خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
از هر دری سخنی بخش 0

سلام رفقا.

چه حال چه خبر؟

خیلی وقته نبودم مگه نه؟

آقا موجهه باور نداری از هر دری سخنیو گوش کن بعدش قضاوت کن. همه چیو تو فایل توضیح دادم.

البته الکی سر‌تونو درد نیاوردم. من توی این کش و واکش تجربیاتی ارزنده کسب کردم و با نرم افزارای توپی آشنا شدم که اگه عمری باشه قراره باها‌تون به اشتراک بذارم.

خلاصه این یه مقدمۀ سادهست. دنبالشو بچسب.

گوش کردنش اصلا خالی از لطف نیست چون که بعدش آموزشای توپم میاد و شما باید این فایلو گوش داده باشین تا بدونین چی به کجاست؟

دیگه خیلی سر‌تونو درد نمیارم قرص مسکنم کمه گیر نمیاد این روزا.

راستی اینم از هر دری سخنی 0

پس تا آموزشای بعد بای. مخصوصا اون نرم افزار محیر العقول آلمانی که از خودمونم بهتر فایلامونو شسته رفته و مرتب تو پوشه های خودشون مثل دستۀ گل بهمون بر می‌گردونه.

واقعا ما کجا و اونا کجا؟

نگم بهتره.

بای تا های.

۴۹ دیدگاه دربارهٔ «از هر دری سخنی بخش 0»

سلام فرزانه، اولا خوش اومدی. بعدشم تشکر من از تو چند جانبهست، چون که خوشبختانه به حق جای کلاسای منو پر کردی و این خودش خیلی عالیه. خلاصه همیشه برقرار باشی این م مدالت برو بفروش واسه خودت لوازم آرایش آنچنانی بخر پزشو بده هههه زنده باشی بای.

سلاااااآآآاااآآآآآآآآآآآآآآآم و دروووود بر عقااااب تیز پا و تیز رو محله واااایییی شما کجا این جا کجا مدتی بود نبودی صدات نبود آموزش نمیزدی کلاً خعععععلییی نخست وزیر دکتر مصدق دلم واسه اون صدای منحصر به فردت تنگولیده بووود وااای اول که پاورت داشته سر ناسازگاری بر میداشته کیبوردت هم که سوخته و به باد فنا رفته بعدشم که مادربوردت مشکلش رو شده بعدشم که زدی توی کار مادربورد دست دوم گیگابایت و تعویض ram c.p.u رو هم که نو کردی خب معلومه جنس دست دوم همین دیگه آقا دکتر حالا بعد از این همه مکافات دیگه چرا یه ایسوز دست دوم گرفتی نباید هم به اینتر پول چی ببخشید اینترنت وصل بشه آهااان الآن باید واسط دست زد برو بکس واسش دست بزنید الآن شدا باید همون اول کار میرفتی تو کار مادِربورد خوشگل ایسوز با اون c p u خوشگله با اون هارد با حاله و ویندوز شصت و چهارش وااااایییی دکتر مصدق چنین قصوووورییی از شما بعیییده خب برادر باید قبل از این کار این اطلاعات رو یه جا میضخیره مینمودی تا این همه اطلاعات با حالت نپره ولییی آخرش خععععلییی خوب شد که اون نرم افزار آلمانیه به دادت رسید و اطلاعات خوشگل مشکلت به باد فنا و تاریخ نپیوست چون که خودم کشیدم هشت گیگم پرید که معادل یک میلیون پول این هشت گیگ بود و چون کلاس درسی بود و جایی هم ازش بکاپ نگرفته بودم به دلیل سوختن هارد اکسترنال پرید که پرید خدا بگم این پارسآوای ۳ رو چی کار کنه که کلاً شلمشوربا به پا کرده اونم از نوع شدییییید بابا این چه نوع اسپلیه که پارسآوای ۳ ایجاد کرده این که دیگه خیلی در هم بر همه این دیگه چیه خدایی خودشون هم فهمیدن چی درست کردن آیا وااایی مرسی داری عقاب تیز روی محله یعنی این نصف شبی با شنیدن این صدا کلی سر حال اوووومدم به هر حاااال خعععععلی با حال هستی من که بی صبرانه منتظر آموزشات هستما خب روز و بامدادت خوش در پناه یگانه دادار دادآفرین بدرود و خدا نگه دار

