خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش نشان دادن و مخفی کردن گزینه ی hibernate به نابینایان

سلام دوستای گلم
امیدوارم حالتون خوب باشه
خوب,امروز اومدم با یک آموزشه کوچولو
توضیح بیشتر نمیدم,دیگه از عنوان پست فهمیدین که چه خبر هست
حالا آموزشو با حجم تغریبا 9 مگابایت از
این جا
دانلود کنین
فعلا بای بای تا بعد

 

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «آموزش نشان دادن و مخفی کردن گزینه ی hibernate به نابینایان»

سلام بر محمد عزیزم. پسر خوبم دانلود کردم شنیدم. آموزشت عالی و گیرا بود. نمیدونم این آموزش به درد ویندوز ایکس پی هم میخوره یا نه؟
در ضمن هرچقدر دقت کردم متوجه نشدم که بودن یا نبودن هایبرنت چه سود یا زیانی داره که تصمیم بگیریم باشد یا نباشد. آیا ایجاد مزاحمت میکند آیا اگر در پس پرده ی غیب باشد مفیدتر خواهد بود؟
اگه میشه لطف کن در این مورد کمی توضیح بده.
راستی رتبه خوبت در کنکور را تبریک میگم. یادمه که گفتی خیلی آمادگی نداری و خیلی خودتو برای کنکور اذیت نمیکنی.
امیدوارم که موفق باشی آینده ی خوب و درخشانی در انتظار تو و دیگر همنوعانمون باشه.
لطف کن بودن گوش کن را به دیگر دوستانت در مدرسه ی محبی اطلاع بده تا آنها هم به ما ملحق شوند و از امکانات و آموزشهای محله بهره ببرند و همچنین محله و ما از توانمندیهای آن عزیزان.

سلام محمد جان مرسی آموزش خوبی بود موفق باشی
عمو حسین من زیاد اهل فن نیستم ولی علی الحساب میگم این گزینه مثل shut down یا تو x p turn offهستش فقط در این حالت سیستم وقتی خاموش میشه تو همون حالتی که خاموشش کردیم روشن میشه یعنی اگه یه برنامه ای باز باشه همون برنامه موقع روشن کردن هم بازه ولی خاموش کردن اصلی اینطوره که وقتی خاموش شد همه ی برنامه ها بسته میشن
نمیدونم تونستم حق مطلبو ادا کنم یا نه؟

سلام بر پریسیمای گرامی. صبح بخیر. ممنون از توضیحت. ولی این موضوع را خودم میدونستم فقط سؤالم اینه که چه لزومی داره این امکان را گاه مخفی کنیم. همانطور که مثلا برای ری استارت یا استاند بای احتمالا مخفی کردن یا آشکار کردن معنی نداشته باشه.
با این حال باز هم ممنون از توضیحات خوب و مناسبت. منتظر میمونیم تا محمد عزیز بییاد نظرشو بگه.

سلام محمد جان. آموزش جالبی بود. همیشه از آموزش های صوتی به جهت انعطاف پذیری و ملموس بودنش بیشتر خوشم میاد تا متنی. مرسی عزیز.
راستی رتبه ی خوبی هم که آوردی رو بهت تبریک میگم.
حالا قصد داری چی بخونی پسر؟
نکنه یه وقت خوندن رشته های در پیت در دانشگاه های تهران به رشته های درست حسابی در مثلا استان خودتون یا استان های مجاور رو ترجیح بِدیا.
راستی این خبر رو هم بخون. بدک نیست.
هشدار آموزش و پرورش به داوطلبان کنکور. وزارت آموزش و پرورش هر گونه ارتباط با سایت http://www.entekhabreshte93.ir را تکذیب کرد و به خانواده‌ها در خصوص سایتهای نامعتبر انتخاب رشته کنکور هشدار داد. خانواده‌های محترم و داوطلبان برای مشاوره و انتخاب رشته میتوانند به پایگاه ها و مراکز رسمی مشاوره وزارت آموزش و پرورش که آدرس آنها در سایت ادارات کل آموزش و پرورش استانهای سراسر کشور مندرج میباشد، مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید