خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود توصیه ای برای مقابله با انکار

با سلام و هزاران درود این مطلبی که برایتان میگذارم از شخص بنده نمی باشد
این فایل صوتی که در ادامه دانلود میکنید از خانم حاجر اورنگ از رومانی است.
مشخصاتی از ایشان…

حاجر اورنگ متولد اردیبهشت سال 67 می باشند و ایشان از بذر تولد به خاطر ازدواج فامیلی پدر و مادرشان نابینا هستند و ایشان ازدوره ی ابتدائی یعنی از کلاس اول تا پنجم دبستان را در مدرسه شوریده ی شیرازی تحصیل کرده و همچنین ایشان بعد از پایان کلاس پنجم عازم رومانی شدند ایشان دوره راهنمائی را در مدرسه توحید بخارست به ادامه تحصیل پرداختن و در همین مدرسه که مدرسه ای ایرانی بود مدرک دیپلم را اخذ نمودن
و ایشان سال 2009 میلادی وارد دانشگاه شدن و در رشته روانشناسی به تحصیل پرداختند و در سال 2012 فارغ التحصیل شدن و از ماه اوکتوبر 2013 تا کنون در مقطع کارشناسی ارشد در رشته گفتار درمانی و مشاوره خانواده مشغول تحصیل می باشد .
قابل به ذکر است که ایشان بدلیل اینکه آشنائی کافی به سایت های ایرانی را ندارد از این رو بنده مسئولیت انتشار آثار ایشان را به عهده گرفتم .در پایان قسمت اول انکار را برایتان میگذارم باشد که شما با کامنتهای زیبایتان باعث دل گرمی و ادامه راه ایشان گردید. این شما و این هم اثر زیبای حاجر اورنگ به نام انکار
این هم لینک کمکی

دوستان و سروران گرامی این اولین کار ایشان است کمی و کاستی های این فایل را به بزرگواری خودتان ببخشید و انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت کامنت ها بگذارید لطفا فایل را با برنامه ی KMPlayer جهت کیفیت مطلوبتر بشنوید.ایشان تا جای ممکن در کارهای بعدیشان از انتقادات و پیشنهادات کمال استفاده را خواهد کرد.

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود توصیه ای برای مقابله با انکار»

سلام میلاد.
خب راجع به فایل که نظر خاصی ندارم.
اما دوتا مسأله تو نوشتت یه کمی تو ذوق میزد.
۱. بدو تولد نه بذر تولد.
۲. لازم به ذکر است نه قابل به ذکر است.‏ مگر اینکه بخای بگی قابل ذکر است.
باور کن من از مطرح کردن این چیزا منظور بدی ندارم.
یه جام برات کامنت گذاشتم قبلا ناراحت شدی که خب منم خیلی ناراحت شدم.
قبل از اینکه مطلبتو بفرستی برای بازبینی خودت دو سه بار از روش بخون تا چیزی از زیر دستت در نره.
کاری که من و احتمالا خیلی از نویسنده های محله هم میکنیم.
من خیلی امیدوارم که ناراحت نشی.
ولی اگه شدی بگو تا دیگه مسائل این چنینی رو برات ننویسم.
موفق باشی داداش.

سلام میلاد جان میگم اولی تو پستی که خودت دادی قبول نیست ها!!! البته چون از خانم حاجر این بار اشکالی نداره چهارمی هم عالمی دارد حد اعقل منو یاده چهارتایی ها میندازه! من دانلود میکنم مرسی خانم حاجر اولین پستتونرو هم تبریک میگم.شما هم میلاد جان خسته نباشی.

سلام هاجر، درود میلاد.
امیدوارم در ادامه کار موفق باشید.
میلاد، اگه با هاجر ارتباط نزدیک داری بهش کمک کن مستقلا این کار رو انجام بده.
این کار دوتا نتیجه داره: یکی اینکه با بچه ها مستقیما ارتباط برقرار میکنه و ایرانیزه میشه، یکی هم این که مسوولیت نوشته ها و پست هاش به عهده خودش میفته و برای تو درد سر احتمالی به وجود نمیاره.
موفق باشید.

سلام
اینجا چه پست جالبی هست ها
من قبلاً بهش دقت نکرده بودم
از طرف خودم به حاجر خانم شدیداً خوش آمد می‌گم هرچند هنوز معلوم نیست هستند یا نه و یا این‌که این مدلی حضور شون قبول هست یا نه … فایل رو هم در اولین فرصت دانلود می کنم ولی خب موضوع فایل یه کم مبهم هست “انکار” اگه خود حاجر جون می تونست بیاد توضیح بده خیلی عالی می‌شد …
راستی آقا میلاد حق با جناب مسعود هست و البته این اشکالات گاهی پیش میاد اشکال نداره مهم این هست که ما در صدد بهتر شدن باشیم روز به روز و …. بعدشم که من مطمئنم شما ناراحت نمی شید …. بخاطر همین اینو گفتم ….
راستی رمانی گرمِ یا سرد … اگه هواش سردِ تابستونی محله رو ببریم رمانی ….

دیدگاهتان را بنویسید