خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود سی اُمین برنامه زندگی ادامه داره

درود. روز گذشته در آخرین برنامه ی زندگی ادامه داره در فصل بهار، گشت سپید به خاستگاه محله گوشکن یعنی اصفهان سر زد. درود بر زنده رود. درود به پایتخت فرهنگی ایران زمین. در بخش چگونه با نابینایان رفتار کنیم، چگونگی رابطه ی افراد بینا با نابینا مورد بررسی قرار گرفت. در بخش نمایش، روی این نکته دست گذاشته شد که برخی از نابینایان علیرغم موفقیت در عرصه های مختلف، و کسب شهرت در حوزه ی خود، اما هنوز بسیاری از مردم نمیدانند که آنها نابینا هستند. شاید اسم او را بار ها شنیده باشند اما خبر از معلولیت او ندارند. در پایان هم آهنگ زیبای باران تویی، از گروه موفق چارتار، با صدای آرمان گرشاسبی، برای این برنامه در نظر گرفته شد. در خصوص فراخوان دختران نابینا و نیمه بینا برای شرکت در بخش نمایش، تا کنون چندین اثر ارسال شده است. پیشاپیش از عزیزانی که تا کنون با ما همکاری داشتند، تشکر میکنم. آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان روز جمعه، 30 خرداد است. در خصوص چگونگی شرکت در این بخش، به پست بیستو نهمین برنامه ی زندگی ادامه داره، مراجعه کنید.

لینک دانلود، 28 مگابایت

باران تویی به خاک من بزن

بازا ببین که بی مَهِ تو من، هوای پر زدن ندارم

باران تویی به خاک من بزن

بازا ببین که در مَهِ تو من، نفس بریده در گذارم

 

۲۵ دیدگاه دربارهٔ «دانلود سی اُمین برنامه زندگی ادامه داره»

سلام امیر.
اعصابم خورده.
خیلیم خورده.
از کارای تو ام خورده.
بی انصاف چرا؟
آخه چرا این همه اذیت میکنی؟
حرف از جمعه میزنی ولی از والیبال هیچچچچچچچچچی نمیگی؟
یعنی هیییییچچچچچچچچی؟
آخه چرا؟
مگه اینا افتخارای ما نیستن؟
اصلا ما حقمون همون فوتبالیاست که ته تهشون اینه که از تیم چهل و پنجم دنیا به زور سلام و صلوات بتونن یه امتیاز بگیرن.
والا به خدا.مگه چقد مهمه که تیم والیبال از بهترین تیم جهان هفت امتیاز گرفته؟
خلاصه که ضد حال بدی زدی.
یه جورایی حالمو گرفتی.
برنامه رو هم مثل همیشه دانلود و گوش میکنم.شایدم مثل اکثر اوقات نظر ندم.
موفق باشی.

سلاااام دوباره من اومدم
خوب من گوشش دادم و مثل همیشه لذت بردم
خوب گشت سپید با توضیحات خانم غنی کماکان غنی هست…… روستای انارک یا همون بهتره بگم شهر انارک که بهش میگن جعبه ی جواهرات ایران خیلی جالب و دیدنی باید باشه و اینکه من نمیدونستم که اسم این شهر جعبه ی جواهرات هست خیلی عالی بود و به اطلاعات عمومیم اضافه شد ممنون…..

بعد اینکه کلیه حرفای هما هماوندی رو شدیدا لایک لایک لایک میکنم خیلی زیبا توضیح داده بود احسنت……..

خوب قسمت نمایش هم بد نبود اما خیلی هم خوب و جالب هم نبود چون انگار زیادتر از زیادتا اونجا هم همهه بود و انگاری خیلی منتقل کننده چیزی نبود البته ببخشید که این رو گفتم حمل بر بی ادبی نشه…….. شاید من خوب متوجه نشدم……
در کل برنامه بسیار خوب و مفید و پر محتوایی بود میسی
بعد اینکه آهنگ پایانی برنامه خیلی خیلی زیبا بود و خواستنی ممنون
بای بایٱٱٱٱٱٱییییییی،یییییٱییییییٱییییی

سلااااام سلاااام صد تا سلاااام هزار و سیصد تا سلااااام. سوووووم. این بار سوم شدم.

