خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود مصاحبه با هنرمندان و خوانندگان موسیقی پاپ ایران

سلاام سلاام، سلاام بچه ها. ای بابا. چی چی رو سلاام سلاام. بیا برو دیگه. این روزا چقدر مزاحم محله میشی آخه. بیا برو خسته شدیم از بس پست میذاری. باشه این یکی رو هم بذارم میرم. قول میدم. نه اینم نمیخواد بذاری. آخه این یکم متفاوته ها. بذارم یا برم. باشه. فقط همینا. خب باشه فقط همین. اینو هم میذارم میرم.

این کی بود دیگه. خب بچه ها روز سه شنبه سوم تیر، به همت مؤسسه شیدای عشق، جمعی از هنرمندان و بازیگران عرصه سینما و تلویزیون، و خوانندگان موسیقی پاپ کشورمون بازدیدی رو داشتن از ورزشگاه شهید هرندی محل اردوی تیم ملی گلبال. دقیقا دو روز پیش از اعزام بچه ها به فنلاند. تو این فایلی که واستون میذارم، با

رضا بنفشه خواه

شهرام عبدلی

جعفر دهقان

سعید پیردوست

غلامرضا صنعتگر

مجتبی کبیری

و محمودرضا قدیریان

مصاحبه کردم. خداییش ادیت این مصاحبه ها خیلی کار برد. اگه از نظر میکس موسیقیایی هم باب طبع نبود، بذارین رو حساب فرصت محدود این روز های من با مشغله های بسیار

لینک دانلود مصاحبه با هنرمندان و خوانندگان کشورمون با حجم 17 مگابایت از

اینجا

دلتون شاد. لباتون خندون. زندگیتون بی دغدغه.

فدای همتون

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود مصاحبه با هنرمندان و خوانندگان موسیقی پاپ ایران»

سلام داداش . خوبی امیر آقا .. ممنون از زحمتی که کشیدی . ولی ای کاش یه رسیدگی هم میکردن مسیولین . من دوسال پیش رفتم واسه گلبال و وزنه برداری ولی چون راهش دور بود و از میدون اعدام تا اونجا خودش هم بسیار راه بود نشد که ادامه بدیم و خیلی هم از اونها خواهش کردم که حد اقل یه سرویس از بین راه بزارن و یه حدودی از کرایه رو هم از خود بچه های نابینا بگیرن . آخه من با داشتن دو متر قد و نود کیرو وزن میتونستم توی بهترین رشته ها شرکت کنم مخصوصا وزنه برداری ولی خوب کسی توجهی نکرد . راستی واسه اون مصاحبه آخر که برای کسانی که اهل موسیقی هستن رو میشه آدرسش رو بدی .. یا اصلا میشه یه اسکایپ یا ایمیلی از خودت بدی داداش .. ممنون

سلام.‏ برادر گرامی جناب آقای خسروی که ما در فرهنگسرای معرفت هم در خدمتتون بودیم،‏ ‏‏(البته نا با این نام‏(‏،‏ اشکال از جایی که ما دوست داریم تو بهترین شرایط مشغول بشیم،‏ در حالی که به نظر میرسه که برای رسیدن به خواسته ها و علائقمون باید یه هزینه ای بدیم.‏ همونطور که خیلی از بچه های نابینا برای رسیدن به علائقشون با توکل به خدا و تکیه به یه عصای سفید راهی کوچه و خیابونهای این شهر شدندو مطالبه ی سرویس نداشتند.
البته بحث رسیدگیو منکر نیستم! باید رسیدگی بشه! اما نا در حدی که ما رو به لقمه های آماده عادت بده و روحیه ی تلاش و مبارزه کردن و سختی کشیدن برای رسیدن به هدفو ازمون بگیره.

به به بینین کی اومده .. اقا اشکان آذر ماسوله .. نه داداش گلم . من خودم توی برنامه زندگی ادامه داره گفتم که شماها رو شناختم شما و آقای حسینی عزیز که مادرشون هم بودن .. نمیخوام جاده خاکی بگم . من نه آدم جاه طلبی هستم نه تنبل . بزار یه مصال بزنم داداش گلم . برای کسی که نمیتونه با خط بریل براحتی اشنی بشه دست خودش نیست من خیلی ها رو میشناسم که مادرزادی هم نابینا هستن ولی بریلشون بسیار بسیار ضعیف هستش .. یا خود من . برای ادامه تحصیل رفتم و همه نوع کتابهای بریل رو تهیه کردم ولی نتونستم . زیاد هم تمرین کردم ولی نشد و کلی هم هزینه کردم برای تبدیل به صوتی ولی باز هم نشد .. دارم خودم رو به هر دری میزنم تا به اون چیزی که میتونم برسم .. من هم اهل تلاش و همت هستم ولی بابت اون مسیر که بگم خدمتتون این که از همون مسیر که پیاده میشدم تا در خود باشگاه چنان راه پیچیده بود که من بارها و بارها از دیگران کمک گرفتم . بعدشم داداش من اگه دوست تمایل نشون نمیدادم پیشنهاد برای بهتر سازی اینکار نبودم . خودتون هم میدونید که شهرداری هرروز یجا رو خراب میکنه و سال بعد میاد تازه آسفالت میریزه . و تعداد زیادی از بچه های نابینا که حرفه ای هستن و مادرزاد رو من شنیدم توی این چاهها افتادن دیگه چه برسه بما .. بنظر شما شما اگه بخواین به محل کار برین اگه سرویس بیاد و یه قسمتی از کرایه رو خودتون بدید و مبلغی رو هم دولت بده بهتره یا اینکه خودتون برین که خدایی نکرده اتفاقی بیفته .. تازه شنبه همین هفته یه نفر از بچه های خودمون که به اسم محمدعلی یزدی در قم بود برای رد شدن از خیابون با ماشین تصادف میکنه و به رحمت خدا میره .. اینجاست که شاعر میگه شاید برای شما هم اتفاق بیفته … راستی منظورتون از نام دیگه چی هستش دوست من ..

راستی آقای اذر من شما رو به یه چشم دیگه میدیدم ولی الان نظرم ۳۶۰ درجه برگشت . این پست برای آقای امیر صرمدی عزیز هستش و من از ایشون سوال کردم نه از شما و فکر میکنم به شما ارتباط نداشته و نداره و خواهشا به حاشیه نکشین … آقا مجتبی شما در جریان هستین این بار چندم هستش که بچه ها دارن از این چرت و پرت ها تحویلم میدن . با با کسی کاری نداریم میان پا میزارن رو دم ما اون از اون خانم که شخصیت یکی دیگه رو گفتن بما این هم از این آقا که اصلا نمیدونم از کجا پیدا شد . منو بگو که خوشحال شدم از اینکه شما رو شناختم

سلام به دوستان عزیز
۱، وحید جان ازت ممنونم که همیشه به ما لطف داری. من با مدیر مؤسسه شیدای عشق هم صحبت کردم. اینا اهداف قشنگی دارن که امیدوارم در آینده بازم عملی بشه. مثلا قرار شد هماهنگ کنیم یک روز تیم فوتبال هنرمندان با تیم فوتبال پنج نفره نابینایان مسابقه بدن که به واسطه شهرت هنرمندان، مردم با فوتبال نابینایی آشنا بشن.
۲، یاسمین خانوم. ممنون از لطفتون.
۳، تبسم. آره واقعا این آهنگ غلامرضا صنعتگر یه چیزه دیگست. اول میخواستم آهنگ میهنشو میکس کنم اما گفتم این قشنگتره.
۴، سلام آقای فرامرز خسروی. آره متأسفانه منطقه ای که ورزشگاه شهید هرندی در اون قرار داره، واقعا برای رفت و آمد نابینایان خیلی مشکله. اما خب دیگه. چی کارش میشه کرد. باید با این محدودیت ها سوخت و ساخت. چنان که بچه ها از سراسر شهر به سختی به اونجا میان.
واقعا میطلبه یا در نقطه ی دیگه ی شهر هم چنین مکانی درست بشه یا به قول شما شهرداری با این همه دستگاه عریض و طویل، میتونه به راحتی برای بچه ها سرویس بذاره.
اما میدونی مشکل کار کجاست؟ مشکل اینه که بچه های ما عمدتا، دم دمی مزاج هستن. یعنی مثلا اگه بهشون بگین آقا برای تمرین در هرندی سرویس رفت و برگشت هست، شاید یک ماهه اول بیست سی نفر مستمر بییان. اما زود خسته میشن و رها میکنن. به همین خاطر یعنی استقبال کم بچه های نابینا برای ورزش، نمیشه چنین طرح هایی رو عملی کرد.
راستی شما میتونید از ورزشگاه قیطریه در شمال تهران هم استفاده کنید.
این آدرس میل منه.
amirsarmadi68@gmail.com
اگه در خصوص اون برنامه موسیقی یا فعالیت های ورزشی سؤالی داشتی، میل بزن در خدمتم
در ضمن. اشکان هم منظور خاصی نداشت. با شناختی که ازش دارم مطمئنم منظورش اون چیزی نبود که شما برداشت کردی. یکم صبور باشین خواهشاً
من دیشب تا صبح با کلی خستگی این فایل هارو ادیت کردم تا بچه ها گوش بدن. وقتی از این دست مسائل الکی پیش میاد، واقعا حالم گرفته میشه و هر چی زحمت و خستگیه میمونه تو تن آدم.
از جفتتون میخوام دیگه به این مسئله دامن نزنید و بازم تکرار میکنم منظور اشکان اونی نبود که شما برداشت کردین.

سلام.‏ دادا! چرا تخته گاز میری؟ من خودم باهات کار کردم!‏.‏ شرایطتو هم تا حدی میدونم!.‏ با این وجود اینقدر رو بچه های نابینا تعصب دارم که نمیخوام بچه ها جایی از نتونستن صحبت کنند.
حتی یه لحظه هم نباید به این فکر کنیم که دیگران نخواستن به ما کمک کنند که چیزی بشیم. شما بخواه و تلاشتو کن خیلی از همین بچه ها هستند که میانو بهت کمک میکنند.‏ مگه کمک من و فلانی و فلانی و فلانی نمیکنند کمک تو هم میکنند.
یه مثال ساده برات بزنم:‏ من یه تاکس ساده میخواستم،‏ مگه بچه های همینجا کمکم نکردند؟؟؟ پس ببین دادا! بهتر که به جای اینکه اینقدر ساده انگار باشیمو آماده باشیم به هم بپریم،‏ به فکر این باشیم که با هم باشیمو به هم دیگه کمک کنیم.
در مورد اینکه این پست واسه امیر و باقی حرفات،‏ هم امیر میادو میگه که شرایط چهطوری؟ چون به هر حال این پستها بلخره به برنامه ی زندگی ادامه داره یه ارتباطی داره،‏ و بحث اونطورا که شما فکر میکنی شخصی نیست!.‏

نه امیر جان . من خاک پای همه دوستان هستم . به خداوندی خدا قسم من تمام سعی تلاشم چه در دنیای مجازی و چه در دنیای غیر مجازی که اسمشو نمیدونم . خدا سرشاهده کارهایی کردم که خودم ضرر کردم ولی به دیگران سود رسوندم مثلا همین تازگیها یه سی دی از دکتر ناصر سیگاری که متخصص طب سوزنی بود رو یکی از دوستان بینام داد که با طب سوزنی اکثر معلولین مخصوصا نابیناها رو خوب کرده من یک بکس dvd خام تهیه کردم و حتی اون کارتشو هم بردم بیرون هزار تا چاپ کردم و نشستم
چندین ساعت رایت کردم که فقط به بچه های معلول رسوندم با کلی دوندگی . . یعنی نمیخوام من منم کنم . میگم منم آدمم انسانیت دارم ولی خداییش اگه شما هم بودی شاکی میشدی آخه تو یه پستی یکی بما گفت که شما ممل امریکایی هستی و آقا مجتبی هم بود اصلا هر کیم یا هر چیم به آقا مجتبی ارتباط داره منم که جز ادب و احترام با کسی چیز دیگه ای نمیگم آخه آقا آذر نوشتن که به اسم دیگه که اصلا ربطی به سوال من نداشت . بگذریم . امیر جان شما اسکایپ داری که راحتتر بحرفیم . بعدشم هر کی خواست این dvd رو برسونم بهش نه هزینه ای هستش نه چیز دیگه اگر هم شهرستان هستن من خودم براشون پست میکنم .. راستی اینم بگم خودم هم رفتم ولی چون هزینش بالا بود گفتم بهتره که جلسات رو پشت سر هم برم نه فاصله بشه بین جلسات ..

سلام دادا فرامرز! تو برای ما یه هممحلی هستی و قابل احترام! فارغ از هر بحثی.‏ خدا خیرت بده که واسه همنوعت قدم برمهداری،‏ ایشالا خودش هم بهت قوت بده و بهت اجرتو بده که از همه چی بهتر.‏ منم همون آدم فرهنگسرای معرفتم! و همونطور که امیر گفت:‏ شما از حرف من اشتباه برداشت کردی! من به یکه از خوصوصیات خودمون اشاره کردم و وقتی داشتم مینوشتم اول به خودم نگاه کردم که شاید یه جاهایی خودمم چنین خصلتیو داشته باشم.
خلاصه اینکه دنیا اینقدر بیارزش که حیف واقعا حیف که اینطوری سر مسائل بیارزش به هم بپریم.‏ بیخیال دادا!‏.

نه اشکان جان . شرمنده زود آتیشی شدم ولی خوب دادا شما هم یخورده بمن حق بده .. بی خیخیل .. هنوز شمارتو دارم ولی یه خواهشی امیر جان شما که در ارتباط هستی اگه بشه فقط از خود میدون اعدام یعنی از جای بی آر تی تا دم باشگاه یه ماشین بزارن خیلی عالی میشه . چون شده که بیش از نیم تا سه ربع شده که من اونجا گم شدم و کوچه های خلوت که سر ظهر بوده که من دلسرد شدم وگرنه ما همه دوست داریم چه در این سایت و چه در سایتهای دیگه دست به دست هم بدیم تا یه سر انجامی بشیم … فدااات اشکان جان

سلام به ثنا خانم بزرگوار.
به روی چشم، هر جا که از این دست مراسم باشه و مرتبط با نابینایان، حتما میریم گزارش میگیریم و در این محله هم به اشتراک میذاریم.
امیدوارم حضور شما هم تو محله پررنگتر بشه و ما رو از مطالب زیبای خودتون محروم نکنید.
یا حق

دیدگاهتان را بنویسید