خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
حل مشکل jaws cursor با یک نرم افزار

سلاااااااام

سلامی گرم خدمت تک تک دوستان گل و گلاب

مرسی از استقبال گرمتون که موجب دلگرمی من شد

خواستم باز یه پست نا قابل براتون بذارم.

حتما بعضی مواقع پیش اومده که جاز 14 یا 15 نصب کرده باشید ولی بعد از نصب یه error mirror display بده و از شما یه ok بخاد. متاسفانه مشکلی که پیش میاره jaws cursor کار نمیکنه بالا و پایین حرکت میکنید جاز اعلام میکنه blank blank مشکل این جاست که جاز شما گرافیکتون رو خوب support نمیکنه ولی خوشبختانه با اجرای این نرم افزار دیگه کار حل میشه.

نصب این نرم افزار خیلی ساده هستش و بعد از این که اجرا کردید یا next میخاد یا yes ممکنه اصلا خودش نصب کنه و از شما yes, next نخاد.

امیدوارم که این پستم هم به درد بخور باشه و در ضمن این نرم افزار در ویندوزهای هفت به بالا کار میکنه.

اما لینک دانلود
نظر یادتون نره خدا قوت

۴۱ دیدگاه دربارهٔ «حل مشکل jaws cursor با یک نرم افزار»

سلام امید عزیز.
ممنون از پست خوبت.
ولی این فایل آپدیت که شما گذاشتی مربوط به ویندوزهای ۳۲ بیتی هست و نسخه مربوط به ویندوز ۶۴ بیتی رو توو سایت قرار ندادی. اگه کسی که ویندوزش ۶۴ بیتی هست این برنامه رو دانلود کنه براش نصب نمیشه. هردوی این فایلها در تالار گفتگوی IRTBC هست که میتونی ازونجا دریافتشون کنی.
به نظرم اگه پستت رو با نسخه ۶۴ بیتی آپدیت کنی خیلی مفیدتر میشه.
با تشکر

با سلام

باز هم تشکر میکنم از راهنمایی مفید شما

اگر لطف کنید شما که اهل تحقیق هستید.
تو اینترنت چرخ میزدم و ناگهان به نرم افزار بسیار جالب برخوردم که اسمش
driver max : بود.
کار این نرم افزار بک آپ گرفتن از درایورهای سیستم هست. و پس از نصب مجدد ویندوز درایورهایی رو که ازشون بک آپ گرفته بوده رو به جای خود بر میگردونه.
دانلودش کردم اما متاسفانه اصلا با صفحه کلید کار نمیکرد دریغ از یک عکس العمل کوچک jaws.
حال اگر شما یا بچه های دیگه که بیشتر تخصص دارید یه تحقیق کوچولو به عمل بیارید شاید نرم افزاری مشابه و سازگار با jaws وجود داشته باشه فکر میکنم اینجور نرم افزارهایی خیلی کاربردیه برای ما.
با تشکر از شما موفق باشید.

سلام بر شما.
اگر قبل از نصب jaws14 یا ۱۵jaws11را نصب کرده باشید دیگر مشکلی با کارت گرافیک نخواهید داشت.
در ضمن اگر بخواهید از driver ها نسخه پشتیبان بگیرید یا نسخه پشتیبان را باز گردانی کنید یا driverها را به روز رسانی کنید می توانید از نرم افزار Driver Geniusکه هماهنگی کاملی با تمام نسخه های jaws دارد استفاده کنید.

جناب عباسی عزیز من نسخه ۸ از این نرم افزار رو داشتم نصب کردم ولی اصلا جاز نمیخونه حالا اون نرم افزاری رو که آقا امید هم گفتند رو دانلود میکنم ولی اگر چیز خاصی به ذهنتون میرسه حتما راهنمایی کنید.
حتی شما آقا امید عزیز اگر بتونید یه توضیح کوچولو در باره چگونگی کارکرد نرم افزار حالا یا در همینجا یا در قالب یه پست مجزا بفرمایید خیلی ممنون میشم.

درود
ممنون از شما ف خوب این برنامه برای من کار نیم کند به دلیل اکس پی داشتن ! اما گرفتمش تا در مواقع لزوم به کار بیاید .البته از توضیح محمود خان هم ممنون هستم .
امید جان ! من یک نگرانی دارم و آن ایناست که سیستم نرمافزار رافع شش دارم اما نه جاز و نه ان وی دی ا در آن کار نمی کنند .نرم افزار هائی وجود دارد تا بتوان این نوع صفحات را پشتیبانی کند یا خیر .اگر برنامه سی اگر درست نوشته باشم .را نرم افزارهای نابینایان پشتیبانی می کند آن را به ما معرفی کن .ممنون از شما و همه مطلعین در این خصوص .تمام آرزوی من حل این معضل است .به امید مرتفع شدن آن با راهنمائی های دوستان .

سلام مرسی از لطفتون که نظر گذاشتید. من که راجع به این نرم افزار مطلع نیستم. از دوستانی که اطلاعاتی داشته باشند ممنون میشم اگه راهنمایی کنن. هر اطلاعاتی که به دست آوردم چشم تو این سایت قرار میدم. در خدمت تک تک دوستان هستم

دیدگاهتان را بنویسید