خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

درخاست یک همکاری

سلام خدمت تمامی دوستان گرامی در بهبود آماده سازی آموزش زبان انگلیسی و ایجاد تنوع به نظرم رسید از شما دوستانی که به زبان علاقه دارید کمک بگیرم برای اینکه این آموزشها تنها با صدای من نباشد و حالتی کسل کننده به آن ندهد تصمیم گرفتم جملات فارسی آن را با صدای هر کدام از شما عزیزان که تمایل به همکاری داشته باشید ضبط کنم طریقه همکاری به این ترتیب است که متن فارسی را به شما ایمیل کنم و شما در صورت تمایل و توانایی آنرا ضبط نمایید و هرگونه که میتوانید مثلا با ropbox به دست من برسانید تا بر اساس آن آموزشها را آماده کنم آدرس ایمیل من rahmanianmojtaba@gmail.com است قبلا از همکاری شما متشکرم در ضمن میتوانید با شماره همراه من جهت توضیحات بیشتر تماس بگیرید 09174445685 درصورت صلاحدید مدیر سایت مبنی بر عدم وجود شماره همراه در سایت نسبت به حذف آن اقدام شود

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «درخاست یک همکاری»

سلام آقا مجتبی. انصافا من فرصت این کارو ندارم. اما مطالبتون رو واسم میل کنید، من به یکی از هم دانشگاهی هام نشون بدم، احتمالا ایشون بتونه انجام بده.
حتی میگم برای نمونه، مطالبی که میفرستین رو بخونه واستون بفرسته ببینید صداش مناسب هست یا نه. مطمئن باشین هر کمکی از دستم بر بیاد، برای آموزش های شما انجام میدم.
اینم آدرس میلم
amirsarmadi68@gmail.com

سلام جناب رحمانیان.
من واقعا از آموزش هاتون خیلی استفاده میکنمو همینطور کمال تشکر رو هم دارم.
میتونم مطالبی رو که برام ایمیل میکنید به بریل تبدیل کنم و ضبط کنم براتون بفرستم در صورتی که از کیفیت و نوع صدای من راضی بودید ادامه بدم.

سلام. من فرصت همکاری ندارم ولی میخواستم از شما به خاطر حرکت جدید, جالب و مفیدتون تشکر کنم. البته خودتون هم واقف هستید که گوش دادن به فایلهای آموزشی شما به تنهایی برای فراگیری زبان کافی نیست, اما برای شروع میتونه انگیزه خوبی باشه. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید