خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود آشپزی صوتی قسمت یازدهم و طرز تهیه شیرینی نخودچی بدون فر

با سلام خدمت کدبانوها و کدآقاهای محترم محله. ضمن تشکر از کسانی که در نظر سنجی هفته ی قبل نظرشون رو فرمودند در این هفته علاوه بر گذاشتن لینک فایلهای صوتی آشپزی براتون لینک دانلود چند فایل تصویری آموزش شیرینی های مخصوص عید رو هم قرار میدم.

همچنین انشا اللاه بعد از تعطیلات نوروز من علاوه بر آپلود فایلهای صوتی در محله لینک دانلود مستقیم فایل تصویری آموزش آشپزی ها رو هم قرار خواهم داد.

اما در ابتدا براتون طرز تهیه ی شیرینی نخودچی بدون فر رو آموزش میدم که در هفته ی قبل درست کردم و شیرینی خوبی هم بدست اومد.

مواد لازم برای تهیه ی شیرینی نخودچی بدون فر

آرد نخودچی 1 لیوان

کره یا روغن جامد نصف لیوان یا 100 گرم

پودر قند یا شکر آسیاب شده 1 لیوان

هِل 4 عدد

طرز تهیه

ابتدا در تابه آرد نخودچی رو تفت بدید تا بوی خامی آرد گرفته بشه و رنگش طلایی بشه. اگه تقریباً 5 دقیقه روی حرارت خیلی کم آرد رو مرتب هم بزنید این اتفاق می افته. بعد حرارت رو خاموش کنید و روغن جامد یا کره ی آب شده رو به همراه شکر به آرد اضافه کنید و چند دانه هل رو که آسیاب کردید به مخلوط اضافه کنید و مواد رو خوب مخلوط کنید و بعد با دست ورز بدید تا خمیری نرم و شکننده بدست بیاد.

بعد با نوک انگشت هاتون خمیر رو به اندازه ی گردو گرد کنید و در دیس بچینید و به مدت 3 الی 4 ساعت در یخچال بذارید تا کاملاً خودش رو بگیره و بعد نوش جان فرمایید.

نکات در این شیرینی حتماً باید از روغن جامد یا کره استفاده بشه و نباید از روغن مایع استفاده کنید.

پودر قند یا شکر رو خوب آسیاب کنید تا شیرینی دون دون نشه و طعم شکر در شیرینی قالب نشه.

همچنین با این مقدار پودر قند شیرینی خیلی شیرین میشه که با توجه به ذاعقه خودتون میتونید کمی از میزان پودر قند کم کنید.

در زیر براتون لینک مستقیم دانلود چند فایل تصویری رو قرار میدم.

آموزشهایی که از آرشیوم هستن عبارتند از:

شیرینی نخودچی

نان چای قزوینی

نان شکری کرمان شاهی

نان چرخی قزوینی

شیرینی فندوق با رویه ی بادام

اسلایس نارگیل

شیرینی توپی بادامی تبریز

و شیرینی هایی که به تازگی دانلود نموده ام عبارتند از:

شیرینی زبان

قطاب مغز دار

شیرینی ترافل بادام

و شیرینی پسته ای

فایلهای صوتی که در این پست برای شما قرار داده ام نیز در این هفته تنها آموزش شیرینی های مخصوص عید میباشد و به تازگی دانلود نمودم شامل شیرینی چرخی, شیرینی حاج کریمی قزوینی, شیرینی فسایی, شیرینی گردویی, شیرینی مارمالادی, شیرینی ماکارون و شیرینی مغزدار مربایی میباشند.

برای دانلود آشپزی صوتی قسمت یازدهم با حجم 56 مگا بایت از

 

اینجا

وارد شوید.

برای خرید آرشیو آشپزی صوتی بنده در 8 dvd و آرشیو تصویری بنده در 27 dvd با موبایل بنده 09136278072 تماس بگیرید.

خدا یار و نگهدار.

۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آشپزی صوتی قسمت یازدهم و طرز تهیه شیرینی نخودچی بدون فر»

سلام و درود بر کدبانوی کبیر محله نگار خانم؛ مرسی بابت این فایلها و بابت آموزش شیرینی نخودچی,اه باز هم که حیف میشه من دوباره نمیتونم این شیرینی به این خوشمزگی رو بخورم دلم لک زده برای یه کیلو شیرینی خوشمزه مثل این حالا شاید دزدکی دور از چشم مامانم یه چهارم یکیش رو خوردم ولی هر کی درست کرد و نوش جان فرمود هم بجای من بخورد و هم هنگام خوردن از طرف من هم بخورد, در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام نگار،میسی از آموزش این شیرینی و فایلهایی که در اختیار گذاشتی عزیزم،بچا من این شیرینی نخودچی بدون فر رو درست کردم خعععلی خوشممزه میشه،شما هم درست کنید،بخورید،و حالشو ببرید،خخخی،لیلیلیلیلیلی،من لفتم که،خدافسی

دیدگاهتان را بنویسید