خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصتم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و پنج رأی.

پست ششم: تبدیل متن به صوت, با موتور صوتی رسا در اندروید!: ارسال شده در سه شنبه، یازدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد جواد جمشیدیان، با یک رأی.

پست چهارم به طور مشترک: دانلود نسخه مود شده espeak: زبان فارسی، همراه با انگلیسی آمریکایی: ارسال شده در شنبه، هفدهم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار، توسط علی پنجه ای، به همراه نامه ای به حاکم آریا آباد: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و دوم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار، توسط عطا، هر کدام با دو رأی.

پست سوم: شیرینی قبولی بنده در مراحل استخدام آموزش و پرورش برای شما. (TapTapSee v3.1.0 کاملا فارسی شده و رفع مشکلات قبلی): ارسال شده در پنجشنبه، سیزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمود هژبری، با چهار رأی.

پست دوم: ازدواج، تجربه هایی برای نابینایان و نکاتی برای افراد بینا: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و هشتم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی، با هجده رأی.

و پست منتخب شما: ماجراهای من و آقای مسئول، قسمت هفتم: ارسال شده در پنجشنبه، سیزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط شهروز حسینی، با سی و هشت رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: هستی.
خانم هستی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی شصتم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز سه شنبه، بیست و هفتم تیر نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی شصتم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار تا چهاردهم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: روش آموزش زبان انگلیسی به همراه آموزش زبان توسط مهندس باقری/ دانلود کتاب interchange: ارسال شده در دوشنبه، هفدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مهرداد.

2: voicedream reader, کتابخوان کاملا دسترس پذیر اندروید: ارسال شده در سه شنبه، هجدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط علی پنجه ای.

3: سومین آموزش آیفون، تقدیم به شما: ارسال شده در چهارشنبه، نوزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سید محمدرضا حسینی.

4: عیدی من به شما، دانلود کتاب خودم به نام حقوق و تعهدات ناشی از انتقال دانش فنی: ارسال شده در جمعه، بیست و یکم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط علیرضا علیوردیلو.

5: دانلود جلسات پنجم تا نهم از کلاس کار آفرینی از ایده تا اجرا توسط دکتر علیان در مجتمع ابابصیر اصفهان: ارسال شده در سه شنبه، بیست و پنجم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط بانو.

6: ترجمه تکمیل شد | عیدی مجتبی خادمی به دوستان نابینا: برنامه ی نزدیک‌یاب، به زبان فارسی و با آموزش صوتی و دفترچه راهنمای متنی کامل: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی.

این نکته رو اضافه کنم که گزینه های سوم و پنجم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این دو مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۹ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصتم»

هرچند تا امروز از این اپ نزدیکیاب استفاده نکردم، ولی پست های آموزشی مجتبی از کم عیب ترین ها بوده.
به گزینه ۶ رأی میدم