خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و سوم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و یک رأی.

پست سوم: دانلود بخش اول آموزش شطرنج: ارسال شده در جمعه، بیستم دی هزار و سیصد و نود و دو، توسط پرسپولیس، با سیزده رأی.

پست دوم: ما نابینایان چگونه با تورنت torrent کار کنیم و تورنت torrent چیست: ارسال شده در یکشنبه، پانزدهم دی هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی، با بیست و هفت رأی.

و پست منتخب شما: راست میگویند که چه زود دیر میشود: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و ششم دی هزار و سیصد و نود و دو، توسط شهروز حسینی، با سی و یک رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: فریبرز کردلو.
فریبرز گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی سی و سوم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز پنجشنبه، بیست و یکم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از نظرسنجیها شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه، اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی سی و سوم، مطالبی که از تاریخ پانزدهم بهمن هزار و سیصد و نود و دو تا چهاردهم اسفند هزار و سیصد و نود و دو منتشر شدن، مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: espeak: ارسال شده در دوشنبه، بیست و یکم بهمن هزار و سیصد و نود و دو، توسط حسین غلامی.

2: دسترس پذیر بودن یک سند برای نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم بهمن هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

3: صندلی داغ: ارسال شده در چهارشنبه، چهاردهم اسفند هزار و سیصد و نود و دو، توسط ترانه.

این نکته رو اضافه کنم که پست سوم به نمایندگی از تمام مجموعه ی صندلی داغ انتخاب شده.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۰ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و سوم»

و میگم حیف که دیگه صندلی داغ در محله نداریم خیلی حیف چرا نباید زمانی که من به این محله اومدم که عمر غیر رسمیش حدود دو سال و عمر رسمیش یک شال هست باید صندلیییی داااغ بساتش بر چیده باشه آخه چراااااا
من صندلی دااااغ میخواااام