متاسفانه من بخاطر امتحانات نه برنامه ی قبلی رو گوش دادم نه فعلا اینو می تونم گوش بدم, ولی دو تا شم دانلودیدم حتما در فرصتی مناسب گوش خواهم داد و نظر خواهم گذاشت. چون واقعا برنامه ی خوبیه و نمیشه ازش گذشت.
مثل همیشه آرزوی موفقیت برای عوامل این برنامه دارم.
زندگیتون پایدار دلتون خوش

۱، زهره مثل همیشه ممنون که هستی. آره دیگه نوبتیم که باشه، نوبت اصفهان هستش. البته سعی کردیم از کلیشه دوری کنیم. دیگه سی و سه پل، نقش جهان و عالی قاپو و از این حرف ها رو همه میشناسن. ممنون که هستی.
۲، ملیسا. آره. من خودم هم به بچه های نمایش این نقد رو داشتم که این هفته، پیامتون مبهم منتقل شد. شنونده حرفه ای یعنی همینا. خوشحالم که نقاط ضعف و قوت رو در کنار هم میبینی. یه توضیح بدم. این نمایش مبتنی بر واقعیت بود. محمد محقق که خودش کارگردان تئاتر هست، چندین جایزه ی کارگردانی تئاتر رو تا به حال گرفته. در یکی از این مراسم ها، مجری برنامه از مجریان مطرح بوده. اسم محمد رو برای دریافت جایزش صدا میزنه. وقتی همکارش دست محمد رو میگیره تا روی سن ببره، مجری به محمد محقق میگه ما اسم تو رو زیاد شنیدیم دیگه واسه ما فیلم بازی نکن. منظورش این بوده که چرا یکی دستت رو گرفته داری میای رو سن. خودت بیا و و و. تازه وقتی محمد میره روی سن، مجری میفهمه چه سوتیی داده.
۳، مسعود جون. نوکریم. ببین من خودم خبرنگار و نویسنده ورزشی هستما. خیلی خوبه که به ورزش کشورت تعصب داری. به خدا نمیدونی این روزا چقدر درگیرم. اما به خاطر روی ماهت اینم آخرین خبر در خصوص بازیه فردای والیبال ایران با ایتالیا.
، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی دوازده بازیکن را جهت دو مسابقه مقابل تیم ملی ایتالیا در تهران اعلام کرد.
سعید معروف، مهدی مهدوی، محمد موسوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزا جانپور، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی و فرهاد ظریف.
تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا ساعت ۱۸:۳۰ روزهای جمعه و یکشنبه ۳۰ خردادماه و یکم تیرماه در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند.
ببین فرهاد ظریف رو به جای عبدالرضا علیزاده دعوت کرده. پوریا فیاضی رو هم جای علیرضا مباشری. ایتالیا هم با همه ی ستاره هاش نیومده. به همین خاطر برای فردا، شانس برد داریم.
۴، زهرا دلیر. ممنون از لطفی که به برنامه داری. اثری هم که فرستاده بودی خیلی عالی بود. امیدوارم بتونیم در بخش نمایش، افتخار همکاری باهات رو داشته باشیم.

به نام خدا و سلام.‏ رفقای عزیزم در شرایطی دارید دستخط منو میخونید که میخام عرض کنم که:‏ در شرایطی کهزندگی داره به بعضیهامون سخت میگیره،‏ ورزشکارها و ملیپوشانمون در دو تیم ملی دوست داشتنی و خواستنی والیبال و فوتبالمون دارن کاری میکنند که سختیهای زندگیو برای دقایقی فراموش کنیم و بیش از هر وقت دیگه ای به ایرانی بودنمون افتخار کنیم.
مسعود جان! اعضای هر دو تیم فرزندان همین آب و خاکند و باید به یک اندازه به هر دو رشته پرداخت و موفقیت تیم ملی فوتبالو هم کوچیک نشمرد! هر چند که والیبالیستهامون دارند واقعا گل میکارند.‏ به هر حال دم همشون گرم.‏ ضمنا برای موفقیت گلبالیستامون هم تو مسابقات جهانی فنلاند دعا میکنم.
تازه! امیدواریم بتونیم پحش زنده ی این مسابقاتو از رادیو ورزش به شکل نوین و البته تخصصی به روی آنتن رادیو ورزش ببریم.‏ در مورد برنامه هم انشالا فردا چند نکته رو عرض خاهم کرد.
موفق و سربلند باشید.

۱، خواهش میکنم خانوم دلیر. انتخاب دوستان بر عهده ی محمد محقق هستش و امیدوارم شما هم در جمع ما باشین.
۲، محسن غلامی. ممنون از لطفت. در خصوص گشت سپید باید بگم، بار ها در صدا و سیما و به خصوص در سیما، مکان های گردشگری ایران به تصویر کشیده شده. عمدتا این مجموعه برنامه ها، همراه با جلوه ها و مناظر بکر ایران بوده که عملا برای نابینایان هیچ کاربردی نداره و ملموس نیست. هدف ما از آیتم گشت سپید اینه که، با توصیف این مناطق، در واقع به نوعی مکان های مختلف ایران رو برای نابینایان مناسب سازی کنیم تا یک شناخت واقعیتر و ملموستر از مکان های دیدنی ایران زمین، به دست بییارن. استقبال دوستان از این بخش، ما رو مجاب کرد تا در فصل تابستان هم همچنان گشت سپید رو در برنامه داشته باشیم.
۳، مسعود جون فدات. خیلی هم نگران نباش. چون ایتالیا دور بعدی خودش میزبانه، عملا از گروه ما سه تیم به دور بعدی صعود میکنند.
۴، ترانه مرسی که هستی. احتمالا ناقص دانلود شده. دوباره از اول دانلود کن. مشکل حل میشه. چون لینک سالمه.
۵، مخلصیم اشکان. آره همه ی ایران، با همه ی ورزشکاراش، مورد علاقه و توجه باید باشه. تعصب افراطی روی یک رشته ی خاص، خیلی درست نیست.
ایشالا که بتونیم با پیگیری هایی که صورت میدیم، بازی های گلبال در رقابت های جهانی رو تا حد امکان پخش زنده کنیم و شرمنده ی دوستان نشیم.

سلام امیر جان. نظراتو بچه ها گفتند و تو هم توضیحات کافی را دادی. دوست دارم آقای محقق و خانم هماوندی را بیشتر بشناسم. نمیشه ارتباطشون با محله را برقرار کنی؟ واقعا برام جالبه که نابینایی بهترین کارگردان باشه. لطفا ما را با اینگونه فضاها و اینگونه افراد بیشتر آشنا کنید اونم بطور غیر رسمیتر و مفصلتر و خودمونیتر. مثلا اون آقایی که میگفتند فیلمبردار بوده و بعد نابینا شده حالا کجاست چکار میکنه. چطور بشناسیمش. چطور ببینیمش. خلاصه افراد زیادی هم نوع داریم که فعال و خلاقند ولی ما اصلا از وجودشون بیخبریم. ببین چیکار میتونی بکنی. باریک الله پسر خوب.
راستی اگه بجای بازا مینوشتی بازآ قشنگتر بود.
بازم ممنون و سپاس از تلاشهایتان.

