خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود سی و سومین برنامه زندگی ادامه داره

درود. روزِ گذشته زندگی ادامه داره، با بخش هایی چون اتاقی در حومه ی خاطرات، چگونه اوقات فراغت خود را سپری کنیم، گزارش از نمایشگاه بین المللی قرآن، پخش یکی از آثار شرکت کنندگان در مسابقه ی ماه رمضان ما، و آهنگی از محمد علیزاده، به روی آنتن رفت.
تشکر از وحید خورشیدی و ترانه ی عزیز، که در برنامه ی این هفته ی ما به نوعی مشارکت داشتند. وحید به خاطر حضورش در آیتم اتاقی در حومه ی خاطرات، و ترانه به خاطر متن دل نوشته ای که برای ما ارسال کرد که بخش هایی از این متن توسط تهیه کننده ی برناممون سر کار خانوم فاطمه ی بی تقصیر،، دکلمه شد.
زمان برنامه ی این هفته ی ما که از لینک زیر قابل دریافته، 30 دقیقه و حجم آن 27 مگابایت است

 

التماس دعا

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود سی و سومین برنامه زندگی ادامه داره»

من اعتراف کنم که کامنت اولیم واسه قبل از گوش دادن برنامه بود. ترانه جان خیییلی عالی بود دلنوشتت. خیلی چسبید. ولی ای کاش با صدای خودت میفرستادی تا صدای گرم و مهربونتو هم بشنویم. زینب خانم اگه همون موقع براشون توضیح میدادی که قضیه از چه قراره خیلی بهتر بود. دیگه اعتماد بنفستو هم از دست نمیدادی. اون یه بار این اتفاق افتاد ولی تو به کارت ادامه بده. من و مخصوصاً برادرم عاشق عکاسی هستیم و بخصوص عکس از طبیعت و تصاویر هنری رو بیشتر میپسندیم.
دیگه یه انتقاد کوچولو داشتم: اینکه این برنامه فقط مختص محله نیست که بچه ها بدونن آثارشون رو باید برا آقای سرمدی بفرستن. شاید کسانی بخوان در برنامه و مسابقه شرکت کنن ولی راه های ارتباطی رو چرا اعلام نمیکنید آقای آذرماسوله؟؟ من اینو چندین بار گفتم ولی… دیگه یه بی نظمی هایی هم توی برنامه بود. در کل بازم تشکر میکنم از همه تون. دستون درد نکنه. خسته نباشید. وای دیرم شد.

سلاام تبسم. کجا با این عجله. احتمالا سر کار دیگه هان.
خب دیگه شنونده ثابت این برنامه هستی و مثل همیشه مرسی که توجه داری.
این که ما از معلولیتی که داریم خجالت نکشیم و اونو از کسی پنهان نکنیم، قدم اول برخورد درست و موفق با محیط اطرافمونه.
در خصوص راه ارتباطی برای شرکت در مسابقه ی ماه رمضان، باید بگم در برنامه قبلی اشکان اعلام کرد که مخاطبان از طریق سایت رادیو فصلی هم میتونن آثار خودشون رو برای ما بفرستن. میل من چون شخصیه، اجازه نمیدن در برنامه نامی از این آدرس ببریم. البته همانطور که اشکان در پایین توضیح داد، درخواست یک میل اختصاصی و اداری که ویژه برنامه زندگی ادامه داره باشه به شبکه دادیم. اما خب زمان میبره تا این درست بشه.
اما ما از همه ی ظرفیت برای اطلاع رسانی از جمله خود روزنامه ایران سپید داریم استفاده میکنیم.
به زودی این راه های ارتباطی رو هم گسترش خواهیم داد

سلام به همه خسته نباشید میگم به همه ی عوامل برنامه ی زندگی ادامه دارهاین هفته هم برانامه خیلی خوب بود
در بخش هومه ی خاطرات خانم رضایی خاطرشون جالب بود و به نکته ی خوبی اشاره کردن مثلا من خودم هم برام پیش اومده که بعضیها با یه فرد بینا اشتباهم گرفتن و توی خیابون ازم آدرس یه جایی رو پرسیدن و من نتونستم بگم نمیبینم
خوب چه اشکالی داره ما نباید نابیناییمون رو از دیگران پنهون کنیم و از گفتنش احساس شرم داشته باشیم تازه یه عده میگن نابینایی ضعیفترین درجه ی معلولیت هست پس از نظر من نابینایی نقص نیست
و من هم از این به بعد تصمیم دارم اگه همچین موردی برام پیش اومد با اعتماد به نفس کامل بگم نابینا هستم
از آقای سرمدی و مسئولان دیگر هومه ی خاطرات هم بسیار سپاسگزارم که من رو قابل دونستن و در این بخش شرکت دادن
از آقا شهروز مجری اوقات فراغت و کارشناس این برنامه هم تشکر میکنم قطعا ما باید تواناییهای خودمون رو بشناسیم و ببینیم توی چه زمینه هایی استعداد داریم و توی همون زمینه ها پشتکار به خرج بدیم
باز هم به خاطر اجرای بخش غرفه ی قرآن از آقای سرمدی تشکر میکنم این بخش هم برای این که ما بتونیم همنوعهایی رو که توی زمینه ی معنوی تلاش میکنن بشناسیم خیلی مؤثر هست. از ترانه خانوم هم ممنون که این دل نوشته رو فرستادن و خانوم بی تقصیر که اونو دکلمه کردند. در نهایت از خانم چلوی هم متشکرم ایشون هم در بخش قبلی هومه ی خاطرات به موضوع خوبی اشاره کرده بودن که مربوط به نا آگاهی والدین از استعداد ما میشد
طاعات و عبادات همگی قبول باشه در این ماه مبارک خدا نگهدارتون.

سلام وحید جان. خواهش میکنم. ما که فقط انجام وظیفه میکنیم.
از شما ها و سایر هم محله ای ها باید تشکر کرد که به این برنامه لطف دارن.
یه نکته ای رو هم بگم، که یکی از اهداف ما این هست که وارد شعارزدگی نشیم. به هر حال ندیدن از طرف عضوی از بدن به نام چشم، یک نقص محسوب میشه. نقصی که همراه خودش محدودیت هایی رو هم به دنبال داره.
این قابل انکار نیست. اما همه ی حرف ما اینِ که از هر طریقی که میشه با این محدودیت ها بجنگیم و فاصله ی خودمون رو با دیگران کم و کمتر کنیم یا حتی از سایر افراد پیشی بگیریم.
این واقعا عملیه. چنان چه نمونه های بسیاری رو چه در این محله و چه در سطح اجتماع، شاهد اون هستیم.

سلام.‏ ممنونم از حسن توجهتون به برنامه ی زندگی ادامه داره.
اول از ترانه ی عزیز تشکر میکنم و عذرخواهی،‏ تشکر به خاطر اینکه اولین کسی بودند که در طرح رمضانی ما شرکت کردند،‏ اونم تنها چند ساعت پس از اطلاعرسانی در خصوص طرح رمضان برنامه ی زندگی ادامه داره.
عذرخواهی هم به خاطر اینکه تو برنامه من از ایشون اسم نبردم،‏ اونم به این دلیل بود که ما اول قرار بود یکی از فایلهای صوطیو تو برنامه ی دیروز پخش کنیم و متن زیبای ترانه خانومو با صدای یکی از گوینده های مطرح سازمان مثل آقای نیما رئیسی یا آقای مهران دوستی ضپط کنیم،‏ اما متعسفانه هیچ یک از این دو به سرانجام نرسید! یعنی فایل صوطه برای پخش آماده شد،‏ نا گوینده ای مطرح در حد نام عزیزانی که عرض کردیم،‏ بنا بر این خانوم بیتقصیر زحمت اجرای متن ترانه خانومو کشیدند که انصافا کارشونم خیلی عالی بود و بعدا به برنامه ی دیروز اضافه شد.
برای اینکه از اطاله ی کلام بپرهیزم،‏ تو کامنت بعد به نکته ی تبسم خانوم پاسخ خواهم داد.

سلام مجدد.‏ تبسم خانوم! حق با شماست،‏ ما به طناوب راههای ارتباطی با برنامه رو اعلام میکنیم،‏ اما چشم،‏ بازهم اعلام میکنیم،‏ حتی بیشتر از این!‏.
اما در مورد طرح رمضان،‏ ما هم در برنامه اعلام کردیم هم در روزنامه ی ایرانسپید،‏ هم تو محل،‏ از طرفی چون کاملترین اطلاعات در مورد مسابقه رو تو محل قرار دادیم به عنوان یه پایگاه،‏ تمام کسانی که ازشون خواسته میشه تو طرح ما مشارکت کنند رو ارجاع میدیم به همین محل و کوچه رادیو.
اما در مورد ارسال آثار برای امیر سرمدی،‏ فعلا امکانات ما در همین حد،‏ هرچند ما درخواست ایمیل اختصاصیو به شبکه دادیم،‏ هم در پیچ و خمهای مراحل اداری گیر کرده و هم متعسفانه من به دلیل مشغله های فراوانی که فقط تو خود رادیو درگیرشم،‏ ‏‏(حالا صرف نظر از دلمشغولیهای خارج از رادیو‏)‏،‏ نتونستم این موضوعو اونطوری که شایسته هست پیگیری کنم،‏ از این جهت انتقاد به من وارد و قبولش دارم،‏ هرچند قول میدم که با قدرت این موضوعو پیگیری کنم و انشالا به نتیجه هم برسونمش.
اما در مورد مسابقه از دوستان عزیز خواهش میکنم که یه کم سریعتر آثار خودتونو به دست ما برسونید،‏ تا ما بتونیم یه برآوردی در خصوص برگذاری ویژه ی برنامه ی نهایی داشته باشیم.‏ خواهش دیگه ای که از شما دوستان عزیز دارم این که:
دوستان عزیزی که خودشون به طور جداگانه مسئول اداره ی وبلاگ و یا سایتی هستند،‏ زحمت بکشند و در خصوص این طرح رمضانی،‏ تو وبلاگ یا سایت خودشون اطلاعرسانی لازمو انجام بدن که به امید خدا یه اتفاق بزرگ و خوب در بین مخاطبهای برنامه ی زندگی ادامه داره رقم بوخوره که بدون شک میتونه دلیل قاطع و روشنی باشه بر حمایت شما از این برنامه و ادامه ی ساخت و تولید برنامه هایی از این دست تو رسانه.

سلام.‏ چشم روابط عمومی برنامه! ایشالا شنبه که رفتم اداره،‏ موضوعو هم با آقای مقدسی مدیر شبکه درمیون میذارم و با آقای توانا مدیر گروه،‏ ایشالا به نتیجه میرسونمش،‏ هم اینکه اگه خدا بخواد و لطفش شامل حالمون بشه،‏ با دعای خیر رفقای عزیز،‏ یه خبر خوبو شنبه رونمایی میکنیم،‏ البته اگه اون اتفاق خوب بیفته!‏.
واسه تو هم دارم که دیگه با من کلکل نکنی.

سلام بر آقای سرمدی و بقیه عوامل زندگی ادامه داره و همه کامنت نشین های این پست
من صبحی برنامه ۳۲ و ۳۳ رو با هم گوش دادم و چون اون وقت امکان کامنت گذاشتن برام نبود الآن دقیقاً نمی‌دونم کدوم مطلب مربوط به کدوم برنامه بود پس این کامنتم هم مربوط به این برنامه و هم مربوط به برنامه قبلی هست.
هر دو تا برنامه خییلی عالی بود البته من فکر می کردم برنامه ۳۳ با توجه به صحبت های شما در پست های قبل بیشتر حال و هوای رمضانی داشته باشه اما من که خب این حس و حال رو حس نکردم نمی‌دونم والا ….
بنیاد قرآنی روشن دلان اصفهان هم که الحق یکی از نهاد های نابینایی فعال در زمینه قرآن و مذهبی اصفهان هست نمایشگاه قرآن تهران غرفه داره که خیلی دوست داشتم صدای آشنای اونها رو هم از تیریبون زندگی ادامه داره می‌شنیدم، مجلد های قرآن بریل که تنظیم کردند بسیار مناسب و خوندنش خیلی راحت و واقعاً عالی هست، کلاس تفسیر شنبه هاشون هم که بیسته ….
خانم هماوندی هم که الحق من یکی از طرف دار های پر و پا قرص شون هستم بسیار عالی سنجیده به جا منطقی و واقعاً صحیح و شایسته و به بهترین نحو مطالبشون رو بیان می‌کنند دقیقاً حرف هایی که باید زده بشه …. من شدیداً از ایشون ممنون و سپاس گزارم و براشون از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم ….
خاطرات بچه ها هم این بار خیلی جالب بود …. منم عاشق عکس گرفتن م “البته خودم خییلی بد عکسم” ولی خب با این که درست هم نمی‌بینم اصولاً عکس های خوبی هم می‌گیرم “شاید هم اعتماد به نفسم بالاست البته از نوع کاظبش خخخ” ولی منم موافقم در برخورد هامون تو جامعه اگر واقعاً به علت ندیدن محدودیت ی داریم و نمی‌تونیم صادقانه و صریح مطرحش کنیم …. این طوری خیلی بهتره … البته این باعث از دست رفتن اعتماد به نفس ما نیست و نمی‌شه …. آدرس دادن رو هم گاهی ما می‌تونیم از پسش بر بیاییم … یکی از دوستان مطلق من هست که کلی اصفهان شناسه من می‌خوام یه جا ناآشنا برم زنگ می‌زنم کل مصیر رو با جزئیات با تمام وسائل نقلیه ممکنه برام توضیح می‌ده ….
آیتم نمایشی تون هم بچه ها خیلی خوب اجراش کرده بودند با این که کار اولشون بود ولی خیلی عالی از پسش بر اومده بودند …. اما در مورد محتواش من مخالفم … البته اینجا جای بحثش نیست فقط دیگه گفتم.
متن ترانه خانم هم خییلی زیبا و دلنشین بود بسیار زیبا هم اجرا شده بود “می‌گم کاش منم متن ورد می‌فرستادم الآن شکلک پشیمانی شدیییید دارم …..”
گشت سفید هم نداشتید که خب چرا نداشتید؟؟؟؟؟؟؟
دیگه …. فکر کنم همین ها بود ….
شاد و سربلند و همیشه موفق و سرافراز باشید
طاعات و عبادات تون هم قبول
التماس دعای فراوان

سلام به نخودی بانو.
میگم، ای کاش زودتر این بنیاد قرآنی روشندلان اصفهان رو به ما معرفی میکردین که در نمایشگاه غرفه دارن تا از اون ها هم گزارش تهیه کنیم. الان دیگه آیتم های مربوطه بسته شده و متأسفانه همچین امکانی دیگه فراهم نیست.
واسه ما تهران یا اصفهان واقعا فرقی نداره.
در خصوص محتوا، اتفاقا اینجا جای بحثشه که به ما ایده های خودتون رو بگین. اگه از نظر شما بخشی از محتوای نمایش اشکال داره تذکر بدین.
شاید شما از جنبه یا زاویه ای به مسئله ای نگاه کنید که مثلا ما بهش توجهی نداشتیم و حق با شما باشه.
کامنت های پست های برنامه زندگی ادامه داره، بازخوردی از دیدگاه های شماست.
همش نباید ازمون تعریف کنید که. اشکالات و نقاط ضعف رو هم هر جا که حس میکنید وجود داره، تذکر بدین.
در خصوص این که فایل وردی نفرستادی، شکلک پشیمونی نباش. خخخ
چون برای ما، محتوای نوشته در درجه ی اول قرار داره. نه این که کی خوشگلتر دکلمش کرده.
تازشم کسانی که زحمت میکشن با صدای خودشون متنی رو ضبط میکنن، امتیاز بیشتری میگیرن. چون در مقابل کسی که صرفا مینویسه، زحمت بیشتری رو میکشه.
خب حالا فکر کنم شکلک پشیمونیت تبدیل شده باشه به اَشکال دیگه. هههه
در خصوص گشت سپید هم بعد از ماه مبارک، دوباره شروع میشه.

سلام خب خیلی خیلی خوشحالم برای این که بعد از مدت ها دیگه موفق شدم بدون دانلود ,از محله از رادیو برنامه رو سر وقت گوش کنم برنامه خوب بود الحق مجری خیلی بهتر یعنی واقعا می تونم بگم عالی انرژی دارن نسبت به برنامه های ابتدایی که من گوش کردم جای تشکر داره از آقایان آذر ماسوله و سرمدی و حسینی خب شرمنده بگم موسیقی های این هفته هر چی میرفت یه کم انرژی رو کم می کرد خاطرات خوب بود اما بخش گذراندن تابستان به نظر من بهتر هست که از کارشناسان همنوع هم کمک بگیرید و بخش گشت سفید هم که نبود خییلی باعث دلتنگی شد راستی دوستان اگر زمان برنامه هم افزایش پیدا کنه خیلی بهتر میشه در کل به عنوان شنونده تقریبا همیشگی برنامه شما ارج مینهم تمام زحمات عوامل این برنامه رو

سلام فرشته خانم. ممنون از لطفت. آره بچه ها میتونن از طریق سایت رادیو فصلی، دستگاه های دیجیتال یا همون ستاپ باکس، و کسانی که در تهران هستن علاوه بر این دو راه، از طریق رادیو های معمولی و یا همون آنالوگ هم امواج رادیو فصلی رو دریافت کنن.
ایشالا ماه رمضون تموم بشه، دوباره آهنگ ها پر انرژی میشن.
در خصوص کارشناس بخش چگونه اوقات فراغت خود را سپری کنیم هم بگم از کسی استفاده میکنیم که تجربه ی کار با هم نوعان رو داره.
بعد از ماه مبارک هم دوباره سفر های خودمون به دور ایران رو شروع میکنیم. زمان برنامه هم فعلا امکان افزایشش نیست و شاید شاید، بعدنا تبدیل بشه به دو برنامه نیم ساعته در هفته.
بازم مرسی که هستی

سلام من برنامه بعدیتونو می دیدم که داخلش از این برنامه گفتین من بخاطر بیماری که دارم مدتی واقعا نشد باشم و اینو حالا با برنامه سی و چهارم متوجه شدم پس اومدم که من تشکر کنم که قابل می دونید و از نظرات و کارهامون استفاده می کنید.برنامه تون خیلی ارزنده س و باعث مباهاته حضور به هر دلیلی .از امیر گرامی و اشکان عزیز و خانم بی تقصیر که زحمتشو کشیدن واقعا” سپاسگذارم

دیدگاهتان را بنویسید