خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود بیستو هفتمین برنامه زندگی ادامه داره

 

سلاام سلاام سلاام، چهار شنبه هفتم خرداد ماه. خدای من عمرمون مثل برق و باد داره میگذره. هزاران درود تقدیم به هم محله ای های عزیزتر از جان خودم. درود به همه ی کسانی که بیش از 8 ماهه دوستای خودشونو در برنامه ی زندگی ادامه داره تنها نگذاشتن. یه سلام مخصوص و خاش خاشی هم، به اونایی که قراره از امروز به بعد، بشن پای ثابت برنامه زندگی ادامه داره، و به هم محله های خودشون دلگرمی بیشتری بدن برای ادامه ی این راه، و به امید خدا طرح های ویژه تر در آینده ای نزدیک.

جونم واستون بگه که در برنامه ی امروز، در بخش گشت سپید سفر کردیم به منطقه خوش آب و هوای کردستان. این آیتم تقدیم به همه ی شما هم محله ای های عزیز، کُرد زبان های ایران زمین و تقدیم به ترانه، هم محله ای خوبمون از خطه ی کردستان. در بخش نمایش، پرداختیم به خانواده هایی که کودک نابینا دارن و به هر نحوی هنوز نتونستن با مشکل فرزندشون کنار بییان. عدم توجه به کودکان نابینا و والدین این عزیزان در برنامه ی ویژه ی نابینایان حس میشد. از این رو در این بخش به آن پرداختیم. اما چه کرده این خانوم شجاع در بخش اتاقی در حومه ی خاطرات. سر حال و پر انرژی. خب دیگه پر حرفی بسه. مگه نه. نه؟؟؟ خب پس بگم که برنامه هم با سروده ای زیبا، به نام یاد از سالار عقیلی به پایان میرسه.

حالا دیگه وقت دانلوده. زمان برنامه، 27 دقیقه و 47 ثانیه. حجمش هم فقط 12 مگابایته.

اینم لینک دانلود

پرستوی مهاجر. به باد بگو، که ما از نسل آفتابیم. با آفتاب زاده شدیم و با آفتاب میمیریم.

فدای همتون

۴۷ دیدگاه دربارهٔ «دانلود بیستو هفتمین برنامه زندگی ادامه داره»

سلام.‏ بدون هیچگونه پارتیبازیی در پست خودمون افتخار اول شدن رو پیدا کردم.‏ مبارکم باشه ایشالا!!‏!.
اما بریم سروقت برنامه،‏ اول پیشاپیش تشکر کنم از لطفی که به تلاش دوستانتون خاهید داشت.‏ دوم بگم که:‏ از خانومها مژده ارسلانی و مریم بیریا به خاطر بازی در نمایش،محمدصادق افشاری به خاطر نویسندگی و کارگردانی نمایش و از استاد حیدر صفدری به خاطر صدابرداری نمایش و از شهروز عزیز به خاطر تدوین نمایش مچکرم.
همچنین از خانوم بیتقصیر تهیه کننده ی خوبمون به خاطر تلاش تعثیرگذارش و از خانوم غنی به خاطر همکاریشون در بخش گشت سپید ممنونم.
حالا که بازار تشکرات داغ بذارید از خانوم شجاع به خاطر زحمتی که برای بخش اتاقی در حومه ی خاطرات کشید،‏ و از صدابردار این برناممون سرکار خانوم شیما کمیلیزاده هم تشکر کنم.
همچنین از مسعود نجفی هماهنگی عزیزمون و بلخره امیر عزیز که هم در بخش گشت سپید همکاری میکنه و هم رییس این کوچه هستش هم ممنون و سپاسگذارم.
به هر حال واجب که بعد از این مدت حدود ‏۸‏ ماه از زحمت دوستانم و همکارانم با ذکر نامشون تشکر کنم تا شما هم بیش از پیش در جریان قرار بگیرید که چه کسانی برای شما و به عشق شنیده شدن و همراهی شما تلاش میکنند.‏ اینو هم به عنوان تشکر پایانی بگمو عرضم تمام:‏
از دوستانی که در بخش اتاقی در حومه ی خاطرات مشارکت داشتند هم ممنونم و همچنان منتظر مشارکت شما مخاطبان گرامی به ویژه شما هممحلیهای عزیز در این بخش هستیم.
به قول خانوم شجاع:‏ خوب دیگه پرحرفی کافی،،‏ منتظر دیدگاههاتون هستیم.

سلام… حالا همه دارن تشکر میکنن ما رو هم جو گرفت دیگه!! اولا که فکر کنم من با تلفنم باعث شدم اشکان اول نشه و این زهرا خانم اول بشه! البته ایشون معمولا اول میشه!!!
ولی اجازه بدید من از اشکان عزیز که این اعتماد رو بهم کرد تو برنامهش آیتم دستم بده یک تشکر بکنم و بگم مرسی که بهم اعتماد کردی. خدا کنه بتونم جواب این اعتمادت رو بدم…
دوستان بخش نمایشی این برنامه به نظرات شما احتیاج داره ها یادتون نره…
موفق باشید.

سلام واقعا این برنامه هم مثل برنامه های قبلیتون عالی بود دست همگی شما درد نکنه
در بخش نمایش به نکته خوبی اشاره شد خیلیها از این که ما مدرسه میریم و تحصیلات داریم تعجب میکنن و متأسفانه از تواناییهای ما آگاهی ندارن
کاش میشد دید همه مردم نسبت به ما تغییر کنه و یه اقدامی برای این که اکثریت مردم اطلاعاتشون در مورد ما بالا بره صورت بگیره
مسلمه که این برنامه هم در این امر خیلی مؤثره ما باید تا جایی که برامون مقدوره برنامه ی زندگی ادامه داره رو به مردم جامعمون بشناسونیم تمام بخشهای برنامه عالی بود از تک تک شما سپاسگزارم موفق باشید خدا نگهدارتون.

سلام وحید جان. در بخش های نمایشی، در هر برنامه دست روی یک نکته خواهیم گذاشت که تمامی آنها مرتبط با زندگی نابینایان و کم بینایان خواهد بود.
به مطلب خوبی اشاره کردی. باید تا جایی که میتونیم، برای این برنامه تبلیغ کنیم. هم در بین جامعه ی نابینایان خودمون، که هم خود بچه ها و هم والدینشون این برنامه رو گوش بدن و هم سایر مردم. البته گروه برنامه ساز ما، اهداف خیلی بزرگتری در سر داره. لذا رادیو فصلی شروع کار ما، بیشتر برای کسب تجربه، شناختن اصول حرفه ای برنامه سازی و و و، هستش. اگر بخوایم یک فرهنگ سازی در سطح گسترده صورت بگیره از طریق چنین برنامه هایی، بیشک باید از طریق سیما اقدام کرد.
ایشالا با حمایت شما، سال های آینده این امر هم امکانپذیر خواهد شد.
من خودم به شخصه با قلم زدن در مطبوعات، خارج از ایرانسپید، قول میدم به شخصه این رسالت رو انجام بدم.
اگر لایق باشم البته

سلام و خدا قوت
من دانلودیدم گوشیدم ولی فقط تا اونجایی دانلود شده بود که بچه های نابینا هم میتونند برند مدرسه عادی …… خب بعدشم موندم تو خماری بقیش J
بخش نمایشیتون خوب بود ولی بنظر من یه کم خشک اجرا می‌شه البته مثل سایر بخش ها یه کم فرصت نیاز داره تا درست جا بیفته و ….. راستی چرا خود آقای حسینی نویسندگی این قسمت رو انجام نمی‌دند ….؟

بخش گشت سپید عالی بود به معنای واقعی کلمه … اصلاً انتظار این حد عالی بودن رو نداشتم …خیلی خیلی خیلی خیلی بتوان خیلی خیلی خیلی عالی بود …. یه سؤال جدی جدی اون طرفها خرس هم پیدا می‌شه!؟ یعنی جدی اونجا زندگی جریان داره ….

زندگیتون ادامه دار و زندگی ادامه داره پایدار .

سلام نخودی. یک بار دیگه دانلود کنی، فکر کنم بتونی کامل گوش بدی. حجم برنامه رو چک کن، اگر کمتر از ۱۲ مگابایت بود، یعنی ناقص دانلود شده.
در خصوص گشت سپید، ما سعی میکنیم با افکت گذاری، این آیتم رو هر چه طبیعی و طبیعیتر کنیم. البته که توصیفات خانوم غنی هم بینظیره. وقتی میبینیم بچه ها از این بخش رضایت دارن، خستگی از تنمون در میره. چون بخش پرونده، خیلی ساده تر بود. یه مصاحبه چهار پنج دقیقه ای گرفته میشد و تمام. اما ادیت و افکت گذاری آیتم های گشت سپید، حد اقل سه چهار ساعت کار میبره که اینجا باید از اشکان هم واقعا تشکر کنم.
در باره ی نمایش باید بگم، چون محمد محقق و محمدصادق افشاری، خودشون کارگردان و نویسنده تئاتر هستن. شهروز هم ادیت، افکت گذاری و کار تدوین نمایش رو بر عهده داره.
در خصوص سوالت هم باید بگم که آره. حیوانات وحشی مثله خرس و پلنگ، در جنگل های دامنه های زاگرس، و جنگل های شمال کشورمون وجود داره. تنها گونه ی نادر از حیوانات وحشی که در ایران نادره، شیر و بَبر هستش

سلام.آره عمرمون واقعا داره مث برق و باد میگذره,یه وقتایی دوس دارم بگذره ولی یه وقتایی ام دلم میسوزه میگم کاش همه چی اینقد به سرعت تموم نشه کاش همیشه ادامه داشته باشه…به به اینبارک که رفتین کردستان و ما هم نرفتیمو بهتره بریم ما هم هاهاها

سلام زهره. مرسییی خیییلی زیاد. آره گردنبند ها طبیعی هستن. حتما باید بریم از نزدیک ببینیم. یه خصوصیت خیلی خوبی که توصیفات خانوم غنی داره، این هست که خودش تمام جاهایی رو که توضیح میده، از نزدیک رفته و دیده. ماه ها در این مناطق بوده و….
راستی هم تیمی هات دو شنبه ۱۲ خرداد اعزام میشن به چین. تهرانی ها و اصفهانی ها تیم ملی گلبال بانوانو گرفتن دستشونا.
مریم کوهفلاح، مریم صالحی زاده، طیبه استکی، سمیرا جلیلوند، فاطمه قمصری، زینب قنبری، ۶ نفر نهایی هستن.
البته از قبل هم پیشبینی میشد اینا اعزام بشن

درود بر بر و بچههای فعال و پر انرژی. خوب بود. نمایش قشنگ اجرا شده بود. قسمت خانم غنی همچنان غنیست. بخش خانم شجاع هم بهتر شده بود بویژه با افکتهایی که روش گذاشته شده بود.
خیلی دوست دارم در این برنامه با لهجه ها و گویشهای مختلف آشنا بشم. وقتی میبینم افرادی هستند که لهجه های مختلف را بخوبی تقلید میکنند غبطه میخورم. ببینید میشه راهی پیدا کنید که با لهجه ها آشنا بشیم.
باز هم از تلاشهایتان صمیمانه سپاسگزارم.

سلام به عموی خوش قلب محله. راستش در خصوص لهجه ها و گویش ها عملا در زندگی ادامه داره نمیتونیم به صورت مستقیم به اون بپردازیم. اما در آینده، در سایر برنامه هایی که خارج از حوزه نابینایان داشته باشیم، امیدوارم بتونیم به گویش ها و لهجه های ناب ایران زمین، بپردازیم.
البته در برنامه زندگی ادامه داره، فقط در یک صورت میتونیم از لهجه های شیرین ایران زمین استفاده کنیم. اونم اینه که بچه هایی که از شهر های مختلف برای مشارکت در بخش اتاقی در حومه ی خاطرات تماس میگیرن، با گویش محلی خودشون خاطره و تجربشون رو تعریف کنن

سلام سارا. مرسی که مثل همیشه هستی.
اگه بگم خودمونم دلمون آب میشه چی.
اگه بگم من خودم روحم واسه یه طبیعت گردی توی جنگل های بلوط غرب ایران، با صدای نوستالژیک دارکوب پَر میزنه چی.
حالا ایشالا هماهنگی های لازم زودتر صورت بگیره، تا این سفر ها و این گشت های سپید به صورت واقعی برگزار بشه.
خود آقای سهیل معینی داره این داستان رو به صورت مستقیم پیگیری میکنه. شاید پروژه زمانبری باشه، اما در عوض، وقتی که تثبیت بشه قطعا اصولی و پایدار خواهد بود.
نه مثل چند سال پیش، که دو سه بار این گشت ها برگزار شد و بعد دیگه کلا رها شد.
مژده و مریم هم داستان همکاریشون با ما خیلی جالبه. از شنوندگان برنامه ما بودن. اما پیگیری کردن، چند بار با رادیو فصلی تماس گرفتن تا ما رو پیدا کردن. ما دوست داشتیم بازیگرای دختر بخش نمایش ما، از بچه های نابینا و کم بینا باشن. حتی در همین محله هم فراخوان دادیم اما کسی استقبال نکرد. تا این که این عزیزان رو انتخاب کردیم برای بخش نمایش

سلام به همه ی عابران کوچه ی رادیوی محل.‏ ازتون به خاطر لطفتون به برنامه ی ما یعنی برنامه ی خودتون ممنونم. پاسخهای امیر مثل همیشه جامع و کامل بود.
فقط این نکته به اون بخش از صحبتهای امیر اضافه کنم که مژده و مریم با وجود اینکه نابینا نیستند اما به شدت بچه های نابینا رو دوست دارند و با افراد نابینا ارتباط خوبی دارند.
این دوستان خوب من، حضور در این برنامه براشون اینقدر مهم بود که به خاطر اجرای نمایش برای شما تو این برنامه،‏ قید تئاتری که بهشون پیشنهاد شده بودو زدندو از شرکت تو چندتا از کلاسهای دانشگاهشون صرف نظر کردند.‏ در واقع تعصب این بچه ها به کار چیزی بود که بیش از همه نظر منو به خودش جلب کرد.

سلام زهره. وای خدا بگم چی کارت نکنه. تا همین الان دارم میخندم از این کامنتت. قشنگ معلومه انگار با ترس و لرز میخوای نقد کنی. بیخیال اون پست کذایی. راحت باش اینجا. هر اشکالی که هست راحته راحته راحت بگو.
دقیقا درسته. زیر صدای نمایش میتونست خیلی بهتر باشه. اما راستش، افکت مناسبتر برای بازی بچه ها در پارک نداشتیم. این که میگم هر وقت جلوتر میریم و تجربه های جدید به دست میاریم، یکیش همینه. برای این آیتم، ما مجبور بودیم دیگه برنامه رو تحویل بدیم. اما همین کمبودی که در افکت این برنامه داشتیم باعث شد، بریم یه سری افکت از بخش آرشیو سازمان بگیریم و الان دستمون پر تره.
میگم زهره. من الان تو فکره اینم که گفتی بقیش فردا شب، چی میخوای بگی. نمیشه همین امشب بگی؟ هان.
خخخخخ
مرسی که هستی.

سلام و هزاران سلام.
آقا من گردنبند, دریاچه, جنگل ماهی میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!!!
خدمت آقای سرمدی و همکاران عزیزشون که با بخش گشت سپید ما رو هوایی می کنن, عرض کنم که برنامه خیلی جذاب شده بود از گشت سپید بگمکه واقعا از لحاظ قشنگی و جذابیت با وجود خانم غنی دوست داشتنی و بزرگوار غنی غنی هست.
بخش نمایش خوب بود وبرای عالی شدن هنوز جا داره. بخش خاطرات هم تنوعی که درش صورت گرفته بود قشنگترش کرده بود.
راستی آقای سرمدی من شماره ی تماسم رو به آقای حسینی دادم برای فرخوان, که ایشون فرمودن اگه نیاز باشه با من تماس خواهند گرفت, امیدوارم افتخار حضور در برنامه رو پیدا کنم.
شبتونآرام و خوش.
موفق باشید.

سلام مجدد. از لطفت به آیتم های برنامه ممنوووون. خیییلی زیاد.
منم الان هم این چیزایی که خانوم دلیر گفت رو میخوام البته به جای ماهی کباب رو انتخاب میکنم. بعدشم نمیدونم چرا الان دلم هوای این خرس های جنگل رو کرده. جدی میگما. البته تا به حال تجربه مقابله با گرگ های وحشی رو داشتم.
اما در خصوص شرکت در آیتم نمایش. من یک نکته رو اصلاح کنم. این که در کامنت های قبلی گفتم دوستان استقبال نکردن، منظورم تا اون تاریخی بود که ما در فراخوان مشخص کرده بودیم. بعد از این که این نمایش ضبط شد، خود شما، مینا ملکی و پریسا کاظمخواه، ابراز علاقه کردن که در بخش نمایش حضور پیدا کنن.
حتما به این عزیزان از جمله شما خانوم دلیر فرصت تست برای شرکت در این بخش رو خواهیم داد. بخش نمایشی به امید خدا در فصل تابستان هم به صورت چرخشی ادامه پیدا میکنه و حتما از کسانی که مایل باشن، در صورت داشتن حد اقل ها، استفاده میکنیم.
همیشه گفتم، بازم میگم. مشارکت هم محله ای ها در برنامه ی زندگی ادامه داره رو، برای خودمون یه افتخار میدونیم.

سلام.‏ بهبه چه عجب چشمون به جمال نظریات زهره خانوم روشن شد!!! به قول امیر شما بگو و راحت باش! ما به گوش جان نیوش میکنیم.‏ بعد اینکه حتما از اون سه نفری که اعلام آمادگی کردند برای شرکت در بخش نمایش جلسه ای میذاریم و ازشون تستهای لازمو میگیریمو ازشون استفاده میکنیم.‏ اما مهمتر از اون مشارکت در بخش اتاقی در حومه ی خاطرات که امیدواریم با استقبال از طرف شما مواجه بشیم،‏ بخشی که با صحبتها و توافقهایی که با خانوم شجاع داشتیم تغییرات از این بیشتر هم خاهد شد.
برمیگردم به حرف خودم تو پستی که بعد از اولین قسمت این آیتم گذاشتیم،‏ که گفته بودم و وعدشو داده بودم که:‏ صبر کنید تا این آیتم جا بیفته و بعد از امتحان روشهای اجرایی مختلف،‏ داریم به اون حد مطلوب نزدیک میشیم.
اما در مورد استقبالی که از بخش گشت سپید داشتید،‏ عرض کنم که:‏ برای تهیه و تولید و افکتگذاری این زمان زیادی رو گذاشتیم.‏ اصل بر این بود که عجله نکنیم تا کار رو با بهترین کیفیت ارائه بدیم،‏ به عنوان مثال همین آیتم سفر به کردستان تدوینش چیزی حدود ‏۱‏ هفته طول کشید! یعنی آیتمی که حدودا ‏۷‏ دقیقه بودو برای فضاسازیشو، پیدا کردن افکت های مربوطه و افکتگذاریش چیزی حدود ‏۱‏ هفته وقت گذاشتم،‏ و حالا که میبینم با این حجم استقبال از طرف شما مواجه شده،‏ خستگی این هفته از تنم دراومد.‏ به همین بهانه یه بار دیگه از همراهیتون و از لطفتون به برنامه و آیتمهاش ممنونمو سپاسگذار.

سلام بر امیر سرمدی اشکان و شهروز و بقیه دوستان من برنامه قبل رو گوش دادم خوب بود. این برنامه رو هم دارم دانلود میکنم. بچه ها موفق باشید انشا الله بتونیم در آینده تو همه شبکه ها یه برنامه داشته باشیم

خب من دوباره برگشتم! برنامه رو گوش دادم! خیلی خوبه لذت بردم. بچه ها این آقای مجریمون که فکر کنم اشکان باشه صداش خیلی شبیه آقای احمدی گزارشگر فوتبال و مجری برنامه های ورزشی شبکه ۳ هست! کارت عالیه! مسلط اجرا میکنی اشکان جان. در خصوص بخش نمایش نباید آنچنان انتظار داشت به نظرم انشا الله کم کم بچه های نابینا هم وارد میشن استعدادهای خوبی بینشون هست که منم چندتاشونو میشناسم! ولی از اونجایی که من خیلی بر تعامل نابینا با افراد عادی تاکید دارم همانطور که ما انتظار داریم که جامعه ما رو بپذیره خودمون هم باید در همه کارهامون افراد عادی رو در کنارمون داشته باشیم به نظرم حداقل یکی از افراد عادی تو نمایشهامون با ما همکاری داشته باشه نه به جهت این که ما نیرو یا استعداد نداریم به جهت این هست که درست هست که برنامه ما باید تحت نظر خودمون باشه ولی تعامل با افراد عادی هم هدف اصلی ما باید باشه و این که در تمام مراحل کارمون احساس کنیم که افراد عادی هم کار ما رو زیر نظر دارند! در پایان من هم اعلام آمادگی میکنم اگر اساتید افتخار بدند در کنارشون باشم چه در بخش نمایش و چه در اجرای برنامه هر کمکی که از دستم بر بیاد در خدمتم. موفق باشید برید جلو که زندگیمون ادامه داره.

سلام حسین عزیز. آره دقیقا ما هم همین دیدگاه رو داریم. یعنی هر جا که فرصت بشه، حتما از افراد بینا هم در کنار خودمون استفاده میکنیم. ترکیب این دو در کنار هم میتونه تکمیل کننده باشه. هر چند که اولویت ما، بچه های نابینا و کم بینا هستند. البته به شرطی که از نظر توانایی، جلوتر و یا هم سطح اون فرد بینا باشن.
از شما هم ممنونم. امیدوارم بتونیم به بهترین نَحو ممکن، از کمک شما و هم محله ای ها استفاده کنیم.
در خصوص برنامه در شبکه های مختلف هم باید بگم، در حال حاضر در رادیو ورزش برنامه ای به نام شکوه اراده پهش میشه که ویژه ورزش نابینایان هستش. روز های دو شنبه و پنج شنبه ساعت ۱۱:۳۰ به مدت ۱۵ دقیقه پخش میشه. در رادیو فصلی هم که زندگی ادامه داره رو داریم. ایشالا از فصل پاییز هم بتونیم طرحی که مد نظر داریم، در رادیو گفت و گو به نتیجه برسونیم. طرح ما، یک برنامه ی چالشی در حوزه معلولین هستش.

درود بر دوستان. روز بخیر.
آقای آذر ماسوله من به نوبه ی خودم از زحمات و تلاش شما و همکارانتون که به نمایندگی از طرف خود ما و برای پیشرف ما هستش تشکر و قدردانی می کنم.
ان شا الله که همیشه تن درست و موفق باشید.

سلام. اصلأ برنامه خوبی نبود. من فکر میکنم به جای پیشرفت دارید پسرفت میکنید، گشت سپید اولی خیلی بهتر بود. چرا؟چرا؟ ما بهتون امید داشتیم…نه نه نه ناراحت نشید همش شوخی بود. آخه من نمیتونم دانلودش کنم. دیگه گوشیم توانایی ثبت یه کامنتم نداره. انگار یه خبرایی به گوشش خورده داره باهام لج میکنه.هی قول الکی بهش دادم.این هفته نه هفته بعدی.بخدا تقصیر من نیست…

سلام تبسم. آره من شاهدم این گوشیت بدجوری خراب شده.
خخخ
خب بهش قول میدی سر کارش میذاری اینم اذیتت میکنه دیگه. بح بح بح
میگم زودتر درستش کن چند روز دیگه میخوام یکی از مستند هامون رو که به جشنواره هم راه پیدا کرد رو بذارم روی سایت.
یک بار دیگم از لطف زهرا خانوم به عوامل برنامه ساز، ممنونم.
شما هم در همه ی مراحل زندگیتون پیروز و موفق باشین

سلام به حسین عزیز،‏ فقط میتونم به بگم که:‏ دادا از لطفت خیلی ممنونم.‏ حالا خیلی جالب که بهت بگم که:‏ محمد نوازی بازیکن قدیمی تیم فوتبال استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمون هم وقتی تو برنامه ویژه ی عید ما با نام ‏‏(عید دیدنی‏) شرکت کرد همین نکته رو گفت و بعدا مدیر گوروه سابقمون جناب آقای شهرام نوروزی که الآن از مجریان و کارشناسان رادیو ورزش هستند هم بر این نکته تاکید کردند.
اتفاقا محمدرضا احمدی هم از دوستان خوب من هستند که بهشون خیلی ارادت دارم حتا ایشون مهمون برنامه ی ما بودند در برنامه ی سوممون.‏ به هر یه بار دیگه هم از لطفت ممنونم.

سلام دوباره.‏ خانوم دلیر! خیلی خیلی خیلی ازتون ممنونم.‏ انجام وظیفست.‏ امیدوارم و امیدواریم که بتونیم قدمهای مثبتی برای بچه ها برداریم و با تهیه و تهگید برنامه های بهتر از این باعث افتخار بچه ها و باعث سربلندیشون بشیم.‏ خانوم تبسم! خدا ایشالا از ته دلت بشنوه! من خودمم بارها فکر کردمو به این نتیجه رسیدم که اینا خجالت نمیکشن با این برنامه های چرت و پرتشون؟؟؟!!!،‏ اما خدا وکیلی جوابی براش پیدا نکردم!.‏ حالا اگه شما جوابی براش پیدا کردید،‏ بنویسید.
هاهاهاهاهاهاها.

هان یعنی بگم, بگم، بگم، خب میگم, من هنوز معتقدم که اجرای خانم شجاع انرژیک و جذاب نیست
بابا تو ذات ایشون اینجوری بودن نیست یعنی شخصیت آرومی دارن و البته خیلی هم محترمن
خدا به هرکسی یه جور توانایی داده به نظرم خانم شجاع مثلا بیان نام بازیگرای تو نمایش رو بگن بهتره یا مثلا نمیدونم هرجا غیر از اینجا
امتحانش ضرر نداره امتحان کنید

سلام زهره. حح حح حه، حه، حه، بح بح.
میگم حالا یاد پروفسور رو زنده نمیکردی نمیشد آیا. هان.
نظرت محترمه عزیز. همه ی ما ۴ نفر، نقاط ضعف و قوتی داریم که در کنار هم برنامه رو تکمیل میکنه.
خب دیگه حالا بریم بازی ایران ایتالیا تو لیگ جهانی رو ببینیم.
یک ست هم بگیریم به نظرم خوبه. دو ست بگیریم که دیگه عالیه.
چون این ایتالیا از پارسالی خیلی قویتره.

با سلام
سپاسگزارم از نظرات همه دوستان عزیز
من و مریم از اینکه ایراد مارو میگید خوشحال میشیم باعث میشه برای بهتر شدن برنامه بیشتر تلاش کنیم.
باعث افتخارمونه که شنوندگان دوست داشتنی مثل شما داریم.
از جناب آذر و بقیه گروه تشکر ویژه که مثل همیشه به ما لطف داشتن.

خیلی ممنونم امیر جان.. هیوادارم له خوای متعال هر وا بخته ور بی :از خدای متعال برات موفقیت روزافزون رو آرزومندم واقعا” خوشحال و دلگرمم کردی در جایی که هستم و بهش تعلق دارم ..راستی یه سوال این خانم غنی نابینا هستن ؟صداشون محشره واقعا” لذت بردم از توصیفاتشون و از آهنگ کوردی و از کل برنامه تون محبتتو فراموش نمی کنم و خوشحالم برادرمی و صد البته محله ایم

سلام ترانه جان. خواهش میکنم. ما که کاری نکردیم.
خوشحالیم که تو رو باز هم در بین خودمون در محله داریم.
نه خانوم غنی بینا هستن. ایشون، معاون استاد محمد علی اینانلو، در مؤسسه طبیعت هستند. تقریبا جایی در ایران نیست که نرفته باشن. مفتخریم که ایشون با برنامه ی زندگی ادامه داره، همکاری میکنن

دیدگاهتان را بنویسید