خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

خاطرات یک خونآشام. نترسید منظورم خودم نیست. بازم کتابه

سلام سلام دوستان گلُ گلاب.
حالتون خوب که هست ایشالا.
جون شیرینم براتون بگه که بازم با کتاب خدمت رسیدم.
یه کتاب هیجانی, پلیسی, خونآشامی, جنایی.
برا اینکه بعضیها نگن تعریف الکی می کنم یا همچی چیزی, با یه کوچولو توضیح میرم واسه لینک دانلود.
خلاصه ی داستان:
خاطرات خون‌آشام (به انگلیسی: The Vampire Diaries) یک سریال آمریکایی محصول سال ۲۰۰۹ شبکهٔ تلویزیونی سی‌دابلیو است که هم اکنون نیز در حال ساخت می‌ باشد و در حال حاضر محبوب‌ترین سریال تلویزیونی برای رده سنی نوجوان (۱۴-۱۹) محسوب می‌ شود. این داستان به شرح خاطرات و اتفاقاتی که برای یک خون‌آشام به نام استفن سالواتوره و یک دختر به نام الینا گیلبرت می‌ پردازد که هر دویشان در پایان هر روز به نوشتن خاطرات خود می‌ پردازند. به همین دلیل نام این سریال هم دارای یک ایهام است زیرا نام این مجموعه هم می‌تواند بیانگر “خاطرات یک خون‌آشام: یعنی خاطراتی باشد که استفن دربارهٔ خود می‌ نویسد” و هم خاطراتی که در باره یک خون‌آشام (توسط الینا) نوشته می‌ شود.
استفن سالواتوره که یک خون‌آشام است به شهر جدیدی می‌ آید و با دختری به نام الینا برخورد می‌ کند و عاشقش می‌ شود و به همین جهت جهت نزدیکی به او به دبیرستان الینا می‌ رود و کم کم رابطه بین او و الینا شکل می‌ گیرد اما پس از مدتی برادر استفن، دیمن که بسیار قدرتمند تر از استفن است پیدا می‌ شود و مشکلاتی را به وجود می‌ آورد که حتی منجر به این می‌ شود که الینا از این راز با خبر شود ولی او با توجه به رفتارهای خوبی که از قبل از استفن دیده‌است منطقی برخورد می‌ کند و سعی می‌ کند با این قضیه کنار بیاید، استفن جریان تبدیل شدنش به خون‌آشام در سال ۱۸۶۴ را شرح می‌ دهد که دختر خون‌آشامی به نام کاترین مسبب این جریان بوده‌است، همچنین دیمن تلاش‌هایی برای بازگردانی کاترین (که ظاهرا او نیز عاشقش بوده‌است) می‌ کند که در طی اشتباهی تعداد زیادی خون‌آشام آزاد می‌ شوند و مشکلاتی به وجود می آورند.
از شخصیتهای اصلی این داستان می تونم به الینا, استفن, دیمن, کاترین, کلاوس, بانی و کرولاین و مردیس که این سه از دوستان صمیمی الینا هستند اشاره کنم.
منبع: وبلاگ خاطرات یک خونآشام
نکته ای مهم.
9 جلد از این داستان نگارش شده که تا جلد پنجم به طور کامل به زبان فارسی ترجمه شده
38 فصل از 44 فصله جلده شش هم فارسیش هست اما شش فصله باقی مونده هنوز ترجمه نشده.
سعی می کنم فصول باقی مونده جلد شش رو ترجمه کنم و در اختیارتون بذارم.
من هر 9 جلد رو براتون می ذارم که اگه کسی زبان انگلیسیش خوب بود از خوندن ادامه ی داستان محروم نشه.
همچنین جلد شش رو به صورت کامل با زبان انگلیسی هم تو فایل پیدی اف ها قرار میدم.
امیدوارم خوشتون بیاد.

لینکهای دانلود

برا دانلود با فرمت pdf,
اینجا,
و برای دانلود با فرمت TXT,
اینجا رو اینتر کنید.
دوستون دارم.