خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش بازی رایانه ای the road to rage | fires of war یا trtr محصول کمپانی dragon apps برای نابینایان

سلام بچه ها!

یکی از سایت هایی که بدون حاشیه با مدیریت سیروس و دوستانش اخیرا تأسیس شده و داره خوب پیش میره، سایت با تو هست. با تو. برای تو. گاهی وقتها توی این سایت پست هایی به چشم میخوره که کمبودش واقعا توی فضای مجازی احساس میشه.

امروز توی ی گروه اسکایپی به اسم بچه های باحال داشتیم با مهدی دوالی و باقی بروبکس صحبت میکردیم که یک دفعه بحث بازی آر تی آر وسط اومد. بچه های گروه ازم پرسیدند که چرا کسی توی این بازی آنلاین و هیجان انگیز شرکت نمیکنه. منم گفتم که آموزشی واسه این بازی ضبط نشده و کسی بلد نیستش. اون ها برگشتند گفتند که اتفاقا آموزش هست. شما خبر نداری! این شد که قرار شد با مجوز خود مهدی عزیز و با ذکر منبع، آموزش ها و اصل بازی آر تی آر رو اینجا هم قرار بدیم تا بچه های بیشتری ازش استفاده کنند.

بچه ها، همه ی اینها رو گفتم، ی چیز دیگه ای هم که میگم اینه که وقتی ی برنامه یا بازی و آموزش هاش رو دریافت می کنید، اگه دفعه ی اول و دوم نتونستید باهاش ارتباط برقرار کنید، اگه یادش نگرفتید، تسلیم نشید. نگذاریدش کنار. مشت رو نکوبید روی بلندگو یا کامپیوتر. عصبانی نشید. ی لیوان شربت خنک بنوشید، ریلکس باشید و بگید من اینقدر با این برنامه یا بازی و آموزش هاش سر و کله می زنم و اینقدر جستجو و کند و کاو می کنم تا یادش بگیرم!

اینم از اولین پست مهدی در سایت با تو که یک بازی هیجان انگیز و بکش بکش برای نابینایان به همراه آموزش هست!

همونطور که مهدی مینویسه، این بازی the road to rage ( I ) fires of war یا trtr محصول کمپانی dragon apps هستش که شما در این بازی ۱۱ تا سلاح دارین که باید با اونها بقیه رو بکشید.

اگه تعداد کشته های شما به حدی که سرور مشخص کرده برسه نقشه ای که توش دارین بازی میکنید عوض خواهد شد و شما برنده خواهید بود!

این بازی توسط مهدی دوالی و علیرضا مرزبان آموزش داده شده که جا داره در اینجا از هر دوی این دوستان به خاطر همکاریشون تشکر کنیم!

خوب بریم سراغ لینکها دیگه!

ضمنا این بازی فعلا قابلیت تیمی بازی کردن رو نداره چون سرورهای تیمی غیر فعال هستند.

این لینک آموزش نصب بازی با حجم ۱۱٫۴۱ مگابایت 

اینم لینک کمکیش

این لینک آموزش گزینه های بازی با حجم ۱۷٫۰۴ مگابایت 

اینم لینک کمکیش

این لینک آموزش نحوه بازی با حجم ۸۰٫۴۵ مگابایت  

اینم لینک کمکیش

خوب آموزشها تموم شد. و حالا میریم سراغ خود بازی که اون دو قسمت داره.

دانلود نقشه ها و یک سری از صداهای بازی با حجم ۳۵٫۳۵ مگابایت 

اینم لینک کمکیش

آموزش نصب‌شون تو قسمت آموزش نصب بازی هست.

اینم خود بازی با حجم ۳۴۸ مگابایت! دیگه ببخشید اینقدر زیاده ولی خیلی باحاله!

خوب به سلامتی تموم شد. مهدی و علیرضا امیدوارند خوشتون بیاد! خوش باشید و حالشو ببرید و همینطور نظر برای مهدی و علیرضا یادتون نره!

ما برای حمایت از این دوستان، لینک هایی که آماده کردند رو توی سایت خودمون هم آرشیو می کنیم تا اگه یکیش از بین رفت، ی نسخه دیگه ازش باشه!

میدونید که توی این محله ما چقدر هم دیگه رو دوس داریم. همیشه بیشتر از دیروز، کمتر از فردا!

