خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اساس‌کشی تمام شد. لطفا حتما بخونید و خودتونو منعکس کنید.

سلام. امیدوارم حال و احوال شما راه نرود روی مختان مثل قلب‌درد و سردردی که دست در دست هم شاید هم دست گردن هم انداخته اند دارند روی اعصاب من راه می روند. اینقدر می روند که به ته اعصابم می رسند و مجبورند دور بزنند. خدا کند در راه برگشت، یک نفر جریمهشان بکند. مردم از بس مثل سوسول ها قلبم خسته شد و ترکیدم از بس همه به من گفتند قلبت چیزیش نیست و لوس بازی در میآوری! حالا که بعد از پرداخت پنجاه هزار تومان برای ویزیت و نوار قلبی، خودم هم به یک نوار باریکی از جنس خستگی و خواب‌آلودگی تبدیل شده ام، حالا که میخواهم چشم روی هم بگذارم، تازه آقای خبرنگار تلفنم را به یک رقص ویبره ای دعوت می کند. با خستگی جوابش را میدهم. می گوید پول ها چه شد آیا؟ می پرسم کدام پول ها؟ می گوید همان ها که بچه ها هم محلی ها هی توی شکم حساب بانکیت ریختند و تو هی ذوق‌مرگ شدی! می گویم برو بینیم بابا. دلت خوشه ها! همه را باید بدهم بالای هزینه های بیماری قلبیم. می گوید چی گفتی؟ خودم را جمع و جور میکنم و می گویم گفتم باید همه را بدهم پول سرور مجازی ولی خبرنگار، اصرار دارد که بار اول، چیز دیگری شنیده. بالاخره. قرار شد من در مورد اختلاسی که کردم، شفاف‌سازی بکنم. ببینید عزیزان، دارو های بیماری های قلبی، شوخی بردار نیست. تازه، هزینه ی شمال هم هست. بگذارید من بروم معالجه بشوم، عشقو حالم را هم در شمال بکنم، قول می دهم که در هر دو مورد، به یاد شما باشم و در ضمن قول دیگری هم می دهم اینکه وقتی برگشتم، هرچه پول اضافی آمده بود، برمیگردانیم به دوستان. نظرتان مثبت است. نگید نه که می دونم دارید شوخی می کنید! به هر حال، پول چرک کف دسته. اصن بهش فکر هم نکنید. من گرفتمشون که دستهای شما کثیف نباشه. من خودم آدم کثیفیم و از چرک خیلی خوشم مییاد. اصن حال میکنم دست هام چرک باشند. الان با کمکی که شما کردید، دست های من به اندازه ی حدود 900 تومان چرکند. مطمئن باشید جبران نخواهم کرد! آخه کار سختیه! حالا که اساس‌کشی‌مون کامل شده، کی دیگه به پول فکر میکنه! نه. شما بگید. کی آخه؟ این خبرنگارم حرف هایی میزنه هاااااا!

بیشتر از یک هفته ای میشه که سرور رو با قیمت چهل و پنج هزار تومان به صورت یک ماهه خریدم. محله را همون روزی که خریدم منتقل نکردم. گفتم بگذار پایداریش را تست کنم. خلاصه که بعد از چند روز بررسی همه جانبه ی سرور مجازی گوشکن، بالاخره دیشب تا صبح، بیدار موندم و محله رو با همه ی خرت و پرت هاش آوردم روی سرور جدید که البته برعکس سرور قبلیمون این دو تا خصوصیت داره یکی بد و یکی خوب. حالا شما بگید اول کودوم خصوصیت رو بگم آیا؟ اول بد رو میگم. بدی این یکی سرور اینه که توی ایرانه. این یعنی سرور ایرانی، با پهنای باند ایرانی، با قطعی های احتمالی ایرانی. دیگه شما باید نظر بدید که مثلا محله، نسبت به قبلش تندتر شده یا خیر. آخه ی چیزی که هست اینه که وقتی سرور توی ایرانه، یعنی فاصله ی کامپیوتر های شما باهاش خیلی خیلی کمتر شده پس قاعدتا باید سریعتر گوشکن باز بشه. باید ی چند روزی تست کنیم ببینیم چی میشه. من سرور رو به صورت ماهیانه خریدم که اگر تصمیم به عوض کردن طرح شد، بتونیم انعطاف پذیری داشته باشیم و هر اقدامی خواستیم صورت بدیم. از دیروز صبح که بیدار شدم تا همین امشب که این نوشته رو می نویسم خواب به چشم هام نیومده. اساس‌کشی بود دیگه! حلوا که تقسیم نمی کردند اون وسط! پدر آدمو در مییاره خو. گاهی از جنس ها شکستنی بود. گاهی هاش گنده بود جابجا کردنشون سخت بود. خلاصه که ی چی میگم ی چی می شنوید. تازه، بدشانسی وقتی بود که ما بار و بنه رو جمع کرده بودیم، ساک ها رو بسته بودیم بریم که ییهویی ملیسا زنگ سوم بریل راه انداخت. آقا فکرشو بکن ما توی راه به سمت محله ی گندهتر در حرکت بودیم، این نوشتش سردر تابلو قبلی ها که دیگه میخواستیم بدیم ضایعاتی درج شده بود. ی بدبختی ای کشیدم تا نوشته ی ملیسا رو دوون دوون پریدم رفتم گرفتم شستم پختم آوردم نصب کردم اینجا! تازه ی چند تا کامنت هم وسط راه، از دستم افتاد شکست.

حالا چندتا چیزه که میخوام بدون مسخره بازی و بدون بیحالی و بدون بیخیالی، بیایید اینجا بگید.

  1. با پول های اضافی احتمالی چی کار کنیم؟
    1. من برم ی جا مسافرت.
    2. شما تأیید کنید که من برم ی جا مسافرت.
    3. شما تأیید نکنید ولی من برم ی جا مسافرت.
    4. این گزینه آزاده. هرچی خواستید توش بنویسید.
  2. سرعت محله چطور شده؟ بهتر یا بدتر؟
    1. افتضاح شده. مفت نمی ارزه.
    2. همونی که بوده همونه.
    3. خیلی بهتر شده.
    4. این گزینه آزاده هرچی خواستید توش بنویسید.
  3. آیا شما نام کاربری و رمز عبور میخوایید؟ آیا با آموزشی که گذاشتم، میتونید فایل توی محله بگذارید؟ اگه آره، ایمیلتونو به همراه اسم و فامیلتون همینجا بنویسید تا قفل و کلید قفسه ی خودتونو بدمتون.
    1. من خیلی دوست دارم مطلب بفرستم ولی چیزی واسه فرستادن ندارم.
    2. من خیلی دوست دارم مطلب بفرستم. آموزش هاتم گوشیدم ولی آخرش یاد نگرفتم چطوری.
    3. من آموزش هاتو گوشیدم فقط فایل گذاشتنو یاد گرفتم ولی پست فرستادنو خیر.
    4. من آموزش هاتو گوشیدم فقط پست فرستادنو یاد گرفتم ولی فایل گذاشتنو خیر.
    5. من فایل گذاشتن و پست دادنو بلدم و رمز میخوام اینم اسم و ایمیلم.
    6. این گزینه آزاده. هرچی میخوایید توش بنویسید.

دیگه خیلی تایپیدم. بسه. دیگه برید کامنت بدید که دیر شداااا!

۷۱ دیدگاه دربارهٔ «اساس‌کشی تمام شد. لطفا حتما بخونید و خودتونو منعکس کنید.»

سلام.
آقا با یه قسمت از اون پولها بریونی منو بده اول.
ولی به نظر من سرعتش خیلی فرق نکرده.
من هم که نام کاربری دارم. ایمیلم هم که هست. فقط برای آپلود بهم اگر لازمه کلید بدی بده بیاد خخخ.
در ضمن بابا یه کم مردمی باش.
این اسکایپو برای قشنگی نساختی که.

سلام.
خونه نو، نه ببخشید محله نو مبارک!
واقعا منتظرم که این۲تا درد دست از سر شما بردارن.
در مورد سرور و از این چیز ها من بلد نیستم ولی مطمئنم که شما بلدید و هر کاری کردید بر حسب موقعیت و شرایط موجود و با آگاهی و سنجش انجامش دادید بنا بر این درست بوده. پس خسته نباشید و دستتون درد نکنه. فقط این ماهانه خریدنش رو فهمیدم و به نظرم اگر خودم هم بودم همین کار رو می کردم.
پول های اضافی. تعیید رو بیخیال شید برید سفر اینقدر خوبه!
به نظر من بمونه و خرج آبادی هرچه بیشتر امروز و فردای محله بشه.
دیگه چی بود یادم رفت؟
آهان سرعت. نمی دونم باید دقیق بشم بلکه سرم بشه. اینترنت ایرانی از بس لطف داره درک این مسأله کمی تا قسمتی سخته آخه تقریبا همیشه ما یواشیم. چیه بابا اشتباه تایپی نبود عمدا اینطوری نوشتم. خوب یواشیم دیگه. می خوایی۱صفحه باز کنی وسطش میشه۱چرت حسابی زد و پا شد رفت چایی هم دم کرد و خورد. این تقصیر و مشکل محله نیست.
آهان آموزش. یعنی الان فایل گذاشتن و مطلب گذاشتن توی محله فرق کرده؟ اگر کرده من باید آموزش رو پیدا کنم. گیرش نیاوردم کوش؟
همیشه از اساس کشی بدم می اومد از بس سخت بود. هنوز هم به نظرم خیلی سخته. حسابی خدا قوت. وای آخجون محله نو! باید برم توش بگردم بخورم به در و دیوارش۱کمی زخم و زیلی بشم تا اینجایی بودنم بیشتر تثبیت بشه.
دیگه نمی دونم چی بگم جز اینکه:
ایام به کااااااآاااااااآاااااااآاااااااآاااااااآاااااااآاااااااآااااااام.

