خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

یازدهمین پست اندرویدی چشمه:

سلام دوستان محله.

 

باز هم من با یک پست اندرویدی تازه خدمت رسیدم تا یکی دیگه از شیرینیهای نزدیک به انتشار گوگل رو بهتون معرفی کنم:

 

در یکی دو سال گذشته با نسخه های کندی به معنای شکلات، و لالی پاپ به معنای آب نبات چوبی سیستم عامل اندروید آشنا شدید، اکنون میریم تا تازه ترین ورژن این سیستم عامل با نام مارشمالو رو به شما عزیزان معرفی کنیم:

 

بعد از گمانه زنی‌های بسیار، گوگل در مورد نسخه جدید سیستم عامل اندروید رسما اطلاع رسانی کرده است.

 

نسخه 6 اندروید Marshmallow نام دارد. این کلمه به معنای نوعی شیرینی خمیرمانند است و در ادامه نام‌گذاری‌های سیستم عامل اندروید که همگی یادآور خوردنی‌های شیرین بوده منطقی به نظر می‌رسد.

این نسخه از اندروید به زودی برای بارگذاری در دسترس توسعه دهندگان و برنامه نویسان قرار می گیرد، اما زمان عرضه عمومی آن مشخص نیست.

 

گوگل در اطلاعیه رسمی خود در این زمینه تصریح کرده که Android 6.0 SDK را عرضه کرده و فروشگاه گوگل پلی را برای انتشار برنامه های مربوط به آن آماده نموده است. اندروید 6 یا Marshmallow از امکاناتی مانند اسکنر اثر انگشت، امکانات مختلف برای کاهش مصرف انرژی، مدل های متنوع دسترسی و … برخوردار است

 

در این نسخه مرورگر کروم هم به روز شده و البته قرار است اطلاعات بیشتر در این زمینه به زودی توسط گوگل رسما منتشر شود.

 

منبع: بهار نیوز.

 

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «یازدهمین پست اندرویدی چشمه:»

سلام
ممنون از اطلاعات که در اختیار ما میذارید،
راستی آقای چشمه نکنه از دست من ناراحت باشید ها!
آخه جواب من را تو پست رهگذر ندادید،
به خدا قصدی نداشتم نمیدونم چرا یه هویی حوس شوخی کردم
ببخشید من اینجا هم عذر خواهی خودم را تکرار میکنم

سلام. خیلی عالی بود.
هم مطلب، هم داغیش و هم کار گوگل. دست شما مرسی!
فکر کنم اوضاع داره عالی میشه. به نظر میاد دیگه کم کم ما بتونیم با گوشیهای دیگه هم کار کنیم. البته منظورمگوشیهای اندرویده. الان شرکتهای مختلف که گوشی و تبلت اندروید تولید میکنن، سعی میکنن تولیداتشون با جدیدترین سیستم باشه. و به نظر من کم کم به جایی میرسیم که هیچ گوشی ای اندرویدش پایینتر از ۵ نباشه. اون موقع راحت میتونیم هر گوشی که خواستیم بخریم. یا حد اقل حق انتخاب بیشتری داریم. من شنیدم گوگل میخواد دو گوشی جدید نکسوس تولید کنه. سامسونگ هم آخر ۲۰۱۵ یا اوایل ۲۰۱۶ اس ۷ رو وارد بازار میکنه.
ممنون از مطلب عالی و تازه تون.

درود بر داداش عزیزم محمدرضای گرامی. آقا تشکر میکنم مطلب ارزنده ای بود باشد که روز به روز تکنولوژی گرهی از انبوه مشکلات ما باز کنه. راستی به ملیسای خوب محله هم خوشآمد میگم. انگار ایشون هم در سفر بود چون چند وقتی نبود و ما گرمی وجود و حضورش را حس نمیکردیم.
باز ممنون و سپاس چشمه ی عزیز.

سلام بر عمو چشمه.
خیلی خوبه پیشرفت در این حوزه ها.
البته استفاده از چنین اندرویدی هم لزوماً با خرید گوشی های مناسب برای دریافت چنین قابلیتی همراهه.
واقعاً این روز ها سخته که با قافله تکنولوژی همراه شد.
ممنون بابت انتشار خبر.

ننه من که دو روزه هی میخونم…هی نیمیفهمم شوما چیچی نِوِشتِی…گفتم صبر کونم بیبینم بِچا چیچی مینویسن بلکه بفهمم چی به چیه…باز نفهمیدم چیچی به کوجاس…سواتم نم ورداشته…
راستی چرا اینقدر محله خلوته ناغافلی؟ بچا کوجان؟ اردو رفتن؟ سیل اومده بردتشون؟ زلزله پکوندتشون؟ چه خبره؟ شاید دارن واسه آزمون آموزش پرورش خرخونی میکنند…هان؟ یقین…خب…پس مام بریم بشینیم به خرخونی…البته از زاویه ای دیگر…

سلااام ننه جونی.
چیطورین شوما؟
حالدون خُبِس؟ چیکار میکونین آباجی؟
شومام بِیتِرِس آ زاویهی نیگادونو به دنیا عوِض کونینو، آ بازَم یه دور دیگه درس بوخونین، تا بلکَم شوما هم یه جورایی رستگار بشین.
حالا بیبین کارادا! خخخ.
خب چطوری ننه جون، میگما واقعا محله خلوته هاااا!!!
مثل این که همه رفتن سفر دبی دبی.
یا استانبول استانبول. خخخ.
خییییلی صفا آوردی، ممنون.

سلااااااام خب گفتم زشته که از کوچه رد بشم به عموی خوبم سلامی ندم. اما دلم گرفت با دیدن کامنت رهگذر که چرا منم شرکت نکردم که خر بزنم. هااااااااان اما بیخی. عمو جان بازم مثل همیشه عالی بود. تازه مُهر تایید آقای معلم رو هم گرفت. مرسیزیاد تا سی تا

دیدگاهتان را بنویسید