خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سومین پست اندرویدی چشمه:

سلام دوستان عزیز هم محله ای من.
امروز دوتا مطلب اندرویدی براتون آوردم که در قالب یک پست خواهید خوند.
امیدوارم که مورد توجه و استفاده شما دوستان خوبم قرار بگیره.

مطلب اول:. امکانات سیستم عامل نوظهور اندروید l بر روی گوشیهای تلفن همراه:

اندروید جدید L توانسته ویژگی های جدید و امکانات جدید را برای گوشی های هوشمند ایجاد کند. این سیستم عامل هم مورد استفاده ی گوشی های هوشمند و هم مورد استفاده
ی تبلت است.

اندروید L توانسته طراحی جدیدی را برای گوشی های هوشمند ایجاد کند. مثلا طراحی جدید برنامه ها و اپها در سیستم عامل جدید اندروید L از مزیت های اندروید جدید است.

بعضی امکانات سیستم عامل اندروید l بر روی تلفنهای همراه عبارتند از:

1-این سیستم عامل میتواند مورد استفاده ی کاربرانی باشد که گوشی هوشمند خود را در اختیار کودکانشان قرار میدهند تا از بازی های گوشی هوشمند استفاده کنند چون
با استفاده از اندروید L میتوان کاربری شخصی را جدا نمود بنابراین میتوان برای کار و امور شخصی اکانت جداگانه داشت.

2-همچنین با استفاده از اندروید L کاربران میتوانند بدون باز کردن قفل صفحه نمایش به نوتیفیکیشن های خود پاسخ دهند و آنها را مشاهده کنند.

3- با استفاده از اندروید L میتوانید چند کار مختلف را همزمان در گوشی هوشمند خود انجام دهید. مثلا استفاده از مرورگر وب و اپها که با سرعت عمل بالاتری کار
میکنند از دیگر ویژگی های اندروید جدید است.
4-عملکرد بالا و سرعت بخشیدن به برنامه ها هم در سیستم عامل اندروید L وجود دارد. همچنین شما میتوانید بازی ها را از پروفایل کاری خود در گوشی هوشمند با استفاده
از اندروید L جدا کنید.

مطلب دوم:. گوشی‌های گم شده با شما حرف می‌زنند

کاربران گوشی های اندروید از این پس در صورت گم شدن گوشی خود شاهد زنگ زدن خودکار گوشی بوده و حتی می توانند با آن صحبت کنند.

به گزارش تک کرانچ، این قابلیت تا چندی قبل محدود به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی نسخه ۴.۴ بود، اما از این پس همه کاربران آندروید می‌توانند با نصب نسخه جدید برنامه Andoid device manager از فروشگاه گوگل پلی به این قابلیت دسترسی یابند.

این برنامه به کاربران گوشی‌های اندروید امکان می‌دهد در صورت گم شدن گوشی از موقعیت مکانی دقیق آن مطلع شوند و اطلاعات و داده های شخصی ذخیره شده بر روی آن را حفظ کنند. حفظ امنیت گوشی؛ پاک کردن کل اطلاعات ذخیره شده بر روی آن یا بازتنظیم تلفن همراه از جمله دیگر قابلیت‌های این محصول است.

یکی از امکانات جالب این برنامه این است که اگر فردی این گوشی را بیابد تنها خواهد توانست صدای مالک گوشی را بشنود. برای این کار کافی است مالک گوشی پیامی را بر روی حافظه برنامه ذخیره کند و سپس دکمه قفل آن را بفشارد. البته وی باید کلمه عبوری برای خارج کردن گوشی از این حالت در نظر بگیرد و همین طور شماره‌ای را به برنامه بدهد تا در صورت گم شدن گوشی به طور خودکار با همان شماره تماس گرفته شود.

با اعمال این تنظیمات فردی که گوشی را بیابد تنها می‌تواند با شماره از قبل تعیین شده تماس بگیرد و به بقیه اطلاعات ذخیره شده بر روی آن دسترسی نخواهد داشت.

