خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

برگزاری مجمع عمومی انجمن موج نور و اولین جلسه‌ی هیأت مدیره منتخب

پنج‌شنبه 18 مرداد ماه 1397 اعضای انجمن موج نور در قالب مجمع عمومی عادی سالیانه گرد هم آمدند تا ضمن شنیدن گزارش‌های هیأت مدیره و مالی و تأییدیه بازرسین و بررسی آنها،  تصمیم بگیرند؛ سکان هدایت انجمن را به دست چه افرادی بسپارند.

این جلسه با قرائت قرآن توسط قاری نابینا سعید درفشیان در ساعت 16:30 آغاز شد.

در ادامه پس از پخش سرود ملی، آقای نصرالله رضایی به عنوان مدیرعامل و نماینده‌ی هیأت مدیره به ارائه گزارش عملکرد یک ساله گذشته‌ی انجمن پرداختند؛ ایشان ضمن اشاره به کتاب‌هایی که در این مدت تألیف شده، دیگر فعالیت‌های انجمن در حوزه‌ی دسترس‌پذیری فضای شهری و نرم‌افزاری، پاسخ‌گویی تلفنی، شرکت در همایش‌ها و جلسات، همکاری با سازمان‌ها و دیگر مواردی که موضوع فعالیت انجمن است را تشریح کردند.

ارائه گزارش مالی توسط خانم هوایی، صحبت‌های آقای علیرضا شریفی به عنوان نماینده‌ی بازرسین انجمن در تأیید گزارش‌های ارائه‌شده، سخنرانی آقای برمک در زمینه‌ی راه‌های دست‌یابی به هدف و برگزاری انتخابات از جمله برنامه‌هایی بود که در ادامه انجام گرفت.

در انتخابات هیأت‌مدیره آقایان نصرالله رضایی، اسماعیل رفاهی، علی رجالی، علی‌اکبر حاتمی، خانم زمان‌وزیری به عنوان اعضای اصلی و آقای مهدی جیحانی‌نژاد به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

انتخابات بازرسین نیز با انتخاب آقای علی‌رضا شریفی و خانم الناز شک‌کوهی به عنوان اعضای اصلی و آقای مسعود میرخلف به عنوان بازرس علی‌البدل به پایان رسید.

اجرای مسابقه توسط آقای سعید درفشیان و اهدای جایزه به برندگان، اجرای موسیقی با خوانندگی آقای سعید درفشیان و نوازندگی سنتور آقای مهدی الصاق و تنبک آقای ابراهیم احمدیان که همگی نابینا بودند و تشکر از حضور شرکت‌کنندگان به پایان رسید.

در اولین جلسه‌ی هیأت‌مدیره منتخب سمت‌های اعضاء به این شرح تعیین شد؛ آقایان رضایی مدیرعامل، رفاهی رئیس هیأت‌مدیره، حاتمی نایب‌رئیس هیأت‌مدیره، رجالی خزانه‌دار و خانم زمان‌وزیری عضو هیأت‌مدیره.

امید است منتخبین مجمع با نظارت  بازرسین بتوانند گام‌های مؤثری در جهت پیشرفت انجمن بردارند و برای اعتلای علمی، آموزشی، فرهنگی و تکنولوژی اعضا تلاش کنند.

به امید روزهای روشن‌تر.

۲ دیدگاه دربارهٔ «برگزاری مجمع عمومی انجمن موج نور و اولین جلسه‌ی هیأت مدیره منتخب»

منم ضمن تشکر از اینکه حد اقل بین این همه تشکل نابینایی به درد نخور توی کشور انجمن شما در حد خودش واقعا به درد میخوره، و باز ضمن تشکر از اینکه از بین اون همه تشکل نابینایی ناشفاف، باز شما شفافتر می‌زنید، آرزو دارم شخصی حقیقی یا حقوقی، پیدا بشه که ضمن تزریق بودجه، ایده‌های نابتر، به‌روز‌تر، و کارآمدتری به پوسته و هسته انجمن برای اداره مجموعه و تولید محتوا تزریق کنه و انجمن رو از اجرای شیوه دروازهبانی‌های رسانه‌ای در خصوص اتخاذ مواضع مشخص در خصوص رخداد‌ها و واقعیت های جامعه نابینایان، بیش از پیش فاصله بده.
اووووفففف. نفسم گرفت تا این آرزوی تزیین شده با واژگان شعاری رو به اتمام رسوندم.
با احترام
مجتبی خادمی

درود، ما نیز مثل شما امیدواریم نیرو‌های خوش‌فکر و دارای ایده‌های ناب به صحنه بیایند و این بار سنگین را بردارند و به سرمنزل مقصود برسانند. اما با همین بضاعتی که در حال حاضر موجود است آماده‌ی دریافت طرح‌ها و ایده‌های نو از سوی دوستان هستیم. ما حداکثر سعی خود را می‌کنیم که فعالیت‌هایمان ضمن شفافیت با نظر اعضا و خواست جامعه‌ی نابینایان همسو باشد اگرچه همان‌طور که بارها گفته‌ایم و باز هم تأکید می‌کنیم خوب می‌دانیم علی‌رغم تمام تلاش‌ها نتوانسته‌ایم در حد و اندازه‌ی نابینایان و کم‌بینایان این مرز و بوم قدم برداریم.
دست همه‌ی اندیشمندان و دوستان دلسوز را به گرمی می‌فشاریم.
در پایان مراتب تشکر خود را تقدیم شما دوست ارجمند می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید