خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

هدیه ی ویژه ی روز پدر در: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هجدهم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و سه رأی.

پست سوم: دانلود آخرین ورژن کرک شده talks همراه با آموزش هک گوشی: ارسال شده در جمعه، نوزدهم آبان هزار و سیصد و نود و یک، توسط javad.tyros، با سیزده رأی.

پست دوم: نابینایان و علاقهمندان کتب صوتی را سریعتر از همیشه بخوانید!: ارسال شده در پنجشنبه، نهم آذر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مسعود، با بیست و سه رأی.

و پست منتخب شما: والدین نابینایان بخوانید: نقش خط نابینایی یا بریل در رسیدن کودک به قله موفقیت از نظر یک مادر: ارسال شده در چهارشنبه، هشتم آذر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با سی و هفت رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی در مرحله ی قبل کسی نیست جز: رضا نظری.

جناب نظری، ضمن تبریک به شما، لطفاً شماره ی مورد نظر خودتون رو به آدرس ایمیلی که در قسمت درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید. همچنین از جناب آقای پوریا علیپور که در چند مرحله ی قبل برنده ی شارژ شدن، خواهش میکنم هرچه زودتر شماره ی مورد نظرشون رو برای دریافت شارژ ارسال کنن.

حالا بریم سراغ مرحله ی هجدهم:

در این مرحله، شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز سه شنبه، بیست و دوم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی شرکت کنید. در این مرحله، علاوه بر شارژ دو هزار تومنی که طبق روال همیشه بین همه ی شرکت کنندگان قرعه کشی و اهدا خواهد شد، ضمن تبریک روز پدر، به همین مناسبت، یک شارژ دو هزار تومنی هم به قید قرعه، به یکی از پدران شرکت کننده در این مرحله تقدیم خواهد شد. باز هم یادآوری میکنم که در مردادماه امسال و در پایان جشنواره، سه جایزه ی یک ملیون ریالی، به قید قرعه به سه نفر از کسانی که بیش از شصت و پنج مرحله در جشنواره مشارکت داشتن اهدا خواهد شد. هرچی بیشتر از شصت و پنج مرحله در جشنواره مشارکت کنید، امتیاز و شانس بیشتری در قرعه کشی خواهید داشت.

در مرحله ی هجدهم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و یک تا چهارده دی هزار و سیصد و نود و یک مورد بررسی قرار گرفتن و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: به همین راحتی از تریق بانک ملت قبوض تلفن برق آب و موبایل را پرداخت کنید: ارسال شده در یکشنبه، بیست و ششم آذر هزار و سیصد و نود و یک، توسط javad.tyros.

2: آموزش پاسور بازی اینترنتی blackjack برای نابینایان، کارشناسان، مربیان و والدین مرتبط: ارسال شده در دوشنبه، بیست و هفتم آذر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

3: بدون شرح گزارش از فرجه امتحانات و خوابگاه دانشگاه اصفهان: ارسال شده در شنبه، نهم دی هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

توی مرحله ی قبل، رکورد تعداد آراء شکسته شد. ببینم میتونید بازم رکورد بزنید یا نه هاااا!
مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۸۲ دیدگاه دربارهٔ «هدیه ی ویژه ی روز پدر در: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هجدهم»

اوووووو تولد پسرمونه. تولدت مبارک پسرم.
ایشالا هزار ساله شی. طول و عرض و عمق زندگیتم فراخ شه و طویل و دراز شه و گود شه . خخخخخخخخخ

چون سریه پیش دیر اومدم این دفعه میخواستم زود بیام خخخخخخخ البته میخواستم اول بشم
خخخخخخ شهروز من یه تشکر ویژه ازت دارم چون خیلی از این پستا رو من ندیده بودم و تو بهم نشون دادی واقعا ممنون
مرسی شهروز جون باور کن من که شرکت میکنم گاهی وقتا اینترنت ندارم و نمیتونم تو که همیشه داری این پستو میزاری خیلی ضحمت میکشی واقعا از ته دل و قلبم ازت تشکر میکنم بازم ممنون به خدا زبانم قادر نیست ازت درست تشکر کنه
مرسیییییییییییییییییییییییی موفق باشی

مبارک مبارک تولدت مبارک. بیا شمعها را فوت کن. فقط مواظب باش زیاد دولا نشی که شمعها بره تو چشات داغه حرارتش کورت میکنه. خخخ با آرزوی بهترین خوشیها منم پست ۱ را می انتخابم.

عرض سلام خدمت خودم که تنها پدر در این جمع هستم.
امیدوارم همه زن بگیرید و صاحب فرزندان زیادی بشید.
به مرگ ملکی ۱۲ بچه دارم که نمیدونم چیکارشون کنم.
به نظرتون بهزیستی تحویلشون میگیره؟
آقای حسینی، دربار سلطنتی کامبیز‌شاه صمیمانه روز تولدت را بهت تبریک گفته و آرزو میکند صد سال دیگر بدور از چشم ملک الموت زندگی کنی.
من نیز مثل سایر دوستان پست شماره ۱ را می‌انتخابم.

راستی رفقا این گونه که بیان میگردد اگه خدا بخواد این پروپزال من تصویب شده و باید حالا در اولین اقدام پلان پایان نامه رو تحویل بدم و بعدشم برم تو کار نگارش خود پایان نامه اگه کمتر بهتون سر میزنم نگید قهرهااا نه بخاطر پایان نامه کمتر میام
به هر حال برام دعا کنید تا این روزای سرنوشت ساز رو سپری کنم و بتونم توی این مرحله ی جدید از زندگیم هم موفق و پیروز بشم و در مقابل پدرم رو سفید باشم و شرمنده ی رویش که هستم شاید بتونم با این کار و موفقیت در پایان نامه کمی از این شرمندگی کم کنم
به هر حال دعا فراموش نشه شب خوش

سلام.
قطعا دو.
مجتبی؟ بالاتر از بیست هم داااریم مگه؟
من به این ترجمه ی عالی، به این زحمت، به این انرژی چند بدم واقعا؟
درود به شرفت رفیق!
مرسی شهروزی.
تا حالا دوتا مطلب رو من فوق العاده پسندیدم. واقعا که دمت گررررم.

آقا شهروز تولدت مبارک و فرخنده باد. برایت بهترینها را آرزومندم. امیدوارم سالیان سال در کنار همسر خوبت در صحت و سلامتی و سعادتمندی همراه با توفیقات و پیروزیهای روز افزون زندگی کنی و آنچه که نصیبتون در زندگی میشه شکلات باشه و نه مشکلات. همیشه پاینده پیروز و مهربان باشی. شاد زی مهر افزون.

سلام.
تولدت مبارک!
به عنوان کادو هم انتخابم رو که پست دوم هست تقدیمت می کنم.
درسته که نویسنده اش هم خیلی برای تهیه پستش زحمت کشیده ولی خب من هم برای نوشتن این همه کاراکتر و اعلام انتخابم زحمتی بسیار کشیده ام که نگو و نپرس.

سلام جناب حسینی عزیز:
تولدتون مبارک.
امیدوارم که همیشه شاد و تندرست باشی.
من پست اول: ۱: به همین راحتی از طریق بانک ملت قبوض تلفن برق آب و موبایل را پرداخت کنید: رو انتخاب می کنم.
در ضمن,ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر رو هم تبریک عرض می کنم.

به امید خدا, سه ماه دیگه, دخترم به دنیا میاد.
همیشه شاداب و پر تراوت باشید.