خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

بچه ها محله جن دارد ؟!!! شوخی نیست ها !

درود

بچه ها همانطور که گفتم و شما هم خواندید ، این محله جن دارد ؟

نشان به این نشان که بعد از مدت مدیدی که به مرخصی رفته بود من از شنبه وارد محله شدم و فعالیت ها و پست ها را خواندم و کامنت گذاشتم که با آخرین پیشنهاد عموچشمه  رفتم بر طبل بی عاری کوفتم !بخاطر شادی و خوشحالی بازگشت گوش کن محبوبم .

اما دیروز که نتوانستم پای کامپیوتر بیام ،عصری که برگشتم و قصد مرور مطالب محله را داشتم !با کمال تعجب دیدم که محله بالا نیامد ؟ و جالب تر اینکه پیام موجود در صفحه ،اطلاع رسانی مجتبی در خصوص تغییر سرور بود ؟ چشمتان روز بد نبیند من در ابتدای شب در محله گم شدم و گم شدم تا اینکه در skype مجتبی را یافتم و این بزرگوار هم با حوصله اعلام کرد که هم اکنون چند پست منتشر شده و بیش از صد کامنت نیز ثبت شده است ؟این مسئله بر نگرانی من افزود .با راهنمائی های این بزرگوار و با تایپ آدرسی که گفتند ، توانستم لینک نوشتن مطلب را بیابم ؟! و وارد شدم و پستی نوشتم که با عنوان خدایا کمکم کن ؟و برای بازبینی ارسال شد .مجتبی هر چه گشت نتوانست این پست را بیابد ؟و من تمام لینک های آن را کپی کردم و برای مجتبی فرستادم .بالاخره مجتبی تماس گرفت اما من میکروفون نداشتم تا از این لحظه طلائی هم کلامی با مجتبی عزیز بهره ببرم و تماس ما ناکام ماند .خلاصه به لینک مطالب در انتظار بررسی رفتم و دیدم دو پست است و یکی مربوط به ماه آبان بود و این قضیه تعجب مرا بیشتر کرد و اینکه مجتبی نیز می گفت صندوق انتظار بررسی خالی است ؟ خلاصه سرتان را درد نیارم با همه مرور گر استفاده کردم بالا نیامد که نیامد و با اعصابی خرد رفتم و با مشکلات عدیده خوابیدم .امروز علی رغم بیکاری از صبح به سوی کامپیوتر نیامدم و الان که آمدم دیدم محله بالا آمد اشتباه نکنید بالا نیاورد بلکه بالا آمد ! رفتم سراغ نوشته هایم دیدم خیر آن پست که دیشب نوشته بودم نیست ؟بله دوستان آن پست نیست و نبود ؟پس نتیجه می گیریم که این محله اگر جن ندارد پس چی دارد ؟

این منطق من طوری اصلاح خواهدشد که آن هم اعتراف مدیران و یا مجتبی مبنی بر حذف پست من است و در غیر اینصورت این محله جن دارد که جن دارد ؟

در این میان آقای محمد عسکری هم با تعجب از من ،بیان کردند که محله به راحتی بالا آمد و مشکلی نیست ؟

مجتبی جان در صورت انتشار این پست ،لطفا بفرمائید که علت این مشکلات دیشب که شما را هم خسته نمودم چه بود ؟آیا از شرکت میزبانی بود یا احتمالا مشکلات سایت و اینکهبرخی از کاربران هنوز مشکل دارند یا همه اینها نهایتا تا امروز حل وفصل شده و همه دوستان  می توانند با آسودگی خیال به گشت زنی در محله ادامه دهند ؟

این که همه اش سوال شد ؟

از اینکه سوال های من با بالا آمدن سایت بیشتر شد عذر می خواهم و خوشحالی خودم را از بالا آمدن این محله به همه شما ابراز می دارم .

به قول مدیر

لذت ببرید از زندگی

۶۴ دیدگاه دربارهٔ «بچه ها محله جن دارد ؟!!! شوخی نیست ها !»

