خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و ششم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد رأی.

پست ششم: جشنواره آشپزان نا‌کاربلد، تقدیم میکند: ارسال شده در شنبه، چهارم بهمن هزار و سیصد و نود و سه، توسط فرشته حسینی، با سه رأی.

پست پنجم: آقا پرواز اومده ….با ششمین قهوه خونه ی گوش کن ….بفرمایین داخل …صبر کنیییییین, پذیرایی مجونی نی …کارت خوان دم در میباشه !!!!: ارسال شده در جمعه، سوم بهمن هزار و سیصد و نود و سه، توسط پرواز، با چهار رأی.

پست چهارم: درس ششم زیست شناسی،اکولوژی: مطالعه روابط متقابل موجودات زنده با یکدیگر و با محیط: ارسال شده در جمعه، بیست و ششم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط مادر بزرگمهر، با نُه رأی.

پست سوم: درس دوم از آموزش اپراتوری تلفن، مراکز تلفن رییس منشی: ارسال شده در دوشنبه، بیست و دوم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهرداد چشمه، با سیزده رأی.

پست دوم: دانلود بیش از ۴۰ فیلم توضیح دار: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و چهارم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط سعید درفشیان، با بیست رأی.

و پست منتخب شما: سرانجام من هم به جمع دوستان پیوستم همراه با مقاله ای به قلم خودم: ارسال شده در شنبه، چهارم بهمن هزار و سیصد و نود و سه، توسط مرزیه زارع، با بیست و یک رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: جواد ایزدی.

جواد گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون جهت دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی چهل و ششم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز سه شنبه، شانزدهم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در مرحله ی هفتاد و نهم که مرحله ی پایانی هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی چهل و ششم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم بهمن هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم اسفند هزار و سیصد و نود و سه مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: دانلود دوازدهمین برنامه ی لحظه های خودمونی: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم بهمن هزار و سیصد و نود و سه، توسط شهروز حسینی.

2: جلسه ی سیزدهم آموزش غلط ننویسیم: ارسال شده در شنبه، دوم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط تبسم چَلَوی.

3: تشویق کودک نابینا توسط والدین جهت استفاده از عصا و استقلال. چه بکنیم؟ چه نکنیم؟ بخش اول: ارسال شده در شنبه، دوم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی.

4: دانلود آموزش قدیمی goldWave به همراه برنامه goldWave: ارسال شده در سه شنبه، پنجم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط فرامرز خسروی.

5: دانلود بسته ی پشتیبان‌گیری گویا در محیط بوت ویژه نابینایان اولین بار در ایران: ارسال شده در چهارشنبه، ششم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی.

6: تکنیک های نگهداری از بچه برای نابینایان: ارسال شده در پنجشنبه، چهاردهم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط لیلا عظیمی.

نکته ی اول این که سه پست اول به صورت مجموعه منتشر شدن که این قسمتشون به نمایندگی از کل این سه مجموعه انتخاب شده.

نکته ی دوم این که پست دوم به طور مشترک با تلاش تبسم و رعد بارانی گرداوری شده.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۰ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و ششم»

سلام به گزینه دو رای میدهم چون یه پست کاربردیست مخصوصا برای نابینایان که به صورت صوتی مطالب رو میخونند واسه همین هم در املا کلمات ضعف دارند