سلام.‏ حالا وقتش که کمی در مورد برنامه صحبت کنم.
اول مثل همیشه تشکر بابت همراهیتون، به ویژه آقای محسن غلامی که اولین بار که حوضورشونو تو کوچه ی رادیوی محل حس میکنیم،‏ دوست عزیز! ما هدفمون از طراحی این برنامه اساسا این بوده که حرفهای متفاوتی در مورد نابینایان بزنیم.
و اصلا اگر غیر از این بود،‏ هیچوقت چنین کاریو انجام نمیدادیم.‏ اگه شما به نحوی به تمام برنامه های ما دسترسی پیدا کنید،‏ قطعا متوجه تلاش ما برای رسیدن به این هدف خواهید شد.
اما بحث سفر! اتفاقا حرف شما درست،‏ نمونه ی آیتم گشت سپیدو در برنامه های دیگه ی رادیو هم میشه شنید که شما به چند نمونه هم اشاره کردید که نشونه ی اشراف کامل شما به برنامه های رادیو.
اما همین که این آیتم داره از برنامه ای ویژه ی نابینایان پخش میشه،‏ خودش مؤید این نکته هست که این آیتم مخاطب خواص خودشو باید داشته باشه که همانا نابینایان هستند.‏ اگر شما دو قسمت اول این آیتمو قوش بدید قطعا پی خواهید برد که ابتدا نکاتی در مورد آموزش سفر با نابینایان و آمورشهایی در مورد چگونگی برگذاری تورهای ویژه ی نابینایان مطرح شد،‏ و حالا بعد از لطرح کردن این مباحث به صورت طئوری هر بار با سفر به یکی از مناطق زیبای ایران همین مباحثو به صورت عملی هم طرح میکنیم،‏ ضمنا یه گردشی هم با هم رفتیم دیگه،‏ بد نیست که!!!
حالا ‏.یه چیزی هم برای امیر برای اظهار نظر در مورد کامنتت باقی بذاریم. امیر جون! دادا! اومدی در ‏۸ورد رزومه ی کارشناسمون در این بخش توضیح مفصل و کامل بده.‏ ممنون و سپاسگذارم.

با سلام خدمت تمام عوامل برنامه ی زندگی ادامه داره این هفته هم خیلی عالی بود دست همتون درد نکنه
بخش گشت سفید و توضیح در مورد شهر انارک خیلی جالب بود در بخش کارشناسی هم موضوع بسیار مهمی مورد بررسی قرار گرفت
متأسفانه خیلیها اگه یه رفتار منفی از یه نابینا ببینن این رو به همه ی نابیناها تعمیم میدن این اصلا درست نیست
یه عده از مردم هم فکر میکنن حالا که ما نابینا هستیم از انجام هر کاری عاجزیم خانم هما وندی پیشنهاد خوبی دادن گفتن از طریق آموزش و پرورش میشه اقدام کرد
البته رادیو تلویزیون هم در این امر نقش بسیار مؤثری دارن
ببخشید یه سؤال هم داشتم چرا بخش هومه ی خاطرات و مهمان خانه توی برنامه نبود موفق باشید خدا نگهدارتون

۱، عمو حسین. در خصوص آمدن افراد خلاق و فعال در حوزه ی نابینایان به محله، من پیغام شما را حتما به این عزیزان میرسونم. اما با توجه به مشغله های کاری این افراد، بعید میدونم چنین چیزی به صورت مستقیم، امکان پذیر باشه. تنها کاری که از دست من بر میاد، اینه که با این عزیزان برم مصاحبه کنم. به صورت کامل از زندگیشون بگن و بعد فایل صوتی مصاحبه رو اینجا بذارم تا همه دوستان با این عزیزان آشنا بشن. از جمله حمید بهمنی، تنها فیلمبردار نابینا در جهان.
۲، اشکان دادا به روی چشم. زندگی نامه مفصل از خانوم غنی خواستی. پس از پاسخ به کامنت ها، در پایان همین بخش، یه رزومه از سوابق کاری ایشون میذارم تا بچه ها بیشتر با این بزرگوار آشنا بشن.
۳، ترانه. از لطفت به برنامه ی خودت ممنونم.
۴، وحید جان مرسی که همیشه هستی. در خصوص سوالی که پرسیدی، باید بگم بخش اتاقی در حومه ی خاطرات به صورت چرخشی با چگونه با نابینایان رفتار کنیم، پخش میشه. نمایش هم فعلا جایگزین مهمان خانه شده.
خب حالا بریم یک رزومه کامل و مفصل از فعالیت های فخرالسادات غنی، کارشناس طبیعت گردی برنامه زندگی ادامه داره، در آیتم گشت سپید
نام و نام خانوادگی: فخرالسادات غنی
متولد ۱۳۳۲ خورشیدی ۱۹۵۳ میلادی
تحصیلات : لیسانس علوم اجتماعی، فوق لیسانس روانشناسی از دانشگاه تهران
سوابق کاری: کارشناس ارشد سیستم بانکی – بازنشسته ۱۳۷۹