درود بر عمو قنبر!
اول این که اومدم بلافاصله بعد از ارسال این پست شما خودم اول بشم، بعدشم عرض کنم که این سرور تازگیا داره کمی اذیت میکنه!
حالا مجتبی بعدا خودش میاد براتون تعریف میکنه.
ولی همین قدر بگم که تصور کنید مثل این فیلم فضاییا که روباتها علیه انسانها شروع به فعالیت میکنن، این سرور هم جدیدا داره یه کم شیطونی میکنه!
ظاهرا قدرت تعقل پیدا کرده و همین روزاست که بر علیه همه ی بی عدالتیها قیام کنه!
خلاصه حواستون باشه دم پرش نباشید که ترو خشکو با هم میسوزونه!

درود
سعید جان اول شدنت عجب صفائی دارد خصوصا اینکه خودت پست رو منتشر کنی ،بعد بیائی کامنت بدهی ،ممنون از توضیحاتی که نگرانی امان را بیشتر کرد ما به فکر جن بودیم اما الان آدم فضائی شد ؟!!۱ هاهاهاها.

سلام عموقنبر.
خخخ.
خیلی باحال بود.
ولی یه روزی هست که محله آروم گرفته.
سرور ظاهرً سرشو انداخته پایین داره کارشو میکنه.
شما تا قبل از امروزو به حساب خرابی سایت بذار و پستت رو دوباره بفرست.
اگر آرامشی که الآن هست یکی دو روز دیگه پایدار بمونه، میشه گفت که مشکلات برطرف شده.
موفق باشید.

سلام عمو
آره عمو آقا مجتبی و آقا سعید جن گیر هستن :
هر کی میگه پست گیره خالی میبنده جن گیر هستن :
الان عمو من یه مرده هستم دارم حرف مییزنم : من سیاحت غرب هستم :
من قیافم شبیه جوجه اردک زشت هست شایدم سیندرلا :شایدم بابا قوری
نه عمو سیستم قاط زده :
هر ده دقیقه یبار میگه تا هفت غروب جاده در دست تعمیر هست با وضو وارد شوید : تازه اوایلش که میخواستم زیر همین حرفا کامنت بزارم که نشد

درود فری
یییهیییهیه یه یه فری بگو شوخی کردی ؟ تو رو خدا بگو شوخی کردی ،از عنوان پست ترسناک تر شدی که ؟
خوب خیلی راحت می گفتی که سایت قاط زده دیگه این سیاحت و سفاعت و نیمدونم چی چی ات چی بود باز ؟

آره دادا قنبر جن داره اونم از نوع بودادش، جن بوداده تا حالا شنیدی ؟؟؟؟
من یه پست ۱۲ آذر داده بودم الان نیست. والا من تو این محله جن که چه عرض کنم شیطان رجیم هم دیدم که همه ی پستو کامنتارو میخوره یه ویسکیم روش .
یکی به من بگه کی خوردو کی برد.
ای جن سرگردون و ای ارواح خبیثه دست از سر ما بردارید.

درود رعد
بله دست از سر ما بردارید ؟منظور من همان اسم هائی بود که شما صدا کردید ،ضمنا نبود پست های آخری را متوجه بودم و دلیلش را هم می دانستم که سعید جان توضیح مبسوطی دادند . مراجعه کنید به چند کامنت پائین تر و توصیه شهروز را نیز گوش کن والا من تضمین نیمکنم بعدش چه بشود ها .

سلام عمو
آرزوی قلبی همه پایداری محله است. منم مثل شما و خیلی از بچه ها با این مشکل بر خورد کردیم که با درایت مدیریت انشاالاه که حل شده باشه .
امیدوارم زود نباشه ولی برگشت بی اشکال محله رو تبریک میگم

درود بر مهدی عزیز
احسنت بر شما و همه دوستداران محله ،همه پایداری محله را می خواهند و آرزومندند ،هر لحظه احساس خوش برای محله هرگز زود و یا دیر نیست .انرژی ها یخوب و مثبت نهایت و غایت ما برای حفظ محله است .
هدف اطلاع رسانی و عنوان مشکل برای رفع بود و ممنون که شما هم تجربه اتان را سر بسته بیان داشتید .