عرض سلام و درود فراوان بر مرتضی خان مصدق عزیز و بزرگوار
من تازه اومدم تو محله
باید بگم با این همه تجربه ی گرانبها که کسب کردی و میخوای آموزش بدی واقعاً کولاک میشه
یه درخواست ازت دارم
اگه احیاناً توی تجربیاتت راجع به ویندوز ۷ ۳۲ و ۶۴ بیت آموزش و نکاتی داری حتماً باهامون به اشتراک بذار
آخه من تازه وارد مبتدی فعلاً پول ندارم رم ۸ گیگ بخرم
در پناه خدا همواره سایتون مستدام

سلام هادی خان، اولا خوش اومدی. بعدشم از لطفت ممنونم. بعدشم من کار با کامپیوترو پله پله یاد گرفتم، اولش بر XP و ۹۸ مسلط شدم، بعد همزمان به اینترنت و آفیس، بعدش رفتم سراغ ۷ بعدشم ۸ ۸.۱ و ۱۰ اینه که اگه سؤالی یا گیری تو ۷ داشتی بگو تا در حد توان رفع بشه. منم نتونم اساتید زیادن. زنده باشی و برقرار. بای.

بازم سلام هادی. اگه زحمتی نیست یه نگاهی به کل پستای من بنداز. یه سری آموزشای کامپیوترم توش پیدا میشه، خوب اونا رو گوش کن بعدشم هر جا گیر داشتی بگو تا جهتدار واست آموزش بذاریم، ضمنا یه نگاهیم به پستای محمد میرقاسمی، مجتبی، بی ادعا و خیلیای دیگه بنداز چیزای خوبی گیرت میاد. بای.

سلام بر مصدق عزیز! برار کِجِ بوردی؟ َمِ دِل تِ سه تنگ بَی یِ. دمت گرم مِن خاص صِمِ این فایل رِ دانلود نَکِنِم آخه مِن با پستهای متنی بیشتر راحت هس سِمِ. اما تو قالتاق ات تا چی بَنویشتی که آدم نَتونِ از خیر دانلود بُگذَرِ!
خیلی دوستت داریم عقاب تیز‌پرواز! راستی! احمدِ زن پِر رِ بَدی؟

سلامی دوباره، اگه منظورت نرم افزار آلمانیه، معلومه که به دردت می خوره، فایلای حذفی که دیگه بینا و نابینا نداره، راستش این نرم افزار یه چیز حرفه ایه که شرکتا و کامپیوتر فروشای توپ واسه برگردوندن تمام و کمال فایلای مشتریاشون استفاده می کنن و البته پول کلونیم ازشون می گیرن، ولی ما قراره اینجا کارشونو کساد کنیم و نرم افزارو در اختیار بچه ها بذاریم. هههههه. بای.

سلامی دوباره مرتضی جان. میگم یه سؤال: متأسفانه یا خوشبختانه من همیشه عادت کردم وقتی اطلاعاتی رو نمیخوام رویش shift+delete میزنم خخخخ یکی دو هفته پیش یا شایدم بیشتر بود که یه پوشه داشتم که شامل چندین فایل متنی بود با فرمت txt با همین روش اشتباهاً پاکش کردم و نمیدونستم. چند وقت پیش که به هارد رایانه مراجعه کردم و اون اطلاعات رو نیاز داشتم هرچی هارد رو زیر و رو کردم دیدم بله! جا تره و بچه نیست! خخخ آیا این نرمافزار آلمانی این اطلاعات متنی رو که با این روش پاک شده رو هم برمیگردونه؟ مرسی.

