خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
چرا باید زبان را در کلاس خصوصی یاد گرفت؟

سلام به دوستان محله.

چرا باید زبان را در کلاس خصوصی یاد گرفت؟

1-همه می دانند که آموزشگاه ها دوره های آموزش را به درازا می کشانند در حالیکه زمان آموزش را می توان در کلاس خصوصی تا چند برابر کاهش داد.

2-همه می دانند که کلاسهای عمومی برای هر دانش آموز حدودا 5 دقیقه زمان جهت تمرین مکالمه وجود دارد در حالیکه این زمان در کلاس خصوصی حداقل به 60 دقیقه مفید می رسد.

3- با در نظر گرفتن اتلاف وقت در کلاس عمومی و اتلاف وقت در رفت و آمد ها به آموزشگاه هزینه کلاس عمومی بیشتر از خصوصی می شود .

4-همه می دانند که داشتن استاد ممتاز در کلاس کاملا” اتفاقی می باشد و مدیریت آموزشگاه برای شما مدرس انتخاب می نماید در حالیکه در کلاس خصوصی خود شما هستید که استاد را انتخاب می کنید.

5-همه می دانند که ادامه آموزش در آموزشگاه با استاد ممتاز ضمانتی ندارد و اکثرا” منجر به تعویض مدرس می شود در حالیکه به محض یافتن مدرس مورد نظر اطمینان دارید که تا حتی تا مرحله پیشرفته نیز مدرس همراه شما خواهد بود.

6-همه می دانند که غیبت در جلسات عمومی منجر به هدر رفتن هزینه شما برای آن جلسه می شود در حالیکه در کلاس های خصوصی فقط جلسه به تعویق می افتد و هزینه ای از شما کسر نمی شود( البته فقط تا 3 جلسه).

7- افراد مختلف با روحیه، سن، وسلایق متفاوت شروع به یادگیری زبان می کنند و به ای دلیل مدرس مجبور به انتخاب فقط یک روش تدریس نموده و منجر به پایین آمدن بازدهی کلاس می شود

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «چرا باید زبان را در کلاس خصوصی یاد گرفت؟»

۸ اگه از بچگی ما زبان تمرین میکردیم و ساختار درست بود الآن مجبور نبودیم موارد یک تا هفت را رعایت کنیم.
۹ اگر آموزش و پرورش درستی داشتیم که زبان را جدی میگرفت و موضوع تحقیق و تعامل با دنیا به وسیله ی زبان جدی گرفته میشد این حال و روز ما نبود.
۱۰. مرسی از پست که باز هم شما مدرسین وظیفه ای که بر عهده ی آموزش و پرورش هست را بر عهده گرفتید و تلاش میکنید ستح علم آگاهی و اطلاعات شاگردان خود را بیش از پیش بالا ببرید.

سلام و درود بر سر کار خانم عظیمی گرامی
خب این پست شما بسیار عالی هست
راستی خانم عظیمی ببخشید این هفته کلاس زبان در گروه واتسآپی Touch Stone Book
تعطیل میباشد چرا که شما نه شنبه درس ۳ a و نه امروز درس ۳ b را تدریس نمودید میخواستم در واتسآپ مصدع اوقات بشم ولی الآن که پستتان را در این جا دیدم گفتم بپرسم
به هر حال مرسی بخاطر این پست شبتان خوش و خدا نگهدار

با عرض سلام و احترام. بنده مصمم شدم که اگر می خواهم کار خیر در حق هم نوعانم انجام دهم همه هم نوعان از این خیر بهرمند شوند و تدریس از راه تلفن همراه اصلا برای بنده کم دردسر نیست و قرار است هر مطلبی که آموزش می دهم در رابطه با زبان انگلیسی در همین سایت محبوب منتشر شود. یک عذرخواهی به تمام هم نوعان بدهکارم. بنده را ببخشید و شرایط را در نظر بگیرید. با تشکر . عظیمی

با عرض سلام و شب بخیر به تمام هم نوعان. ممنون که تشکر فرمودید. بنده سعی دارم تا اگر آموزشی هم از جانب خودم از طریق تلفن همراه ضبط می شود به تمامی هم نوعان هدیه گردد. نه تنها تعدادی از هم نوعان. از عدم ثبات در آموزش های تلفن همراهی معذورم . با تشکر. عظیمی

با سلام. باز هم به عنوان کسی که گاهی مشق های زبانش را خوب می نوشته چند نکته به ذهنم رسید که مطرح می کنم.
اولا کلاس های خصوصی به دلیل عدم وجود تعامل با بیش از یک نفر برای یادگیری زبان به معنای دقیق کلمه به هیچ وجه مناسب نیستند. توضیح اینکه در کلاس های عمومی دانش آموزان علاوه بر پنج دقیقه ای که به قول خانم عظیمی در کلاس مشارکت مستقیم دارند، این فرصت را دارند که از همکلاسی های خودشان به شکل غیرمستقیم یاد بگیرند که اصطلاحا در آموزش به عنوان یادگیری ضمنی از آن یاد می شود. همچنین دانش آموزان می توانند از طریق تصحیح اشتباهات همکلاسی ها ازسوی آموزگار یا یکی دیگر از دانش آموزان نیز به فراگیری بپردازند.
نکته دوم اینکه ثابت بودن یا نبودن آموزگار در مقاطع مختلف یادگیری زبان به هیچ وجه تأثیر قابل توجهی بر فرایند یادگیری ندارد. توضیح اینکه ممکن است برخی آموزگاران با وجود تسلط خوب بر زبان، تنها در آموزش بخش های معینی مثلا دستور زبان یا تلفظ مهارت کامل داشته باشند و در چنین شرایطی تعویض هر از چند گاه آموزگاران حتی می تواند به بهبود کیفیت آموزش کمک کند.
ثالثا خانم عظیمی بدون ارائه هیچ سند یا مدرکی عنوان کرده اند که آموزشگاههای زبان فرایند آموزش را عمدا طولانی می کنند تا احتمالا پول بیش تری به جیب بزنند. حال می توان پرسید آیا اساتید خصوصی از انجام این کار عاجزند و یا آیا وجدان بیدارتری در مقایسه با مدرسان مشغول بکار در موسسات عمومی دارند؟ ضمنا یادآوری می کنم که خود من نه مدرس عمومی زبان هستم و نه سروکاری با آموزشگاههای زبان دارم. این نکات را هم تنها به عنوان حرف های کسی که گاهی مشق های زبانش را خوب می نوشته مطرح کردم.
در پایان برای خانم عظیمی و همه هم محله ای های خوبم هرچی خوبی هست رو آرزو می کنم. شبتون خوش.

سلام به شدت با آقای صالحی موافقم من خودم هم کلاسهای خصوصیرو تجربه کردم و هم عمومی و هم کلا یادگیری شخصی به نظر من برای اول راه کلاس های عمومی خیلی خیلی بهتر جواب میده تا و وقتی فرد حرفه ای تر شد کلاس خصوصی و بعد هم برای تکمیل زبانش خودش باید تلاش کنه البته این صرفا نظر من بود قطعا ممکنه غلط باشه

دیدگاهتان را بنویسید