خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سرقت بزرگ اسباب بازی

درود بر شما نازنینان

فکر میکردم قدیما آموزش بازی سرقت اسباب بازیها رو من گذاشتم. ولی خب گشتم نبود پس نگرد نیست.
البته این بازی رو قدیما و جدیدا دو مهدی از نوع قادری و عابدی معرفی کرده و آموزش هم دادن! ولی چون بازی تغییر کرده و من با گوش کردن به آموزش مهدی شماره 2 یعنی عابدی، به این نتیجه رسیدم که یه سری مسائل رو نگفته، به اون نتیجه رسیدم که شاید بهتره خودم متنی آموزشش بدم.
لذا پس از حیرانی در بین دو راهی نتایج گرفته شده و فرعیی که بهم میگفت تو حالشو نداری ولش کن، بالاخره و لاجرم بر تنبلی خود تا حدودی مستولی شده و تصمیم گرفتم همون اون نتیجه رو عملی کنم.
با خروج از خود درگیری این جانب میرسیم به بازی و صد البته با تشکر فراوان از مهدیین قادری و عابدی به خاطر قدمهایی که پیشتر در این راه سنگلاخ برداشتن خخخخ!
من دیگه کاری به بازی قدیمی ندارم و توضیحاتم فقط در مورد بازی آپدیت یا به پارسی به روز شده هست.
از اونجایی که پیش نمایش بازی رو مهدی عابدی قبلا تو سایت گذاشته، به نظرم فقط اصلاح مواردی که تو آموزش گفته نشده یا اشتباهی گفته شده کافی باشه.
حالا تا آخر پست شاید خیلی زرنگ شدم و تصمیم گرفتم یه پیش نمایش هم البته بدون توضیح صوتی خودم ضبط کنم.
پس نقدا یه سری به این پست بزنید و لینکهایی که مهدی گذاشته رو بردارید و اگرم قبلا برداشتید که خوش به احوالتون!
اما بی مقدمه بیشتر خخخ!

  1. توی مرحله اول شما دو دقیقه فرصت دارید تا هر چند تا که میتونید اسباب بازی بردارید.
  2. هر بیست و هفت هشت ثانیه یه جن کوچولو میاد تو بازی که باید از دست این اجنه هم ضمن برداشتن اسباب بازیها فرار کنید تا نپرن تو سرتون.
  3. وقتی اولین اسباب بازی رو برمیدارید یک امتیاز میگیرید و اگه در مدت هفت ثانیه و کمتر بتونید دو تای دیگه هم اسباب بازی پیدا کنید و بردارید، امتیاز به مراتب بیشتری میگیرید. دقت کنید هر چقدر فاصله گرفتن سه اسباب بازی کمتر باشه امتیازش بیشتر میشه.
  4. بعد از دو دقیقه میرسیم به جناب غول که حالا باید از دست وی نیز متواری گشته و خود را به دربهایی برسانید که با صدای تق تق مشخص همی شوند!
  5. نقشه بازی در موقع شکار اسباب بازیها یعنی مرحله اول، 100 در 100 قدم و توی مرحله فرار از دست غول، 70 در 70 هست.
  6. حرکت شما تو هر کدوم از دو مرحله میتونه مورب هم باشه. یعنی مثلا با نگه داشتن جهت بالا و راست، یا پایین و چپ میتونید سریعتر هم از دست جنها و غول در برید، هم اسباب بازیها رو بگیرید و هم نهایتا به درهای خروج برسید.
  7. گفتم درهای خروج، چون هفت کلید موزیکال و هفت در برای هر کدوم از این اکالید توی مرحله فرار از دست غول هست!
  8. مهدی تو آموزشش گفته بود حتی اگه هیچ کلیدی هم برندارید اشکالی نداره ولی بنده عرض میکنم که اشکال داره و با این کار مرگی دردناک در اثر اصابت پای غول محترم با بدنتون شما رو تهدید میکنه!
  9. هر کلید موزیکال که برمیدارید یکی از درها رو به صورت تصادفی باز میکنه و با نزدیک شدن به اون در صدای تق تقش رو میشنوید.
  10. جای درها رو هم بهتون میگم. به ترتیب از نزدیکترین در، وسط-چپ، بالا-چپ، بالا-وسط، بالا-راست، وسط-راست، پایین-راست و پایین-وسط.
  11. اگه بعد از برداشتن یه کلید بتونید خارج بشید، 600 امتیاز میگیرید و هر یک کلید که بیشتر بردارید 100 امتیاز ازتون کم میشه. یعنی دو کلید 500، سه کلید 400، چهار کلید 300، پنج کلید 200 و شش کلید 100 امتیاز موقع خروج بهتون میده.
  12. اما اگه کلید هفتم رو هم بردارید، ضمن گرفتن 750 امتیاز غول دیگه دنبالتون نمیاد. اشتباه نکنید! شما بازم باید فرار کنید! چون در عرض 10 ثانیه غول مرده و تنومند، میفته کف زیمین و با صدایی مهیب فروشگاه و هر اونچه درش هست از جمله شما اگه هنوز بیرون نرفته باشید تکه تکه و شرحه شرحه خواهد شد!
  13. توی مرحله فرار، اگه بتونید قبل از 1 دقیقه خارج بشید، به ازای هر ثانیه زودتر 10 امتیاز میگیرید. پس برای کسب امتیاز بیشتر باید تصمیم بگیرید که بین برداشتن کلیدهای بیشتر و زودتر خارج شدن تعادل برقرار کنید تا بیشترین امتیاز ممکن نصیبتون بشه. مثلا اگه تصمیم گرفتید کلیدهای بیشتری بردارید برای مؤثر بودنش باید همه هفت تا کلید رو به دست بیارید تا امتیاز 750 رو گرفته باشید، یا بعد از برداشتن یک کلید دنبال در بگردید و به خاطر سرعت بیشتر در خروج امتیاز کسب کنید.
  14. اگه توی مرحله جنها شکست بخورید، امتیازتون تا همون جا محاسبه میشه. اگه توی مرحله فرار از دست غول هم شکست بخورید، امتیازی که توی مرحله شکار گرفتید براتون ثبت میشه. اما اگه بعد از برداشتن هفت کلید موفق به خروج نشدید هیچ امتیازی نمیگیرید.
  15. اینم کلیدهای بازی. t زمان باقی مانده در مرحله اول، s تعداد اسباب بازیهایی که تو مرحله اول گرفتید و c مختصاتتون توی نقشه، اول افقی و بعد عمودی رو میخونه. مثلا وقتی میگه 100-50 یعنی شما در منتها الیه سمت راست و وسط هستید.

منو و خورده ریزهای دیگه رو مهدی عابدی به درستی تو پستی که لینکش رو اون بالا گذاشتم گفته.

راستی من زرنگ شدم و یه پیش نمایش هم براتون ضبط کردم. البته همون طور که گفتم بدون توضیح صوتی.

تو این پیشنمایش بازی رو شروع میکنم، بعد از دو دقیقه 60 تا اسباب بازی جمع میکنم، در طول بازی کلیدهای بازی رو میزنم و کارکردشون رو نشون میدم، بعدش میرم به مرحله فرار از دست غول و در مدت 51 ثانیه ضمن برداشتن همه هفت کلید، بالاخره با موفقیت از یک در که یادم نیست کدوم بود خارج میشم.

اینم لینک پیش نمایش.

خوشبخت باشید و بمانید.

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «سرقت بزرگ اسباب بازی»

درود.
با این عنوان نوشتنت خَخ. فکر کردم رفتی اسباب بازی دزدیدی و با خودم گفتم: بیپولیه, چه میشه کرد, اونم تو این وضعه خراب. بعد که اسمتو دیدم, فکر کردم یه خاطره هست. بعد که پست رو خوندم, فهمیدم که این یه بازیه که آموزش دادی. بعد خواستم کامنت نذارم چون منو چه به بازی و به کارم نمیاد و من از بازی سر در نمیارم, ولی بعدش متوجه شدم که عنوانش دقیقاً واسه همین بوده. یعنی یه بازی بوده که یکی مث من به اشتباه بیفته و فکر اشتباهی بکنه. خَخ. و در نهایت, مرسی از پست.

سرقتهای قبلِ تو همه سوء تفاهم بود خخخ! اصاً من همین قدر که واسه هایِسکُرِ آسیا دارم کامنت میذارم در پوستِ خودم نِمیگُنجَم.
کسی پوستِ گنده تر داره بده ما توش بِگُنجیم آیا؟
آقا من زیادترین اسباببازی ای که بعد از کلی بازی و لوکِ خوششانس بودن و غیرتِ ایرانی و دعای هموطنان و امداد غیبی و آشِ افطاری تونستم جمع کنم ۴۵ تا بوده. بعد تو توی یه پیشنمایشِ معمولی و فان ۶۰تا بر داشتی؟ ۶۰تاااااااااا!
حالا اون هیچّی. چه جوری هفت تا کیلیدُ برداشتی و از فروشگاهم فرار کردی و ۵۱ ثانیه هم اضافه آوُردی؟
چه طوری میشه آخهههههه!
خب. بعد از سوووت کشیدنهای مکرر و طاقت خراشِ خودم که فِک کنم این واژه ی طاقت خراش همین الآن به زبانِ پارسی اضافه شد، باید بگم بازییت مَعرِکَست.
مخم سوت کشید دوباره. من میرم تمرین.

ما کوچیکییییییم!
بهترین رکوردم ۶۴ اسباب بازی، ۱ کلید و خروج در ۸ ثانیه بوده که امتیازش شد ۲۴۹۶
یه ۵۰ ۶۰ تا امتیاز دیگه بتونم با ممارست بگیرم اون امریکاییه رو میزنم کلا تو گلوبالم اول میشم خخخخخخ!
به نظرم بهترین کار حرکت مورب هست. من خودم با همین شگرد بازی میکنم.