سلاام سلاام. خونه ی جدید مبارک. ماشالا خوب دلبازه ها.
میگم اون خبرنگاره که گفتی من بودم آیا؟ خخخخ
داشتم میگفتم ماشالا دیگه وارد یه شهر مجازی شدیما. البته چون ملموس نیست شاید بچه ها حس نکنن. اما وقتی فضای میزبانی ما از ۴ گیگابایت میشه ۶۰ گیگابایت،
و پهنای باند ماهی ۲۰ گیگ ما میشه ماهی ۱۰۰ گیگ، پس یعنی اومدیم به یه فضای خییلی خییلی بزرگتر.
خب این محسنات زیادی داره که یکیش میتونه آپلود مستقیم بچه ها رو سرور مرکزی محله باشه.
بیچاره این دانشگاه شمسیپور دیگه داشت پهنای باند کم میاورد. خخخ
همین امروز فردا دیگه میخواستن از میلاد برن شکایت کنن. بح بح بح
خب حالا بریم سراغ سؤالات.
۱. ماهی ۴۵ هزار تومان برای خرید هاستینگ یا همون سرور میزبانی، به عبارتی یک سالش میشه ۵۴۰ هزار تومان.
از اونجایی که در این فضا ناخداگاه پهنای باند بیشتری داریم، پس نهایتا فکر کنم در سال خرید پهنای باند جانبیمون بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان نشه.
خب با این حساب سر انگشتی، ۷۰۰ هزار تومان هزینه سرویس میزبانی و تامین پهنای باند محله هستش.
۹۰۰ منهای ۷۰۰ خروجی، ۲۰۰ هزار تومان میمونه.
خب حالا باهاش چی کار کنیم.
.
.
چی کار نکنیم.
.
.
.
آهان راستی این هزینه سفر شمال ۲۰۰ تومان بود آیا؟
؟
خب پس هیچی دیگه این مبلغ هم قلفتی باشه واسه اردوی شمال خودت. خخخخ
حالا دور از شوخی، به نظرم این پول رو صرف خرید و اضافه کردن امکانات جانبی به محله بکن تا پربارتر بشه.
مثلا اگر میشه یه اتاق بازی آنلاین اینجا راه اندازی کن. یا مثلا یه voice chat online یا متنی.
البته از این درست حسابی ها که با نرم افزار های صفحه خوان بچه ها سازگاری داشته باشه.
منظورم از این کد های چت آنلاین که رایگانه نیستا.
یا مثلا میشه برای این که بچه ها رو سرگرم کنیم و شور و نشاط بیشتری به محله تزریق بشه، هر ۱۰ روز یک بار مسابقه در محله بذاریم و به نفر برنده یه کارت شارج هدیه بدیم و این ۲۰۰ تومان صرف تامین جاییزه ها بشه.
حالا شاید مثلا کارت شارج بیشتر از ۵۰۰۰ تومان نباشه. اما باهاش میشه ۴۰ تا مسابقه برگزار کرد که جوابگوی یک سال ما رو میکنه.
خلاصه این پول صرف خود محله بشه.
اما سؤال دوم. خب قاعدتا با سرعت های غیر استانداردی که شرکت های مختلف ارائه دهنده اینترنت تو ایران دارن، خیلی نمیشه این نکته و سرعت بالای سرور های ایرانی رو برجسته کرد.
در نتیجه به نظر من خیلی نمیشه این مسئله رو یک نکته مثبت تلقی کرد.
اما سؤال سوم. که خب من همهشو دارم و امیدوارم بچه هایی که منتظر چنین روزی و گذاشتن پُست ها و آموزش های مختلف رو محله بودن، از این فرصت استفاده کنن و یک قفسه و کلید اختصاصی خودشون رو بگیرن.
از مجتبی هم میخوام تو همین روزا وقت بذاره دقیقا به صورت صوتی مرحله به مرحله یک بار برای همیشه، نحوه گذاشتن پُست در محله، نحوه درست کردن لینک برای پُست ها، و هر آنچه که برای یک فرد مبتدی لازمه تهیه کنه و بخش های مختلف مدیریت ورد پرس رو مرحله به مرحله در قالب یک آموزش صوتی توضیح بده و اونو سردر محله سنجاق کنه.
تا هم بچه ها و هم نفرات تازه وارد، از صفر تا صد کار رو به وسیله اون آموزش یاد بگیرن.
در پایان آرزو میکنم این محله به کمک خود هم محله ای ها، سال های سال به فعالیتش ادامه بده و همچنان شاهد سرپا بودن اون باشیم.
ببخشید که پر حرفی کردم.

سلام.
در مورد پول من میدونم که خودت بهترین کار ممکن رو میکنی!
سرعت محله هم همون جوریه. یعنی برای من که تو سه چهار ثانیه باز میشد حالا هم فرقی نکرده.
در مورد کلید هم من بچه ی کم خرجیم!
یه قفسه ی کوچولو فعلا برام بسه.
بعدا اگه وسایلم زیاد شد و هنوز جا بود، عوضش میکنم!

درود و خسته نباشید به همه و مخصوصا مجتبای عزیز.
من هم لطفا کلید با این ایمیل:
nima.hy1989@gmail.com
آموزش هم اگر ممکنه لینک کن همین جا یا یه جایی که پیداش کنیم.
در مورد هزینه ها به قول سعید عزیز خودت بهترین راه رو بهتر از من میدونی
با این وجود بزار پیشنهاداتم رو بدم.
۱ آیا نمیتونیم اون پروژه ی کتابخانه رو جلو ببریم؟
۲ باید به فکر آینده ی محله بود و برای چندین ماه آینده هزینه ها رو کنار گذاشت.
۳ آیا نمیتونیم یه راهی پیدا کنیم که محله بتونه خودش کمی درآمدزایی کنه؟
مثلا تبلیغات از شرکت های مختلف یا موارد مشابه
و بعدش باید من و ما اهالی محله و اون هایی که چند هفته ی اخیر پولی دستشون نبود که به محله کمک کنن هر وقت که پولی دستشون اومد به فکر محله باشن و گذشتن از خطر بزرگ این فکر رو بوجود نیاره که محله بی نیاز شده بلکه باید پیشگیری کنیم و البته با وجود هزینه های بیشتر محله رو قویتر کنیم

سلام سلام
خدارو شکر که این قضیه هم حل شد
یعنی حل بود,دیگه کاملا حل شد
خوب,سرعت که من تغییری احساس نکردم
قفسه هم بده,میخام,خسته شدم انقدر هر دفعه مزاحمت شدم
تو هم کارو زندگی داری دیگه
ایمیلم که حتما داری,ولی من یه بار دیگه میگم
mohammad.mirqasemi@gmail.com
ممنون

سلام مجتبی
خسته نباشی خسته نباشی
دمت گرم پسرآفرین بر تو ایول
اول بگم سرعت واقعن بالا تر رفته
از باز شدن محله,فرستادن کامنت,و باز کردن پست ها
تمامش سرعتش بیشتر شده
حالا من میخوام یک هدیه بهت بدم
بجان دوتامان
یک جلسه موجای آبی باران یزد
هر جلسه ۷ ساعت هست
ببین تمام خرج سفرت هم به پای من
توزیع اگر خواستی میدم
آها با هم میریم اماکن قدیمی شهر هم میبینیم
راستی کسانی دیگه هم اگر خواستن جای خواب میتونم براشون رایگان جور بکنم
همین دیگه حالا مجتبی خبر با هات
امضا,محمد رضا خوشی

سلام مجتبی.
خسته نباشی.
امیدوارم که حالت روز به روز بهتر و رو به راهتر بشه.
در مورد مصرف پول که امیر پیشنهادهای خوبی کرد.
در مورد سرعت که فرق چندانی نکرده که در ایران از این بیشتر نمیشه انتظار داشت.
در مورد قفل و کلید هم که ایمیل من موجوده، ولی با این حال:
mr.cheshmeh@gmail.com
ممنون از زحماتت و امیدوارم روز به روز این سایت رو به پیشرفت و پربینندهتر از همیشه باشه.

سلام آقای مدیر امیدوارم که حال شما هرچی زودتر خوب بشه
محله ی نو مبارک دست شما درد نکنه که همچنان پر کار و فعال هستید
حتی مریض بودن هم نمیتونه مانعی برای فعالیت شما باشه
در مورد این سوالهایی که پرسیدید من نظر آقا نیما را تایید میکنم و میدونم و مطمئن هستم که شما کاری که درست هست را انجام میدید
شما خیلی صادق هستید.
ببخشید اگر اشکالی نداشته باشه من میخوام یه مطلبی را بگم من نتونستم از اون کادو هایی که روز تولد گوش کن دادید ازشون استفاده کنم حتی برای شما ایمیل هم دادم چون هرچی میخواستم وارد بشم user و Password میخواست من همون user و password که شما دادید را استفاده کردم ولی فایده نداشت منظورم همان گوشکن هست. اگر میشه من را راهنمایی کنید که چه کار کنم.
ممنون، موفق باشید.

سلام. به نظر من با پول های اضافی هیچ کاری نکنید. همین طور بگذارید دستهایتان چرک و کثیف بماند که اگر مجبور به کاری شدید و پول لازم, دستهاتون خالی نباشه.
سرعت محله هم تا اینجاش که بالاتر به نظر می رسه.
در مورد بقیه سوال هام که فعلا که نظری که ندارم که . خوش باشید که اساس کشی که مبارک که بهمون که خوش که بگذره انشاالله

سلااام
میگما من وقت ندارم کامنت بخونم چه بد
رفتم قبل از خوندن پست تو دسته ها رو نگاه کردم دیدم دوتا پستای من اونجاست ذوقیدمااا
پولارو بده به من برم تردمیل بخرم
سرعت, تعجب کردم چرا ارر نداد جدی میگم ولی خوب شده نه اونقدر ولی خوب شده
از دیروز ظهر این حس رو کردم
من آموزشتو گوش ندادم فکر کنم یه کم سخت باشه ولی یادش میگیرم
زهره مظاهری کوهانستانی
zhrhmazaheri@gmail.com
فقط اگه بره تو اسپم من نیستم برم برش دارم حذف میشه میخای بصبر من برگردم
راستی شلوغ پولوغ کنم که اومدیم اینجا
ررررـرررـرررـررـ
قققـققـغغغــژژژژــههههـیییـیییـممممـنننـآآآآــبببببـآآآآآآـآآآآ
لیلیلیلیلیــــللالالالالــلولولولولولولـووووووـوووو

هاهاهاهاه مثل این که عنوان شیطون محله داره دستخوش تزلزل میشه.
عدسی بیا از عنوانت دفاع کن اون از شهروز.
اینم از خودم.
بعدشم قفسه ها تکرنگه.
شرکت فقط همین یک رنگ رو تولید میکنه.
قرمز پرررررنگگگگگ.
مثل جیگررررر.
دیگه هم حرفشو نزنین.
برین از شرکت هاستینگ شکایت کنین.
ههههههه.

بچه ها سلام. تا من دارم با قفل‌ساز کلید ها رو می زنم، شما مشغول به یادگیری باشید.
به دوستاتونم که توی کامنت ها نیامدند بگید که منابع آموزشی فعلا اینها هستند بازم اگه یاد نگرفتید و گشنه‌تون شد، غذای آموزشی می پزیم.
لطفا آموزش گذاشتن خرت و پرت توی قفسه های محله را از لینک زیر بگیرید:
https://gooshkon.ir/1393/05/09/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AE%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%B1%D8%B4-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B4/
لطفا آموزش انتشار مطلب با موبایل را از لینک زیر بگیرید:
https://gooshkon.ir/1392/10/10/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88%DB%8C%DA%98/
لطفا بخش اول آموزش گشتن و نوشتن در محله رو از لینک زیر بگیرید:
https://gooshkon.ir/1392/07/12/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%87-%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%88/
لطفا بخش دوم آموزش گشتن و نوشتن در محله رو از لینک زیر بگیرید:
https://gooshkon.ir/1392/09/23/%D8%AF%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%AF%D9%88%D9%85/
سرکار کاظمیان، مشکلی که گفتید، حق با شما بود. کلید این قفسه ه توی اساس‌کشی ها افتاده بود زیر میز ملیسا. دوباره امتحان کنید. حل شد.

سلام مبارک باشه ما که از این همه دردسرو خستگی چیزی نفهمیدیم در صورتی کع فکر میکردیم میفهمیم چه جورم خدا قوت من آموزش رو گوش میدم ببینم اوضاع از چه قراره نظر آقای سرمدی رو هم که برام برجسته بود به نوعی لایک کرده و موافقتمو باهاش اعلام میکنم ضمن اینکه هدیه های بهتری به ما خانومها داده بشه طبق قولی که یه روزی داده بودید انشا الله محلهه جدید پر از موفقیت و شادی و چیزای خوب داشته باشیم
زهره شلوغ کاریتو عشقه خخخ خب دس دس دس حالا شیرینییی

سلااااآاااااآااااام خوبی مدیر جونی
میگم خدا قوت خخخخ
خسته نباشی مدیر با زحمات ما هوهوهوهوهو
میگم مدیر تقصیر من نبود که نمیدونستم که نباید زنگ سوم رو الآن راه بندازم که
ببخشید شرمنده مدیر که اسباب زحمت صد چندان برات فراهم کردم
خلاصه پوزش میطلبم هخخخخ
بعد اینکه منم در سرعت تغییری احساس نکردم اما یه کم به نظر میاد که سریعتر شده باشه هااااآااااا
بعدشم اینکه در مورد پولها خودت مدیری و مدبر ما همه این رو میدونیم که تو بهترین کار ممکن رو انجام میدی که
یعنی همه مدیر باید ایمیل بزارن که آیا
این رو برا این پرسیدم که من رمز عبور و از اینجور حرفا دارم که
بازم اگه برا چیز دیگه ای لازم هست بگو تا بزارم مدییییییر جووووٱووووٱوووٱوووٱوووٱووووٱووونی
در آخر بازم میگم خسته نباشی مدیر مدیر مدیر مدیر مدیر مدیر مدیر
بای باییییٱییییٱییییٱیییٱیییی

سلااااااام مدیر خدا قوت مدیر. من در مورد سرعت باید بگم فکر میکنم بهتر شده. در مورد بقیه ی پولا هم نظر پریسا و امیر صرمدی رو لایک میکنم. هر طور صلاح میدونی. من به شخصه هر تصمیمی که بگیری ایمان دارم. میدونم کارت درسته. اما در مورد قفسه. منم کلید میخام. اسمم که مشخصه. اینم ایمیلم: zahraghasemi2068@gmail.com دیگه چی بگم؟ آهان من همه ی سایتای نابینایی رو گشتم. همه خوب بودناااا ولی هیچ کدوم اینجا نشد. این محله صمیمیتی داره که هیچ جای دیگه ندیدم. خوشحالم که توی این محله موندگار شدم. امیدوارم منو همه ی مدیر و دوستان و هم محلیها به عنوان دوست کوچیکشون بپذیرند. فعلا بای.

بچه ها خواهشا کسی مرا متهم به ایرادگیری بیخودی نکنه ها. ولی این اساس که نوشته اید از اساس اشتباه است, اساس با س به معنی شالوده و بنیان و اینها است ولی وقتی منظور لوازم و اسباب باشه با ث می نویسند.
نگید که قرمه سبزی مزه اش مهمه چه با ق باشه چه با غ. خوب یا بد, رعایت املای کلمه ها یکی از ملاک های سواد به حساب میاد.

مجتبی جان، سلام تبریک و خسته نباشید بنده را هم بپذیر.
نمیدونم همون کلیدهای قبلی من کار میکنه یا باید منتظر باشم تا به a_a_hatami@yahoo.com
بفرستی؟ پول را که مسلم است که خرج همین جا میشه سرعت هم یه نموره احساس بهتر شدن داره.
موفقتر باشید.

سلام. منم تبریک میگم. انشا الله موفق و سعادتمند باشید. در مورد سرعت باید بگم قبلا برای من در ساعتهای مختلف معمولا یا هنگ میکرد problem loading page میداد یا خیلی دیر باز میکرد. کم پیش می اومد که سریع باز کنه و مشکلی نداشته باشه. اما الآن تا آدرس رو تایپ کردم زود باز کرد. قفسه هم من چون تازه اینترنت گرفتیم و یاد گرفتم نمیدونم جریانش چیه. user password هم ندارم. اما اگه با این وجود بازم میتونم ازش استفاده کنم و اصلا نیازی بهش هست ایمیلمو میذارم. zaharaw89@gmail.com. با تشکر.

سلام محله جدید مبارک اما جواب سوالات ۱ با پولای اظافی یه سالن ورزشی اجاره کنیم و توش مسابقات ورزشی محله را برگزار کنیم مثل مسابقات گلبال تازه میشه اجاره هم بدیم که برا بعدا هم پول داشته باشیم. خهههه ۲ سرعتم بهتر شده ۳ منم قفسه با کیلید میخوام البته با رنگ آبی اینم ایمیلم ahashemi368@gmail.com

سلام مجتبی خان. امیدوارم که در پیشبرد اهداف محله موفق و سربلند باشی البته اگه هدفی در کار باشه.خخخخ هاهاها. راستی گفتی که این سرور یه خوبی داره یه بدی که بدیش اینه که در ایران است. ولی در مورد خصوصیت خوبیش چیزی نگفتی.
برایت آرزوی سلامتی دارم.

با عرض سلام و اهدای مراتب احترام و تبریکات فراوان
خب منم یه یوزر پسورد دارم ولی انگار کلید قفسه ندارم که با توجه به این که من دوست دارم داشته باشم پس می‌خوام البته نمی‌دونم یه روزی روزگاری به کارم میاد یا نه ولی یه جا کلیدی خوشگل دارم پر کلید که یه کلید اضاف کنم بهش کلی خوشحال می‌شه
ghasemi3000@gmail.com
دیگه من می‌گم هرچی پول در اوردید خب بذارید ببینم عنوانش می‌شه خیانت در امانت اوهوم خیانت در امانت کنید بعدی برای رهایی از ذی حقوق یه وکیل خوب یعنی خعلی خوب بگیرید که من هستم و همه ش رو و البته یه کم دیگه هم بذارید روش بدید حق الوکاله من J
دیگه سرعتم به نظر من که یه کم بهتر از قبل شده ولی باید بازم اومد و دید ….
راستی کامنت آقای خبرنگار رو هم می‌لایکم خب وقتی ایشون این قدر دقیق و قشنگ نظر می‌ذاره خب من چرا الکییی بفکرم خسته بشم …..

