خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مجموعه کمیابی از چکیده مقالات نخستین همایش فنآوری اطلاعات و معلولین با رویکردی به نابینایان

دستا بالا بی حرکت. سلام. این مقاله ها در تهران, در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران, در تالار کوثر سوم اسفندماه 1385 گفته شده.

من نتونستم متنش را برای شما گیر بیارم ولی صوتیش را اینجا گذاشتم.

مجموعه مقالات مربوط به کورها که خودتون باشید را از اینجا دریافت کنید.

اینا خیلی خوبن و اگه عملی بشن خیلی راحت میشین البته من از گوش دادن به صدای مقاله بدم میاد عادت ندارم ولی فهرستش روی کاور سیدی بود دیدم باحال بود. طرحای مقالات را پیگیری کنید یا به مدیرتون بگید پیگیری کنه.

لینکش میدیا فایره.

اینم لینک واسه اشتراکش با دوستاتون:

http://www.mediafire.com/?r425jmrsgnpnfqk#!

اینایی که بلد نیستید اینم آموزشش میدیافایر.

راستی هی تو نظراتون به من نگید کور. من مث شماها کور نیستم. من میبینم. دلتونم اگه میسوزه من قصد بدی ندارم منظورم همون نابیناست ولی شما انگار حسودیتون میشه آخه هیشکی نظرای منو جواب نمیده من گفتم شما نابیناها تو ازدواج رنگارا نمیبینین بد یکی گفت جوابشو ندین فقط خادمی و حاتمی جوابما دادن که قانع کننده هم نبود ولی بعض هیشچی بود.

فعلا آزاد تا بد که خبرتون کنم.

هرکی هم بهم چیز گفت خودشه و همه اطرافیهاش.

راسی آقای خادمی خیلی آقایی کردی منو بیرون ننداخدی.

کسایی که پول دارید کتابایی که میذارما نگیرید کسایی که ندارید بگیرید.

من نیتم ضرر نیس به جون ننه و بابام.

یه چیز دیگه اینکه از خودمم آموزش دارم ضبط میکنم ولی بلد نیسم کوری یاد بدم. میترسم بذارم به من که چون بچم میخندین ولی خوب اگه بد یاد بدم یاد نگیرین چی اون وقت؟

این کتاب نیست مفتیه و هرکی دلش خواست میتونه دانلود کنه.

آدمکم آدمک

۵ دیدگاه دربارهٔ «مجموعه کمیابی از چکیده مقالات نخستین همایش فنآوری اطلاعات و معلولین با رویکردی به نابینایان»

آدمک کارت اشتباه است آقا مجتبی هم خیلی بزرگوار هستند که باهات کاری ندارند اگر راست می گویی آموزش ها را خودت ضبط کن و بفرست ما هر طور شده استفاده می کنیم به شرطی که مانند آموزش های قای خادمی و آقای رضایی خوب باشند

دوستان بنده این آدمک را میشناسم
صرفا جهت اطلاع او خودش هم نابیناست ولی عقده دیدن داره که این مدلی حرف میزنه به زودی همه پته هاشو میریزم رو آب
شما هم به حرفاش توجه نکنید اگه پست هاش مفید بودن که به نظرم هستن دانلود کنید وگرنه بیخیال بشید
مثل میوه که خودشو بخورید و آشغال شو بندازید دور
البته داخل سطل زباله
پیروز باشید

درود بر آدمک عزیز
هر جور که راحتی عمل کن هر چی که دلت می خواهد بنویس اینکه مثل بقیه نباشی پسندیده است خودت باش همانطور که هستی من اول عضو این محله نبودم و نیستم ولی برای کامنت گذاشتن سختم بود که نام خودم را بنویسم بالاخره مقاومت کردم تا با نام خودم وارد کامنت گذاشتن شدم حالا شما هم هر ط.ر که هستید خوب است هدفتان خوب است ممکن است راه رفتن به سوی هدف هم خوب باشد ولی در نگاه دیگران کمی دور از واقعیت باشد .دوست من مطمئن باش که همه دوستانی که اینجا می آیند کور نیستند دلشان هم به حال غیر کورها هم نمی سوزد و هیچ وقت هم دلشان نمی خواهد ببینند شک نکن اکثرشان همینطور هستند اما از نحوه سخن گفتن و نوشتن شما هم ناراحت نخواهند شد .همه دوست دارند شما را به خاطر اینکه حتما یک ویژه گی مشترک با این محله دارید و همین ویژه گی است که شما را به این محله می آورد دوستمان هم با عنوان ۱۱۱ نه به ۱۱۰ می خورد نه به پلیس بعلاوه ده خود دار باشد و پته های آدمک را زیر آب نگهدارد می دانم در آموزش های آدمک نکات بسیار جالبی نهفته است سعی کنید خوب هایش را بگیرید و بدی هایش را به بزرگی خودتان ببخشید و به قولی تحملش کنید حتما خیری در حضورش نهفته است اون دوستمان که به شما این سخنان را گفت شما جدی نگیرید آدمک بالخره بزرگ میشی و می فهمی که در برابر دیگران باید چطور برخورد کنی .منتظر آموزشهای شما هستم خیلی هم جدی من پاور پوئینت و آدرس بوک را نداشتم ما بقی را به مبلغ سی هزار تومان خریداری کرده بودم و همچنین افیس ۲۰۰۷ را ممنون که در سایت قرار دادی برای من چون نسخه های قبلی را خریداری نموده بودم بروز شد

همین آدمک که درد سر ساز هم شده ولی قلبش پاکه.
تا حالا چندین بار توی چت برای تشخیص کدهای تصویری امنیتی که وب ویسام تشخیص نمیده کمک خود من کرده.
من فکر نمیکنم نابینا باشه یا اگرم نابینا هست اطرافیان بینا زیاد داره چون با دکمه آلت و پیرینت اسکرین عکس از صفحه وب گرفتم دادمش واسم کد را گفت در کادری که میخواستم نوشتم.
آدمک تو اگر سعی کنی هر چی دستت میرسه را توی محله نذاری و قانون کپی رایت را رعایت کنی خیلی خوب میشی.
مثلا مجموعه مقالاتت خیلی جالب بود که من مغزم هم خطور نمیکرد کسی این را داشته باشه و خودم دانلودش کردم ولی کتابا را نذار.
کتاب من و دوستم احمد که یک هفته پیش گفتم چهل بار دانلود شده بود الان فک کنم دانلودش به صدو چهل تا رسیده باشه.
خوش باشید تا همیشه.

دیدگاهتان را بنویسید