خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

حضور و هنرنمایی دوستی همنوع در یک همایشِ کشوری.

به نامِ نامیِ دوست که هرچه هست در یدِ قدرتِ لا یتناهیِ اوست.

دوستان و همراهانِ هممحله ایِ همنوعم و غیرِ همنوعم, سلام.

موفقیت و سر افرازی یکایکِ شما عزیزان را از بارگاهِ حیِ منان قلبا آرزومندم.

چند روزی پیش یعنی در همین آبانماه سال 95 همایشی تحت عنوانِ, هوای همدیگر را داشته باشیم و مسؤولانه زندگی کنیم, با حضورِ رئیس جمهورِ وقت آقای روحانی برگزار شده که یحتمل در پایتخت هم این اتفاق رخ داده است. خُوب میدونم که حالا خیلیاتون میگید برگزار شده که شده اینکه چیزِ تازه و مهمی نیست. ازین همایشها و گرده هماییها و…… با حضورِ مسؤولان و نامسؤولانِ بلندپایه و پایه کوتاهِ مملکتِ ما همیشه و همواره در همه جایِ کشورمون برگزار شده, میشود و خواهد شد. بله شما درست میفرمایید و من هم کاملا با گفتههای شما موافقم و متأسفیم که اکثرِ قریب به اتفاقِ اینگونه برنامهها بی ثمر و بدونِ نتیجه ی مثبت است. بیخیال دوستان گرامی میروم سرِ اصلِ مطلب. درین همایش که عنوانش را در چند سطر قبلی نوشتم و همانگونه که مطمئنم همه ی شما خوبان هم متوجه شده اید و هدفم از نوشتن جملاتِ پیشین یه دردِ دلِ کوچولو بود و اصلا و ابدا قصدِ اهانت به فهم و شعورِ سرشارِ شما مهربونان را نداشتم, چنین رخ داده است که یک نفر از همنوعانِ هنرمندمون بنامِ آقای صالح شمس که اهل دیار باصفای مازندران هستند, حضور داشته اند و هنرنمایی هم کرده و با آقای روحانی نیز دست و روبوسی نموده و صحبتهایی هم داشته اند.

فایلِ تصویری همه ی آنچه را که نوشتم و در تلگرام هم منتشر شده است و توسطِ یک نفر از همشهریهای ارجمندِ ایشون که از همنوعانِ فهیمِ ما نیز هستند, از طریقِ دراپباکس دریافت نموده ام و اینک برای شما همدلان نازنین به اشتراک میگزارم. راستی نگران کمبودِ سوختِ اینترنتِ گران بهایتون نباشید زیپشا تا آخرش کشیدم و حجمِ این فایل فقط 10.8 MB میباشد. حتما دانلودش کنید و استماعش و احیانا اگه دلتون خواست به وسیله ی یک نفر ببین, بینا یا کم ببین و یا کمبینا مشاهده اش بنمایید.

بله به روی چشمانِ بیفروغم, این هم لینکِ دانلودش بفرمایید,

خداحافظ شما. تا فرصتی و درودی دیگر بدرود.

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «حضور و هنرنمایی دوستی همنوع در یک همایشِ کشوری.»

سلام بر شما همنوع گرامی خانم زارع. من که قابل نیستم ولی مطمئن باشید همیشه و در همه ی ایام دعاگوی شما و سایر همنوعانم هستم. انشا الله حوائج شرعی و قلبیتون عن قریب برآورده بخیر گردد. آمین. به رسم محله من موظفم دومدال طلا و نقره را چه بخواهید و چه نخواهید تقدیمتون کنم چون دوبله کامنتگزاری نمودید. از حضور توجه و محبتتون متشکرم. شاد باشید.

سلام و درود بیکران بر کیان خان گرامی و عزیز واقعاً که اصل پست و اصل فایلُ آوردید اینه آخرشه واقعاً صالح صداش گرم زیبا و عالیه امیدوارم روزی بشنوم که آلبوم صالح شمس با عنوان فلان روانه ی بازار گردید اگه این طور شد خودم اولین خریدار این آلبومم و ایشالله که کنسرت هم بزنه میگما اگه کسی این صالح خان رو میشناسه ازشون درخواست کنه اگه واسه ایشون مقدور هست بیاد بین ما هم محلهی ها تا بیشتر این خوش صدا و هنجره طلایی رو بشناسیم کیان خان حتماً میدانلودم و با داداش بزرگم میبینیم به هر حال مرسی بابت این فایل و مرسی بابت این پست شبتون خوش مهتابی و در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

دیدگاهتان را بنویسید