پ.ن: می‌گم کامنت های من که همه سالم و سلامت رسیدند اینجا …. من کلی روشون تعصب دارم ها … اگه نه قشنگ آدرس بدید برم یکی یه دور دیگه تو پست های مربوطه افاضات کنم … شکلک کاملاً بی شوخی 

سلام مجتبی جان و همه ی هم محلی های عزیز. خوشحالم که اساس کشی به خوبی به اتمام رسید. بنده حس میکنم سایت کمی دیرتر از گزشته باز میشه و صفحات هم همین طور. در هر حال امیدوارم برای اونهایی که داخل ایران هستند دسترسی آسانتر و سریعتر شده باشه. منم کلید میخاستم و خاهش میکنم به این آدرس بفرست. mohammadhashemi82@gmail.com

درود
مجتبی فکر کنم که هنگام اثاث کشی و شکستن کامنت ها ، ندیدی و یک تکه شیشه کنار پایت چسبیده و یواش یواش بالا آمده و الان دارد یکجورهائی قلبت را اذیت می کند و اون تکه هم غالبا همین شیطنت و فرار نمودن شما به آنور آب باشد ! از وقتی که آمار پست قبلی ات را ناتمام گذاشتی و دیگر اخبار وصول هدایا را اعلام نکردی برای من حتم شد که آنور آبی و قلبت هم بخاطر همین ذوق وشوقت است ها و بخاطر همین چند شبانه روز نمیخوابی بعد ادعا می کنی که مدیر فعال و با مرام هستی !؟ مجتبی یادت باشد اون دنیا کهبری و وقتی بر لبانت مهر بزنند دیگه نمی بینی و نمی تونی حرف بزنی مثل جریان روز چهارشنبه شب من و کامپیوتر و ویندوز هفت جدید النصبم ! اونوقت فقط می شنوی که مثلا قلبت آمد و گفت من از دست مجتبی شکایت دارم ! حق مرا نداد و من رو بی ملاحظه چند شبانه روز با سرعت و بالا و دقت کم کار زد و همه اش به فکر محله اش بود و محله و وقتی که از کار زیاد به درد می افتادم هی می رفت دکتر و هی مرا اذیت می کرد و اصلا هم فکر نمی کرد که بابا من هم نیاز به استراحت دارم .باز جای شکرش باقی است که مجرد بود و مجرد ماند والا من دوام نداشتم .بله ذوق و شوقت برای محله باعث شد که از خودت غافل بشی !؟
سرعت رو که نمی فهمم ولی هنوز در عجب مانده ام هم سریع باز شد و هم من هنوز متقاعد نشدم که سرعت محله خوب شده است . در خصوص مبالغ من با اکثر بچه ها مخالف هستم !آخه هم محله ای های عزیز این مدیر چند کامنت ضد گلوله را در اثاث کشی شکست بعد همه شما ادعا می کنید که مدیر قابل است !از کجا معلوم به دلیل خواب آلودگی اون همه پول را بر باد فنا ندهد تازه هنزو هم ۸۵۰ هزار تومان دارد ! هی باد بدهیدش تا بیچاره کنید محله را .نه داداش من یک وقتی نری با این همه سرمایه زن بگیری ها آخه این بچه ها و محله نیاز به آموزش ها و خدمات رایگان دارند و چه بسا هنوز نیاز به آموزش های جدید هم باشد ! پس هر کاری می توانی انجام بده خرید یک ماهه بسیار عالی است اما مراحل پشتیبانی را با این بدی که گفتی هرگز از یاد نبر .اگر بتوانی درآمد زا باشی بهتر است . به شمال هم برو حتما بدن بیمار و قلب نگران شما بخاطر بیداری نیاز مبرم به تفریح دارد با هر پولی و هر تدبیری باشد این مهم را انجام بده . من هم منعقد بودم و حالا هم می خواهم منعقد باشم ولی از قفسه و کلید نمی دانم من نام کاربری دارم و رمز ورود و همانطور که گفتید نیازی به درخواست مجدد ندارد اما باز هم اگر نیاز بود به همین صندون پستی که کامنت فرستادم کلید ارسال کن .
ضمنا چون اینجا کمی شیطنت شد و الان دارند طرفداران آبی زیاد می شوند و من که اصلا به هیچ کدام از این دو اعتقادی ندارم به صراحت بیان می کنم به دلیل اینکه قرمز در رگ و وجود ما همواره نقش حیاتی را بازی می کند و اینکه طرفداران قرمز مردم عادی و بی آلایش هستند من رنگ قرمز جیگر را انتخاب می کنم و به انتخاب زهره خانم !!!! هم احترام می گذارم .
دیگه یادم رفت ولی امیر و پریسا و نیما نظرات ارزشمندی داشتند ضمن اینکه این شهروز رو هم یکجورهائی ساکتش کن حالا که پول داری .
آخرشض هم برو بابا ، تو که اینقدر نفوذ کلام داری و مدیر قابلی هستی و درست هم تمام شده و در آمدهم داری برو زن بگیر !
خودت گفتی این گزینه ها هر چی دل تنگمان خواست بنویسیم .برو زن بگیر شاید امید این بیچاره ها که به تو امید بسته اند در این سال به سامان برسد و شما بشوید الگوی همه محله قشنگ ما .

بچه ها این کامنت یک ناشناس هستش که اسمشو گذاشته بود “لعنت بر شیطان وسوسه گر” من منتشرش نکردم چون اسمش واقعی نبود ولی اینجا بهش جواب میدم که بعدا شبهه ایجاد نشه.
ناشناس:
سلاااااااااممم.
مدیییرجوووونیی
میگم خوبی.
مجتبی:
سلام. من خوبم. تو خوبی؟
ناشناس:
خیلی این چند روز اذیت شدی.
به راحتی درک میکنم اداره چنین سایتی چه ضحماتی داره.
مجتبی:
آره. واقعا اذیت شدم. ولی نه فقط من. همه اذیت شدیم. باهم دیگه. اون هایی که خرج روزشونو ندارند و بازم کمک کردند. همه باهم سختمون شد.
ناشناس:
اما یه چیز مثل خوره ذهنمو مشغول کرده.
نمیدونم.. چی بگم.
خدا لعنت کنه این شیطون وسوسه گر رو.
یه سؤال فقط دارم.
مجتبی:
بپرس:
ناشناس:
شما بالا نوشتین سرور مجازی رو یک ماه به مبلغ ۴۵ هزار تومان خریدید.
مجتبی:
بعله. خودمون بیدیم که نوشتیم.
ناشناس:
مطالعات نشان میده شما این بار هم از شرکت نگاه روشن پارس خرید کرده اید.
مجتبی:
این مطالعاتت تو حلقم!
ناشناس:
ولی حالا به سایت شرکت نگاه روشن پارس که بریم میبینیم که
(پاورقی رجوع شود به لینک زیر.
http://parsdev.ir/page-iranlinuxvps.html
یه حرف T بزنین تا به جدول انواع سرور مجازی با قیمتها و مشخصاتش رو ببینیم.
پایان پاورقی)
سرور های مجازی این شرکت ارزانترینش ماهی ۴۰ هزار تومان و بعد از آن ماهیانه ۶۰ هزار تومان قیمت داره.
اما ۴۵ هزار تومان یعنی چه.
مجتبی:
یعنی همون چهل تومان با تقریبا مالیاتش. ی عدد تقریبی.
ناشناس:
چند تا حالت در نظر میشه گرفت.
۱. یه اشتباه تایپی ساده بوده زیاد سخت نگیر.
مجتبی: نه اشتباه تایپی نبوده. با آگاهی تمام و در سلامت عقلم نوشتم ۴۵ هزار تومان.
ناشناس:
۲. ۱۰ ۱۲ درصد مالیات بر ارزش افزوده و اینجور چیزا به پستش خرده که اگر اینطور باشه در نوع خودش بدعتی به نظر میاد.
مجتبی:
درسته. همون مالیات هم بهش خورده. فقط این بدعت که میگی از طرف شرکت نگاه روشن پارس نیست از طرف دولته. من ابلاغی که از طرف اداره ی دارایی به شرکت ها شده رو خوندم. نگاه روشن هم باید سر سال مالیات بده.
ناشناس:
۳. خوب رگ جوانمردی و فتوت آقای صاحب شرکت گل کرده و این جور چیزا که پِلَن شماره ۲ رو به جای ۶۰ هزار تومان ۴۵ هزار تومان فروخته که این هم بس عجیب و خوشحال کنندهست.
مجتبی:
دقیقا. رگ جوانمردی‌شون گل کرده بود. آقای صالح ایمن، مدیر شرکت نگاه روشن پارس، عید فطر، به همه ی کاربرها عیدی داد و اونم این بود که هر کسی توی اون روز یک خدمتی رو میخرید، یک سرویس بالاتر بهش اهدا میشد. منم زرنگی کردم و همین چهل تومانی رو خریدم ولی شصت تومانی رو بهمون هدیه کردند. یعنی سالیانه ۲۴۰ هزار تومان صرفه جویی برای محله.
ناشناس:
۴. این شرکت حساب کتاب درستی نداره یه چیز میگه یه چیز دیگه میگیره.
مجتبی:
خیر. اینطور نیست.
ناشناس:
۵. اصلاً به من چه. تو مدیییییررررررییییی.
مجتبی:
آی قربان دهنت! اگه من مدیییرم و اگه به تو چه، پس دیگه این صغری کبری چیدنت چیه؟
ناشناس:
به هر حال خوش باشی تا خوش باشم.
مجتبی:
ببین عزیزم. هرکی و هرچی هستی، میدونی که اسممو بچه ها خواسته یا ناخواسته گذاشتند مدیر. این یعنی میتونستم کامنتتو جواب که ندم هیچ، پاکشم بکنم. جوابتو دادم چون به عنوان یک انسان، واست ارزش قائلم. یادت باشه شبهه درست کردن خیلی راحته ولی برداشتنش از ذهن ملت، کار حضرت فیله. نقل ی سنگی که ی دیوونه میندازه توی چاه و صد تا عاقل نمیتونند در بیارند. شما اگر میدونید من واقعا این کاره نیستم بیایید وسط، پرچم رو به دست بگیرید. همون ۴۵ تومان رو خدا رو شکر از جیبم یعنی از صد تومانی که خودم واسه کمک گذاشته بودم کنار، خرج کردم. حالا هم دیر نشده. پول همه آمادست. کارمزد برگرداندنش به حساب بچه ها هم با خودم. کافیه بچه ها لب تر کنند تا پولشونو قبل از اینکه خرج بشه برگردونم. من قبل از پذیرفتن حتی یک ریال با همه اتمام حجت کردم. مطمئن باش. ی کاری می کنید و ی چیز هایی مینویسید که من به موندنم اینجا شک می کنم. احساس می کنم باید اعتماد به نفس رو بگذارم کنار و بیخیال این سایت‌بازی بشم که همین عابروی نداشتم رو نگذارم پای ی سایت. اصلا آیا شما جزو کسانی هستید که کمک کرده یا از اون هایی هستید که کنار گود نشستند میگند لنگش کن؟ اگر بچه ها اعتماد نداشتند که این همه پول بی زبون رو نمیریختند توی حسابم که! الان شما دقیقا نقشت چیه؟ میخواهی مثل بعضی از نابینایان دیگر، بیداری نابینایی کلید بزنی آیا؟! ایشالا که موفق باشی! من خوشم. تو هم خوش باش. همین که ارزش قائل شدی انتقاد کردی خوبه. فقط ای کاش اسم واقعیتو مینوشتی! خیلی بهتر بود. ی کمم جرأت بد نیستااا!

