خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
چند قابلیت اندروید که از آن بیخبریم!

سلام به دوستان عزیز. امیدوارم حالتون خوب باشه و نماز روزه هایتون مورد قبول حضرت حق واقع شده باشه.
خوب بریم سر اصل مطلب.
در اندروید نیازی به نصب نرم افزار های بلک لیست و مدیریت تماس نیست!
شما برای بلاک کردن یک شماره یا مخاطب، کافیه گذارشات تلفن خود را باز کنید و روی شماره مورد نظر دو بار ذربه بزنید و دومین ذربه رو نگه دارید،، یک منو باز میشه و اگر بر روی افزودن به لیست رد ، کلیک کنید اون شماره مسدود میشه.
همچنین اگه بخواید پیامک های اون شماره یا شماره ای دیگه رو بلاک کنید، وارد پیامرسانی میشید و روی شماره مورد نظر همون کار رو انجام میدید و در منوی باز شده گزینهء افزودن به شماره های مزاحم رو انتخاب میکنید.
این در مورد بلک لیست، اما ممکنه بخواید در ساعتی از روز یا شب تمام تماس ها یا بخشی از اون ها رو مسدود کنید تا کسی مزاحم شما نشه، برای این کار تنذیمات گوشی خود را باز کنید و گزینهء حالت انسداد رو انتخاب کنید
پس از این که این قابلیت رو روشن کردید، دو حالت برای مسدود کردن تماس ها و پیامها دارید اگر گزینه همیشه رو تیک بزنید تمام تماس ها و اعلان ها مسدود میشه و اگر تیک این گزینه رو بردارید میتونید ساعت برای انسداد تنذیم کنید مثلا از ساعت 22 تا 7، البته شما میتونید بعضی از مخاطبین خودتون رو در لیست مخاطب مجاز شده قرار بدید تا تماسهای اونا مسدود نشه.
برای این کار ابتدا مخاطبین مجاز شده رو بر روی مخصوص قرار بدید، بعدش لیست مخاطب مجاز رو باز کنید و پس از انتخاب گزینهء افزودن، مخاطبین مورد نظرتون رو به لیست، اضافه کنید.
البته مواردی که خدمت تون گفتم در مورد گوشی های سامسونگ هست و در بارهء دیگر برند ها اطلاعی ندارم.
موفق باشید التماس دعا.

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «چند قابلیت اندروید که از آن بیخبریم!»

دیدگاهتان را بنویسید