خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و نهم وپایانی

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هشتاد و پنج رأی.

پست ششم: Image to text, یک OCr منحصر به فرد برای اندروید: ارسال شده در سه شنبه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط مسعود، با پنج رأی.

پست چهارم به طور مشترک: قدمی دیگر برای فرهنگ سازی (اولین مستند کامل تصویری از آشپزی یک نابینا): ارسال شده در شنبه، یازدهم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پوریا علیپور، به همراه بخاری, بستن شیلنگ و تست نشتی: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی ترخانه، هر کدام با هشت رأی.

پست سوم: Google OCR For Persian Blinds نسخه نهایی ۱٫۰ منتشر شد: ارسال شده در شنبه، اول آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمود هژبری، با نوزده رأی.

پست دوم: هات گوش کن: پادکست شماره ۶, ویژه نوروز ۹۶: ارسال شده در دوشنبه، سی اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محسن صالحی، با بیست و یک رأی.

و پست منتخب شما: دانلود جلسه ی هفتم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو: ارسال شده در شنبه، شانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط شهروز حسینی، با بیست و چهار رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: جابر.
جابر گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی هفتاد و نهم و پایانی:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز جمعه، سوم شهریور نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله از جشنواره شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که در پایان همین مرحله هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی هفتاد و نهم و پایانی که فینال جشنواره ی کندوکاو هست، شش پستی که از تاریخ پانزده مرداد هزار و سیصد و نود تا چهاردهم مرداد هزار و سیصد و نود و شش، از طرف کاربران به عنوان برترین پستهای شش سال فعالیت سایت گوشکن انتخاب شدن در فینال جشنواره برای رسیدن به عنوان برترین پست تاریخ سایت گوشکن به رقابت میپردازن. این شش پست از این قرارن:

1: عیدی من به شما: آموزش واریز به تمام کارت های شتاب و نه فقط ملی!: ارسال شده در دوشنبه، هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

2: عصا زدن را به کودک نابینا از بچگی بیاموزید!: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

3: دانلود اولین برنامه ی زندگی ادامه داره: ارسال شده در سه شنبه، نهم مهر هزار و سیصد و نود و دو، توسط امیر سرمدی.

4: مجموعه ی کامل آموزش کوتاه نویسی بریل زبان انگلیسی: ارسال شده در شنبه، بیست و نهم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط پریسیما.

5: ترجمه تکمیل شد | عیدی مجتبی خادمی به دوستان نابینا: برنامه ی نزدیک‌یاب، به زبان فارسی و با آموزش صوتی و دفترچه راهنمای متنی کامل: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی.

6: دانلود جلسه ی هفتم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو: ارسال شده در شنبه، شانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط شهروز حسینی.

نکته ی اول این که، گزینه های سوم، چهارم و ششم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این سه مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

نکته ی دوم این که، به دلیل زمانبر بودن فرایند شمارش آراء و امتیازات شرکت کنندگان و انجام قرعه کشی برای شناخت برندگان سه جایزه ی صد هزار تومنی جشنواره، پست اختتامیه ی جشنواره ی کندوکاو در ساعت بیست و چهار روز شنبه، چهارم شهریور یا به عبارت دیگه ساعت صفر بامداد روز یکشنبه، پنجم شهریور نود و شش منتشر خواهد شد.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۸ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و نهم وپایانی»

سلام. ۵. دلم تنگ میشه واسه این مسابقه. بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده بود از نظر من، کاری به نتیجه ی پایانیش ندارم، مهم نَفس کار بود که عالی بود. خسته نباشید آقا شهروز.
بدرود

سلام. بسیار ممنون شهروز. واقعا ممنون. خسته نباشی. کارِ فوق العاده ارزشمندی کردی. دَستِت درست. شخصا امیدوارم بتونم قدردانِ زحماتِت باشم. خیلی چیزها اینجا بود که روحِ خِیلیامون ازش خبر نداشت. درود به پشتکارت. قطعا این جشنواره از افتخاراتِ این سایته. کارِت عالی بود.
به شماره ی ۵ رأی میدم.
خیلی خیلی خیلی دَمِت گرم.

سلام و خدا قوت پست شماره ۲ و البته یه انتقاد! ببینید در یه همچین فینالی به نظرم بهتر بود از هر نویسنده یه پست رو انتخاب میکردید، با این کار هم به صاحبان پستهای دیگه ای که به لحاظ رقابتی با پستهایی که الآن به عنوان فینالیست منتشر کردید شانس برنده شدن رو میدادید و هم رقابت داغ تری رو شاهد بودیم! نه اینکه الآن سه تا پست از مجتبی باشه! البته من مجتبی رو دوست دارم و این نظر از روی کینه و خدایی نکرده غرض ورزی نیست! ولی شما الآن بنگر، سه تا پست رو از نویسنده ای که صاحب سایت هست و اتفاقا فوق العاده در بین بر و بچه ها معروفیت داره منتشر کردی! چشم بسته میشه نتیجه فینال رو حدس زد! یا حق