سلام. آره. گویا یه جنی، شیتانی، دزدی چیزی داره! شایدم اون آقا دزده که داشت یه خرابکاریهایی تو سایت میکرد اومده تو محله صابخونه شده! من هم دو سه روز که میومدم به سایت سر بزنم، همون پیام مدیر رو میدیدم. نیم ساعت پیش هم اومدم وارد بشم پست بذارم دیدم هربار دکمه لاگ این رو میزنم، یه صفحه تبلیغاتی باز میشه. این قبلن نبود. آیا مربوط به سِروِره، یا حیات مدیره دست به همچین کاری زدند!!!

درود بر عباس یگانه
شما نفر دومی هستید که بعد از من این اشکال را اعلام کردید ! کما کان این اشکال بود ولی به لطف خدا و پیگیری مشئولان کشوری و لشکری در محله این مسئله گوبا حل و فصل شده است .
من اخطار شما را ندیدم ولی هیئت مدیره حتما برای تغییرات ،اطلاع رسانی خواهند فرمود .

رعد تو ما رو کشتی با این پستت خخخ.
پستهایی که از بعد از ظهر دوازده آذر به بعد منتشر شده بود پاک شده.
یعنی توی تعمیرات از بین رفته.
ولی یه چیزی هم یواشکی بگم.
ما داریم شوخی میکنیم و میخندیم اشکال نداره.
ولی خیلی هم درست نیست درباره ی سایت اینطوری بنویسیم.
به هر حال مجتبی دو هفتست که داره تمام تلاش خودش رو میکنه.
خیلیهاش رو توی اون سه روزی که تهران بود دیدم.
یه کم منصفانه برخورد کنید.
به خاطر پستی یا کامنتی که میشه دوباره بنویسید و بفرستید کسی رو زیر سؤال نبرید لطفً.
امیدوارم کسی ناراحت نشه.
این نظر شخصی منه و کسی مجبور نیست موافقش باشه ولی من اگر بودم این پست رو منتشر نمیکردم.
میدونید که هستن خیلیها که دنبال تخریب محله هستن و از کوچکترین سوژه ای نمیگذرن.

به هر حال ممنون و موفق باشید.

درود بر شهروز
ای نویسنده محترم ،تنها فردی که در هم می نوشت من بودم ؟ حالا شما رو دست ما زدی که ؟هاهاها .
شکلک قنبر در عجب مانده که شهروز با رعد بود یا پست قنبر !
بله ما شوخی می کنیم و خنده و شاید هم خنده با شوخی ؟ اما حرف اصلی این است که ما اطلاع دادیم که ای بابا نترسید و نهراسید و اصلا هم باور نکنید که این محله جن دارد بلکه آدم فضائی ها به محله حمله کرده اند و یا رباط ها هوشمند شده اند ؟بالاخره نیم دانم هر چی که شما فهمیدید و بگذارید اونائی که می خواهند شاد باشند ،باشند ،ما اهالی محله حتی حتی نمی توانیم یک شب هم بدون لالائی های محله بخوابیم .
بعدش هم شکلک رو رو ببین ،بستنی رو تنها می خورند و به رو مبارکشان هم نیم آورند
شکلک عصبانی شدن قنبر از تعارف نکردن شهروز برای خوردن بستنی !
شهروز دوستت داریم خیلی شدید به مدت مدید .اما برای پست ما نگگگگگگگووووو باشه .

منم اولش که این پست رو دیدم، با خودم گفتم یه ایمیل برای عمو قنبر میفرستم و ماجرا رو تشریح میکنم.
ولی بعد چون نوشته بودن یه پست دیگه هم بوده و پیدا نشده، خواستم با انتشار این پست، نشون بدم که هیچ گونه غرض ورزی در کار نیست.
ضمن این که میایم توضیح میدیم و قضیه کاملا حل میشه.
پس رعد! قنبر! و هر کس دیگه ای که پستی یا کامنتی در تاریخ دوازدهم آذر داشتید، بدونید که وقتی یه سایت به هم میریزه، تلاش مدیران اینه که تا حد ممکن، حتّی از دقایق آخر هم که سایت کار میکرده نگذرن و همه چیز رو برگردونن.
ولی خب! به هر حال ما باید متکی به آخرین backup (پشتیبانی) باشیم که در دسترسه و در ضمن قابل برگردوندن.
پس به هیچ وجه دور از انتظار نیست که پستهای حتّی یک هفته هم تو برگردوندن پشتیبان حذف بشه.
تو این قضیه هم پست رعد، پست سیروس شکاری، پست عمو چشمه و چند پست دیگه بوده که متأسفانه حذف شده و تنها راهش اینه که به جای غر زدن و جو درست کردن، قلم رنجه بفرمایید و اگه تمایل دارید یه بار دیگه بفرستید.
باور کنید این کار خیلی راحت تر از اینه که بد گمان باشیم و فکر کنیم کسی به علتی چیزی رو حذف کرده!
کاری که عمو چشمه تو همون روز اول انجام داد و با این که من آخرین خبری که ازش دارم اینه که از صبح امروز نتونسته وارد محله بشه، هیچ اعتراضی ازش ندیدیم.
امیدوارم این ماجرا همین جا ختم به خیر بشه و اینم مطمئن باشید که در حال حاضر تقریبا مشکلی وجود نداره و همه جا امن و امانه!

درود بر سعید جان
ممنون از لطفی که داشتید و به من دارید .قصد ونیت من اصلا تخریب نبوده و نیست.اگر هم منتشر نمی شد اصلا هم ناراحت نم یشدم چرا که نهایتا برای انتشار باید پست های ارسالی تائید شوند .از نظر پشتیبان گیری هم کاملا متوجه هستم و درک می کنم و اصلا سوء نیتی را برای انتشار پستم ندیدم ،شهروز هم در کامنت اول مثبت جواب داد ولی در مورد کامنت رعد کمی برداشت بد داشت متاسفانه واین هم در مسیر اهداف و نگهداری محله بوده و نم یتوان گفت که نظر بدی داشته است .من موقعی بیشتر نگران شدم که مجتبی عزیز اعلام کرد سایت در حال فعالیت است و من نتواستم وارد شوم و با درج عبارتی تنها توانستم به حساب وارد شوم .و نیت من نیز اعلام وضعیت خودم بود و شما هم تصدیق کردید عمو چشمه نیز این وضعیت را دارد و اینکه آقای ترخانه و یگانه و برخی دیگر نیز امکان دسترسی آسان را ندارند .و در پست مجتبی کامنت ها یمجتبی همه اشان به تاریخ اسفند هشتاد و هفت منتشر شده بود ؟

درود بر سعید شریقی عزیز
من هم با بالا آمدن سایت برای دوستدارانش موفقم دیگه مگه چیه !چرا حرف توی دهن آدم می گذارید !
آقا جون اصلا بدانید هدف من اعلام بروز مشکل بود و لا غیر .
این شهروز بستنی خورده و سعید متاسفانه بستنی نخورده است شما با کدامشان موافقید ؟هاهاهام
سعید جان ببخشید شوخی بود دیگه بک وقتائی به دل نگیری که چرا در پاسخ کامنت شما بود .

درود! بله عزیزم-این محله هم جن داره هم پری هم دختر شاه پریون هم شیطون هم روح هم روح سرگردون هم پلیس نامحسوس هم دهاتی تازه به دوران رسیده هم سوسول هم شر هم فوفول هم پاستوریزه هم استریلیزه هم از کار بیکار شده و همه و همه چیزهای خارق العاده که من حالشو ندارم بنویسم… حالا برای چند تا از این موارد چندتا مثال میزنم تا مطلب بهتر جا بیفته…، مثلا یه دوچرخه که دوتا رکاب داره و دو نفر با هم رکاب میزنند-اگه همین دوچرخه دوتا فرمون داشته باشه چی میشه؟! اگه یه ماشین اختراع بشه با ده فرمون و ده راننده مقصد اصلی کجاست و کدام راننده زودتر به مقصد میرسه؟! قدیما حرفها شیرین چون عسل بود… میون مردم این ضرب المثل بود… یه گل دادی به دستم خیال کردم بهاره… عزیزم از یه گل بهار نمیشه…کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهدو مرد کهن…، محله ی ما ماشینی است که یه موتور داره بنام مجتبی و ده تا راننده بنامهای جن-پری-شیطون-سوسول-فوفول-شر-دختر شاه پریون-و همه ی اینهایی که اول مطلب نوشتم-خوب حالا این همه راننده پاشون روگازه و دارن فرمونو میچرخونن…، خخخخخخخخخخهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

