خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و سوم

درود بر شما دوستان عزیز.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و دو رأی.

پست سوم: نور یاب رنگ خوان پول شناس: ارسال شده در یکشنبه، بیست و پنجم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط محمد میرقاسمی، با هفده رأی.

پست دوم: آموزش صوتی کار با ماکرو ها مکرو ها macro برای نابینایان: ارسال شده در جمعه، سیزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی، با بیست و یک رأی.

و پست منتخب شما: تبدیل متون اسکن شده و تصاویر حاوی متن به متن قابل خواندن با OCR آنلاین RoboBraille: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط میثم امینی، با سی و سه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: مهدی ندیمی.
مهدی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظر خودتون رو به آدرس ایمیلی که در بخش در باره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی بیست و سوم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز جمعه، اول اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.

در مردادماه امسال، در پایان جشنواره در مرحله ی هفتاد و نهم، به سه نفر از کسانی که بیش از شصت و پنج بار در نظرسنجیها شرکت کردن، به قید قرعه، سه جایزه ی صد هزار تومنی اهدا خواهد شد. هرچی تعداد دفعات مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بالاتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در این مرحله، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و دو تا چهاردهم خرداد هزار و سیصد و نود و دو مورد بررسی قرار گرفتن و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: آموزش کار با اندروید و گوشی های اندرویدی android مخصوص نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، هفدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

2: یک شبکه ی اجتماعی برای نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، هفتم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط محمد جواد جمشیدیان.

3: متون فینگلیش خود را به پارسی تبدیل کنید: ارسال شده در پنجشنبه، نهم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط مسعود.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۱ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و سوم»

۱
اگه ی نفر دوبار اسمش توی قرعه کشی در بیاد برای بار دوم اسمشو میگید یا میگید ولش کن این خر شانسه بزنیم توی کلش که از خریت به آدمیت مبدل بشه هههه

سلام بابایی. نه اگر کسی بیشتر از یه بار برنده بشه اشکالی نداره. ولی خیلی باید خوش شانس باشی که این اتفاق برات بیفته. حد اقل توی مراحل پایین این اتفاق احتمالش کمه. مگر این که به مراحل آخر برسیم.

سلام, خخخخ, من بین پست یک و دو موندم فعلا باید قرعه کشی کنم ببینم کدوم را بزنم خوبه. نمیشه که بگیم یکدو خخخخ همون پس ۱ را انتخاب میکنم