خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

آهنگی با خوانندگی NVDA!

سلام خدمت دوستان خلاق و دوست داشتنی.
از استقبال گرمتون نسبت به سایت این حقیر خیلی ممنونم.
چند روز پیش یه مطلب بامزه در سایت خودم و این سایت مفید گذاشتم که خوشبختانه با محبت شما عزیزان در سایت خودم روبرو شدم. از اینکه تونستم قابل باشم و شما رو شاد کنم٫ افتخار میکنم. اما متاسفانه بنا به دلایل ظاهرا موجهی این مطلب از محله حذف شد.
یه شیرین کاری براتون آوردم که فکر کنم خیلی جالب باشه. چند ماه پیش کاری رو درست کردم که البته از وقتی که سایتم رو راه انداختم موفق نشدم که این فایل رو به شما عرضه کنم. با توجه به اینکه سایت نابینایان توانا مشوق دوستان خلاق و هنرمند هستش٫ بنده سعی میکنم تا مطالبی رو منتشر کنم که از خودم باشه یا اینکه حد اقل از کشفیات من باشه. همینطور برای دوستانی که در این سایت که مشوق خودشون هست٫ ثبت نام میکنند.
دانلود کنید و حال کنید.
به سایت نابینایان توانا هم سر بزنید و نظر بدید. ممنون میشم.

موفق باشید و برام دعا کنید.

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «آهنگی با خوانندگی NVDA!»

سلام آقای زلفقاری این اولین چیزی بود که من از شما دیدم یه پیشنهاد دارم اگر ممکنه راهنمایی کنید که چطور میشه صدای N v d a را اینچنین کرد من که یاد نگار کوچولو که یه زمانی با برادرش آرمان میخوند افتادم در هر حال ممنون. موفق باشید.

سلام
بح بح چقدر باحال . ایول
چه احساسی هم داشت صداش . طفلکی فقط سرماخورده بود
باز میگین عقده ای نشو . ببین تو رو خدا این نرم افزارام خواننده شدن . من بدبختو نیگاه . یه دکلمه هم نخوندم تا حالا. فقط یادمه تو مدرسه کتاب فارسی می خوندم از رو . گاهن دیکته هم می گفتم به دختر خاله هام
شکلک سر خوردگی

سلام به دوستان عزیز و دوست داشتنی.
از لطف و محبت همتون واقعا خیلی خوشحال شدم.
آفرین. واقعا افتخار میکنم که تونستم با کمک گرفتن از خدای مهربون دل شما رو شاد کنم. اصلا کارم اینه که شما شاد بشید. شاید هم انگیزه ی سایت نابینایان توانا هم همین باشه. ایشالا به دعای شما بعد از این همین خواهد بود.
درباره ی ساخت خواننده ی NVDA باید بگم که بنده همینجور که گفتم٫ حروف الفبا همراه با حرکت و بدون حرکت رو ضبط کردم و در برنامه به صورت Slice در آوردمشون. بعدشم کنار هم طبق اونچه که فکر میکردم و سعی میکردم که خوب دربیاد چیدم و بعدشم با افکت Pitcher که شبیه افکت Auto tune هستش و با MIDI هم کار میکنه٫ اون رو نتگذاری کردم.
اگه بخوام آموزشش بدم٫ باید در کلاسهای اف ال شرکت کنید تا در قسمت مربوطه بهتون رازشو بگم.
در پست آموزش اف ال به صورت گفتاری شرایط آموزش رو گفتم. مراجعه فرمایید تا بعدا در کامنتهایی که میذارید٫ وقت کلاسها رو مشخص خواهیم کرد.
موفق و همیشه شاد باشید.

و باز هم سلام… حسن گل کاشت و با یک برنامه ی NVDA یک خاننده ی ایرانی ساخت… آفرین… در مورد کسایی که میخواستن دکلمه بخونن و دوست دارن به یه جایی برسن کافیه به ایمیل من کمی از خودشون بگن و اگر کاری از قبل دارن بفرستن bia2music@att.net یا hooman.lotfali@gmail.com یا bia2music18@yahoo.com حسن جان کارت خیلی خوب بود بهت افتخار میکنم… تک تک شما رو دوست دارم فعلا…

دیدگاهتان را بنویسید