خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاهم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و نُه رأی.

پست ششم: تجربه ی من از زندگی در خوابگاه: ارسال شده در پنجشنبه، هفدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی، با چهار رأی.

پست پنجم: روش استفاده از موس برای نابینایان و کم بینایان: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و چهارم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سیروس، با پنج رأی.

پست چهارم: آموزش کار با خودپرداز های گویای بانک مسکن ویژه ی نابینایان و کمبینایان: ارسال شده در جمعه، اول خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط انجمن روشنبین اصفهان، با هفت رأی.

پست سوم: تربیت و آشنایی کودک نابینا با محیط اطراف: ارسال شده در پنجشنبه، هفدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط ملیسا، با دوازده رأی.

پست دوم: دانلود کتاب‌خوان هوشمند اندروید به همراه بررسی صوتی ویژه نابینایان: ارسال شده در جمعه، اول خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی، با نوزده رأی.

و پست منتخب شما: گوگل OCR فارسی ارائه کرد + یک نمونه آزمایش شده: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی، با بیست و دو رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: رضا مبارک.
رضای گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی پنجاهم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز چهارشنبه، بیست و چهارم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله از جشنواره شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم و در مردادماه امسال هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

این نکته رو اضافه کنم که در انتخاب پستها در هر مرحله، محتوا و کیفیت اون پست برای من الویت داره نه نام نویسنده ی اون پست. بنابر این احتمال داره که گاهی از یه نویسنده بیش از یه پست در یک مرحله از جشنواره شرکت داده بشه. مثل مرحله ی قبل که از خانم عظیمی دو پست شرکت داده شد.

در مرحله ی پنجاهم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار تا چهاردهم تیر هزار و سیصد و نود و چهار مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: نکاتی پیرامون صحیح نویسی, بخش هجدهم: ارسال شده در یکشنبه، هفدهم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط پریسیما.

2: دانلود قسمت ۴ مبانی برنامه نویسی به صورت صوتی. و دانلود قسمت ۵ به صورت متنی: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و یکم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط بی ادعا.

3: نرم افزار Airdroid به همراه آموزش برای اندروید: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و هشتم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رضا نظری.

4: هر که دوست داره بدون هیچ غمی زیر نویس فیلما رو بخونه بیاد تو!: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط shadow of death.

5: دانلود برنامه ی EqualEyes Accessibility همراه آموزش. هرکی گوشی اندروید داره یا نداره یا میخواد بخره بیاد تو: ارسال شده در چهارشنبه، دهم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی.

6: اِدراک و لمس طبیعت در ذهن یک کودک نابینا به همراه مادرش ( ۱): ارسال شده در شنبه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مادر بزرگمهر.

این نکته رو اضافه کنم که پستهای اول و دوم به صورت مجموعه در این سایت منتشر شدن که این قسمتشون به نمایندگی از تمامی قسمتهای این دو مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

نکته ی دیگه این که، پست اول با تلاش پریسیما و با نام کاربری پستچی سابق و روابط عمومی فعلی منتشر میشد.

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۳ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاهم»

کلاغای خبرچین !میان هزار تا دسته .میگن که آقا پرواز !به پست شماره یک با شرکت خانوم دکتر خورشید خاله گلگون کفن پریزاده اصل زنجان. معروف به حضرت پریسیما خانوم رای میفرمایند ….!!!

سلام به فرشته خانم و البته صد سلام به آقا شهروز من همینجام جرات ندارم از محله برم فقط امسال یک مشکلی پیش اومد مجبور شدم به اینکه مدیر پژوهش سرا بشم و ۷روز هفته برم سر کار و الان تازه کارم سبک تر شده و باید تند تند پست ها ی محله رو بخونم خوبه آقا شهروز این جشنواره رو گذاشتن، سعی میکنم یک پست جدید بذارم دلم برای تمام دوستان در محله تنگ شده ، با یک دنیا تاخیر به آقا شهروز و پریسیمای عزیز تبریک می گم و مشهد منتظرشون هستم