سلام مهدی. بعععله بر می گردونه پدرشم در میاره. اصلا این نرم افزار عجیبه. مثلا اگه یه هارد ۲۵۰ رو اسکن کنه ممکنه بیشتر از ۳۰۰ گیگ اطلاعات برگردونه چون که میره و اطلاعات سالها پیشم میاره، راستش من یه کمی ازش ترسیدم چون که اگه دست نا اهل بیفته میشه ازش سوء استفاده کرد و اطلاعات هارد مردمو دزدید مخصوصا اگه تعمیرکاری چیزی باشی و هارد مردم بیاد دستت. زنده باشی بای.

دوباره سلام. راستش یه شیرین کاری دیگۀ پارسآوای ۳ تازه یادم اومد که گفتنش خالی از لطف نیست. لطفا shift+, یعنی همون علامت کوچکتر رو بزنین ببینین چی می خونه، یا این که این عبارتو با پارسآوای ۳ بخونین خودتون دستتون میاد: ۳<4 لطفا حرف به حرف هم بخونین. تازه امکان تصحیح تلفظ این علامت هم در یوزر دیکشنری وجود نداره، باور ندارین؟ امتحان کنین با این خطا مواجه میشین که کلمۀ ورودی فارسی نیست. لطفا یکی بزحمته و این باگها رو به سایت سازنده اطلاع بده. بای.

سلام. وقت خوش. ممنون از اطلاعات مفید شما فایل رو گوش کردم. خوب بود. راستی یک بلای عجیب و ناشناخته بر سر هارد من و در نتیجه بر سر اطلاعات من اومده اگر امکانش هست ممنون میشم یک ایمیل بهم بدید تا اونجا مفصل شرح بدم شاید بتونید به داد من برسید. باز هم سپاس

مرتضی جان ببخشید دوباره مزاحم میشم. ببین: تو آموزش نرمافزار آلمانی, برا اینکه آموزشت مستندتر باشه تعمدی یه بخش کوچکی از اطلاعاتت رو حذف کن و بعد ریکاوری کن تا ما محسوستر و زندهتر با کار این برنامه آشنا بشیم. مرسی.

سلام بر جوجه عقاب زشت که گویا تازگیا تبدیل به ی عقاب پر سیاه و نیرومند شده . . راستشو دیشب خوابتو میدیدم و امروز خودت سر و کلت پیدا شد . خب فرزندم چه خبر؟
من که دلم برای خودت تنگ شده بود . حرفات هم گوشیدم ولی هیچی سر در نیاوردم . من اگه کامپیوترم خراب بشه میبخشم به ی نفر دیگه و خودم بی کامپیوتر زندگانیو سر میکنم خخخ اونقده خوبه .
راستی حال خونواده خوبه ؟

به به سلام بابایی عزیز. من که خوبم هیچ ملالی نیست جز دوری بابایی. کارت درسته البته همیشه بوده. خوابمو دیدی اومدم تازه پرمم آتیش می زدی بازم میومدم. راستی از دروس دیکتت دیگه خبری نیست چرا؟ زنده باشی بای.

درود بر آقا مرتضی عزیز آقا چه خبرهااا
خوشحالم که باز هم صدای قشنگتان را میشنوم از این بدبختیها تو دنیای کامپیوتر من هم سال ۸۸ سرم آومده
من سال ۸۸ یه سیستم خریدم ۶۰۰ هزار تمن اونم فقط کیس هاااا
آقا از روز اول که آوردم خونه هاردش خراب شد دوباره هارد عوض کردم خلاصه سه تا هارد عوض کردم همون آش بود و همون کاسه تا اینکه کیسو فروختم به یه نفر ۲۰۰ تمن
تا اینکه متوجه شدیم بابا اشکال از مادرورد بوده که این مشکلات به وجود اومده میگم راستی اسم اون نرم افزار آلمانی filescav نیست؟
ببخشید که زیاد صحبت کردیم

مرتضی جون دمت گرممممم به اکبر گفتی اونی که گفتی اسمش نیست یه چیز دیگه هست! کارت درسته. میدونی اگه بگی بچهها میرن سرچ میکنند و پیدا و دیگه خلاصه از حالت سوپرایز خارج میشه! دمت گرم. همین حالا برو یه قهوه داغ بزن به بدن که حسااااابی سرحال بیایی.

دیدگاهتان را بنویسید