خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود سی و یکمین برنامه زندگی ادامه داره

سلاام به هم محلی های عزیز، چهار شنبه چهارم تیر، سی و یکمین برنامه زندگی ادامه داره، به  روی آنتن رفت. اتاقی در حومه ی خاطرات، معرفی یک بخش جدید در برنامه که از هفته های بعد به اون خواهیم پرداخت. آیتم گشت سپید، و در نهایت یک آهنگ با صدای محمد علیزاده، بخش های مختلف  این برنامه رو تشکیل میده. دانلود قسمت 31 با حجم 22 مگابایت از این

لینک

 

۴۰ دیدگاه دربارهٔ «دانلود سی و یکمین برنامه زندگی ادامه داره»

سلااااام. اتفاقی اومدم دیدم برنامه رو سایته. با فاکتور گرفتن تجربه خودم، برنامه خیلی عالی بود. گشت سفید که واااقعاً رویایی بود. یادتونه یکی از آرزوهای دوران بچگیمون راه رفتن توی ابرا و ستاره ها بود؟؟ اولیش که امکانش هست ولی دومی رو نمیدونم چطور؟ اگه همچین جایی هم هست بهمون معرفی کنید. دیگه تشکر میکنم از همه ی دوستان و عوامل برنامه. دستون درد نکنه. خسته نباشید. فکر میکنم بعد از مدتها اول بشم.

سلام به تک تک عوامل برنامه ی زندگی ادامه داره خسته نباشید و خدا قوت میگم
برنامه مثل همیشه تمام بخشهاش عالی بود بخش گشت سفید که ما رو واقعا تحت تأثیر قرار داد در بخش هومه ی خاطرات هم موضوعهای خوبی مطرح شد
آقای پاشایی کار بسیار خوبی کرده ما یه وقتایی برای سرعت عمل توی کارامون به دیگران نیازمند میشیم اما برخوردها و شخصیتها هم متفاوته
نمیدونم شما این رو به حساب بدبینیم میذارید یا حرفم رو تأیید میکنید عقیده ی من اینه که بعضیها بی اعتنایی میکنن و برای کمک کردن به ما بی تفاوت هستن ولی خوب ما هم دیگه چاره ای نداریم باید ریسک کنیم
در مورد فرهنگ رسانی هم باید بگم خیلی از پدر و مادرها شاید اطلاع نداشته باشن که نابینا هم میتونه درس بخونه و پیشرفت کنه که این مسأله هم توی یکی از نمایشهای همین برنامه بهش پرداخته شد انشاأ الله با پشتکارهایی که آقای سرمدی داره به خرج میده و زحماتی که میکشه در آینده ای نزدیک این نقصان هم بین مردم برطرف میشه پیروز و سربلند باشید یا حق.

۱، سلاام به تبسم. اول یه تشکر از خودت که در برنامه حضور پیدا کردی و به نکته ی مهمی هم اشاره کردی. عین تجربه ی تو، و حتی افرادی هستند که نابینای مطلق هم هستند، سراغ دارم در برخی استان ها، والدین این عزیزان اجازه نمیدن فرزندشون به مدرسه بره. این ناآگاهی والدین، بزرگترین ظلم به اون فرد نابینا یا نیمه بینا میتونه باشه.
برای رفتن به میان ستاره ها، کهکشان ها و سایر سیارات هم که فعلا به مدد سفینه های فضایی امکان پذیر هستش.
امیدوارم به بالاترین مدارج تحصیلی برسی.
۲، به به مجتبی. میگم حالا که امتحان هات تموم شده، فرصت کردی برنامه های قبلی رو هم گوش کن. به خصوص آیتم های نمایشی گذشته رو. پیشنهاد، انتقاد، و هر چی که بود بهمون بگو. مرسی که هستی.
۳، سلام به وحید عزیز. آره قبول دارم گاهی اوقات هم مردم بی اعتنایی میکنن. برخی از این افراد هم حق دارن. چون یک بار با یکی از این افراد صحبت میکردم گفت یه روز میخواستم دست یکی از دوستانت رو بگیرم تا از خیابون رد بشیم. چنان به من پرخاش کرد که خودم میرم و… دیگه از اون به بعد، منم گفتم شاید کمک کردن من، از نظر افراد نابینا توهین محسوب بشه. در کل، نتیجه گیری که میتونم بکنم این هست که در حال حاضر، شاید بیش از ۷۰ درصد مردم از این نظر برای کمک کردن آگاه هستند. پس باید ریسک کرد و از چیزی هم نترسید.
در پایان این رو هم بگم، این برنامه زحمات گروهی همه ی بچه هاست و من قطعا کوچیکترین نقش رو دارم. از لطفت به من ممنونم وحید جان

به نام خدا.‏ سلام به همه ی بر و بچ باحال و باصفای محل.‏ تشکر بابت همراهیتون،‏ امیدوارم بتونیم کاری کنیم که لایق محبتهای شما باشه.‏ چون امروز خیلی حرف دارم بنا بر این استناد میکنم به مثل قدیمی ‏‏(از طعارف کم کن و بر مبلغ افزای‏)!.
دوستان همونطور که میدونید در همسایگی دیوار به دیوار ماه مبارک رمضان قرار داریم و انشالا از فردا وارد این ماه پر خیر و برکت میشیم،‏ اول امیدوارم که طاعات و عبادات شما دوستان عزیز مورد قبول درگاه احدیت قرار بگیره و ما رو هم در این ایام از دعای خیر خودتون محروم نکنید که به شدت برای موفقیت در راهی که در پیش گرفتیم،‏ محتاج دعای خیر شما عزیزان هستیم.‏ و اما بعد!‏
رادیو فصلی در ایام ماه مبارک رمضان تغییر رویکردی به سمت ماه مبارک رمضان خواهد داشت و برنامه ی ما هم چون از رادیو فصلی پخش میشه،‏ به نوعی متؤثر از این فضا خواهد بود و تا پایان ماه مبارک به این ایام هم توجه ویژه ای خواهیم داشت.
از این هفته تا پایان ماه مبارک رمضان برنامه ی زندگی ادامه داره هر هفته ‏۴شنبه به جای ساعت ‏۱۴‏ تا ‏۱۴:۳۰‏ از ساعت ‏۱۱:۳۰‏ تا ‏۱۲‏ از رادیو فصلی موج ف م فرکانس ‏۱۰۵/۵۰‏ در تهران و دستگاههای ستاپباخس کانال ‏۱۳‏ رادیو در سراسر کشور پخش میشه.
دوم اینکه:‏ ما برای مشارکت بیشتر شما مخاطبان در برنامه،‏ طرحهای زیادی داشتیمو داریم،‏ که یه بخشیشو اجرا کردیم و بسیاریشو هنوز اجرا نکردیم که به وقتش اون طرحها رو هم اجرا خواهیم کز.‏ الآن وقت اجرای یکی از اون طرحهاست.
میدونم که اکثر شما آدمهای خلاق و خوش ذوق و صلیقه ای هستید.‏ حالا از شما دعوت میکنیم که اگر دست نوشته ای،‏ دلنوشته ای،‏ یا به طور کلی هر آیتمی در ارتباط با ماه مبارک رمضان،‏ میتونید تهیه کنید،‏ تهیه کنیدو برای ما بفرستید که ما در برنامه پخش کنیم.‏ حتا دلنوشته هاتونو با صدای خودتون در برنامه پخش میکنیم.‏ پس به شدت منتظر آثار ماه رمضانی شما هستیم!‏.
خدا رو چه دیدید ممکن که این طرح رو به یه جشنواره تبدیل کردیم!‏.‏ البته که باید راجع بهش بیشتر فکر کنیم اما شما دست بجنبونید که اگه این طرح به شکل جشنواره تغییر کرد،‏ جا نمونید از این (احتمالا جشنواره‏)!‏.
حالا قطعا امیر میاد توضیحات بیشتریو ارائه خواهد داد.

سلام منم می تونم بفرستم ؟یا مخصوص نابیناهاست ؟در ضمن همین حالام دارم برنامه خوبتونو که با طعم میوه های تابستونی هست گوش می دم در ضمن من از گرمای تابستونم خوشم میاد هر چی باشه سرما خوردگی و آنفلوانزا نمیاره !موفق باشین

سلام ترانه. مثل این که امیر روی صندلی داغش دود شده رفته هوا. ولی من به سؤالت جواب میدم. هم تو و هر کس دیگه ای که برنامه ی ما رو گوش میکنه میتونه توی این جشنواره شرکت کنه. اتفاقً ما وقتی میبینیم این برنامه یه مخاطب بینای جدی مثل تو داره خیلی خوشحال میشیم. منتظر اثر فوق العادت هستیم. بچه های دیگه هم زود باشید. اگر میخواید توی برنامه ی این هفته هم اثرتون پخش بشه فقط تا فردا فرصت دارید.

سلام
من هم به نوبه خود هلول ماه مبارک رمضان را تبریک میگم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات امیدوارم دوستان ما را نیز از دعای خیر خودشون فراموش نکنند.
برنامه این هفته هم عالی بود. ممنون از زحمات شما.

در ضمن تبسم خانم کامنت اول شدن شما را تبریک میگم. بعدشم شکست نفسی میکنید صحبتهای شما هم خیلی عالی بود. متأسفانه امروزه با وجود اطلاعرسانیها و پیشرفتهای علمی و فرهنگی هنوز هم شاهد رفتار غلط بعضی از خانواده ها هستیم که حاضر نیستند فرزند نابینای خود را به مدرسه ببرند.
یه کم از خودم بگم که خب وقتی پدر و مادرم متوجه نابینایی من شدند. به یک جلسه مشاوره رفتند و همین باعث شد که من از نظر تحصیلات و تا حدی هم رسیدن به استقلال از هم سن و سالام عقب نمونم. جالبه بدونید که من تا قبل از مدرسه نمیدونستم نابینام که خب البته سؤالاتی در ذهنم بود که بعداً به جوابشون رسیدم.

سلام نازنینم. ممنون از لطفت. از این جهت گفتم که صدام جدای از استرسی که داشتم با یه بغضی همراه بود. هروقت من این خاطره رو برا کسی میگم. بغض گلومو میگیره, چرا که دوسال از بهترین دوران زندگیمو از دست دادم. آخه علاقه شدیدی به درس و مدرسه داشتم, هوش و استعداد فوق العاده ای داشتم که متأسفانه الان ندارمش.

سلام.‏ حتما ترانه! چرا که نا؟!‏.‏ به هر حال مخاطب ما فقط نابینایان نباید باشند! هر کس که این برنامه رو میشنوه میتونه آثارشو بفرسته.‏ این نکته رو بگم که:‏ آمل مهمی که میتونه این طرح رو به یه جشنواره تبدیل کنه،‏ استقبال شما دوستان عزیز.
ما با مسئولین رادیو فصلی هم هماهنگیهای لازمو انجام دادیم که در صورت استقبال شما دوستان عزیز،‏ یه جشنواره ی درخور و شایسته رو برگذار کنیم.‏ خوصوصیت این طرح این که،‏ اول:‏ اگه آثار شما به موقع و هر چه زودتر به دست ما برسه،‏ ما آثار شما رو در برنامه پخش میکنیم.‏ دوم:‏ همین آثار شما رو اگر جشنواره شکل گرفت در جشنواره شرکت خواهیم داد. سوم اینکه:‏ هیچ بعید نیست که یکی از شما دوستان عزیز،‏ به واسطه ی مشارکت در این طرح،‏ به جمع همکاران ما در رادیو فصلی اضافه بشه.
اما فقط تعکید کنم که:‏ استقبال شما از این طرح که میتونه این طرحو به یه جشنواره تبدیل کنه.

سلام دوستان زندگی .. آقا ما تازه یادمون اومد که کجا همدیگه رو شناختیم .. فرهنگسرای معرفت .. آقای اذر یا آقای حسینی که ارگ درس میدادن .. که یه روز حتی استاد دانشگاه آقای آذر هم اومده بودند … خلاصه خوشحال شدم از شناختتون .. دوستان میخواستم برای دسترسی راحتتر به رادیو .. آخه نمیشه دونه دونه فرکانس یا موجها رو عوض کنیم تا پیدا بشه .. میشه آدرس اینترنتی رو بدین اینکه اول هستش یا نه بعدش هم اگه هست شما راهکارش رو بصورت نوشته بزارین که موقع اجرای برنامه زنده ماهم بگوشیم .. ممنونتون دوستان

۱، سلام اشکان. گفتنی ها رو گفتی اما چشم در پایان این کامنت، بیشتر توضیح میدم.
۲، ترانه مرسی که شنونده ی ثابت ما شدی. دیگه نشدا. زمستون یه چیز دیگست.
خخخ
آره چرا که نه. توضیحاتی که در پایین این کامنت میدم، شامل همه ی هم محله ای ها میشه. بینا و نابینا هم نداره.
۳، سلام نازنین. مرسی از لطفت. آره واقعا امیدوارم این مشکل از ریشه حل بشه و در سراسر استان ها، شاهد این باشیم که هیچ نابینایی به خاطر عدم بینایی، از نعمت تحصیل محروم نشه. آموزش پرورش استثنایی، و بهزیستی، در این امر بیشترین نقش رو دارن. باید در شهر های مختلف افراد نابینا یا کم بینا شناسایی بشن و خانواده ها، آگاه بشن.
منم حلول ماه رمضان رو به هم محله ای های عزیز، تبریک میگم. آخ که چقدر دلم واسه دعای سحر و افطار تنگ شده.
۴، آقای خسروی. خدمتتون عرض کنم که سایت رادیو فصلی، در همین پیوند های محله گوشکن، لینک شده. زمان پخش برنامه، که البته در ماه رمضان روز های چهار شنبه ساعت ۱۱:۳۰ هستش، کافیه شما وارد سایت بشین و اگر اینترنت پر سرعت داشته باشین، به صورت مستقیم میتونید شنونده برنامه باشین.
۵، زهره مررسی از خودت. ناقلا خودتم این همه خاطرات و تجربه های آموزنده داریا. یکیش همون آشپزیت. خوشحال میشیم در اتاقی در حومه ی خاطرات، مشارکت تو رو هم داشته باشیم. اگر خواستی شمارت رو واسم میل کن تا به فاطمه بگم باهات هماهنگ کنه.
اما توضیح در خصوص مشارکت شما عزیزان در برنامه های ما در ماه مبارک رمضان.
خب همونطور که اشکان گفت: در ماه رمضان، برنامه ی ما هم باید متناسب با سیاست های کلی شبکه باشه.
از شما عزیزان میخوایم. هر گونه شعر، دکلمه، دل نوشته، که به نوعی مرتبط با ماه رمضان باشه. یا متنش رو خودتون ضبط کنید واسمون بفرستین تا با صدای خودتون در برنامه پخش کنیم، یا این که متن رو واسمون میل کنید با اسم خودتون در برنامه بخونیم. اگر آثار ارسالی، متعدد باشه، در پایان ماه رمضان، در یک برنامه مستقل، بهترین آثار رو پخش میکنیم و به بهترین اثر، یک هدیه از طرف رادیو فصلی تقدیم میشه.
این رو هم بگم آثار ارسالی حتی میتونه اثرات خلاقانه ی شما، خارج از شعر و دکلمه هم باشه. مثل روایت یک داستان کوتاه. بیان احادیث آموزنده و و و. هر چی که خودتون فکر میکنید با این ماه بزرگ، مرتبطه.
اما اثرات خودتون رو به میل من به نشانی
amirsarmadi68@gmail.com
بفرستین. پیشاپیش از همتون ممنونم.
آخیش. برزیل هم اومد بالا. نفسمون برید بابا.

درود! آهاییییییییییییییی ایه الناس بدانید که من همه ی برنامه ها را میدانلودم و میگوشم،‏ ولی سعی میکنم کامنت ندهم،‏ چون شیطون حرفی برای گفتن نداره،‏ عقرب حرفی برای گفتن نداره،‏ من دوست ندارم کسی را ناراحت کنم،‏ من میدونم حرفهای من برای همه تکراری است،‏ من میدونم که شوخی هایم مانند نیش عقرب است،‏ پس مصلحت بر این است که کسی را نیش نزنم و تلاش کنم تا دوستان از نیشم در امان بمانند،خوب حالا به تبسم و نازنین خانم میگم خاطرات شما را هم گوش کردم،راستی نترسیدید که شیطون با شنیدن صداتون زبونم چاق :‏ هیچی ولش کن از نیش زدن دست میکشم،‏ بااااااااااااأبایییییییییییییییییییی

من هم برنامه را شنیدم مثل همیشه خوب و آموزنده بود. از تبسم گرامی بخاطر شرکتش در برنامه صمیمانه متشکرم حد اقلش این بود که صدای گرم و مهربونش را شنیدیم.
اما روستای ابر و دالان بهشت حکایت دیگری بود. رمان دالان بهشت را چند سال پیش خوانده بودم ولی نمیدانستم که این دالان بهشت کجاست که خوشبختانه از طریق این برنامه متوجه شدم که در استان سمنان است. امیدوارم که بتوانم به این منطقه بسیار زیبا و جذاب سر بزنم.
باز هم از همت و اراده ی همه دست اندرکاران برنامه ی زندگی ادامه دارد, کمال تشکر و سپاس را دارم.

سلام بر دوستان و هم محله ای های عزیز.
آقای سرمدی منم تو ماشینتون جا میشم!!!!
آقا من جنگل ابر می خواااااااااااااااام من چای هیزمی میخوااااااام یالا یالا!!!
اصلا من خانم غنی رو می خواااام!!!
گریه می کنماااااااا اون وقت دیگه نمی تونید آرومم کنید!!!!
آقای سرمدی برنامه مثل همیشه عالی بود لذت بردم. همونطور که می گن اگر سؤالیی برات پیش بیاد بعدا جوابشو می گیری منم رمان دالان بهشتو خونده بودم و این سؤال برام پیش اومده بود که دالان بهشت کجاست و چه جور جایی می تونه باشه. آقا سلام منو به خانم غنی برسونید و بهشون بگید خیلی خیلی خیلی دوسشون دارم از اینکه ما رو جاهای قشنگ می برن انقد قشنگ مناطق رو توصیف می کنن که آدم حس می کنه اونجا حضور داره. ان شا الله که همیشه سلامت و شاد و موفق باشن.
از عوامل برنامه هم تشکر می کنم پیروز و پایدار باشید.
راستی آقای سرمدی اگر داخل ماشین جا نبود راضیم داخل صندوق ماشین هم بشینما!!!!خخخخخخخخ

سلام به همه ی دوستان عزیز
۱، عدسی. اگه به عنوان شیطون محله میخوای باشی، همین روندو در پیش بگیر. خیلی هم خوبه.
خخخ
اما مرسی که همه ی برنامه ها رو گوش میکنی. حالا دور از شوخی اگه در خصوص برنامه. نقاط قوت و ضعف اون، دیدگاهی هم داشتی، بگو. راحت باش.
۲، حسین مرسی که هستی.
۳، عمو حسین. ایشالا یه روز هم افتخار بدین تجارب و صحبت های شما رو هم در برنامه داشته باشیم. خوشحالم که از آیتم گشت سپید تا این حد استقبال میشه. ایشالا بعد از ماه مبارک، این مجموعه برنامه، ادامه خواهد داشت.
۴، خانوم دلیر. میگم شما ماشینش رو جور کن. اون وقت من میرم صندوق عقب. خخخ.
اما همه ی این کم سفر رفتن ها به خاطر مسائل مالیه. اگر پولش بود، چیزی که زیاده از این دست تور ها. خوده مؤسسه طبیعت که خانوم غنی هم مدیر عامل این مؤسسه هستن، در طول سال تمامی این مکان هایی که ما تا به حال در برنامه به سفر رفتیم رو تور های گردشگری دارن. اما خب افسوس که قیمت این تور ها بالاست. البته ایشون تخفیفاتی رو برای افراد نابینا یا کم بینا هم قائل میشنا. اما خب بازم زیاده. حد اقل در توانه من که نیست. اگر کسی خواست بره شماره مؤسسه طبیعت رو از ۱۱۸ بگیره. و قیمت های سفر به مکان های مختلف ایران رو جویا بشه.
گاهی اوقات خوده آقای محمدعلی اینانلو که در واقع بانی اصلی این مؤسسه هستن، در تور ها حضور دارن.

سلام.‏ تو پست شهروز که بسیار هم عالی بود،‏ زهره خانوم در مورد سفر به شهرستانهای مختلف و تهیه ی گزارش یا به کار گرفتن گزارشگرهای افتخاری در شهرستایای مختلف درخواستی داشتند که قرار شد اینجا در موردش کمی صحبت کنم.
ببینید دوستان! ما تمام سعیمون بر این بوده که برنامه ی ما فقط به بررسی وضع و اوضاع نابینایان پایتخت نشین نپردازه و به نابینایان سراسر کشور بپردازیم،‏ طرح شما هم بسیار خوب.‏ ولی همونطور که شهروز گفت: تنها مانع بر سر راه،‏ بحث مالی.‏ اما تا برطرف کردن مسائل مالی، میشه گزارشگران افتخاریو از سراسر کشور استخدام کرد تا گزارشهاییو از وضع و اوضاع نابینایان سراسر کشور برای ما بگیرند و ما اونا رو در برنامه پخش کنیم،‏ و اتفاقا به زودی این کارو انجام خواهیم داد.
اما یه نکته باقی میمونه و اون این که: ما راههای زیادیو برای جذب مخاطب در برنامه انجام دادیم.‏ مثل طرح ساخت موسیقی توست هنرمندان نابینا و پخشش از طریق برنامه،‏ مثل آیتم اتاقی در حومه ی خاطرات،‏ و اخیرا هم طرح ویژه ی ماه مبارک رمضان،‏ که متعسفانه مشارکت مخاطبای خوبمون کمتر از حد انتظار بوده.
با این حال،‏ به روی چشم! ما به زودی ساز و کاریو برای جذب و مشارکت بیشتر مخاطب در بحث گزارشگر افتخاری مشخص خواهیم کرد،‏ ولی شما دوستان عزیز هم تو زمینه هایی که ما فراهم میکنیم برای مشارکتتون فعالتر باشید و استقبال بهتری به عمل بیارید.
حالا زهره خانوم شما خودت چراغ اولو روشن کن و شمارتو بفرست واسه امیر،‏ تا تو ضپط بعدی آیتم اتاقی در حومه ی خاطرات باهات ارتباط بگیریم تا برسیم به بحث گزارشگر افتخاری!‏.
اما حالا که صحبتش شد یه بار دیگه تعکید کنم که شما میتونید آثار خلاقانه و هنری خودتونو در ارتباط با ماه مبارک رمضان اعم از مناجات،‏ نیایش،‏ دلنوشته،‏ شعر،‏ روایت احادیث یا داستان کوتاه،‏ و ‏…‏ از همون طریقی که امیر گفت،‏ به دست ما برسونید تا ما در برنامه ی زندگی ادامه داره ویژه ی ماه مبارک رمضان پخش کنیم و اگر انشالا با استقبال خوبی مواجه شدیم،‏ این طرحو به شکل یه مسابقه یا جشنواره ی آبرومند برگذار خواهیم کرد.
تا اینجا هم تنها یه اثر به دستمون رسیده که از فرستندش ممنونیم،‏ کار خوبی.‏ نمیگم چه کسی فرستاده! خودتون انشالا به زودی میشنوید و به مشخصات صاحب اثر پی خواهید برد.
منتظر مشارکتتون هستیم،‏ ببخشید که مطالبمون طولانی شد.

صعود تیم ملی والیبال کشورمون برای اولین بار به فینال لیگ جهانی والیبال رو به همه ی هم محله ای ها تبریک میگم.
دیگه از خوشحالی بیشتر از این نمیتونم بنویسم.
برای اولین بار یک تیم از آسیا به فینال لیگ جهانی راه پیدا کرد
بچه ها دمتون گرم

سلام. اول: فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان رو تبریک میگم. طاعاتتون قبول. مارو از دعای خیرتون بی نصیب نکنید.
دوم: دوست دارم اولین نفری باشم که خوشحالی خودمو نسبت به برد و سعود تیم ملی والیبال کشورمون ابراز کنم. به همتون تبریییییییک میگم.
از زهرهؤ عمو حسین و آقای پژوهنده و سایر دوستان که نسبت به بنده لطف داشتن تشکر میکنم
چهارم: با طرح زهره کاملاً موافقم. اگه بشه خیلی عالی میشه.
پنجم: من یه عکس از عوامل برنامه دیدم. فک کنم دانلود دهمین برنامه بود از سایت ایران سپید. اول خودم میخوام حدس بزنم که کیا بودن، بعد شما بگید که درسته یا خیر؟ از سمت راست فاطمه، آقای آذر ماسوله، آقای شهروز حسینی، کسانی که ایستادن: اولیش آقای سرمدی و دو نفر بعدی رو نمیشناسم. گویا بینا هستن. درسته؟

سلام
برنامه رو دانلود کردما ولی نشده که بگوشم پس اونو بعداً نظر می‌ذارم
فقط: من یه یه ساعت دو ساعتی به مخم فشار اوردم یه متن ادبی قشنگ راجع به ماه رمضان بنویسه ولی نشد که نشد …. این مدل که خودم رو می‌شناسم ان شا الله بعد ماه رمضان تو یه فرصت ده دقیقه ای یه متن قشنگ خواهد نوشت که اون وقت کار از کار گذشته …. حالا می‌شه من یه متن دیگه بفرستم یکی دارم راجع به امام رضا هست ویکی هم در مورد این‌که خدایا به داده و نداده و حکمتت شکر …. اگه بشه که پارتی بشه مغز و مخم و البته خودم ازتون ممنونیم …. والا خسته شدیم سه تاییمون …

سلام.‏ منم به نوبه ی خودم سعود پر افتخار و قدرتمندانه ی تیم والیبالو به فینال لیگ جهانیو تبریک میگم.‏ راستی یادتون نره که تیم ملی گلبال کشورمون فردا مسابقاتشو در رقابتهای جهانی فنلاند آغاز میکنه،‏ و بچه ها فردا دوتا بازی دارند.
اول ساعت ‏۱۲:۳۰‏ به وقت تهران با تیم آلمان،‏ و دوم ساعت ‏۲۰:۳۰‏ دقیقه به وقت تهران با تیم امریکا.‏ یادتون نره که ما تمام تلاشمونو داریم به کار میبندیم که این مسابقاتو از ذادیو ورزش به طور زنده پخش کنیم.‏ انشالا که بشه.
اما تبسم خانوم! از حساسیتت به برنامه ی خودت و عواملش ممنونم.‏ کاملا درست حدس زدی! ترتیب بچه ها تو اون عکث دقیقا همونطوری بود که گفتی!.‏ فقط اون دو نفر که بینا بودند،‏ یکیشون آقای سید امیر بنیهاشمی تهیه کننده ی ثابقمون بود که الآن جاشونو به سرکار خانوم فاطمه ی بیتقصیر دادند، و دومی آقای حسین اولیاوش صدابردار اون برناممون بودند. فکط من موندم تو چهطوری اینقدر دقیق تونستی ما رو شناسایی کنی؟ اینو بگو چون واسم جالب که تو چهطوری تونستی منو شهروزو امیرو از هم تفکیک کنی.

سلام مجدد.‏ خواهش میکنم! انجام وظیفه بود.‏ هر چند که شهروز یه کم مبالغه آمیز مینویسه ولی به هر حال جالب بود.‏ راستی کامنت قبلیو در شرایط کاملا نامتعادلی نوشتم برای همین چندتا غلط املایی داشتم که بابتش عذرخواهی میکنم.

۱، تبسم. بابت تبریک قهرمانی و حلول ماه مبارک، ممنون.
در خصوص پیشنهادی که زهره داد، یعنی استفاده از گزارشگران افتخاری در شهرستان های مختلف، چرا که نه. قطعا این طرح، عملیه. اگه اجازه بدین با بچه ها یه بررسی میکنیم نتیجش رو در پست های بعدی اطلاع رسانی میکنیم. البته دیگه میره برای بعد از ماه مبارک.
در خصوص عکس ها، خب همون طور که اشکان گفت درست حدس زدی. البته با کمکه پست شهروز. خخخ
۲، نخودی. اگر اون دو اثر هم ماله خودته دومیش رو بفرست. اما اگر کپی هستش، بازم اشکالی نداره فقط باید زحمت بکشی با صدای خودت بخونیش. به صورت مثلا یک نیایش یا دل نوشته و و و.
بیشتر توضیح میدم برای اطلاع دوستان.
اگر میخواین در طرح ماه مبارک رمضان با برنامه ی زندگی ادامه داره همکاری کنید، سه تا راه وجود داره.
۱. از بین آثاری که در بالا بهش اشاره کردیم، از خودتون اثری به صورت متنی بنویسید و بفرستین.
۲، همین اثر خودتون رو به صورت فایل صوتی ضبط کنید واسمون بفرستین تا با صدای خودتون در برنامه پخش کنیم.
۳، این آثار میتونه کپی هم باشه. یعنی دست نوشته های بزرگان، و و و. فقط به شرطی که در این حالت، با صدای خودتون باشه. خلاصه کنم، بالاخره شما باید یه نقشی این وسط داشته باشین. مطلب کپیه محض نمیشه.
اینم آدرسی که باید آثار خودتون رو بفرستین.
amirsarmadi68@gmail.com

مجدد سلام
بله خودم نوشتم و ان شا الله امروز سعی می‌کنم بخونمش و فایل صوتیش رو براتون ایمیل می‌کنم …..
راستی از همگی التماس دعای فراوان فراوان….
دوباره راستی: می‌شه اون عکس مزبور رو هم اینجا آپلود کنید ما هم ببینیم؟

دوباره که نه …. سه باره سلام ….
خب برنامه رو گوش دادم و عالی بود ….
با توجه به صندلی داغ جناب سرمدی شنیدن صدای آقای پاشایی جالب بود و البته خاطرشون هم خوب و آموزنده …. از نظر من این کمک گرفتن از دیگران البته در این موارد عین استقلال هست و خجالت و ترس هم نداره و ان شا الله من و باقی دوستان نابینا و کم بینا پند گیریم ….
وای تبسم جونم هم که اینجا بود …. کلی خوشحال شدم صدات رو شنیدم ان شا الله خودت رو هم ببینم “می‌گم یه چی بگم به من نخندید ها من فکر می‌کردم فامیلت چِلُیی هست بعدش الآن فهمیدم چَلَوی هست …. همش هم تقصیر این پارسآوا هست ….”
می‌گم امان امان از دست این موانع که البته الآن فقط خاطره شدند ….
قسمت کارشناسی آقای حسینی هم با تأکید بر اهل خورد و خوراک بودن آقای آذرماسوله بس شیرین و خنده دار بنظر رسید
راستی آقای سرمدی شیرینی ماشین یادتون نره ها یه مسافرت مشت مفتی …. دامنه های جنوبی البرز و جنگل ابر …. وای اینجا چقدر قشنگه …. این بهترین گشت سفیدی بود که تا حالا ذهنی رفتم ان شا الله قسمت بشه جسم و روحم با هم برند …. دالان بهشت …. یعنی اگه دست خودم بود همین حالا چمدونم رو می‌بستم می‌زدم می‌رفتم بین ابرا … دالان بهشت …. جدی کاش می‌شد که بشه دست جمعی این گشت سفید ها رو هم بریم ….

زندگیتون ادامه دار و زندگی ادامه داره پایدار.

به به!
ضمن سپاس فراوان از برنامه سازان زندگی ادامه داره، باید عرض کنم که گشت سپید نقطه اوج این برنامه است.
من تا حالا به این جنگل پر رمز و راز سفر نکرده ام ولی برخورد ابر با صورت و دستهایم را با همه وجودم در جنگلهای کوهستانی دیلمان تجربه نموده ام.
تبسم عزیز من هم برایت موفقیت روز افزون را آرزو میکنم.

سلام مجدد به همه ی دوستان عزیز
۱، نخودی. فایلت رو دریافت کردم و میل تأیید رو هم واست فرستادم. کسانی که در این طرح ما شرکت میکنن، حتما یه میل برای اون ها در پاسخ میفرستم که مطمئن باشن فایل رسیده. اگر پس از چند ساعت از فرستادن فایل صوتی یا متنی، میلی از طرف من دریافت نکردین، بدونید که اثرتون به دست ما نرسیده و دوباره اقدام کنید.
اما در خصوص عکس، هر وقت سرم خلوت شد میرم میگردم از تو سایت پیداش میکنم واست میفرستم. البته در اصل این عکس، چند ماهه پیش در روزنامه جام جم زیر مصاحبه ای که با عوامل برنامه زندگی ادامه داره داشتن چاپ شده بود.
در خصوص بخش های مختلف برنامه هم ممنون که با این دقت گوش میکنی. نمیدونم. قول نمیدم. اما همه ی سعیمو میکنم که این سفر ها به صورت واقعی، همراه با هم محله ای ها هم برگزار بشه.
۲، پریسیما از تو هم ممنونم. ایشالا والیبالیستامون در فینال لیگ جهانی هم خوش بدرخشن. هر چند هنوز دو مسابقه دیگه در مرحله گروهی داریم.
۳، خانوم جوادیان. منم پیروزی گلبالیست های کشورمون رو تبریک میگم. اطلاع رسانی هم که انجام وظیفه بود.
اما در خصوص برنامه، اولا از لطفتون در خصوص آیتم گشت سپید، تشکر میکنم. این قول رو هم میدم بعد از ماه مبارک، به استان شما، یعنی گیلان هم سری بزنیم.
آره اون مناطق استان شما، مثل ماسال، شاندِرمن و دیلمان از نظر جغرافیایی، دقیقا شرایط مشابهی مثل جنگل ابر داره. البته ویژگی جنگل ابر اینه که در بیشتر روز های سال، چنین شرایطی داره اما در دیلمان و ماسال زمانی که هوا مه آلود میشه، و چون در ارتفاعات قرار داره، دقیقا میشه ابر ها رو حس کرد و بین ابر ها راه رفت

سلام.‏ ای کاش دوستانی که در مسابقه ی ما شرکت میکنند مشخصات و شماره ی تلفنشون رو هم برای امیر بفرستند که اگه قرار شد اختطامیه برگذار کنیم بتونیم ازشون دعوت کنیم.
البته ما برای برگذاری مراسم اختطامیه داریم برنامه ریزیهای لازمو انجام میدیم،‏ اما واضح که این مراسم در صورتی قابلیت برگذاری داره که استقبال مخاطبامون از این طرح قابل توجه باشه،‏ و تعداد آثاری که به دست ما میرسی حد عقل از عدد ‏۲۰‏ بیشتر باشه.
تعکید میکنم که آثار شما میتونه شامل هرگونه آثار هنری و خلاقانه باشه.‏ ما محض نمونه به مواردی مثل مناجات،‏ نیایش،‏ دلنوشته اشاره کردیم،‏ اما دایره ی آثار شما میتونه محصور به این موارد نباشه، و موارد دیگر از آثار هنری رادیویی و خلاقانه رو هم در بر بگیره،‏ فقط تنها نکته ای که باید رعایت بشه این که:‏ آثار شما باید با ماه مبارک رمضان در ارتباط باشه.
حتا میتونید به مناسبتهای مذهبی و دینی موجود در ماه مبارک رمضان تو آثارتون توجه کنید.‏ به هر حال امیدواریم بتونیم به این وسیله حرکت مثبتیو انجام بدیم.

سلام مجتبی جان. منتظر اثر تو و استقبال بیشتر دوستان هم محله ای هستیم.
خیلی هم پیچیده نیستا. یک دل نوشته، یا یک حکایت، نیایش، مناجات، خاطره، و هر گونه اثر خلاقانه که مرتبط با ماه مبارک رمضان باشه، یا به صورت متنی، و یا به صورت صوتی که با صدای خودتون ضبط شده باشه رو واسمون بفرستین. نیاز هم نیست خیلی زیاد باشه. اگه مثلا صوتی بود، بین ۱ تا ۴ دقیقه هم کفایت میکنه.
به این آدرس اثرات خودتون رو بفرستین.
amirsarmadi68@gmail.com
از همگی دوستان که تا به حال ۵ نفر اثراتشون به دست ما رسیده ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید