خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش نحوه تغییر نام دسته ای پرونده ها و پوشه ها و جایگزینی نویسه در آنها

با سلام.
طبق قولی که به دوستان داده بودم. روش تغییر نام دسته ای یا یکجای پرونده ها و پوشه ها را اینجا مینویسم. امیدوارم مورد استفاده و استقبال شما هم محلی ها و رهگذران قرار گیرد. دقت داشته باشید. قصد دارم برای مثال، تمام حروف س را در نام پوشه ها و پرونده هایم پیدا کنم و س ها را به ش تغییر دهم.
1. این برنامه را مثل تمام برنامه های عادی دانلود و نصب کنید. رایگان است و نیاز به شکستن قفل یا Crack ندارد.
2. برنامه را اجرا کنید. میتوانید در All Programs پیدایش کنید.
3. با کلید Tab حرکت کنید و گزینه ی File2Name را پیدا کرده با کلید های جهتی آن را روی Keep بگذارید.
4. با کلید Tab جعبه ی متنی repl3Replace را پیدا کنید. در اینجا حرفی که میخواهید تغییر کند را بنویسید. مثلا س
5. در ادامه، با کلید Tab جعبه ی متنی بعدی یعنی Repl3With را پیدا کنید. در اینجا حرفی که میخواهید با حرف قبلی جایگزین شود را بنویسید. مثلا ش
6. حالا با کلیدهای ترکیبی Shift+Tab برگردید تا ساختار درختی TreeView را پیدا کنید و پوشه مورد نظرتان که فایلها در آن قرار دارند را پیدا کنید.
7. حالا با کلید Tab لیست فایل ها را پیدا کنید و تمام موارد را با کلید های ترکیبی Control+a انتخاب کنید.
8. حالا با Shift+Tab برگردید تا Rename را پیدا کنید و با کلید Enter فعالش کنید.
9. در جواب به تأیید های برنامه، پاسخ مثبت OK را انتخاب کنید.
10. تمام شد. اگر به دنبال نحوه ی پخت خورش ماست یا بریانی هستید، در اشتباهید. گشتم نبود نگردید نیست.
11. خوش باشید تا تا تا همیشه!
12. دوستون دارم بیشتر از دیروز، کمتر از فردا

۲۱ دیدگاه دربارهٔ «آموزش نحوه تغییر نام دسته ای پرونده ها و پوشه ها و جایگزینی نویسه در آنها»

سلام خیییییییییییییییییییییلی به جا بود. واقعا ممنون. راستی منن میخوام یه مطلب رو بذارم توی سایت. اما همین که کپی میکنم نوشتمو, لپتاپم هنگ میکنه. نمیدونم چطوری بفرستمش. چی کار کنم؟ همه ی راه ها رو هم درست میرم. از چند نفر هم پرسیدم. مرسی.

داداش جان دمت گررررررم… خییییییییییلیییییییییی باحالی… من کلا از هر کسی خیلی خوشم میآد و باهاش حال میکنم و همچین اساسی بهم حال میده بهش میگم عزیییییییییییییییییییییییییییییییزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی… ولی نمیدونم لامسبو چرا هرچی مینویسم عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فقط میخونه عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزییییییییییییییییییییییییییییییییییییی, این ای رو بیشتر کشدار نمیخونه… داداش ببخشید کمی بیربط میپرسمها اتفاقا من هم جدیدا در وردپرس وقتی با اینترنت اکسپلولر میرم و میخوام مطلب کپی کنم سیستمم هنگ میکنه و حتما باید ریستارت کنم… البته با فایرفاکس میرم مشکلی ندارمها… با آی ای ۸ تست کردم اینطور میشه… دادا اگه راهنمایی کنی ممنونت میشم یا حق

هو المحبوب
با سلام بر تمامی اهالی محله امید است طاعات و عبادات همه مقبول حق باشد. آموزش بسیار ضروری, زیبا و با سبکی عالی است. دوستان عزیز برای دسترسی سریع به هر قسمت از صفحات اینترنتی, اگه از جستجوی مجازی جاز استفاده کنند کارشون آسونه آسونه.
پیروز باشید

سلام
آموزش که حتماً مفید صد در صد هست و خواهد بود
تازه آقای هادیان گرامی تر از گرامی هم اینجا کامنت گذاشتند که این یعنی اولش من خیلی خوشحال شدم آقای هادیان رو اینجا دیدم و کلاً وای که آقای هادیان هم از راه بدر شد خخخ البته خداییش حضور آقای هادیان برای من در اینجا خیلی ارزشمند هست و این نشون می‌ده اینجا ارزش خوندن رو داره ….

سلام successful اگر مخاطبتان من هستم لطفً بیشتر توضیح بدین من میخوام اسامی چند پرونده را در حالت سِلِکت آل کپی کرده و در ورد پیست کنم و قصد رینِیم کردن ندارم.منتظر شما عزیز و مدیر جان بزرگوار هستم.ممنونم.

درود به همه ی اهالی محله بالاخص دوست گرامی آقای محمودی. جناب محمودی من به سؤال آقا میلاد درباره تغییر نام تِرَک های یک آلبوم جواب دادم. در مورد سؤال شما هم باید عرض کنم که جاز های پایینتر از ورژن ۱۱ این کارو انجام میدادن. شما هم اگه از جاز پایینتر از ورژن ۱۱ استفاده میکنید، میتونید با زدن کلیدهای ctrl +insert (کلید دستوری جاز) +w توی محیطی که براتون میاره اسمها رو select all و copy کنید. در مورد جاز های بالاتر از ۱۰ اطلاع ندارم. با آرزوی فرداهایی روشن و روشنتر برای جامعه ی نابینایان به طور اعم و اهالی این محله به طور اخص. bye

سلام جناب
ممنونم از پاسخ در جاز۱۵ اینسرت آلت و دبلیو این کارو یعنی ورچوالایز انجام میده که خوبه اما یجورایی ناقص و درهمه.
حالا اگه مدیر که این پستو داده و یا دوستان دیگه اگه راهی بهنظرشون آمد میخوام راهنمایی بفرمایند
قبلاً ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید