خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

هدیه ی ویژه ی روز معلم در: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و نهم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا بریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد رأی.

پست سوم: کتابها و مواد آموزشی مربوط به بورس مناسب نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، سوم مهر هزار و سیصد و نود و دو، توسط علی اکبر حاتمی، با پنج رأی.

پست دوم: به نظر شما یک فرد نابینا چطور باید چای بریزد؟: ارسال شده در جمعه، پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی، با بیست و هشت رأی.

و پست منتخب شما: دانلود اولین برنامه ی زندگی ادامه داره: ارسال شده در سه شنبه، نهم مهر هزار و سیصد و نود و دو، توسط امیر سرمدی، با سی و هفت رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: عباس.
عباس گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون رو جهت دریافت شارژ، به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی بیست و نهم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز چهارشنبه، سیزدهم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید. همچنین به مناسبت روز معلم، ضمن تبریک به تمام فرهنگیان بزرگوار، یک شارژ دو هزار تومنی هم به طور ویژه بین فرهنگیانی که در این مرحله شرکت کنن قرعه کشی و اهدا خواهد شد.
در مردادماه امسال و در پایان جشنواره در مرحله ی هفتاد و نهم، بین کسانی که بیش از شصت و پنج بار در نظرسنجیها شرکت کرده باشن، سه جایزه ی یک ملیون ریالی قرعه کشی و اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی بیست و نهم، مطالبی که از تاریخ پانزدهم مهر هزار و سیصد و نود و دو تا چهاردهم آبان هزار و سیصد و نود و دو منتشر شدن، مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: دانلود کتاب صوتی مروارید درخونگاه به گویندگی سارا بشارت: ارسال شده در پنجشنبه، هجدهم مهر هزار و سیصد و نود و دو، توسط سارا بشارت.

2: رمان من و میترا و زهرا: ارسال شده در پنجشنبه، دوم آبان هزار و سیصد و نود و دو، توسط مرتضی معصومی.

3: آموزشی برای بالا بردن کیفیت روابط جنسی: ارسال شده در یکشنبه، پنجم آبان هزار و سیصد و نود و دو، توسط چشمک.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۷ دیدگاه دربارهٔ «هدیه ی ویژه ی روز معلم در: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و نهم»

سلام شهروز جان، از لطف شما به خاطر انتخاب پست ناقابل این جانب برای نظر سنجی در مرحله ی قبل ممنونم، اما من دارم افسرده میشم فقط پنج نفر به این پست رای دادند،الآن از فرط افسردگی سعی می کنم توی همه ی مراحل شرکت کنم تا شاید یکی از اون جوایز آخر کار مال من بشه و از افسردگی در بیام.
پست مورد نظر من ۱ است. ببخشید که روده درازی کردم.

سلام . پست شماره ۱ رو انتخاب می کنم . شارژ به همراه دعای ویژه هم برام بفرستید . اول شارژ نه … اول دعا چیز دعاژ . بله دعا به همراه شارژ عالیست.
این روزها خیلی خسته از کار دنیا و کار زندگیم . دعاژ یادتون نره هههه

سلام. اجازه بدید که اول از همه به شدت تشکر کنم از اون ۳۷ نفری که در مرحله قبلی به پست برنامه زندگی ادامه داره رأی دادند و خوشحالم از اتفاقی که رقم خورد و منو همکارانم در برنامه زندگی ادامه داره سابق و ۶ نقطه فعلی قدردان محبتهای شما عزیزان بوده هستیم و خواهیم بود. اما برم سراغ رأی این مرحله:
از نظر من پست ۱ بسیار ارزشمند و انتخاب من هم همین به لحاظ گویندگی خانم بشارت که در نوع خودش یک اتفاق عالی هستش و اتفاقا یادم که تو یکی از همین برنامه های زندگی ادامه داره به عنوان یک سوژه با ایشون گفت و گو کردیم که یادش واقعا به خیر!.

سلام.
من هم عاشقِ کتاب هستم و هم اطلاعات جدید و امیدوارم پست های دیگه ای از خانم بشارت انتخاب بشن که حتماً بهشون رأی خواهم داد اما چون مطمئنم از نوع پست شماره سه دیگه نخواهیم داشت برای تابوشکنی هم که شده پست سوم رو انتخاب می کنم.