خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و ششم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و چهار رأی.

پست ششم: آموزش کامل استفاده از قلم هوشمند چند منظوره: ارسال شده در چهارشنبه، سیزدهم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سعید، با شش رأی.

پست چهارم به طور مشترک: ویژه نامه (۲۳مهر ) مقدمه: ارسال شده در چهارشنبه، پانزدهم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط کانون دانش پژوهان با آسیب بینایی دانشگاه تهران، به همراه کتاب صوتی “سهراب سپهری و بودا”. نوشته حجت عماد. کتابخانه فاطمه زهرای شهرداری اصفهان: ارسال شده در چهارشنبه، ششم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سعید عابدی، هر کدام با هفت رأی.

پست سوم: رعد و بیماری ام اس: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و دوم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رعد بارانی، با چهارده رأی.

پست دوم: داستان استقلال من: ارسال شده در پنجشنبه، چهاردهم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط فاطمه جوادیان، با نوزده رأی.

و پست منتخب شما: طرز تهیه املت به روشی کاملاً نابینایی: ارسال شده در دوشنبه، بیست و هفتم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین آگاهی، با بیست و یک رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: امین مسافرتی.
امین گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی پنجاه و ششم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز دوشنبه، نوزدهم تیر نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی پنجاه و ششم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم آبان هزار و سیصد و نود و چهار تا چهاردهم آذر هزار و سیصد و نود و چهار مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: سومین مقاله ارائه شده در همایش جامعه بینا شهروند نابینا. رابطه فرآیند تشکیل و رشد عزت نفس و بهداشت روانی در افراد با آسیب بینایی: ارسال شده در جمعه، بیست و دوم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط عمو حسین.

2: سفر به کربلا با خاطرات اربعین ۹۳: ارسال شده در سه شنبه، بیست و ششم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط شفیعی.

3: مهارت‌های زندگی برای نابینایان و کمبینایان: ترفند‌هایی برای ریختن مایعات و خوردن آسانتر: ارسال شده در سه شنبه، سوم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط میثم امینی.

4: آموزش Ocr کردن فایلها با گوگل درایو در اندروید: ارسال شده در چهارشنبه، چهارم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مهدی نوروز‌بیگی.

5: رنگ شناسی: ارسال شده در پنجشنبه، پنجم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رهگذر.

6: دانلود کتابچه ی کار با ویندوز۱۰ سریِ دوم: ارسال شده در جمعه، سیزدهم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی.

نکته ی اول اینکه، گزینه های اول و ششم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن و این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این دو مجموعه در این مرحله انتخاب شدن.

نکته ی دوم این که، دلیل انتخاب این قسمت از مجموعه ی گزینه ی اول این بود که نویسنده ی این مقاله از مجموعه ی مقاله های همایش کاشان، سمانه و جوانمرد دانا، دو تن از هم محله ایهای خودمون هستن.

و نکته ی سوم این که، در گرداوری و انتشار مجموعه ی مقالات همایش کاشان که یکی از بزرگترین و با ارزشترین مجموعه های سایت گوشکن هم هست، علاوه بر عمو حسین، پریسیما هم مشارکت داشت و تعدادی از این مقالات رو ایشون منتشر کرد.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۹ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و ششم»

سلام
اول منم به پست دو که مال خودم هست رأی میدم چون بقیه رو نخوندم و این پستم کلی خاطرات برام تداعی میکنه رو دوست دارم. و دوم این که نمیدونم میشه توی این جور پستها حرف زد یا نه! ولی حالا که بیخبرم تا آخرش برم!
خدایی کلی ذوق کردم که برا دومین بار پستم توی نظر سنجی قرار گرفته اصلا هم انتخاب شدن یا نشدنش مد نظر نیست برام! یه بارم اون نظر سنجی رو آقای سرمدی گذاشته بودن.
هههه کلی به نوشته های خودم امیدوار شدم!
ممنون از حسن نظرتون.
راستی دیروز داشتم به یکی از دوستان اسم پستمو میگفتم که بخونه و اتفاقا ایشون هم بهم گفتن که توی جشنواره کندوکاو گذاشته شده برای رأی گیری!
سربلند باشین و موفقتر از همیشه.