درود! لطفا رانندگان تنها ماشین محله آرامش خود را حفظ کرده و به رانندگی خود بپردازند و اجازه دهند که مسافرین عزیز به رقص و پای کوبی و شلوغ کاری خود بپردازند…، ما مسافرین عزیز و دوست داشتنی ماشین محله میدونیم که موتور ماشین یعنی مجتبی جون سالم است و خوب کار میکند و اجازه میدهد ما هر کار دلمون خواست بوکونیم، حتی اگر دختر آریایی مریم تنها و دختر آریایی مریم دوقلو شاداب بیان اینجا و کمکمون شیطونی کنند…!

رعد فقط میخواد شوخی کنه سعید و شهروز ، اصلاََ قصد دیگه ای ندارم شکلک رعد تبدیل به باران میشه و اونموقع بیا و درسش کن.
من دیگه سعی میکنم کمتر حرف بزنم شکلک بارووون جون چادرشو سر کرده بره قهر،
خدایا چرا همه از دست من ناراحت میشن. منکه قصدی ندارم

کسی از دست تو ناراحت نیست رعد عزیز.
منظور ما شفافسازی بود.
در ضمن اگر به ناراحتی باشه از دست کسای دیگه ناراحتیم نه تو.
اونهایی که از قدیم تو محله بودن و مجتبی رو میشناسن و باز هم بهش بدبینن و پستی میزنن که میبینی سرشار از سوء ظن و بدبینیه.
تو پست سیبزمینیت رو یه بار دیگه بفرست من خودم برات منتشرش میکنم.
قول.

من نه خودم ناراحتم، نه هدفم ناراحت کردن شماست!
ولی انصافا تا حالا چند بار چند جای مختلف هی نوشتید پست من حذف شده! چی شد که این طور شد!
خلاصه سخت نگیرید!
یه خبر خوشم بدم!
من برای مدتی نا معلوم قراره برم مرخصی و همه از دستم یه نفس راااااااحت بکشن!
پس خوش باشید!

درود بر سعید
خوش باشی سعید خان فهنوز مشکل جن را حل نکرده ! کجا و چگونه دلت می آد ؟ نکند حریف جن ها نشدی ها ؟ببین یک درخواست دیگه بگذار میلاد بیاد بعد تصمیم بگیر ؟
حالا بعضی ها خیلی شوخ طبعند و شوخی می کنند ، شما به دل نگیر .ضمنا گروه هم در این هفته کم مطلب بود .خوشحال می شویم همواره محکم و استوار در کنار مدیر ببینیمتان .
در خصوص کامنت رعد هم نمیدان اشتباه یدر ذیل کامنت شما منتشر شد و ببخشید .

از وقتی که بارون شدی ،رعد ،بیا ببین داره بارون می آد اینجا .
راستی ما یک خان داشتیم هر وقت می رفت قصابی هنگام بیرون رفتنش بارون می امد تو منطقه شما هم اینطوری هاش هستش ؟
بله شوخی و اعلام مشکل بود .رعد ناراحتی در بین بچه ها جائی ندارد .

سععععید دلبندم کجا ؟؟؟نرررروو ، منم جونه داداش با خودت ببر ،
کجا به سلامتی ؟؟؟؟رعععد بزرگ نرفتی دلش برای اخمات تنگ شده
دعایی گر نمی گویی به دشنامی عزیزم کن
که گر تلخ است ، شیرین است از آن لب هر چه فرمایی.
من فقط دوست دارم بدونی ، هزارتا پست و یک ملیارد کامنتو فدای یه موی مجتبی جون میکنم.
خب من اصلاََ فکر نمیکردم ، درست نیست که این حرفارو زد .