دوره های طی شده:
۱- امداد کمکهای اولیه سال ۱۳۵۸
۲- تحلیل رفتار متقابل سال ۱۳۶۵
۳- راهنمایان تاریخی فرهنگی سال ۱۳۷۹
۴- راهنمایان طبیعت گردی سال ۱۳۸۱
۵- مدرس گردشگری

سوابق کاری در حوزه گردشگری، طبیعت گردی ، زیست محیطی
– راهنمای تور از سال ۱۳۷۹
– مدیر عامل موسسه طبیعت از سال ۱۳۸۲ تا کنون
– طراحی و اجرای تورهای تاریخی، فرهنگی و طبیعت گردی از سال ۱۳۷۹
– مدرس اکوتوریسم درموسسات آموزشی و جهانگردی
– مدیر اجرایی و مجری همایش های ماهانه باشگاه هنر و طبیعت در خانه هنرمندان
از سال ۱۳۸۵ تا کنون با شگاه هنرو طبیعت به عنوان یک محفل زیست محیطی ، منتخب بخش زیست محیطی سازمان ملل متحد می باشد.
– عضو کار گروه برنامه ریزی آموزشی طبیعت گردی زیر نظر کمیته ملی طبیعت گردی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
– مشاور گردشگری شرکت ایران توسعه
– مسئول بخش اکوتوریسم انجمن موسسات آموزشی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
– همکاری با پروژه جهانی بکاریم برای زمین UNEP
فعالیتهای رسانه ای:
رادیو:
– شبکه رادیویی ورزش به عنوان کارشناس از سال ۱۳۸۶ تا کنون
– کارشناس و مجری برنامه ” یک قدم تا طبیعت شبکه سلامت” از سال ۱۳۸۸ تا کنون
– کارشناس برنامه ” از سه شنبه تا سه شنبه” شبکه تهران سال ۱۳۸۸و۱۳۸۹
– کارشناس و مجری برنامه ” بامداد فرهنگی” شبکه فرهنگ از سال ۱۳۸۸ تا کنون
– کارشناس برنامه سفرهای نوروزی “شبکه تجارت” سال ۱۳۹۰
کارشناس طبیعتگردی برنامه زندگی ادامه داره در رادیو فصلی از اردیبهشت ۹۳ تا کنون

تلویزیون:
شبکه جام جم برنامه ایرانشناسی سال ۱۳۸۷
کارشناس بخش ایرانشناسی برنامه تصویر زندگی شبکه ۲ سال ۱۳۸۹
کارشناس مجری برنامه ” غذا بعنوان جاذبه گردشگری” شبکه خبر ۱۳۹۰

مطبوعات:
– مجله حمل و نقل ویژه نامه سفر سال ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲
– روزنامه همشهری صفحه سفر و طبیعت سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۸۴
– مجله قشم سال ۱۳۸۴و ۱۳۸۵
– مجله راه زندگی نویسنده صفحه اکوتوریسم سال ۱۳۸۸و ۱۳۸۹
– روزنامه ایران سپید بخش گردشگری سال ۱۳۸۸و۱۳۸۹
– هفته نامه تعطیلات نو سال ۱۳۸۹
– چاپ مقاله در روزنامه شرق، دنیای اقتصاد، مدیریت جهانگردی، آریا گردشگر، آساره و … در زمینه سفر، اکوتوریسم.

فعالیتهای جانبی
– عضو انجمن بین المللی (TAI)
– عضو خیریه سالمندان و معلولین کهریزک
– عضو انجمن بانوان نیکوکار.
عوامل زندگی ادامه داره، همکاری خانوم غنی با این برنامه را باعث افتخار و مباهات خود میداند.

خوب دوباره و چند باره سلام به هممحلیهای عزیز.‏ اول از امیر ممنونم که تا یه سفارش بهش دادم،‏ رفت و تا تهدیگشو درنیاورد،‏ ولش نکرد!!!.‏ خو ب کارش خیلی درست دیگه ،‏ چیکار میشه با این آدم کاردرست،‏ به جز اینکه بهش افتخار کنی!!!.
خوب خواست من این بود که دوستانمون اول با رزومه ی کاری کارشناس ارزشمندمون در این بخش آشنا بشن و بعد من بگم که طراحی ایشون و جناب استاد محمدعلی اینانلو که حتما شما به قدر کافی با ایشون آشنا هستید این بوده که:‏ حالا که افراد بینا به سفر میرن و از زیباییهای طبیعت لذت میبرند،‏ و این اساتید محترم و ارزشمند هم به تازگی با جامعه ی نابینایان آشنا شدند:‏ چرا اتفاقی رقم زده نشه که افراد نابینا هم از سفر و طبیعتگردی،‏ اگر نا به بیشتر از افراد بینا،‏ به همون اندازه لذت ببرند.‏ بنا بر این مشغول به برنامه ریزی شدند.
خوب اطلاعات این دوستان به قدری از سفر و طبیعتگردی کافی بود که دچار مشکل نشند، فقط بحث آشنایی هر چه بیشتر با زندگی نابینایی و به طور کلی نابینایان بود که این دوستان و اساتید گرانقدر اول با برخی از دوستان نابینا مثل خانوم هما هماوندی و آقای مجید سرایی و ‏…‏ قویتر کردند،‏ و در قدم بعد،‏ سعی کردند در محیطهایی که امکانش فراهم مثل منزل خودشون،‏ با چشمان بسته زندگی کنند تا با نحوه ی زندگی نابینایی بیشتر آشنا بشن.
خلاصه اینکه آشنایی این اساتید گرانقدر با دوستان نابینامون با برگذاری جلساتی و گردشهای چند نفره ای مستحکمتر شد تا طرحی که بهش اشاره کردم شکل گرفت و روز به روز کار با پیشرفت بیشتری مواجه شد.
حالا از اونجایی که یکی از شرح وظایف رادیو فصلی به خصوض در ‏۲‏ فصل بهار و تابستان،‏ اهمیت دادن به بحث سفر و طبیعتگردی،‏ ما این ابتکارو به خرج دادیم و در این برنامه چنین آیتمیو طرح کردیم،‏ و از اون مهمتر اینکه وظیفه ی ماست که در برنامه ای که ویژه ی نابینایان و مارک نابیناییو با خودش همراه داره،‏ از چنین اقدامی که توست دو استاد و همدل بینا برای نابینایان داره انجام میشه،‏ در حد و بضاعت خودمون حمایت کنیم و جدا از این حرفا تلاش کنیم که این طرح نتیجه بده،‏ چون فوائدش برای همه ی ما نابیناهاست،‏ و میدونم که بسیاری از شما دوستان عزهد هم مشتاقانه مایلید که این اتفاق مثبت به طور گستردی ای رقم بوخوره.‏ انشالاه.
خوب جناب غلامی عزیز! صحبتهای شما در مورد آیتم گشت سپید سبب شد که ما به طور کامل در مورد فلسفه ی این آیتم و چرایی طرح این آیتم در برنامه ی ویژه ی نابینایان صحبت کنیم،‏ امیدوارم فرصت کنیو این مطالبو بخونی ه برات راهگشا باشه.‏ بازم با ما همراه باشید!‏
خوب من برم که دیگه خیلی طولانی شد.‏ فعلا یا حق.

سلام واقعا کار قشنگی انجام میدید خدا قوت خیلی خوبه که چند نفر یه جا جمع بشن و یه کار مفید برای همنوعاشون انجام بدن من تا به حال برنامه ی شما رو نشنیده بودم چون زیاد با رادیو ارتباط ندارم ولی وقتی اینو گوش دادم فهمیدم که یه چیز دیگه ست و ارزشمنده همیشه از این پست به راحتی میگذشتم ولی بعد از اینکه با آقای سرمدی صحبت کردم شخصیتشون منو جذب کرد که بیام ببینم این چه پستیه و دیدم که چه چیز ارزشمندی رو از دست داده بودم حالا خودمو تنبیه میکنم بعد از صندلی داغم همه ی قسمتها رو دانلون میکنم و گوششون میدم واقعا خسته نباشید و موفق باشید.

با سلام مجدد من بیوگرافی خانم غنی رو خوندم دست آقای سرمدی درد نکنه واقعا ایشون و آقای سرمدی برای ما باعث افتخار هستن و خدمات زیادی رو به ما نابیناها و رساناها کردن
در مورد بخش گشت سفید هم باید بگم یکی از جذابترین بخشهای برنامه ی زندگی ادامه داره برای من هست
راستش تا قبل از این که من این بخش رو بشنوم از بیرون رفتن و به طور کلی پارک و طبیعت گردی اجتناب میکردم و با خودم میگفتم ما که نمیبینیم چه لذتی میتونیم از طبیعت ببریم
اما وقتی این بخش رو گوش کردم دیدم خیلی تغییر کرد و تصمیم گرفتم با خانواده هر وقت که بیرون میرن منم برم و ازشون بخوام که برام محیطهای باصفا رو توصیف کنن بازم از شما ممنون و سپاسگزارم

۱، اشکان، انجام وظیفه بود.
۲، پریسیما، از لطفی که به من داشتی ممنونم. فکر کنم اون مشکلتون هم حل شده باشه. باز هم اگه احساس کردی کاری از دست من بر میاد، بگو.
خوشحالم یک شنونده دیگه به مخاطب های ثابتمون اضافه شد. هر وقت فرصت کردی، قسمت های قبلی، و سایر برنامه های ما رو از جمله ویژه برنامه های عید دیدنی، رو گوش کن.
۳، وحید جان. من با عشق و علاقه وارد این عرصه شدم و امیدوارم از این پس هم بتونم برای محله مفید باشم. هر چند این نظر لطف تو رو میرسونه و حالا حالا ها برای کار های تاثیر گذارتر، باید بهم فرصت بدین.
اما یه چیزی که الان خیلی خوشحالم کرد این بود که گفتی از وقتی که آیتم گشت سپید رو گوش میکنی، تصمیم گرفتی به همراه خانوادت به دل طبیعت بری. تمامی این برنامه ها به این خاطر هست که ما چنین بازخورد هایی رو از مخاطبامون بگیریم.
وقتی در سال ۹۲ بخش تحرک و جهتیابی با کارشناسی دکتر بهرام جدیدی رو داشتیم، ۲ نفر به من میل زدن که از وقتی صحبت های آقای جدیدی رو گوش دادیم، تصمیم گرفتیم با عصا به دل کوچه خیابونا بزنیم و الان دیگه کم کم در رفت و آمد مستقل شدیم. نمیدونی وقتی از این اتفاق ها میفته، چقدر خوشحال میشیم و تمامی خستگی های موجود، از تنمون در میاد.

سلام. خسته نباشید. مرسی که مارو با جعبه جواهرات ایران آشنا کردین. صحبتای خانم هماوندی هم مثل همیشه عالی و به جا بود. متأسفانه ماها همیشه عادت داریم یه مورد خاصی رو به سایر افراد تعمیم بدیم. ما یه مددجوی کم بینا داریم. همسرش گفت که رفته تهران کار کنه. یکی از همکاران میگفت که اون حتماً رفته گدایی. که این حرف باعث رنجش خاطر و ناراحتی من شد. صریحاً بهش گفتم که اصلاً از شما انتظار چنین حرفی رو نداشتم. بعدش نشستم کلی در مورد استعداد نابینایان و کم بینایان باهاشون صحبت کردم…
نمایش رو زیاد خوب متوجه نشدم ولی مجریه خوب تونست سوتیشو جمع وجور کنه.

سلام تبسم. ببخشید که دیر شد. ۵ روزه نتم قطعه. الانم با GPRS همراه اول کانکتم. پست برنامه ۳۱ رو هم هر وقت نتم درست شد میذارم. آره واقعا این دیدگاه غلط، در جامعه ی ما هست. و بازم متاسفانه، بیشتر مردم این رو به همه ی نابینایان تامین میدن. نمایش های بعدیمون پیام قویتری داره. امروز هم بچه های خودمون که گفته بودیم اثر بفرستن، اومده بودن برای ضبط نمایش ها

سلام سلام هزارتا
وای مرسی اومده بودید اصفهان ما رو خبر نکردید 
انارک رو خیلی رفتم و حتماً دوستای اصفهانی هم خیلی رفتند …. وقتی می‌خوایم بریم مشهد تقریباً اولین محلی که توقف می‌کنیم …. و شاید یه بار هم باید به مقصد انارک بریم انارک ….. که خب البته من ترجیح می‌دم همیشه به مقصد مشهد برم انارک ….. من همین طوری که دارم گوش می‌دم کامنتم رو می‌نویسم و خانم غنی هم هم الآن اشاره کردند که انارک ….. مشهد …. ولی من حرفمو پس نمی‌گیرم …. از سر اول هم نمی‌نویسم …..
بخش خانم هما‌وندی هم الحق حرف دل همه ما نابیناها و کم بینا ها بود و هست و احتمالاً خواهد بود …. البته برعکسشم هست ها ….. گاهی افراد بینا قبلاً ها نابیناهای موفقی رو دیدند و ما رو هم در حد اونها و یا حتی بالاتر از اونها توانمند می‌بینند …. که این مدلیش خداییش بهتر هست ولی خب ما ترجیح می‌دیم خودمون باشیم با همه ضعف ها و توانمندی های شخص خودمون و کاش فرهنگ مردم جامعه ما اون قدر بالا بره که در کنار نابینایی ما این نکات رو هم ببینه و در نظر بگیره …. من رو هم یکی ببینه مثل خودش با یه خصوصیت خاص که مثلاً نابینایی و ناشنوایی هست ….
و از همین جا من شخصاً بر خودم می‌بینم که از هزاران نفری که در طول تمام عمر کوتاه بلند و یا بلند کوتاه من، کمک کردند تا من خیابون رو رد کنم شدیداً ممنونم … جدی جدی ها …. از تک تکشون ممنونم ….
منم به آقای یوسفی تبریک می‌گم ان شا الله در تمامی مراحل زندگیشون موفق باشند “البته نوعی گفتما ….” بعدشم آقای آذرماسوله خانم ها که ما شا الله بیشتر از یه تک جمله در خدمت شما بودند …. نداشتیم ها … داشتیم …. چقدر این خانم ها بهتر از آقایون صحبت کردند …. والا …. راستی چرا فقط آقای یوسفی بعد از گرفتن جایزشون صحبت کردند و بقیه نه …. ؟ این یه طورایی یه طوری بود …
زندگیتون ادامه دار و زندگی ادامه داره پایدار …..

دیدگاهتان را بنویسید