خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش اسکایپ به مبتدی‌ها به صورت صوتی

درود بر همه

من مدتی پیش وقتی هنوز سایتم سر پا بود آموزشی در مورد استفاده از اسکایپ برای مبتدی‌ها ضبط کرده بودم و روی سایتم قرار داده بودم. با این که آموزش بسیار ضعیف از آب در‌آمده و خیلی هم بی‌نظم است و مایه‌ی آبرو ریزی! ولی به هر حال اینجا می‌گذارم. شاید به درد کسی بخورد. پکیجی هم شامل اسکایپ 6 به علاوه‌ی skype talking و اسکریپت اسکایپ تهیه کرده‌ام که قرار می‌دهم.

می‌توانید آموزش را از اینجا و پکیج را از این لینک دانلود نمایید.

موفق باشید.

۲۴ دیدگاه دربارهٔ «آموزش اسکایپ به مبتدی‌ها به صورت صوتی»

دووورود دوست و رفیق گرامی من این آموزش رو دانلود میکنم فقط واسه اینکه صداتو بشنوم!باز هم دمت گرم امیدوارم موفق باشی با آموزشهای جدید راستی امیدوارم این بسته که گذاشتی اسکایب ..جدید باشند ,راستی هر وقت از سایتت یادم میاد دلم کلی میسوزه حیف اون همه تلاش تو و کامنتهای باحال ما!اونجا یک کلاس آموزش دموکراسی بود در کنار ماهیت اصلیش که آموزش نابینایان بود راستی اینم بگم تو عامل اصلی لو رفتن من بودی !ههاها بعدا یک بلایی سرت میارم!!!ههاها
شاد زی مهر افزون
بدرود

درود
دست شما درد نکند من که از قبل داشتمش پس نیازی نمی بینم دانلودش کنم نسخه جدید هم بروز می شه زحمت شما و همت دوست من چه اهمیتی دارد موجب شد تا من به راحتی وارد اسکایپ شوم و هر روز بیشتر از قبل دوستان جدید تر و بهتر از گل بیابم دوستتان دارم .منتظر جدید ترین ها هستم بدرود .

درود
هادی جان هر چقدر که علم داشته باشیم باز هم مبتدی هستیم و این مطالب میثم ناشی از خصوصیت اخلاقی خودش است کهاینطور می نویسد و در مقابل دیگران هم همینطور متواضع می باشد اگر به کامنت های پست خواندن فایل های پی دی اف بروی خواهید دید که در مقابل کامنت دوستی اعتراف کرد که از او یاد گرفته .حتما بیشتر با ایشان آشنا خواهید شد .میثم فردی دوست داشتنی و مهربان است کمی سخت گیر شاید باشد فقط در مورد خودش و الا دوست قابل وارزشمندی است و بر کسی فخر فروشی نخواهد کرد .من توضیح نوشتم چون ایشان را از نوشتههایش می شناسم و فردی دوست داشتنی است موفق باشید

درود به همه
محمد جان ممنونم. چه اهمیتی داره‌ی عزیز ممنونم از لطفت. چیزی که تو رو لو داد طرز نوشتنت هست. همون درود کشیده‌ی اولت تو رو به من شناسوند!!!
هادی جان مبتدی بودن که فحش نیست. من خودم هم کلی توی همه چی مبتدی هستم. مبتدی یعنی شروع کننده!!! برای این این کلمه رو توش استفاده کردم تا نشون بدم که آموزش خیلی پیش‌رفته نیست و به جزئیات توجه نداره. منظوری ازش نداشتم.
قنبر جان مرسی.
وقت خوش.

درود
مسعود جان ما هم خیلی دلمان صدایتان را بشنویم خیلی البته صدای میثم جان را هم اما فقط صدایش را در همین آموزش شنیدیم اما در اسکایپ فقط متن نوشته را برای هم فرستادیم .هادی خیلی خوبی واقعا میثم برای اموراتش توضیح می دهد و ناراحت از دیگران نمی شود هرگز

درود
اتفاقا یکی از دوستام می‌گفت که بد توضیح می‌دی!!! خودم هم این رو حس می‌کنم. به هر حال امیدوارم به دردتون بخوره. عملیش هم زیاد سخت نیست. فقط دانلود کنید و امتحان.
از نظرتون متشکرم. موفق باشید.

سلام آقایون. ضمن اینکه بنده توفیق شنیدن صدای این دوستمون رو تو معرفی و طرز استفاده ی یه نرم افزار برای گوشی موبایل برای پخش کتاب بود که الآن متأسفانه حضور ذهن ندارم که اتفاقاً از توی وبسایت خود ایشون برداشته بودم رو قبلاً داشتم میخواستم بگم بنده آرزو به دل موندم تا این آموزش رو دانلود کنم همون وقتی دانلود رو میزنم همون تو اولاش گیر میکنه دیگه جلو نمیره میخواستم عرض کنم اگه میشه تو یه سایت دیگه ای آپ بشه.

درود امیر خان
این لینک رو امتحان کن. این همونه فقط اون از پرت https ود ولی این نیست. فکر کنم باهاش راحت‌تر باشی.
http://dl.dropboxusercontent.com/u/8771526/books/audiobooks/Learning_Skype_for_Beginners.zip
اگه نشد بگو تا جایی آپلود کنم. موفق باشی.

سلامسلام دوستان. آقا میثم فکر کنم اون فضایی که شما فایلهاتون رو تو اونجا upload فرمودید مشکل پیدا کرده. چون الآن موتور صوتی NVDA رو که گذاشتین لینک اونم مشکل داره. یا نمیدونم شاید مرورگر بنده مشکل پیدا کرده. ولی این لینک دومی که زحمتشو کشیدین دانلود کردم ولی اونم به زور. عیناً مثل لاک پشت میرفت.

درود
فکر کنم شما از دانلود منیجر استفاده نمی‌کنید. دراپ باکس همیشه کند هست. مجتبی می‌گفت که لینک‌ها رو برام به منابع محله انتقال داده فقط یادش رفته واسم ایمیل کنه. اگه لینک‌ها به دستم رسید جایگزین می‌کنم.
موفق باشید.

درود به شما
من همون اسکریپتی رو فرستادم که خودم نصبش کردم. فکر نکنم مشکلی داشته باشه. به هر حال اگه دقیقتر بگید مشکل کجاست شاید بتونم کمکتون کنم.
آها! راستی قسمت ثبت کانتکت‌های اسکایپ عوض شده. اصلا به این فکر نکرده بودم. فکر کنم مشکل شما هم همونجاست. امیدوارم بعدا یه آموزش کوچیک در این مورد بنویسم. موفق باشید.

درود
من دوباره دانلود کردم چون صدای زیبای شما را در رایانه ام نیافتم .لینک اولی blac بود و کامنت که گذاشته بودی دانلودش کردم .خیلی راحت .اما آموزشت کامل بود و خیلی مراتب بهتر هم داشت که من یاد گرفتم یک درخواست دارم که اگر برای مبتدی ها نحوه اکانس ساختن را از محلش بنویسی مثلا بنویسی که بعد از نصب sighn را انتخاب بعد از بالا آمدن اکانس بسازید و اون قسمت را نام ببرید البته جدیدا فکر کنم کد امنیتی نیم خواهد بعد هم نام کاربری را وارد و ورود را بزنید کار کامل تر شود مثلا من بار اول نصب کردمش اما نتوانستم صفحه را بالا بیاورم و فکر می کنم مشکل بیشتر ما مبتدی ها همین باشد ما بقی با تماس حل می شود .ممنون از مطالب ارزشمندتان

دیدگاهتان را بنویسید