۲۴ دیدگاه دربارهٔ «سومین پست اندرویدی چشمه:»

سلام سومین پست اندرویدی چشمه رو هم خوندم ولی چیزی عایدم نشد!
بابا من کی یاد میگیرم یکی بیاد منو از دست این گوشی اندرویدی که خریدم و بلد نیستم باهاش کار کنم نجات بده
مطلب خوبی بود ولی هنوز نمیدونم چرا این اندروید این همه سخته!!!

سلام مجدد بر آفتاب تابان محله.
ببخشید که این کامپیوتر من دچار نقص فنی شد، جواب شما نصف کاره موند.
این یک کم اطلاعات بود برای دوستانی که گوشی اندرویدی دارن.
امیدوارم که مورد استفاده شما هم قرار بگیره.
ممنونم و خوشحالم که اینجایید.

سلام آقای چشمه. من گوشی اندروید ندارم. ولی قراره شاید بخرم. گفتم حد اقل یه چیزی ازش بدونم بهتره. بعد با سیمبین مقایسه میکنم. خب اندروید تنوعش بیشتره. هر روز هم براش برنامه جدید نوشته میشه. خلاصه چیز خوبیه. ببینم میشه بخرم یا نه. بابت پست هم خیلی متشکرم. بدرود

سلام.
چه جالب! من از این نرم افزار ها می خوام.
حالا جدی.
پست جالبی بود مخصوصا مطلب دومش. ولی من یادم نیست از کجا و کی بود که شنیدم۱نرم افزاری هست که وقتی مثلا من گوشیم رو توی خونه۱جایی می ذارم و جاش یادم میره سوت میزنم و گوشی بوق می زنه و پیداش می کنم. اگر میشه بهم بگید این داستانش چیه. ممنون میشم.
وای پریسیما پس تو هم گرفتارش شدی! آخ آخ از دست این صفحه صافش!
شوخی کردم. من به نظرم از۱ماه پیش تا امروز۱کوچولو بهتر شدم. هنوز به طرز وحشتناکی کندم ولی امیدوارم تند تر بشم. خیال می کردم به هیچ عنوان پیش نمی برم ولی کم و بیش دارم می برم. از گوشی قبلیم سخت تره ولی من از رو نمیرم. خوب کردی اندرویدی شدی. آخرش که باید می رفتیم سراغش چه بهتر که خیلی دیر نکنیم. نگران نباش راه می افتی. من که هنوز اول راهم. تو هم۲قدم که بیایی می رسی و ازم هم رد میشی.
خوب بابا یواشکی دسته جارو ها رو لمس می کنید که چی؟ رفتم دیگه.
ایام به کام.

سلام پریسا.
اون چیزی که با سوت پیداش میکردی جا سویچی بود که با سوت زدن یا کف زدن آلارم میداد، ما هم تا میخواستیم بهش برسیم صداش قطع میشد.
ضمنا خوشحالم که پیشرفت اندرویدی کردی، مسلما هر چی که پیش بری سرعت پیشرفتت هم بیشتر میشه.
ممنون از این که هستی.

وای از اون جا سویچی ها که هرچی گشتم دیگه نبود. جدی اگر حالا هست به شدت لازمش دارم. بازیم نگرفته واقعا می خوام.
ولی آقای چشمه باور کنید این نرم افزار هستش. حالا شاید شبیه این که من میگم نباشه ولی به نظرم توی همین مایه هاست. اگر اسمش رو بدونم میرم می گردم بلکه پیدا کنم. اگر گیرش آوردم حتما میارم اینجا چون به نظر خودم خیلی به درد می خوره. یعنی به درد من که می خوره.
باز هم ممنون از پست های اندرویدی تون که من از دستشون نمیدم. هر کدوم از پست های شما چه توی خودش و چه توی کامنت دونیش همیشه۱چیزی واسه من هست که یاد بگیرم.
ایام به کام.

دیدگاهتان را بنویسید