سلام حاج سعید با مرام.‌
میگم توی کانال تلگرامی محله حضور دارید آیا؟
اونجا ی ویسی اومد فک کنم از مشتبهی بود. به غلط املایی ها حسابی خندیده بود. بهش بگید اونا غلط املایی نیست خطای چشمه. اگه مشتبهی نمیگفت ببین های بیچاره چشمشون این خطاهارو کم متوجه میشه. بگذریم
***،
خدارو شکر مشتبهی زنده هست و حالش خوبه. بهش سلام برسونید و بگید رعد به عنوان ریش سفید محله ازتون نمیگذره
همه رفتن و محله رو تبدیل به قبرستون خاطرات کردن. واقعا که … ??
*****
مورد بعدی این بازیا چیه آخه؟
چرا مردها رو خدا اینجوری آفریده؟
مگه نباید از ی سنی به بعد بی خیال بازی بشید؟
****
شاید هم خدا خودش میدونسته که باید اینجوری باشید. برید به بازیتون برسید

درود
شما وقتی به عنوان یه خبرنگار، یعنی اولین کسی که خبر رو تایپ میکنه به جای مددجویان بنویسید ممدجویان سؤال اینجاست که خطای چشم کی مطرح بوده؟
ضمنا دقت بفرمایید که من، مجتبی و اکثریت قریب به اتفاق اونهایی که از صفحه خوان برای خوندن مطالب استفاده میکنن غیر از مطالب تایپی نمیتونن مطلب دیگه ای رو به تنهایی بخونن.
البته فقط گفتم برای پاسخ دادن. وگرنه که خداییش تو مطالب شما ببینها بنا به تجربه ای که خودم کسب کردم غلطهای املایی بیشتر از ما نبینهاست!
(خط بالا رو یواش نوشتم! کاش بچه های نابینا نخوننش همین جوریم بدبختی داریم خخخخ!)
راستی (شما به عنوان خبرنگار) رو صرفا به عنوان مثال نوشتم نه مصداق واقعی.
سپاس از حضورتون.

ببین سعید.
یکی از مشکلات رایجی که مخ تو باهاش دست به یقه شده: error 404 هست.
در این جمله مشهور که از متون کهن اقتباس شده به زبان کفار میفرماید:
not found!
ترجمه به زبان فارسی:
شما نمیتوانید با ایشون بحث کنید، مگر آن که مختان با خطای یافت نشد مواجه شود.
آقای درفشیان جدی خدمتت عرض کنم، حق نداری با معلمی که بخاطر تربیت بچهها حقوق دریافت میکند و هیچ فرقی بین کلمات نمیگذارد بحث کنی.
من از طرف ایشون که نه، از طرف خودم به شما میگم ببخشید، یک بار هم من در طول زندگیم اشتباه کردم.

سلام
اولا تشکر فراوان و خسته نباشد بهت میگم بخاطر تکمیل توضیحات و آموزش جامع و کاملت
دوما بابا خدا بده برکت! ۶۰ تا اسباب بازی جمع کردی واقعا خسته نباشی
من توی این ۲ ۳ ماهی که هر از گاهی بازی میکردم یه بار بدونِ حساب کردن همین طور جمع کردم یهو دیدم ۴۸ تا شده بخاطر رکوردی که فکر میکردم جهانیه از خوشحالی دستم رو زدم تو دیوار!
بعدم که غول اومد چون ویندوزم کرک نیست، پنجره ی مزاحمش ظاهر شد، و من تا اومدم بفهمم چه اتفاقی افتاده غولِ بی نوا منو گرفت و خیری ندیدم!
یه قضیه دیگه رو هم بگم
این حضرتِ اسپیس نمیدونم تو این بازی چه حکمی داره، لابد چاقویی میزنه که هرگز به هیچ کسو هیچ چیز نمیخوره!
ولی به هر حال من اینو میدونم که وقتی میخواد جن بگیردتون برید طرفش هی اسپیس بزنید تا بگیردتون، نمیدونم دقیقا این وسط چی میشه ولی به هر حال achivment ِتون یکیش برای همین قضیه انجام میشه
و یکی دیگه شم اینطوریه که باید وقتی غول میخواد بگیردتون این کارو بکنید
یکی دیگه شم اینطوریه که وقتی بازی رو شروع میکنید مثلِ مجسمه وایسید تا یه جن بیاد بگیردتون، بعد بخاطر باخت با ۰ امتیاز و بی حرکت بودن یکی دیگه از اینا میگیرید، خخخخ
آقا بیایید اینا رو به اشتراک بذاریم همه دست در دستِ هم کامل کنیم همشو

دیدگاهتان را بنویسید