خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود دومین نسخه آزمایشی از نرم افزار تشخیص متن گوگل ویژه نابینایان فارسی زبان (Google OCR for persian blinds Beta)

بسم الله الرحمن الرحیم.
سلام عرض میکنم خدمت شما دوستان عزیزم.
امیدوارم اوضاع و احوال بر وفق مرادتون باشه.
همینطور که از عنوان پست مشخصه نسخه آزمایشی دوم نرم افزار تشخیص متن گوگل آماده دریافته.
همینطور که توی پست قبل هم عرض شد، بنده و آقای صفا به دلیل مشغله های زیاد نمیتونیم پاسخ تک تک کامنتهای شما رو بدیم ولی شک نکنید که کامنتهای شما تک به تک خونده میشه و پیشنهادهای شما در صورتی که وقت اجازه بده و معقول باشه عملی میشه.
در همینجا از دوستانی که نرم افزار رو تست کردن و مشکلاتش رو گفتن و از دوستانی که پیشنهادهای به جایی دادن و همچنین از کسانی که تشکر کردن و از نرم افزار راضی بودن صمیمانه تشکر میکنیم.
خوب بریم سر اصل مطلب:
تغییرات این نسخه رو خدمتتون ارائه میدم:

تغییرات

نسخه 0.9.13
– حل مشکل ارتباط با جاوز و خطای پیدا نشدن FSAPI
– حل خطای خروجی با فرمت .Docx
– بر طرف شدن مشکل میزان ترافیک یا حجم فایلهای بارگذاری شده.
– برطرف شدن چند مشکل کوچک دیگر در اعلام جزئیات با صفحه خوان.
– اضافه شدن منوی “اعلام جزئیات در پس زمینه” به منوی دسترسی
– اضافه شدن گزینه “پخش بیپ در پس زمینه” به منوی دسترسی
– اضافه شدن گزینه “رفتن به پس زمینه” به منوی فایل
– اضافه شدن کلید میانبر F12+G برای مخفی شدن پنجره اصلی برنامه و نمایش مجدد در هر مکان
– اضافه شدن آیکون نرم افزار در قسمت system tray به همراه منو

نسخه 0.9.14:
– اضافه شدن کلید “شروع” در پنجره اصلی
– اضافه شدن کلید “بستن” در پنجره کسب مجوز
– کلید F1 برای باز کردن فایل راهنما اضافه شد.
– به روز شدن فایل راهنما

دوستان عزیز توجه داشته باشید برای تفکیک راحتتر کامنتها لطفا پیشنهادهای تکراری ارسال نکنید تا پیشنهادها راحتتر عملی بشه.
دوستان عزیزی که نسخه قبل رو دریافت کردن و مشکلاتی داشتن لطفا پچ مورد نیاز سیستم عاملشون رو از لینکهای پایین مطلب دریافت کنن و پچ رو نصب کنن تا نیازی به دانلود مجدد به دلیل صرفه جویی در حجم نباشه.
نکته: شما با دانلود، نصب و استفاده از نرم افزار موافقت خودتون رو با موارد زیر اعلام می کنید و هرگونه نقض موارد ذیل خلاف قرارداد بوده و مسئولیت حقوقی و شرعی رو برای شما در پی خواهد داشت. (در غیر این صورت لطفا دانلود نفرمایید)
این نسخه از نرم افزار با حمایت کاربران محترم نابینا ساخته شده، پس استفاده از آن برای نابینایان رایگان بوده و هر گونه خرید و فروش این نرم افزار خلاف قانون تلقی می شود.
این نرم افزار فقط برای استفاده رایگان نابینایان عزیز نوشته شده و فقط از سایت محله نابینایان (www.gooshkon.ir) قابل دانلود می باشد.
شما حق انتشار این نرم افزار رو در هیچ سایت، اثر نرم افزاری، جامعه مجازی، شبکه اجتماعی، سی دی و … ندارید. (منظور انتشار برای دسترسی عمومی بوده و نه دسترسی یک شخص)، (توجه داشته باشید که ترویج استفاده بی مورد و بی رویه از نرم افزار در بینایان می تونه ریسک بلاک شدن نرم افزار از طرف گوگل رو به دنبال داشته باشه).
اگر شما کاملا بینا هستید به طوری که به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانید متون کتب دیجیتالی را بخوانید حق استفاده از این نرم افزار را ندارید.
مجوز فروش یا سوء استفاده مادی از نرم افزار و محصولات و متعلقاتش به شما داده نشده.
طرز کار برنامه حتی الامکان ساده و آسان بوده و در صورت نیاز تمام نکات مورد نیاز در کار با این نرم افزار متعاقبا در بسته های آموزشی ارائه خواهد شد. پس نیازی به شخص ثالث در مراحل کار، راهنمایی و آموزش نیست.
این برنامه به این امید طراحی شده که امکان سهولت تبدیل فایلهای PDf شما به متن رو فراهم کنه و امکانات مذکور برای تسریع و تسهیل این روند در نظر گرفته شده، ولی در عین حال مسئولیتی در قبال مشکلات ناشی از طرف گوگل، مشکلات شبکه ای، مشکلات ناشی از سخت افزار یا نرم افزار و مربوط به کامپیوتر شخصی یا سیستم عامل شما، مشکلاتی که در قسمتهای اختیاری یا امکانات جانبی و اضافی نرم افزار تعبیه شده و مواردی از این دست، متوجه نرم افزار و طراح آن نخواهد بود.
عملیات پردازش تصویر، تشخیص متن، تبدیل فرمت همه توسط گوگل انجام می شود و این نرم افزار ادعا و مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه داشته باشید که نسخه کنونی، نسخه آزمایشی بوده، به این معنی که هنوز نرم افزار در حال تست و رو به بهبودی هست، پس در صورت برخورد با هر گونه خطای احتمالی، مراتب رو (از طریق نظرات همین پست) اعلام کنید تا در نسخه های بعدی (در صورت وجود) اصلاح بشه.
به امید پیروزی و موفقیت همه نابینایان.
محمود هژبری، مهرداد صفا.
دانلود نسخه آزمایشی 0.9.14
پچ برای تبدیل نسخه قدیمی به نسخه بروز 0.9.14 مخصوص ویندوزهای 32 بیت
پچ برای تبدیل نسخه قدیمی به نسخه بروز 0.9.14 مخصوص ویندوزهای 64 بیت

دیدگاهتان را بنویسید