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «آموزش بازی رایانه ای the road to rage | fires of war یا trtr محصول کمپانی dragon apps برای نابینایان»

سلام. اول که اول شدید! بعد هم. جاز به خاطر اینکه این بازی رم رو سه مقدار سنگین میکنه و جاز هم همینطور روی بازی اصلا خوب کار نمیکنه و یه چیز دیگه. اگه نظر من رو میخواید با sapi برید از هر دوی اینها بهتره امیدوارم از خود بازی و آموزشهاش لذت ببرید و مشکلات رو به بزرگی خودتون ببخشید.
با تشکر. mahedee. هر کی هم خواست اسکایپ منو اد کنه و اگه میخواد زنگ بزنه تا به صورت عملی با هم کار کنید ولی آموزش رو گوش بدید به خاطر اینکه دکمه های بازی رو یاد بگیرید. ممنون خدا حافظ

سلام، بچه ها، دمت گرم عمو مجتبی، شکلک گریه من اول نشدم خخخ، بچه ها، منم دیشب تو اون گروه بودماا، اتفاقا باورتون نمیشه بحث آر تی آر رو خودم وسط کشیدم!، مرسی، راستی مرتضی جان کی گفته عزیز!، با جازم کار میکنه، فقط باید اولین بار با n v d a بیای و از توی آپشن بازی آخرین گزینه رو از حالت اسکرینریدر روی مایکروسافت ساپی تغییر بدید حله!، توی آموزش آقای دوالی و مرزبانم هست، موفق باشید

سلام. شما به محض اینکه وارد قسمت منوهای بازی شدید دکمه ۲ بالای حروف رو بزنید و اینتر کنید. بعد دو تا برید سمت چپ و اینتر کنید. به یه جایی میرسید که دو تا گزینه بیشتر نیست. بزارید روی اولی و اینتر بزنید. اگه صدای sapi در نیومد, همین راه رو تکرار کنید ولی این دفعه بزارید رو دومی. اینجا رو مطمعن نیستم گزینه اولی Microsoft sapi هست یا دومی. اگه هنوز هم مشکلی داشتید اسکایپ من رو اد بفرمایید تا قسمت sapi 5 ویندوزتون رو با هم درست کنیم. بازم ممنون از اینکه دانلود کردید. امیدوارم تونسته باشم یا بتونم کمکی کنم. اسکایپ من هست. Mahdi.davali1375

سلامی دوباره:، اومدم بگم که جدیدن تو آر تی آر یه کلکی سوار میکنم که بیشتر باعث برنده شدنم بوده! همینطور که میدونید من اگه تو آر تی آر جلوتون باشم جاز اسممو میخونه و شما میفهمید که استاد قادری در کمینه!: حالا کلکم اینه که اسممو به چند تا کاما انگلیسی و چند تا نقطه تغییر میدم تا اصلا جاز اسممو نخونه بعد کشتنت راحت تر خواهد شد! بچه ها استاد قادری که گفتم اسم من توی آر تی آر هست و در کل شاگرد هستم خخخ

سلام! باید بگم که کلک خوبی هست ولی مواظب باش. چون مدیران سرورهای آر تی آر با این موذوع برخورد میکنند. تا حالا که نکردند ولی میگفتند که میکنند. من چه میدونم. شاید دلشون نمیخواد برخورد کنن. در کل برا تو که خوبه. خوش باشی!

سلام.
اگر دوستان میخوان بدون اتصال به اینترنت و به صورت آفلاین بازی رو تمرین کنن میتونن از روشی که میخوام توضیح بدم استفاده کنند.
البته در این حالت شما هیچ دشمنی ندارید ولی میتونید به طور کلی گشتن در محیط بازی و استفاده از اسلحه ها رو یاد بگیرید.
اول در پوشه بازی پوشه server رو باز کنید و فایل server2110.exe و اجرا کنید. اگر ویندوز برای اتصال این برنامه ازتون سوال پرسید AAllow رو انتخاب کنید.
بعد بازی رو باز کنید و start game رو بزنید.
در قسمت server address عبارت ۱۲۷.۰.۰.۱ و در قسمت server port 6789 رو بنویسید و بعد هم connect رو انتخاب کنید تا بازی به سروری که خودتون ساختید وصل بشه.
به همین راحتی.
در ضمن در نسخه های قدیمیتر این بازی گزینه بازی آفلاین وجود داشت. در اون حالت میتونستید علاوه بر انتخاب نقشه دلخواه, تعداد بازیکنهای آفلاین رو هم انتخاب کنید که بقیه بازیکنها توسط کامپیوتر کنترل میشدن.
من آخرین نسخه ای که قابلیت بازی آفلاین در اون وجود داشت رو دارم اگر به درد کسی میخوره میتونم براش آپلود کنم.
با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید