تو extract کردن فایلهای با فورمت ۷z مشکل دارم چه با نرم افزار win-rar و چه با ۷-zip. اگه میشه دوستان یه کوچولو راهنمایی بفرماین. هر چی فایل ۷z از تو سایتهایی مثل soft98.ir و سایتهای دیگه دانلود میکنم مشکل دارم. ضمناً اگه میشه یه قیمتی از اسکنرها رو برای راهنمایی برامون بفرمایید.

سلام .
از سایت
http://WWW.FILEHIPPO.COM
آخرین نسخه اش را به راحتی می توانید دانلود کنید .
در رابطه با اسکنر , تا اون جایی که من اطلاع دارم , اسکنر های عادی , با کیفیت بالا اما با سرعت عادی که از نظر دِرایوِر نیز با ویندوز های ۸ و ۸.۱ مشکل ندارند , حدود زیر ۲۵۰ هزار تومان است .

سلام, خواهش میکنم خوشحالم که به دردت خورد.
تازه, اگه دنبال کتابهای انگلیسی هستی, این نرم افزار خیلی به دردت میخوره.
من خودم یک کتاب راجع به لینوکس دانلود کردم و عالی بود.

درود بر شما
دانلود کردم و نصبش کردم البته خطا کرک داشت اما دانلود شد و نصب تمام شد .اما دریغ از یک قطره ورودی وخروجی ! راستش کار با آن را بلد نیستم و اسکن کردم مجله ای را ولی هرگز نتوانستم در نرم افزار بیاورمش الان برم با آلت و کنترل و اس ببینم می شود .لطفا در صورت توان حداقل کار را در این کامنت دونی و آموزش کار را در پستی مجزا برای محله بفرستید .از تلاش و زحمتتان هم تقدیر و تشکر می گردد .موفق باشید .

سلام خدمتت از زحماتت خیلی متشکر و ممنونم و برات از درگاه خداوند آرزوی توفیق دارم من این نرم افزار رو دانلود کرده و نصبش کردم اما بلد نیستم باهاش کار کنم من حتی با کرزوایل هم کار نکردم اگه بتونی اینو بهم آموزش بدی من میتونم کتابامو اسکن کنم و دیگه تا حدی مشکل ضبط کتب دانشگاهی برطرف میشه عزیز اگه راه داره فقط زودتر ممنونتم با تشکر خدانگهدار

سلام دوباره خدمتت آقا محمدجواد و دوستان عزیزمون منبلاخره دانلودش کردم و نصبش کردم و کرکش رو هم انجام دادم اما بلد نیستم باهاش چطوری کار کنم بزم ازت تشکر میکنم آقا محمدجواد از بابت این نررم افزار و کرکش که اگه بتونم باهاش کار کنم میتونم ارشدمو با وضعیت بهتری شروع کنم و کتب درسیمو با اسکنر بخونم من اسکنر دارم اما بلد نیستم باهاش کار کنم و ضمنا اگه توی این بخش اگه حزینه ای رو هم در بر داشته باشه من حاضرم پرداخت کنم با تشکر خدانگهدار

سلام دوست خوب ممنون از پست مفیدتان.
بالاخره اینترنت من یه جورایی کار کرد.
دارم فایلو دانلود میکنم و یه درخواست داشتم.
بنده به علت اینکه وقتی jaws 15 را آنلاین نصب میکردم ۱۲ ساعت طول میکشید آفلاین نصب میکنم و ورژن جدید fs reader نصب نمیشه اگه میشه یه راهنمایی بفرمایید چطوری ورژن دید fs reader 3 را دانلود کنم.
تو اینترنت سرچ کردم ولی نتیجه نگرفتم.
متشکر.دانلود

سلام مجدد به دوستان عزیزم دوستانی که پکجاز دارند اگه این نرم افزار open book رو ب‍ثان روی سیستمشون نصب کنن پکجاز از کار می افته پیشنهاد میشه قبل از اینکه پکجاز رو نصب کنید این نرم افزار رو نصب کنید یا اینکه باید پکجاز و جاز رو پاک کنید و دوباره بعد از نصب جاز ابتدا اوپن بوک و بعدش پکجازو نصبش کنید با تشکر خدانگهدار

دیدگاهتان را بنویسید