درود بر رعد
بابا بزرگ من تا آخرین لحظه عمرش حواسش مثل ساعت کار می کرد ،رعد !، شهروز گفت اما سعید بود که گفت دارد می رود ؟آخه من بگو با چه زبانی و قلمی بنویسم تا بدانی که سعید گفت می رود نه شهروز ؟

سلام بر عمو قنبر گرامی.
من فکر کنم که اگه این کامنت منتشر بشه تنها دفعه ای باشه که امروز بتونم وارد سایت بشم.
چون فقط با یک بار وارد شدن بار دوم همون پیغام مجتبی میاد و دیگه نمیتونم وارد بشم.
خلاصه بد گرفتاری شدم که تقریبا کسی قادر به کمک نیست و از هر کس میپرسم جواب درست و درمونی براش نداره.
من نمیدونم چه کنم، با اینکه اولین کسی بودم که برای بعد از برگشتن سایت تونستم بی مشکل وارد بشم، ولی الآن مشکل دارم، اگه کسی میتونه مشکلمو حل کنه لطفا باهام تماس بگیره.
ممنون.

درود بر عمو چشمه عزیز
ببین نکنه کامپیوتر عمو هم جنی شده باشد ؟!
من هم همانند شما توانستم وارد بشم ولی به اندازه شما موفق نبودم و هیچ کامنتی منتشر نمی شد .اما دوشنبه واقعا سر در گم بودم و همین پیام مجتبی بود و هزار مرض با تایپآدرس gooshkon.ir/1393/09/ وارد صفحه اخطار محله یم شدم واز آنجا وارد نام کاربری می شدم ولی خدا خدا در آنجا هزار معجزه دیدم که در بالا نوشتم .
به هر حال این مشکلی است که تا دیروز هم شما داشتید و امروز هم در کامنت ها یبعدی مجتبی قول حل داد تا غروب امروز و خدا را شکر که مدیر از رویه اشکال مطلع گردیدند و اطلاع رسانی شما قطعا کمک شایان توجهی به مجتبی و سعید خواهد کرد .

سلام
دقیقا من هم یه همچین مشکلی داشتم
فقط یه ساعت سایت بالا اومد و بعدش دیگه بالا نیومد
من هم مزاحم آقا سعید شدم و همین جا لازم میدونم که از ایشون تشکر کنم بابت اینکه وقت شون را به من دادند ولی هرکاری کردم نشد آخر هم internet11 را نصب کردم کمی کند هست اما خوب طوری نیس
موفق باشید

درود بر کاظمیان محترم
اول اینکه شما اولین سرکار خانمی هستید که نترسیدید و عمق مطلب را گرفتید و جالب تر اینکه راه حل ورود را نیز به ما آموختید .ممنون از شما ممنون به خاطر برداشت منطقی و ارائه راخ حل مناسب .آقا سعید هم واقعا همچون آقا مجتبی نقش بسزائی رد مدیریت محله دارند و آرزوی موفقیت برایشان دارم.

درود! ۱-پس صاحب پست کجاست نکنه خوابش برده که اینجا نیست! ۲-این کیه که برای پول پارو کردن تصمیم گرفته از پیش ما فرار کنه! ۳- به نظر من این پست از بهترین پستهاست برای گفتگوی خودمونی دوستان بعد از چند روز دوری!

درود بر عدسی
۱ صاحب پست رفت یواشکی زا پله نردیام بالا برود ستاره بچیند ،آدرس را مجتبی به کسی دیگه گفته بود که پله سمت چپش بود و من رفتم زرنگی کنم از دیشب تا حالا افتادم توی چاه !
ستاره که هیچی ،پستم هم بخاطر حذف کلیه اطلاعات مرور گر که مجتبی گفت ارسال نشد و در فضا گم شد و حالا هم با این وضعیت کهشهروز به سر ما آورده و در پائین تر پریسا موفقش شده با سر و دستی بسته در پیشگاه مدیر بنشسته ام تا شما به دادم برسید و من من تاوان بستنی نخورده سعید را نپردازم .
۲ پس سعید جان لو رفتی کجا پول است آخه این حقوق ما کفاف نیم کند و نیاز به پول بیشتر داریم .
۳ شیطنت نداشتیم ها ، ممنون از شما عدسی جان که لطف دارید و با نگرشی مثبت و شیطنت انگیز به پست مانگریستید ؟
دستت طلا .

سلللللام یا سسسسسلام یا سلاااااام یا سلامممممممممم خلاصه جن گیر آمده بزنیم کنار تا حالش رو بگیرم بله همه کار بلد بودم الا جن گیری که به لطف قنبر جونی و گوش کن آن هم حاصل شد راستی جن رو کردم طویی کیسه هر کی خاست لمسش کنه یه ندایی بکنه خودم می یارم ببینه شکلک جن گیر رفت بایییی

درود بر شما
با چی موافقید ؟
یعنی چی ؟
مگه این پست مشکلش چیست؟
سعدد هم هیچ جا نداره بره و اگه هم مسئله پول جمع کردن باشه ما که راضی هستیم بره اما کمکمالی به محله را هم باید در کنار دیگر مسائل و مدد رسانی ها یادش بماند .

درود بر شما آقا وحید
شما خوب می بینید .قصد ما اطلاع رسانی بود به روش اینطوری اش دیگه .
بله یکی از راه هایش کنترل و اف ۵ هستش که من در هفته قبل به دفعات امتحانش کردم و همان شب هم مجتبی بارها تکرارش کرد ولی مشکل از این حرف ها گذشته بود .ممنون که یکی از راه ها را شما عنوان کردید .

سلام. پری سیما رو تعیید می کنم.
آقای درفشیان امیدوارم تصورم اشتباه باشه!
آقای چشمه و عزیزانی که مثل خودم گاهی واسه ورود به محله مشکل پیدا می کنید! از در فایر فاکس وارد شوید. امتحانش کنید. برای من در خیلی از این دفعه ها جواب میده.
ایام همگی به کام.

درود بر پریسا
از تعداد معدود دختران گوش کنی هستی که از این پست نترسیدی و آمدی خواندیش ؟
حالا نگران نشو .ممنون که راه دیگری را شما راهنمائی کردید و در واقع مطلب را بر خلاف عنوانش خوب درک کردید ،شوخی بی مزه ای که واقعا نوعی اطلاع رسانی بود .ممنون که نظر دادی و این هم نوعی دیگر از حل وروش های رفع مشکل بود که شما توضیح دادید .

درود بر مدیر
ممنون از حضورت و احساس مسئولیت ارزشمند شما .در واقع تمامی این بچه ها نوعی به این محله تعلق خاطر دارند و با دیدگاه ها و نظراتشان قصد مدد رسانی دارند و این را خوشم می آید که برای حفظ م حله اصلا به قدیمی و خودی و غیر خودی توجه ندارند و تمام تلاششان را بکار می بندند تا محله پایدار باشد .
اصلا اگر جن ندارد ،پس من از چی اینقدر ترسیدم و اعصابم خرد شد و نگران شدم و … که ننویسم .منو خوابم نبرد حالا کمی هم دوستداران محله بی خواب شوند .

درودبر کاظمیان
یکی دیگر از راه ها که در وهله اول به نظر می رسد همین پیشنهاد پریسا است که مجتبی هم به من پیشنهاد کرد اما برای من هم گره گشا نشد که نشد .
راحت بگم سعید درفشیان شما اصلا حق ندارید و نمی توانید به تنهائی تصمیم بگیرید والا گزارش این تخلف به زهره گزارش می شود و خودت ی می دانید که هم فامیلی چه کسی است این زهره و دیگه حقت را کف دستت خواهد گذاشت ؟ ما شوخی نداریم و شما هم باید به افکار عمومی توجه داشته باشید .شما نقش موثری در اداره این محله دارید و در کنار مجتبی باید این محله را پایدار نگهدارید . ممنون از کاظمیان .

از این در های آکاردئونی هست می خواییم بریم ازش اون طرف هی می چرخونتمون، الان خیال کنیم در محله این مدلی شده. اینطوری که ببینیم کلی هم خوش می گذره. جدی این ها همهش دسته جمعی میشه که مایه شادی و خنده باشه. به خیلی دردسر ها میشه خندید تا از رو برن. مثل این یکی. جدی من وقتی اینترنت اکسپلورر اذیت می کنه با فایر فاکس میام داخل محله. گاهی نمیشه ولی بیشتر وقت ها میشه. این هم درست میشه پس مثل همیشه، گوش کن رو عشقه!
شاد باشید.

درود پریسا
بله ما به این مشکل هم خندیدی و خواهیم خندید همانطوریکه بیش از ده روز بر مشکل بالا نیامدن گوش کن خندیدیم و خندیدیم و نگران بودیم ولی نگذاشتیم که دشمنان محله بدانند و بفهمند .ما هم به مشکلات با دید واقعیت ها در زندگی می نگریم و مطمئن هستیم در کنار مجتبی ،سعید و شهروز و امیر و پرواز و عمو حسین و چشمه و اصغر و شما و دیگر نویسندگان و کاربران هستند که نگذارند این محله چراغ هایش مبادا خاموش شود .پریسا همانطور که مجتبی گفت شما جزء محدود گوش کنی ها هستید و خوشحال هستم که نسبت به اوایل کامنت ها و نگرش هایت نسبت به زندگی و محله بهتر بود و بهترین شده است .راستش من خودم بیشتر ایمیل های ایستگاهسرگرمی موجب شده تا نگرشم نسبت به اکثر مسائل بسط یافته و نگرش مثبت داشته باشم .این محله و ساکنانش بیشتر از اینکه هم نوع باشند ،با محبت هستند و زندگی مسالمت آمیز اجتماعی را به روش و ایده نو در حال تجربه کردن هستند .آن نگرشی که قبلا بینا ها داشتند ، با حضور و دیدن توانائی های بچه ها به سمت عالی در حال تغییر است.همین اطلاعیه که در سر در محله زده شده بود تا ساعت هفت را به فرد بینائی که فن آوری یک اداره را مدیریت می کرد نشان دادم نتوانست به من بفهماند که چطور این کار انجام شده است و این خود از بهترین فعالیت های بچه ها در فای مجازی است.
زنده باد گوش کن و زنده باد بچه های توانمند نابینا در ایران بزرگ .
از زندگی لذت ببرید .

درود بر عدسی
محل ما یک حمام قدیمی داشت که تا پارسال هم اثر تاریخی آن بود ،و بخشی از آن از نوع عمومی بود که خیلی قدیمی تر بود ! اغلب مردم صبح زود برای استحمام به آنجا می رفتند و یک حمامی داشت بنام اسماعیل کلیجه یک روز یک نفر در آن محل چیز عجیبی دید ؟ با تعجب کارش را تمام کرد و رفت و دید پشت دخل اسماعیل کلیجه نشسته !اجرت را داد و یواشکی گفت اسماعیل کلیجه در حمام جن است ؟ او گفت چطور فهمیدی و او با آب و تاب فراوان گفت همه اینها سم داشتند ؟ آن موقع اسماعیل کلیجه نیز پایش را یم آورد بالا و می گوید سم اینطوری داشتند ؟ که مرد فرار را بر قرار ترجیح می دهد ؟!
حالا ما جن و پری شدیم دیگه ، عدسی سرت را بیار ببین این جن و پری هم مثل بقیه است یا نه ؟راستی حق داری دیگه رفتی خوابیدی بعد آمدی دیدی که این همه کامنت هست و فکر کردی یک دفعکی اینها سبز شدند هاهاها.بله ما می توانیم و این هم آنطوری اش هست .
عدسی
شادی و سلامتی وسربلندی شما و سعید و مجتبیو همه کامنت دهندگان پست و خوانندگان و همه اهالی محله را از خداوند منان خواستارم .

دیدگاهتان را بنویسید