خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه اشتغال‌زایی برای نابینایان توسط انجمن موج نور اصفهان

با درودی گرم به گرمای امیدی که زندگی تمام دوستان نابینا و کمبینا را فرا گرفته است.

انجمن علمی فرهنگی موج نور اصفهان (ویژه ی نابینایان) در راستای اشتغال نابینایان، همیشه سعی بر انجام اقدامات عملی دارد. یعنی موردی کاربردی، عینی و عملی که شعار نباشد و مثلا بشود گفت، فلانی فلان موقع، با فلان اقدام انجمن موج نور، در فلان محل، به فلان شغل با اینقدر حقوق مشغول به کار شده است.

در همین راستا، نرم‌افزار مربوط به اپراتور دفاتر آژانس و پیک موتوری و وانت تلفنی برای استفاده ی نابینایان مناسب‌سازی شد و اینک، مفتخریم به اطلاع دوستان عزیز برسانیم، با رایزنیها و اقداماتی که از سال پیش در انجمن موج نور اصفهان با گروه انتخاب صورت گرفت، ابتدا برای ثبت نام جهت امتحان مقدماتی استخدام در مرکز تماس گروه انتخاب، از طرف موج نور اطلاع رسانی شد و در ادامه، دوشنبه، مورخ 15 اردیبهشت 93 خورشیدی، دو نماینده از گروه انتخاب به همراه یازده نفر از کاندیداهای نابینا و کمبینا ساعت 14 بعد از ظهر، در محل خانه ی ریاضیات اصفهان جهت مصاحبه ی اولیه، حضور به هم رساندند. از این یازده نفر، پنج نفر جهت مصاحبه ی نهایی انتخاب شدند که دو نفر از ایشان، برای استخدام، گزینش خواهند شد. این پنج نفر باید ساعت هشت صبح یکشنبه، مورخ 21 اردیبهشت 93 خورشیدی، در محل خانه ی ریاضیات حضور داشته باشند. اسامی افراد از این قرار است: حمید براتی، محمدرضا قنبری، سحر مرادی، احمد حیدری، رضا چراغی. در صورت رضایت‌بخش بودن این فرایند، امیدهای روشنی جهت استخدام دوستان نابینا و کمبینای دیگر در آینده ای نزدیک در همین شرکت وجود دارد.

به امید فرداهایی روشنتر، انجمن علمی فرهنگی موج نور اصفهان!

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه اشتغال‌زایی برای نابینایان توسط انجمن موج نور اصفهان»

سلام.
اندازه اون۵نفر شاد شدم و به همون اندازه بلکه بیشتر از اون هم امیدوارم که این شروع۱پیشرفت بسیار سریع باشه و خیلی زود خیلی خیلی موفق عمل کنه و نتیجه همونی باشه که همه ما می خواییم. منتظر خوندن اخبار خوش این امتحان و همچنین منتظر خوندن خبر جذب نفرات بعدی در همین محله هستم.
پاینده باشید!.

سلام از این اقدام خوب و کاربردی که واقعا لزومش احساس می شد تشکر می کنم امیدوارم که ما نابیناها هم فرصتهای زیادی برای اشتغال داشته باشیم تا این دغدغه از بین بره و کسی به ما به دیده ترحم نگاه نکنه و برای این دوستان و شما زحمت کشان آرزوی موفقیت و خوشی دارم ممنون

سلام سپهر عزیز
بسیار مشتاق هستم تا با شما در ارتباط باشم. در صورت امکان skype id یا هر id دیگری که بشود با شما گفت و گو کرد را در صورت صلاح دید در اختیار من قرار دهید.
email من: d.d.choobiny@gmail.com
skype id: davood.choobiny
به امید آشنایی و دوستی محکمتر با شما عزیز

سلام آقای خادمی
بسیار خوشحالم که موج نور و کلا نابینا ها دارند برای کار پیدا کردن یکدیگر تلاش می کنند امیدوارم این زحمات به سر انجامی بسیار عالی برسد از همه ممنونم و دست همه شما را می بوسم
هیفم آمد نگویم که دمتان گرم

دیدگاهتان را بنویسید