سلام ناشناس.
میگم یه دفه میگفتی نیو فولدری دیگه.
من شهروز حسینی فهرجی نام پدر محمدرضا با کد ملی ۰۰۱۰۳۱۰۰۴۵ صادره از تهران با تو حرف میزنم.
ارزش حرف آدما به وجود اون کسیه که حرف میزنه نه کسی که جرأت نداره حتی اسمشو بگه.
برو عمو.
برو هروقت انقدر بزرگ شدی که موقع گفتن اسمت کنت زبون نگرفتی بیا حرف بزن جواب بگیر.
فعلً خیلی زودته بخوای ۳۰۰ ۴۰۰ نفری که اینج ثابت هستن رو بچه یا درازگوش فرض کنی و خواب بدی که دیشب دیدی رو جای واقعیت به ما بندازی.
افتااااااااااااد؟

خب جناب مدیر جناب سرکار لعنت بر شیطان فرستنده اگه با اسم خودشون کامنت می‌ذاشتند که چنین پاسخ مفصل جامع مانعی تحویل نمی‌گرفتند که …. نه آیا خخخخ
پ.ن: من حوصلم سر رفته دیگه اینا از عوارضش هست خخخ تازشم خعلی کیف می‌ده بری ببینی یه کامنت که گذاشتی یه عدد افتاده رو اون کامنت شمار پایینی … یَک “با فتحه خوانده شود” حس خعلی عالیی داره شکلک زده به سرم خودم می‌دونم ….

هر کسی قفسه خواسته بود واسش فرستادماا! نگید نیامد یا نفرستادیااا! صندوق پستی و اسپم رو حتما بررسی کنید. کسانی که اینجا درخواست دادید الان باید هم کلید داشته باشید هم قفل هم قفسه. من جونم بالا آمد صبح تا حالا میخ های این قفسه ها را پرچ کردمااا. خلاصه که بازم قفسه هست. فقط سعی کنید استفاده ی عمومی داشته باشه این قفسه ها و زیادی پرش نکنید که سرریز نشه قفسه بشکنه. در حد سیصد چهارصد مگابایت فکر میکنم خوب باشه. فعلا که مشکلی نیست. موردی اگه شد، خبرتون میکنم. فعلا راحت باشید.

دیگه یه جوری شده که باید لعنت کننده های شیطونو لعنت کنیم.
خخخخخخخخ.
آخه مجتبی تو دیگه چرا؟
به قلقلک میخندن.
نه داد و بیداد.
وللش بابا.
تا بوده حرف مفتم بوده.
کنترم که نمیندازه.
بیخیخی داداشی.
خخخخخخخخخخخخخخخخ

زهره خانم لاااایکت میکنم شدید به مدت مدید. واقعا همون طور که خودت گفتی اگه نباشی اینجا صفا نداره. امیدوارم بری و با خوشحالی و افتخار برگردی که ما هم خوشحال بشیم و به وجودت افتخار کنیم. پیروز, موفق سربلند پر غرور و پر افتخار باشی.

سلام،
من با اینکه همه ی کامنتها رو نخوندم اما حرفهای امیر رو لایک میکنم و در مورد سرعت هم الآن نمیتونم نظر بدم چون در حال حاضر دارم از اینترنت خیلی کم سرعتتر نسبت به پریروز استفاده میکنم، در مورد آپلود فایل هم فکر کنم مشکلی نداشته باشم البته هنوز برنامه رو نصب نکردم و نمیدونم که نصبش سخت هست یا آسان،
اما اگه یوزر پسورد یا همون قفسه ی اضافی داری یکی هم به من بده،
اصغر خیر اندیش مقدم
asgharkheirandish@gmail.com
راستی خونه ی نو هم مبارک،

درود! مجتبی جون بنده به مدیریت و واقع بین بودن تو کوچکترین شکی ندارم،تو پاکار بوده و هستی و خواهی بود،‏ تو سه سال تمام زحمت کشیدی و خم به ابرو نیاوردی و محله را کنترول کردی،‏ عزیزم تو توانایی بسیاری داری و به این پولها هم نیازی نداشته و نداری،‏ ولی حالا که بچه ها لطف کردند و دوستانه به محله ی خودشون هدایایی دادند:من فقط در حد پیشنهاد میگویم:‏ این مبلغ جمع آوری شده را به یک میلیون برسان و آنرا در سپرده ی سه ساله یا بیشتر در یکی از بانکهای خصوصی با بالاترین سود قرار بده و سود ماهیانه را صرف مسائل مختلف محله بکن،‏ و اما موضوع بعد:‏ اگر هر یک از دوستان به هر دلیل پولش را طلب کرد به من بگو تا پولش را پرداخت کنم ولی به سپرده ی اصلی دست نزن،‏ به نظر من این بهترین راه برای اداره ی محله از نظر مالی میتواند باشد،‏ مجتبی جون:‏ اگه مایل بودی این پیشنهاد و پیشنهاد دوستان دیگر را در چند پست به شور و رإی گیری بگذار،‏ هر پیشنهادی که بیشترین رإی را به خود اختصاص داد،‏ باز هم با فکر و نظر مدیریت خودت بسنج و بدان عمل کن،‏ با آرزوی موفقیت خوش باشی تا همیشه! بابایییییییییییی

ابوالفضل جان و بقیه ی دوستان، قفسه های اف تی پی به ایمیل همگی که توی این کوچه، درخواست داده بودید فرستاده شده. لطفا غیر از این باکس، اسپم خودتون رو هم بررسی کنید و اگر مشکلی بود همینجا بگید حلش کنیم. ایول که هستید!

آقا مدیر من نام کاربری و رمز عبور که دارم. آموزشم گرفتم نگوشیدم ولی میدونم بگوشم یاد میگیرم. حالا یه کلیدم به من بده شاااااااید یه وقتی لازم شد. میزارم جیبم فعلا گاهیم باهاش گوشی دندونی چیزی تمیز میکنم هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها! راستی ایمیلم: mehdiestiry@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید