خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
بیایید بیایید یه کباب تابه‌ای پختم، شما هم یه لقمه بخورید.

سلام سلام به شما دوستای عزیزم، هم‌محله‌ای‌های گل.

ببخشید یه چند وقتی به خاطر مشکلاتی که داشتم، نتونستم خدمتتون برسم. ولی خداییش دلم براتون تنگ شده بود.

خب من دوباره گرسنه‌ام شد و پا‌شدم یه غذا پختم، که فایلش رو ضبط کردم و اینجا براتون میذارم تا شما هم با من توی پختن این غذا حضور داشته باشین.

بریم سر اصل مطلب.
من تو این فایل کباب تابه‌ای درست کردم، که اول اینجا مواد لازمش رو براتون مینویسم و بعد میریم سراغ لینک دانلودش.

مواد لازم برای درست کردن کباب تابه‌ای برای یک نفر:
حدود دویست و پنجاه تا سیصد گرم گوشت چرخ‌کرده با چربی مناسب، یک پیاز متوسط، حدود نصف قاشق غذا‌خوری نمک، نصف قاشق چای‌خوری زرد‌چوبه، نصف تا یک قاشق غذاخوری بسته به میلتون فلفل قرمز، نصف قاشق چای‌خوری فلفل سیاه، ادویه کاری یا تخم گشنیز و یا هِل هم اگه دم دستتون بود و طعمش رو دوست داشتید، میتونید به همین اندازه‌ها بهش اضافه کنید، البته من تو این غذا از یه ادویه استفاده کردم، که همه اینها رو به مقدار مناسب داره، روغن مایع یک تا دو قاشق غذاخوری و دو عدد گوجه فرنگی.

خب حالا میریم سراغ فایل که میتونید از اینجا دانلودش کنید.

ممنونم که با من همراه بودین.

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «بیایید بیایید یه کباب تابه‌ای پختم، شما هم یه لقمه بخورید.»

سلام.
من فایل های قبلی آموزش آشپزی شما رو دانلود کردم و واقعاً از سادگی ای که بر کار هاتون حاکمه و تسلطی که بر کارتون دارید لذت می برم.
شما رو نمی شناسم و فقط از طریق همین پست ها باهاتون آشنا شدم.
صدای گرمی دارید و حس می کنم از جمله آدم هایی هستید که خوشی هاتون رو با دیگران قسمت می کنید و همه چیز رو برای خودتون نمیخواید؛ وگرنه کدوم ایرانی که از این کشور نجات پیدا کرده میاد و این همه زحمت می کشه و فایل ضبط می کنه و خلاصه کار هایی که انجام دادید و میدید.
درسته که هر کس چنین کار هایی انجام میده خودش هم قطعاً ازشون لذت می بره ولی می تونستید در فضایی کوچک تر به اشتراکشون بذارید و به هر صورت از آشنایی شما خوشوقتم و امیدوارم همیشه موفق و مستقل و سربلند باشید.
راستی گوشت چرخ کرده هلند میشه پیدا کرد تو ایران و مخصوصاً با زندگی دانشجویی که من و امثال من داریم مدتیست که خریدن گوشت اون هم از نوع چرخ کرده اش شده برامون یک رؤیا.
واقعاً قصد سیاسی کردن بحث رو ندارم ولی جدی عرض می کنم که وقتی پولدار شدم حتماً این غذا رو هم درست می کنم ?

سلام به شما این که واقعا لطف شماست و من واقعا ازتون سپاسگزارم. ولی خب آره واقعا من نمیتونم چیزی رو تنهایی داشته باشم و باید تقریبا تا اونجایی که میتونم همه رو توی چیزهایی که میتونم سهیم کنم.. در مورد گوشت چرخ کرده هم باید بگم آره به بهترین شکلش هست خوشبختانه و متاسفانه چیزی که میگید رو میدونم و واقعا ناراحتم به خاطر این موضوع که چرا باید اینقدر وضعیت بد باشه. باز هم ازت ممنونم که کنارم بودی.

سلام
میگم من خسته ام آقای حیدری، میشه خودتون ی کم برام بفرستین؟ خخخخ.جدی کاش میشد مثلا شما میفرستادید بعد من در لپتاپمو باز میکردم میگرفتمش. دنیا بهشت میشد.، ولی کلا مرسی، شاید بعدا ها که از خستگی در اومدم درست کنم

سلاااااااااااااام واقعا عاالی بود آفرین خیلییی خوبههه که خودت انقده به شکم محترمت احترااااااام میزاااااااااااری. فقط ی چیز بگم پیاز اندازه مشت تو با ما فرق داااااره هااااااا باور کن یعنی هر وقت پیاز خواستیم بریزیم توی این غذا باید چ کنیم که چون پیمانه مشت تو بوده ما هم که در دسترس نداریم این پیمانه رو

دیدگاهتان را بنویسید