خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ناراحتم

سلام. بچه ها. خداییش من از حاشیه بیزارم. اما. اما اگر دوروبرم رو رسد نکنم، به ضرر همه میشه. واقعا این وسط موندم که دوست و دشمن کجا هستند و چه کسانی هستند. به خودمم شک دارم. به خودم.

این پست رو خوندم و اولش خیلی خوشحال شدم ولی بعضی از کامنت هاش رو که خوندم واقعا حس مشمئز کننده ای بهم دست داد. ی سایت که تازه راه افتاده و توی کامنت پست افتتاحیه ی سایت اینطور میخونیم:

شروع نقل قول:

امیر فتوحی می‌گه:

جمعه, ۱۷ مرداد, ۱۳۹۳, در ۱ و ۱۹ دقیقه قبل از ظهر

آقایون سلام. منم به نوبه ی خودم این انتخاب رو به مدیر محترم و گرامیمون تبریک عرض میکنمو انشالله که هیچ وقت شاهد توقف این سایت همیشه جاودان نباشیم. و اما در مورد پیشنهاد جواد آقا این رو هم بایستی عرض کنم که بیشتر لینکهای دانلود نرم افزار یا اصلاً هر چیزی متأسفانه از بین رفتن. اونا رو چیکارشون میشه کرد؟ آیا انشالله فکری هم برای این لینکها دارید؟ و با اجازه ی شما یه سؤال دیگه رو هم مطرح کنم و اونم اینه که همه ی شما دوستان با این سایت ماندگار آشنا هستید و بیشتر عزیزانی هم که خبر این انتخاب رو شنیدن انشالله بازدیدها بیشتر میشه. توی یکی از سایتها که نمیخوام نام ببرم چون عیب میشه اسم ببرم؛ توی سایت مذکور بازدید بیش از حد بود و به همین خاطر یواش یواش وردپرس نمیتونست جوابگو باشه یعنی هم مطالبش سنگین هست و هم بازدید کنندگانش زیاده. به همین خاطر وردپرس نمیتونه جواب گو باشه. آیا فکر اون مواقع رو نیز کرده اید؟ بازم این انتخاب رو تبریک میگم. موفق باشید.

 

محرم می‌گه:

جمعه, ۱۷ مرداد, ۱۳۹۳, در ۱۱ و ۵۳ دقیقه بعد از ظهر

سلام آقا امیرخان گل گلاب!.

از این که در سایت خودت شما رو میبینم خیلی خوشحالم!.

و اما درمورد مطالبی که فرمودید باید بگم که:

 

اولاً کی میگه که وردپرس جواب مطالب سنگین و بازدید سنگین رو نمیده؟!!!!

ثانیاً کی میگه سیستم وردپرس پاسخگوی این همه کاربر و بازدید کننده نیست؟ کی میگه؟

من میدونم کدوم سایت و کدوم شخص رو میگی!

باید به خدمتتون عارض بشم که: اولاً این یک هربه برای جمعآوری پول بود! و سو استفاده از بی اطلاعی بعضی از دوستان!

بعدش هم حرف توی این زمینه خیلی زیاد هستش و من نمیخوام این سایت رو به حاشیه ببرم و دوست ندارم در این مورد دیگه حرف بزنم.

البته قضاوت رو هم میزارم بر عهده خود دوستان!

ماشا الله هزار ماشا الله که: همگی عاقلندو بالغ!

با یه دو دو تا چهار تا میشه خیلی چیزها بدست آورد!.

امیدوارم که منظورم رو گرفته باشید.

بازم ممنونم که نظر دادین.

موفق باشید.

:پایان نقل قول.

بچه ها، من حرف حاشیه ای ندارم که بزنم. جوابی توی ذهنم آماده نکردم که به این کامنت آخری ایشون بدم. فقط واقعا همیشه از خدا میخوام کمکم کنه جا نزنم. به هدفمون و راهمون که مطمئنیم درسته شک نکنم و بیخیال نشم. اینجا اینو ننوشتم که کامنت دونی پر بشه. حس همدردی از شما نمیخوام. فقط محض آگاهیرسانی نوشتم. اگه من متوجه بشم تعطیلی گوشکن، یک ذره، حتی یک اپسیلون به پیشرفت بچه ها کمک میکنه. بدون نظرسنجی، بدون ملاحظه ی هیچ چیز و هیچ کس، تعطیلش میکنم. فعلا که به چنین نتیجه ای نرسیدم. هرچی سایت دیدم گروهبندی و جناح‌بندی بوده. معمولا دیدم افراد نابینایی که یا از یک نژاد خاص بودند توی ی سایت باهمند. یا افرادی که از نظر باور ها به هم نزدیک بودند ی سایت زدند جمع شدند دور هم. یا مال ی شهر خاص بودند. از نظر من، بچه های آی آر تی بی سی که شیرازیند و بچه های کنار زندگی که ترک بودند خیلی بی تکلف، همه را میپذیرفتند. همیشه دوست دارم گوشکن هم همین باشه. ولی هیچ وقت نفهمیدم چرا علیرغم باور ها و نژاد ها و ملیت ها و قومیت ها، نمیتونیم زیر ی سقف باشیم. چطور هدف پیشرفت و استقلال، نمیتونه همه ی ما رو یکی کنه! همین. اگه شما هم‌محلی های گل نبودید که دیگه واقعا من یکی شاید زود جا می زدم و شاید زود هم خودم از بین می رفتم هم هدفم. فقط همین. هیچی. دیگه هیچی. دیگه نمیتونم بنویسم.

انگار که انگشت هام سرد،

رنگم زرد،

سینه ام پر از غبار،

پر از گرد!

۴۷ دیدگاه دربارهٔ «ناراحتم»

مرسی که هستی. شما هم‌محلی ها کامنت هم ندید، وقتی از محله رد میشید، بوی عطرتون میپیچه توی کوچه های اینجا. همینم واسم خوبه. دل‌گرمیه. قلبمو کج‌دار و مریز باهاش تا میکنم. همین حالا دارم میرم کلینیک، اکو بگیرم. میگم، راستی این اکو رو میشه بدند خودمون ی کمی توش فوت کنیم حاااال کنیم آیاااا؟!

سلام واقعا متإسفم چرا بعضیها نمیخوان شاهد پیشرفت همنوعهاشون باشن چرا به هم دیگه حسادت میکنن چرا همش به فکر اینن که یه جوری زیرآب دوستاشون رو بزنن
خیلی از چراها رو من واقعا نمیتونم جوابی براش پیدا کنم
آقا مجتبی تو فکر نرو بذار اونا هر چی میخوان بگن شما تا حالا قوی و استوار بودی از این به بعدم میدونم که جا نمیزنی و میدون رو خالی نمیکنی انشاء الله همیشه پیروز و موفق باشی و این سایت رو نگه داری
ما که کلی داریم از این سایت استفاده میکنیم ناسپاس هم نیستیم

سلااام بر مجتبی جون.
منم ناراحتم از این ماجراها که حسودها و تنگنظران بوجود میارن.
استحکام پیمان همه ما و به هیچ گرفتن حرفهای بی ارزش بهترین راه مقابله با اینجور افراده.
احتمالا این همون شخصیه که مستقیما در پست خودت کامنت گذاشته بود که جوابشو دادی.
اصل خود هم محله ایها هستن که باهاتن و کاملا بهت اطمینان دارن، اون دری بریها رو ولش محله جدید و بزرگ مون رو بچسب.
مراقب سلامتیخودت باش که از همه مهمتره.

سلام وای چرا اتحااد نیست چرا بعضیها همدیگه رو میزنن چشونه آخه البته به خدا کلی میگم منظورم به اون دو بزرگوار نبود ولی خب کمو بیش آدم این چیزا رو میبینه حالا درسته اونام خیلی برا سایتشون زحمت کشیدند و میخوان جای خوبی برا نابینایان داشته باشه ولی آخه یعنی چی بزرگترین و جهانی ترین سایت از این حرفا هیچ خوشم نمیاد همین گوشکن با اینکه اولین سایت پر بازدید کننده میتونه باشه زمانی میشه این برچسب رو بهش زد که واقعً همه نابیناها توش فعال باشندو در کنارش جاهای دیگه هم باشند و خلاصه تثبیت و تصویب بشه دیگه
کاش این بچه بازیها یه روزی تموم بشه یه خورده فکر..
انشا الله همه در راه درست موفق باشیم مگه میشه خدا رو داشته باشیمو کم بیاریم یا جا بزنیم شکی ندارم کسی که به او توکل کنه اونم هواشو داره و همین که خیلیها پشت یک فرد و یک سایت هستند نشونه ای از همین اعتماده

سلام آقای مدیر گل
دوستت داریم بیش از حد تصور
من نمینویسم که دلداری بدم
اما فقط میگم که جواب ناآگاهان خاموشیست، مگر شما این را نشنیدید؟
به حرف یک یا حتی چند نفر ببخشید قدر نشناس و باز هم ببخشید ناآگاه که نباید دلسرد شد
اینو بدونید که ما همیشه و همیشه با شما هستیم
در ضمن هروقت باز هم به پول نیاز بود من در بست در خدمتم هر چند ناچیز باشه،
ارادت دارم فوق العاده زیاد.
موفق باشید.

سلام آقای خادمی. اگر آدم بخواد به حرف حسودان و دشمنانش اهمیت بده که به جایی نمیرسه. هرکس یا هر چیز بیشتر پیشرفت کنه بیشتر دشمن پیدا میکنه. اونها احتمالا قصد دارن با خدشهدار کردن اعتبار این محله و مدیرش سایت خودشون رو بزرگ کنن. منتها ما که نباید به حرف اونا گوش بدیم. ما کار خودمون رو انجام میدیم. احتمالا که گفتم برای این بود که نخواستم تند برم. یا حق.

درود! مجتبی جون-از قدیم گفتند: درب دروازه ی شهرو میشه بست ولی درب دهان مردمو نمیشه بست، یه روز دوران عقد که زنمو برده بودم خونه مادرم و شب دیروقت بردمش خونشون با مادرش بحثم شد و گفتم: درب دروازه ی شهرو میشه بست ولی درب طوله خرو نمیشه بست و دهان مردم دهنلقو به طویله خر تشبیه کردم،مجتبی جون عزیزم-یا به سایتهای دیگه سر نزن یا اگه سر زدی به طویله خر اهمیت نده و خودتو ناراحت نکن، حالا هم برو در پست چگونه خرج کردن پولهای جمع آوری شده و به پیشنهادی که داده ام فکر کن،راستی این قلب دیگه واسه تو قلب نمیشه-باید بیایی پیش من تا ببرمت سلاخونه ی شتر و یه قلب شتر بجای قلبت پیوند کنم تا شاید دیگه ناراحتی قلبیت برطرف بشه! خخخخخهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هرچه میخواهد بگوید هرکه میخواهد……
صحبت این گونه افراد مانند سنگ پرانی بچه های بازیگوش به طرف یک قطار غول پیکر می ماند، قطار نه تنها با قدرت به راهش ادامه میده بلکه کمترین توجهی هم به سنگهایی که بچه ها به طرفش پرتاب میکنند، نمی کند. یا علی.

سلام مجتبی
میگم مطمین باش هر چی ما بزرگتر بشیم, هرچی آمار بازدید بره بالا و هرچه قوی تر و پرنفوذ تر بشیم, قطعاً بد خواهان ما هم عصبی تر میشم.
شما این حرفها رو پای حسادتهای آنها و شکستهایی که خورده اند بذار و بس.
فقط یه جوری نذار حرفهای اونا تأثیر منفی بذاره.
تا الآن که موفق نبودن.
اگه یه نفر از سایت رفته ۴ نفر جدید به سایت اومدن.
همین دو روز اخیر دو نفر به اعضای سایت اضافه شدن آقای ایزدی و محمد هاشمی.
اونا چشم دیدن این چیزا رو ندارن.

سلام آقا مدیر.
خوبید؟ خوشید؟
خدمت شما عرض کنم که شما نباید پیاز داغشو زیاد کنید هرچند با کار اون دوستانمون هم موافق نیستم کار خوبی نکردند شاید هم منظوری نداشتند.
یعنی قصدشون هاشیه سازی نباشه حتمً هم این چون من عشقی را خوب میشناسم
ولی آقا مدیر میتونستید همون جا کامنت بدید و جواب بگیرید یا قضیه را حل کنید بنظرم لازم نبود یه پست بزنید تا بحث را به هاشیه بکشید شما که عقیده دارید از هاشیه سازی خوشتون نمیاد چرا اینجا پست زدید؟
بیایید دوست باشیم عزیزان هم نوع باور کنید اصلً خوبیت نداره.
آقا مدیر اینم بگم که اون سایت تازه تإسیس نیست خودتونم میدونید اینو مینویسید هاشیه درست میشه. پیشنهاد میکنم همینجا قاله قضیه را بکنید
این اصتحجوره

درود
امیدوار هستم که مجتبی عزیز تا حالا و حالا های بعدی زنده باشند و بتوانند این کامنت رو بخونند و بخندند !
سعی کنید همیشه شاد باشید ، ناراحتی قلب شما را فرسوده خواهد کرد !
اگر نتوانستید شاد باشید پس شما دچار مشکل شدید و باید قبل از شاد شدن !خوشحال باشید تا شادی به سراغتان بیاید ، لذا هم اکنون باید خوشحال شوید تا شادی را بفهمید ! مشکل شما در نفهمیدن شادی از خوشحالی شما است که رخت بر بسته و ناراحتی را در رخسار و قلب مالا مال از دردتان افسار زده .؟
باز هم امیدوار هستم هم اکنون زنده باشید و این کامنت رو بخوانید و پاسخ دهید که جدا در صورت عدم پاسخگوئی از شما آزرده خاطر خواهم شد !
ببین دوست مدیر خودم که همه شما را به مدیری توانمند بودن می شناسند و افتخار می کنند که مدیر لایقی همچون شما را شناسائی کرده اند ، اگر همین مدیر را برعکس بخوانید همان چیزی می شود که اون عزیزان من از شما انتظار دارند ! پس مواظب باش اینان قصد دارند مدیر بودن شما را واژگون کنند و در این راه حتما هم گامهای موفقی برداشته اند که شما اینچنین ابراز نگرانی کرده اید ولی نمی دانند که این محله دارای چه حس عجیبی در بین بچه ها است .من هنوز اون زمانی که شما اقدام به ایراد پیشنهاد و ثبت نام کاربر کردید و من هنوز تازه وارد میدان فضای مجازی بودم و این امر را امری محال می دانستم ولی شما موفق شدید و موفق ماندید .اگر حتم شما از این قضایا جمع آوری پول بوده باشد بر آن امر ایرادی وارد نخواهد شد در کامنت فوق که پاسخ برادرمان امیر خان بود واقعا نظر شخصی مدیر آن محل بوده و این احتمال می رود که هنوز تجربه ایشان بر آن حد نیست که بتواند این مسائل را درک کند ، قطعا سایتی نو پا و با فعالیتی محدود زمان بسیار به طول خواهد انجامید تا به تجربه شما برسد .و این تجربه شما واقعا با مدیریت عالی حادث شد .اینان هرگز این تصور را ندارند که چرا مجتبی این اطلاع رسانی را دقیقا بعد از احساس فراغت از تمدید شدن فضای میزیانی اعلام کرد و این خود مجتبی هم باور نداشت که چنین عملی را رو در رو خود ببیند !؟ بله جناب آقای خادمی اگر ذره ای از آنچه بر شما گذشته است و صداقت خود با اهالی محله را بادتان می آمد هرگز ، هرگز ناراحت نم یشدید !؟ باز هم این حق شما است ، شما می توانید ناراحت باشید ، نگران باشید ، حاشیه ها را دنبال کنید ، به حاشیه ها پاسخ مناسب دهید یا سکوت کنید ، اخبار را برای اطلاع اهالی در محله منتشر کنید و خیلی از راه های دیگر که شما می توانید .اما توصیه جدی من این است که راه صداقت را ادامه دهید ، با بچه ها صادق بودید ،هستید و این صداقت را ادامه دهید .اطلاع رسانی کنید ، و راه چناب آقای پژوهنده را می پسندم اما مبلغ کافی نیست ؟یعنی مبلغ یک میلیون تومان برای سپرده گذاری کافی نیست اگر مبالغی بیشتر جمع آوری شود و ماهانه ۲۲ سود حاصل مخارج ماهیانه محله را به دست بیاورد این کار بسیار عالی است و در غیر اینصورت با همین مقدار ما مبلغ ۲۷۰۰۰ تومان در هر ماه نیازمندیم .پس این کار انجام شدنی است ولی با همت بیشتر ما و جمع آوری مقدار بیشتر !
مجتبی جان توصیه می شود به جای دامن زدن به حاشیه ها و ناراحت بودن از آن موارد لطف بفرمائید پستی مجزا منتشر کنید و نام و اسامی افرادیکه به محله مبالغی هدیه دادند را تنظیم و از سایر دوستان نیز بخواهید که در صورت تمایل بمنظور تاامین سرمایه اصلی به محله خودشان هدیه بدهند .این کار منافع بسیار دارد و اگر حمایت ها همچنان ادامه یافت و اطلاع رسانی شما هم به نحو احسن انجام پذیرد قطعا رو سیاهی بر دیگ خواهد ماند و آتش بیار معرکه به دام آتش خودش گرفتار خواهد شد .
من بین دو کلمه دوست و دشمن تفاوتی قائل نیستم و به عقیده من هر دو دشمن تلقی می شوند هنگامی که دوست دشمن من ! نوشته شود در واقع دشمن من می شود !؟مگه نه مجتبی .
مجتبی به کامنت من جواب بده تا مطمئن شوم زنده ای !!!!!!هاهاهاهاهاههاهاها

سلام ناراحت شدم. اگه میدونستم بعضی از اونا اینطوری نسنجیده به کسی تهمت میزنند، دیشب نمیرفتم سایتشون. سر بزنم بهشون. چه بد! خیلی بد! نمیدونم چی بگم! فکر میکردم اون سایت که از خیلی قبل ها فعال بوده پس تجربیات بیشتری در جلوگیری از حاشیه ها دارند، اما دریغ که انگار هنوز تجربه ی زیادی ندارند. مدیر عزیز حرفای بدی زدند ولی بیخیال این حرفا. به هدف بزرگت فکر کن. یقین داشته باش که این حرفا رو برای آدمای موفق همیشه میزنند. نباید حتی ذره ای به دلت تردید راه بدی. بعدشم کسی ما رو مجبور نکرده. که بخایم پولی هرچند ناچیز بپردازیم. ما اعضای محله با اختیار کامل و کمال میل و در صحت عقل برای بهتر شدن سایتمون دادیم. اصلا وظیفه ی همه مون بوده. حالا دیگه چی میخوان بگن؟. توی پست بعدیت شاد شاد انشا الله ببینمت. بای.

سلام گواه عالی بودن سایت شما یکیش و شاید کمترینش ادامه حضور من بینای با عقیده ی متفاوت در سایت شماست اونم با وجود چشم دردی که اخیرا گرفتارش شدم و بهم اجازه حضور دقیقه ای بیشتر رو نمی ده و وقتی بحث اثاث کشی رو شنیدم خیلی خجالت زده شدم و کامنت خداحافظی شهروز وادارم کرد بنویسم و در دلم منتظر باشم که برای سال آینده در کمک به سایت از هم محله ای هام عقب نمونم بله دقیقا” درست گفته ما عاقل و بالغیم و اما یادش رفته بگه یک صمیمیت و اعتماد ریشه دار عمیق هم بینمون هست جواب جمع اینا مساوی با حفظ سایت هستش ان شالله .. من به شخصه حتی فکر نبود اینجا دلمو می لرزونه و مدیر مهربون و گرامی دلیلی نداره به هر کامنتی و نظری که هر کسی از روی هر غرضی میزاره اعتنا کنی از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست ولی در دهن مردمو نه !پس بی خیال

سلام ترانه جان حضور تو همیشه موجب دلگرمی و نماد موفقیت ماست
امیدوارم زود خوب بشی و از اون پستهای قشنگت برامون بذاری ولی حالا که نمیتونی پست بذاری پیشمون باش و حضورتو اعلام کن حتی با یه کامنت یک خطی
میدونی که دوستت داریم عزیزم؟

سلاااا،اااا،اااا،ااا،ااااآااااآااااآاااام بر مدیر جونی گل گلاب
میگم خوبی مدیر یا بهتری آیا
میگم اونا حسودن چشم دیدن پیشرفت سایت رو ندارن
تو باید قوی باشی و با ادامه کارت و بی اعتنایی به اونا بهشون بفهمونی که پشیزی هم براشون اهمیت نمیدی
ما هم پشتت هستیم مثل کوه استوار باش مدیر
بعدشم که شرمنده که برا کمک مالی دیر مطلع شدم اما برا سال آینده هستم…..
کلا گوشکن همیشه باید با دوام بمونه مجتبی به اونا اهمیت نده
مهم ما هستیم که با هم اتحاد داریم….
اونا حسودیشون میشه
به اونا ربطی نداره که بچهها کمک مالی کردن یا هر چیز دیگه ای
بچهها دوست داشتن و این کار رو با عشق و علاقه ای که به اینجا و مدیرش داشتن انجام دادن
مجتبی از خدا برات آرزوی صبر و بردباری رو دارم
موفق باشی
نبینم ذره ای غصه بخوری هااااآاااااا
خدافسی

سلام.
ببینم کی به تو گفته هی بری بچرخی توی این سایتا آخه؟

خب صبر کن ببینم.
امیر، مسعود، دو سه تا از بچه ها بیایید دست و پای اینو بگیرید میخوام با طناب ببندمش که دیگه نتونه پاش رو از محله بذاره بیرون.
بابا خب مگه همینجا چشه هی میری ولگردی توی سایتهای مَردُم.
آقاجون اونجا سایت شخصیشه دوست داره شخصیتش رو اونجا منعکس کنه همه بفهمن چه آدمیه.
یه عده هم دورش جمع میشن بهبه چهچه میکنن جوگیر میشه میره کاندید ریاست جمهوری میشه بعد تو میایی اینجا شخصیت خودت و ۳۷۲ نفر کاربر سایتت و هزاران بازدیدکنندتو با اون سایت مقایسه میکنی؟
قاشق داغ بچسبونم پس گردنت؟
اعصاب ندارمهااااااااااا.
بابا ول کن این حرفا رو.
آقا بیایید اصلً از این به بعد توی کامنتای این پست هرکی کامنت گذاشت آخرش یه جُک تعریف کنه خخخ.
اولیش هم خودم.
پیشاپیش از همه ی شیرازیها معذرت میخوااام.
میدونید که همتون رو دوست دارم.
میگن شیرازیه بعد از دو سال میفهمه فلج شده.
دکتر ازش میپرسه چرا انقدر دیر فهمیدی؟
میگه آخه تا حالا فکر میکردم حال ندارم.
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها.

سلام. آقا اگه منظورتون از دشمنان منم این رو بدونید برام هیچ نفعی نداره یا برم تو اون یکی سایتهایی خوبی سایت شما رو بگم و یا بیام تو این یکی سایت حالا مثلاً به نظر شما به این سایت بد و بی راه بگم. نغهم و بی شعورم نیستم. ۲۷ سال دارم و میشه گفت بچه نیستم تا بیام این سایت رو به مسخره بگیرم. با این سایت بزرگ شدم و به آدما ملحق شدم. به قرآن قسم این ماه دستم خالی خالی بود. تا اون حد خالی بود که امروز شرفم رو زیر پا گذاشتم و قطعات سیستمم رو که داده بودم برای فروش رفتم که پولشو بگیرم هر چی بهم گفتن مادربردت ایراد داشت من گفتم سالمه. برای اینکه حتی ۲۰ تومن پول جیبی نداشتم تا آخر ماه بی پول نمونم. راضی بودم از یکی قرض میگرفتم و از دیگر دوستان عقب نمونم. تا این حد عقل و شعور دارم که نمک خور و نمکدون شکن نباشم. حدوداً ۴ ماه پیش مادربردم چیپست هاش گرم میکرد و خود به خود خاموش میشد مجبور شدم برم یه مادربرد و cpu و کارت گرافیک جدا بگیرم. برای این ماه یعنی مرداد ماه چک دادم. به خاطر همون ۹۰۰ تومن رو همشو صرف قرض و گولم کردم. به خاطر همون تا آخر ماه ۲۰ تومن برام نمونده. من فقط یه سؤال بود پرسیدم. فقط همین. دیگه اون یکی هم حالا اونم مثل شما مدیره. حالا اون به سؤال بنده بد جواب داده به من چه مربوطه؟ خواهش میکنم عقدتون رو جای دیگه ای خالی کنید. اگه با مدیر اون سایت مشکل دارید جدا گونه با خود ایشون صحبت کنید. شما دشمنان یعنی همه ی آذریا که ببازدید کننده ی این سایت هستند رو خطاب قرار میدید. از این که سر دیگر دوستان رو به درد آوردم عذر بنده رو پذیرا باشید.

جناب فتوحی عزیز، من واقعا اگه فکر میکنی قصدم یا نوشتم خدایی ناکرده جسارتی به شما بوده ازت معذرت میخوام. من فقط و فقط دیدگاه شما رو به این خاطر آوردم که مشخص بشه سوال شما به خودی خود مشکلی نداشته و شما قصدی نداشتی و جوابی که به شما داده شده مشکل داشته. ربطی به آذری و غیر آذری نداره. اگه میخواهی که دیدگاهتو از بالای جواب اصلی حذفش کنم امیر جان. قدم همه ی آذری ها، کرد ها، لر ها، بلوچ ها، پارس ها، گیلکی ها، ایرانی ها و غیر ایرانی ها روی چشم شخص بنده. اتفاقا من از اینکه بگم فارس ها فلان یا آذری ها بهمان، متنفرم. من اگه ی اتحاد دیده باشم که ازش کیف کردم شما ترک ها هستید که کنار زندگی رو به اون خوبی برپا نگهش داشتید. خواهشا برداشت بد نکنید. کسی نه پولی از شما و نه از هیچ نفر دیگه خواسته و نه خواهد خواست. هر کسی هر کاری میکنه، بنا به شرایطش، بنا به علایقش و بنا به اقتضای زمان انجام میده. من فقط قصد اطلاع رسانی داشتم. همین. بابا، توی روز روشن تهمت بزنند که حربه ی ما برای پول جمع کردن این بوده که بگیم ظرفیت پر شده بعد من بگم گور بابای حاشیه و هیچی نگم؟ نمیشه که! من حرف حاشیه‌دار نمیزنم ولی حق دارم خبری که موجود هستش یعنی واقعیت رو بگم. این حق منه. ربطی هم به این نداره که مثلا من حاشیه دوست داشته باشم. گفتم که کسی کامنت نده! آذری و غیر آذری نکنید که همین ها میشه نهال تفرقه. مگه کم آذری توی این محله و جاهای دیگه هست! مگه کم ازشون یاد گرفتیم! غیر آذری ها هم همینطور. کاری که شخصی میکنه یا حرفی که میزنه، ممکنه از محیط اطرافش تأثیر بگیره ولی هیچ ربطی به نژادش نداره. یک سوم دوستها خودم آذری هستند. این حرفها نیستش که! اصن مسئله، کامنت شما نیست! بازم من میخوام که برداشت اشتباه نکنی امیر جان. اگه ی نفری کامنت اونجا رو بخونه بعد از این محله متنفر بشه بعدش از آموزش های اینجا محروم بشه، جواب این محرومیتش رو کی باید بده؟ آیا میتونم بگم فقط خودش تقصیر‌کاره؟ آیا اطلاعات غلط، هیچ نقشی در دسترسی یا عدم دسترسی یک نفر تازه‌وارد نداره؟ به من میگن چرا به طرف ایمیل نزدی یا توی سایتش کامنت نمیدی جواب بگیری! خوب اصن کار اشتباهه از جایی شروع میشه که وقتی شمای نوعی به من شک کردی که من چرا فراخوان دادم، چرا نباید شکتو به خودم خصوصی بگی؟ اگه من نتونستم قانعت کنم اون وقت برو بنویس کار مجتبی حرف داره نه الانی که از هیچ آماری مطمئن نیستی. نه که کامنت طرف رو مهم یا غیر مهم بدونم. بحث اصن این نیست. بحثم اینه که به قول شما خصومت های شخصی نباید باعث بشه من هر قضاوتی که تحت تأثیر خصومتم کردم رو عمومی بنویسم.

سلاام مجتبی.
بده من ببینم اون طنابو شهروز. خب راست میگه دیگه چرا هی سرک میکشی اینور اونور. خخخخ
اول خَطاب به آقا امیر فتوحی گل بگم که سؤال شما صرفا از روی خیرخواهی بود.
هر چند منظورتونو درست منتقل نکردین اما کسی نسبت به شما هیچ گونه سوء ظنی نداره داداشم. خیالت راحت.
اما اون مدیر بزرگواری که سر در سایتش زده،
بزرگترین وبسایت تخصصی ویژه نابینایان در کشور افتتاح شد.
از قدیم میگن، سنگ بزرگ، علامت نزدنه.

محرم: من میدونم کدوم سایت و کدوم شخص رو میگی!
باید به خدمتتون عارض بشم که: اولاً این یک هربه برای جمعآوری پول بود! و سو استفاده از بی اطلاعی بعضی از دوستان.
البته قضاوت رو هم میزارم بر عهده خود دوستان!
ماشا الله هزار ماشا الله که: همگی عاقلندو بالغ!

مدیر بزرگوار به اصطلاح بزرگترین سایت ویژه نابینایان در ایران.
خب شما که منظور سؤال دوستتون رو فهمیدین چی بود. اگر فهمیدین و بی تقوایی به خرج دادین، که واقعا متأسفم.
چون خود شما هم خوب میدونید وردپرس عامل اثاث کشی این سایت نبود. بلکه فضای محدود سرور میزبانی یا همون هاستینگ ما باعث شد که بیاییم به یه جای بزرگتر.
خب معلومه که وردپرس صرفا یه پوسته و قالب مدیریتیه و هیچ ربطی به میزان و تعداد بازدید نداره.
اگر هم فرق این دو تا رو نمیفهمین، وای به حال مدیر بزرگترین سایت ویژه نابینایان در ایران.
به قول ایشون، همه عاقل هستندو بالغ. همون آخرین کامنت پست ایشون که یکی از بازدید کننده ها نوشته:
سلام عجب سایت خوبی دارید بهتر است دیگران از شما یاد بگیرند در یک جمله میگم دوستان بیایید گوش کن را تحریم کنیم همین همین همین همین همین همین.
خودش گویای وجود همه چیزه.
البته دارو های ضد حسادت چند وقتی هست تولید شده هااا.
اما مدیر محترم این سایت: به جای تهمت زدن و این بچه بازی ها، صادقانه تلاش کنید که واقعا بزرگترین سایت ویژه نابینایان در ایران رو بسازین.
کور شه کسی که نتونه موفقیت شما و مخاطباتونو ببینه.

تو پست اثاث کشی در واکنش به صحبتهای یک ناشناس که مجتبی جواب داده بود و مشخصا هم طرف صحبتش خود مجتبی بود، میخواستم بنویسم این بابا یه مشت سؤال معمولی از یک شخص خاص پرسیده و بقیه ی ما حق نداریم اصلا اظهار نظری بکنیم، و نهایتا ترجیح دادم ننویسم!
ولی در این مورد خاص، چون برای آقای عشقی احترام قائلم و فکر نمیکردم چنین اظهار نظری رو از ایشون ببینم، امیدوارم مرد و مردونه بیان و اگه چیزی بوده و هست که ما نمیدونیم، بی پرده توضیح بدن و جواب بگیرن!
ضمنا اینجا دیگه بحث یه نفر نیست و ظاهرا روی سخن ایشون با همه ی ماست!
من اگه جای ایشون بودم پشت یه سایت دیگه قایم نمیشدم و حرف بزنم.
میومدم همین جا و رک و پوست کنده حرفم رو با اسم واقعی میزدم و جواب حرفم رو هم میگرفتم.

سلام بر اهالی با صفای محله مون. بار دیگر از لطف و مهربونی شما بچه های نازنین بینهایت سپاسگزارم. خب اولش از امیر فتوحی عزیز خواهش میکنم که روی کلمه ی دشمنی حساسیت نشان ندهند, وقتی کامنت شما را خواندم یا شنیدم, بار دیگه به متن مجتبی رفتم تا ببینم آیا ایشان از کلمه ی دشمنی استفاده کرده است, که دیدم نه, فقط در کامنتهای برخی دوستان بود که آنها هم تعمد و قصد خاصی نداشتند, یکی از این دوستان پریسیمای مهربان بود که از این کلمه استفاده کرده بود که ظاهرا ایشان هم اردبیلی هستند پس اصلا بحث آذری و غیر آذری مطرح نیست. اما خب چه میشود کرد که گاه ما مردم هم از مسؤولین و رهبرانمان تأثیر میپذیریم, و ممکن است کلمه ی دشمن زیباترین کلمه برایمان باشد و در یک سخنرانی یک ساعته باید چند صد بار این کلمه را بشنویم. خب ناخواسته تأثیر میگذارد, ولی شما دوست عزیز ما هستید, من به سهم خود بعنوان یک گوش کنی اگر این کلمه شما را رنجاند خاضعانه پوزش میطلبم.
دوم اینکه از قدیم گفته اند آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
این شخص که من ایشان را نمیشناسم و ظاهرا محرم نامی هستند و ظاهرا مدیر سایتی که نمیدانم چه سایتی است دو سؤال مطرح کرده اند بدین شرح:
اولاً کی میگه که وردپرس جواب مطالب سنگین و بازدید سنگین رو نمیده؟!!!!

ثانیاً کی میگه سیستم وردپرس پاسخگوی این همه کاربر و بازدید کننده نیست؟ کی میگه؟
بله, همانطور که توجه کردید ایشان دو سؤال طرح کردند, از طرفی مجتبی ی عزیز هم گفته بود که از طرف شرکت سرویس دهنده مطلع شده که چون شما تعداد بازدید کنندگانتان زیاد است و مطالبتان فراوان شرکت ما قادر به سرویس دهی به شما نیست.
این مطالبی بود که ما از آقا مجتبی شنیدین و چون بهش ایمان و اعتماد داشته و داریم نیازی ندیدیم که توضیح بیشتری بخواهیم, ولی خب همین طور که میبینید برای عده ای شبهه ایجاد شده است که آیا اصولا حرف شرکت مذکور, درست بوده یا نه؟
بنظر من بهترین کار این بود و این است که آقا مجتبی ایمیلهایی را که بین خود و شرکت سرویس دهنده که من اسمش را نمیدانم چیست را یا در همان سایت آقای محرم یا در سایت و محله ی خودمان منتشر کند, تا همه چیز طبق اسناد و مدارک باشد.
اگر هم مباحث به صورت شفاهی و تلفنی بوده خب بالاخره ایشان حتما با شخص خاصی در آن شرکت گفتگو کرده اند میتوانند بگویند که ادعای مذکور از طرف آقای ایکس یا خانم ایگرگ بیان شده هرکس شک دارد به فلان شماره زنگ بزند و بپرسد که آیا ورد پرس اینگونه که گفته اند هست یانه؟
ما که همانطور که گفتم به مدیر سختکوش و لایقمان باور داریم اما بد نیست برای ساکت کردن اغیار بیشتر مستند و مستدل صحبت کنیم.
شرمنده که طولانی شد. امیدوارم که مطالبم خاطری و قلبی را نیازرده باشد و اگر چنین بوده پیشاپیش طلب پوزش و عفو دارم.

سلام.
عجب!
تمام گفتنی ها رو باقی هم محلی ها پیش از من اومدن و گفتن ولی۱چیزی! اینکه اتفاقا این نظرات هر بار که ابراز شدن پایه اینجا سفت تر شد. هرچی این منفی ها شدید تر اومدن وسط بچه ها محکم تر به هم و به ستون های محله چسبیدن. خداییش مگه اینطور نبود؟ اصلا بذارید من یکی تکلیف خودم رو روشن کنم. عزیزان آگاه که دلتون واسه ناآگاهی من سوخته! در طول مدتی که من گوش کنی شدم۱عالمه لحظه های قشنگ داشتم. اندازه۱آسمون تجربه ناب به دست آوردم. ۱عالمه دوست عزیز پیدا کردم که هرچی این مسخره بازی ها بیشتر میشه بهشون بسته تر میشم. ۱دنیا چیز یاد گرفتم. و خلاصه از وقتی گوش کنی شدم بهم خیلی خیلی زیاد خوش گذشته و هنوز هم داره خوش می گذره. حالا به نظر خودم اینهمه آموزش و خاطره و دوستی و…ارزش این رو داره که بخوام۱مبلغ ناقابلی که زورم می رسه برای آبادی بیشتر محله ای که دوستش دارم کمک کنم. درضمن، محض اطلاع:
مدیر گوش کن تبر روی سر کسی نگرفت که یا پول بده یا می ترکونمت. مدیر گوش کن فقط وضعیت رو برامون توضیح داد و بچه های محل که با افتخار من هم یکی شون هستم، هر کسی خواست و تونست هرچی دستش رسید داد. من یکی که اگر باز هم پیش بیاد باز هم هستم. تا هر جا که توانم باشه هستم. به مدیر گوش کن و توضیحاتی که در مورد سرور و شرکت و این چیز ها داد اطمینان دارم. دفعه های بعد هم همین طور. من همین اندازه توضیح که توی پست ایشون خوندم برام بسه و بیشتر از این هم مدرک و دلیل نمی خوام. دیگه به چه زبونی بگیم؟ بابا من در کمال آگاهی و صحت و سلامت دلم می خواد به گوش کن کمک کنم هر طوری از دستم بربیاد. از این واضحتر؟ لطفا عزیزانی که ما رو ناآگاه و مدیر گوش کن رو نمی دونم چی فرض می کنن لطف کنن به کار خودشون برسن و نگران ناآگاهی ما نباشن. اصلا من نمی فهمم این ها چرا پای حرف خودشون نمی مونن و به قول خودشون تحریممون نمی کنن؟
آقای خادمی عزیز! مدیر محله عزیزِ ما! ادامه بدید. بدون ناراحتی، بدون خستگی و بدون توجه به این صدا های نامفهوم مخالف که ترجیح میدم در وصفشون چیزی نگم که منزلت اینجا پایین نیاد. ما هستیم. اتفاقا هرچی بیشتر گرد و خاک بشه ما سفت تر هستیم. من یکی که هستم. باقی هم گفتن و دارن میگن که هستن. نه تنها اینجا، بار ها و بار ها. پس بچه ها بیخیال فرمایشات متفرقه به پیش!.
گوش کن همیشه پایدار بمونه!.
پاینده باشید همهتون.
پاینده باشه گوش کن و مدیر با تدبیرش که دلمون می خواد مطمئن بشیم دیگه ناراحت نیست.
ایام به کام.

سلام مجدد.
اگه بنده تندروی کردم عذر بنده رو قبول بفرمایید.
دوستان انصاف به خرج بدن و حق این برداشت منفی رو به بنده بدن.
چون تو اول پست کامنت من و بعد از اون جوابیه ی آقای عشقی اومده.
خداییش وقتی پست رو خوندم واقعاً دلم لرزید.
این برداشت رو کردم که حتماً حتماً خطا از من بوده.
و تنها کامنت من و جوابیه ی آقای عشقی اومده.
کامنتهای دیگه نیومده که در بارش اظهار نظر بشه.
دوستان؛ به من حق بدین
هر کس غرور داره
نمیخواد به خاطر یه سؤال شاید منظور ایشون واقعاً چیز دیگه ای هستش زیر سؤال بره و تحقیر بشه.
من روزی میشه گفت دو سه بار به چند سایت مخصوص ما نابینایان سر میزنم.
آموزش میبینم.
مطالب یاد میگیرم. اطلاعاتم بیشتر میشه.
دلیلی وجود نداره که بیام سایت رو با یه سؤال به مسخره بگیرم.
منظور من از این سؤال این بود که:
این سایت، حتی برای اینکه نخواستم چیز دیگه ای به ذهن آقا مدیر و عوامل سایت خطور کنه حتی اسمشم نبردم. به خاطر مطالب حجیم و بیشتر و بازدید بیشتر دچار مشکل شده.
شما که این سایت رو از php به وردپرس منتقل میکنید این مشکل شاید برای شما هم اتفاق بیفته.
آیا فکر اونجا رو هم کردید یا نه.
حالا من چون درست اطلاع نداشتم اینطوری فکر میکردم.
اگه یادتون باشه ما توی سایت پیشین که php بود مطالب حجیم کم نداشتیم.
بنده هم این جور جوابیه رو که باعث زیر سؤال رفتن بازدید کننده و اونی که کامنت میذارهو برداشت منفی گذارنده ی کامنت و همچنین تحقیر ایشون تو سایتهای دیگه میشه رو تأیید نمیکنم.
سایتهای دیگه ای هم هستن که حق اشتراک میگیرن. شاید مدیر و عوامل به تنهایی نتونن از عهده ی خرج و مخارج سایت دربیان.
پس دلیل به غلط بودن کار شما نمیتونه باشه.
من یه خصلتی دارم. حالا چه خوب باشه چه بد؛ اینه که:
من وقتی دیدم توی پستی سؤالی به ذهنم پیش اومد اون موقع کامنت میذارم و سؤالمو مطرح میکنم و به نوبه ی خود تو جای خودشم تشکرم رو هم بابت پست اعلام میکنم.
و چون منتظر جوابم هستم ساعت به ساعت به سایت سر میزنم و قسمت کامنت اون پست رو مطالعه میکنم.
چون این کامنتها در مورد یه اطلاع رسانی بود و منم رفته بودم کامنت گذاشته بودم؛
دیگه پیگیرش نشدم که جوابی هم برای این کامنت اومده باشه.
باور کنید تنها ترین چیزی که اصلاً یادم نمونده بود این بود که کامنتم رو تو اون سایت پیگیر بشم.
من این جوابیه رو تو همینجا دیدم که دلم لرزید و منفی برداشت کردم.

ایشونم بایستی تو یه ایمیل خصوصی یا اصلاً تو قسمت کامنت پستشون میفرمودن که این مشکلات به مطالب حجیم و بازدید بیشتر بستگی نداره.
کاش این اتفاقات نمی افتاد که متأسفانه شاهدش بودیم و هستیم.
کاش هر مشکلی با راه حل خودش حل بشه که اونم نمیشه.
میترسم آرزو به دل بمونیم این ای کاش ها روزی به واقعیت تبدیل بشه.

سلام.
اینم یه قسمت از پست مدیر که به نظرم حرف مفته و نباید همه رو به چشم یه اقلیت حسود کم ارزش دید.
هیچ وقت نفهمیدم چرا علیرغم باور ها و نژاد ها و ملیت ها و قومیت ها، نمیتونیم زیر ی سقف باشیم. چطور هدف پیشرفت و استقلال، نمیتونه همه ی ما رو یکی کنه!
خخخخخخخخخخ.

مدیر جون دقیقا همین محله مثال نقض این تیکست داداشی.
خب همه که منو میشناسید.
عادتمه بی پرده بنویسم و دقیقا همون چیزی که فکر میکنمو مینویسم و به شدت هم به این محله متعصبم.

اینم از کامنتی که نتونستم جلوی خودمو بگیرم و اونجا گذاشتم.
البته اگه نظرات دوستان عزیز به ویژه عموی عزیز محله و شهروز و امیر عزیز رو خونده بودم شاید این کامنتو اونجا نمیذاشتم.
ولی خب شد دیگه.
———-
صادق عزیز محترمانه ازت میخام حرف دهنتو بفهمی.
شبا زیاد غذا نخور.
زود بخواب.
مسواکم فراموش نشه.
ok کوچولو؟
دوستان عزیزم به ویژه مدیر محترم سایت، ازتون میخام از همین حالا وارد این هواشی بی سر انجام نشید.
همون طور که جناب محرم به خوبی هم اشاره کردند بهتره قضاوت به دوستان سپرده بشه.
خوشبختانه مثل اینکه دوستان هم قضاوتشونو کردن و اون موضوع یک مسأله ی تموم شدست.
پس دیگه بقیش الکی هیزم رو آتیش ریختنه.
واسه هیشکیم فایده دار نیست.
دوستان عزیزم میخام بدونم واقعا اگه یه روز خود شما تصمیم بگیرید یه کاری رو با همکاری کاربرهای سایتتون انجام بدید و اینطوری بهتون تهمت زده بشه چه حالی میشید؟
شما رو به خدا قبل از گفتن یا نوشتن هر جمله ای یه دو دوتا چهارتایی هم پیش خودتون بکنید.
هم حال میده هم نتیجه ی منطقی تر و خیلی مشتی تر تری داره.
به هر حال با یه بازدید اجمالی از این سایت به نظر میرسه اینجا هم سایت خوبیه و حتما مدیران زحمتکش اینجا هم اهداف خیری رو دنبال میکنند.
بهتره برای اینکه این سایت مفید هم بتونه جاشو بین نابینایان عزیز باز بکنه از این بگو مگوهای بیفایده پرهیز بشه.
ضمن تأکید به صادق گرامی برای تلاش برای فهمیدن حرف دهنش امیدوارم همگی موفق باشید.
اینم از جک ما.
طرف هر روز جاشو خیس میکرد.
یه شب که خیس نکرد از خوشحالی،

آره.
یعنی اون یکیه شد.
دمتون داااااغ هم محلیای باحال.

سلام دوستان.
عزیزان بزرگ شدن, رشد کردن, پیشرفت کردن خاسته و حق طبیعی همه ماست. ولی برای بزرگ شدن باید راه بزرگان رو در پیش گرفت. هیچ یک از بزرگان از سر و شونه دیگران برای خودشون نردهبان ترقی نساختن. بلکه در جهتکسب دانش و معرفت تلاش کردن. سپس وقت دانش و انرژیشون رو مصروف هدفشون کردن و با توکل به خدا و تلاش شبانهروزی به اونچه که میخاستن, نایل اومدن. خوب تو این محله هم گوشت و مرغ صلواتی نمیدن که همه بدو بدو بیان صف بکشن!! توقعی که من و امثال من از یه سایت نابینایی داریم, اینجا تا حد زیادی برآورده میشه. از ۴ گوشه ایران اینجا باهم کنج شدیم حرف میزنیم, سر به سر هم میذاریم, میخندیم, میخندونیم, خاطره میگیم, موسیقی گوش میدیم, از همدیگه یاد میگیریم و غیره. اون هم در فضایی بیتکلف و صمیمانه با حفظ شان و حرمت همدیگه. مگه دیگه از یه فضای مجازی چه انتظاری میشه داشت که اینجا براورده نمیشه؟؟!!
در جواب دوستانی که صحبت از تحریم و تضعیف این سایت میکنن, باید عرض کنم:
آینه چون نقش تو ننمود راست,
خود شکن آیینه شکستن خطاست
در خصوص حمایت مالی از محله هم باید عرض کنم ما که حاضریم برای یه پیکنیک چند ساعته چند ده هزار تومان خرج کنیم اون هم بدون اینکه کک مون هم بگزه, چه ایرادی داره برای سرپا نگه داشتن فضایی که هر روز دقایق و ساعات زیادی رو در اون به خوشی سپری میکنیم, مختصری هزینه کنیم؟
امیر فتوحی عزیز چند تا کامنتی که از شما خوندیم, حسن نیت شما رو برای همه ما آشکار کرد. شما رو به هرچه که میپرستید, قسم میدم اینجا صحبت از نژاد و قومیت و این چیزها به عمل نیارید. امروز در حالی که از یک طرف صحبت از دهکده جهانی است و از طرف دیگه همه ما تحت تاثیر تحریمهای بینالمللی داریم انواع و اقسام محرومیتها و عقبموندگیها رو تحمل میکنیم, دیگه چه معنایی داره که خودمون هم به خودمون رحم نکنیم و در مقابل هم صفکشی و سنگربندی کنیم؟؟!!
یاشاسن آذربایجان, یاشاسن ایران, یاشاسن گوشکن.
سبز باشید.

سلام این ملت حسود همیشه دنبال به حاشیه بردن گوشکن بودند.
چون میدونند به هیچ شکلی نمیتونن ما رو از مجتبی دور کنند.
با کلی بدبختی میرن سایت میزنن
تو پست ها اول مدیر سایت میره کامنت میده بعد خودش و بعدا یکی دو نفر هم تصادفی کامنت میدن
جمعا ۵ ۶ تا عضو هم ندارن
وقتی میبینن سایتشون از کوچه علی چپ هم پرت تر شده میفتن دنبال گوشکن
که آقا چنان شد و چنان شد
تو رو خدا بس کنید ما اگه طرف حساب خودمون رو نمیشناختیم که هر روز به اینجا سر نمیزدیم
چقدر شما ساده هستید؟
روزی که مجتبی این محله رو راه اندازی کرد مگه سایت شما رو تعطیل کرد مگه زیراب شما رو زد؟
خب چرا بی جنبه بازی درمییارید؟ برید سایت بزنید مخاطب جذب کنید مگه ما حسودیم؟ خیلی عصبانی هستم هرکی بییاد جلو با فیل بهش حمله میکنم
البته اشتباه نشه ابرهه نیستم پرسپولیس شطرنجی هستم بابا.

سلام بچه ها من دوباره اومدم
آقای فتوحی من اگر چیزی گفتم به کسی گفتم که هدفش تخریب گوش کنه شما حرف بدی نزدید که به خودتومیگیرید بذارید برداشتو کسانی بکنن که لایقش هستن
نظرات پریسا جونو لایک میکنم دربست لطفا شما نگران ماها نباشید ارزش گوش کن محبوب ما بیشتر از این حرفهاست
عمو حسین به نظر من مجتبی مدیره خودش میدونه با کی حرف بزنه برای محله چه تلاشی بکنه که اینجا سرپا باشه چه لزومی داره بیاد توضیح بده چه اقداماتی انجام داده؟ به دیگران که مربوط نیست ما هم صد درصد بهش اعتماد داریم هیچ سندی هم ازش نمیخواهیم حرف مدیر برامون سنده
گوش کنو برای این دوست دارم که نژاد پرست نیست دقیقاً از همه جای ایران میان اینجا ساکن میشن هیچ مشکلی هم پیش نمیاد چون از صمیم دل همدیگه رو دوست دارن و به همدیگه عشق میورزن آرزوی قلبی من پیشرفت روز به روز گوش کن و بچه های عزیزشه یاشاسین گوش کن

سلام مدیر خوبی؟ یه درخواست ازتون دارم لطف کنید جواب بدید ممنون میشم.
بیایید این پست را حظفش کنید تا روشن دلان عزیز دروری نگن که یکیش هم من هستم.
آقا امیر حرف بچه گانه میزنی چرند نگو اگه کارت اشتباه بوده مردانه منظرت خواهی کن اینا.
خیلی زود جا زدی دوست عزیز, عشقی آدم بدی نیست دوستان اینم در نظر بگیرید که شاید تحریکش کردند.
و این تنها مشکل ایشان نیست بلکه ما نابینایان کّلً اینجوری هستیم چندشم میاد وقتی مینویسند گوشکنی شب روشنی یا هر چیزه دیگه,
جمع کنید این بساطو این حرفها یعنی چه, دو سه تا نابینا آبشون تو یه جوی نمیره به خدا خجالت داره

سلام. مجتبی عزیز. تو دقیقا ناراحت چی هستی. آخه کسی که ما رو مجبور به پرداخت پول نکرده بو. یا کسی ما رو تهدید و ترقیب به این کار نکرده بود. هر کاری که کردیم و هر کاری که می کنیم تنها و تنها به دلیل اعتماد و دوست داشتن تو و این محله بوده. هر کی هر چی دلش خواست بگه. مگه قبلی ها که گفتند کاری از پیش بردن. دلمون خواسته محله رو داشته باشیم و مدیریتش رو قبول داریم. هر کی نمی تونه ببینه, خدا نگهدارش این جا ها پیداش نشه.
از چیزی ناراحت شو که ارزشش رو داشته باشه.
راستی قلب و سر دردت چطوره امیدوارم که حسابی خوب شده باشی!
به امید سلامتی تو و همه عزیزان این محله !!!

سلام دوستان.
اینجا چه خبره؟
چی شده؟
مگه یه کامنت اینقد مهم بود که مجتبا خان بیان اینگونه پست پر از هاشیه رو بزنن؟ راستش من یکی که دارم یواش یواش به حرفهای آقای عشقی یقین میکنم! میدونین چرا؟ چون اگه واقعاً اگر حرفهای آقای عشقی نادرست بود, خیلی راحت میتوانستن اونو قانع کنند! نه این که بیان اینجا این پست را بزنن! با حرفهای آقای پرهام عزیز هم موافقم شاید برداشت آقای عشقی اینگونه بوده که گفته و یا شایدم اصلاً منظوری نداشته و فقط خواسته مثل شما اطلاع رسانی کنه همین! یه انتقاد دارم از آقا مجتبا: میگم اگه کارت درست بود پس چرا اومدی این پست را زدی و با احساسات دیگران بازی کردی؟ عده ای را دشمن خواندی عده ای را نمی دونم چی چی خوندی! ماشا الله هزار ماشا الله هم که بعضی از اعضای سایتتونم که ادبشون در نظراتشون مشخص هستش! چرا در مورد کسی که اینجا نیست اینگونه توهین و بد و بیرا میگین؟ از شماها که ادعای گنده گنده دارین بعید هستش! در ضمن تا آنجایی که من میدونم سایت آقای عشقی قبل از این سایت بوده و حتی آقا مجتبا خان هم در آن سایت فعالیت میکردند! نمی دونم حالا چی شده که اون سایت شده سایت تازه تعسیس! از شما بعید بود آقای خادمی عزیز! از قدیم گفتن پیاز نخوردی چرا میسوزی؟!!! فک کنم توی این وسط خبرایی هست که این بچه بازی ها درمیاد! حالا حین بهبه و چهچه کنیم که چی بشه! هرکسی که کمی از سایتو بازدید کننده و هاستو اینجور چیزا سروکار داره اونا بهتر میتونستند درمورد آقای عشقی و خادمی قضاوت کنند! ولی حیف! بیخیال! به نظر من با فرافکنی و سفسطه و مغالطه چیزی حل نمیشه که آقای خادمی درپیش گرفتن!! امیدوارم دوستان یه خورده واقع بین و واقعگرا باشند نه احساسی‍ و به قضیه بطور واقعگرانه و واقع بینانه نگاه کنند!
اینم بگم که: من نه طرفدار آقای عشقی هستم و نه طرفدار آقای خادمی! بلکه به هر دویشون احترام خاصی قائلم و هر دو را برادر و هموطن خود میدانم.
ممنونم.

چیزی که ایشان نوشتند، کامنت نبود، دروغ محض بود. کاری که ایشان کردند تهمت زدن آشکار بود و من فقط نظرات و احساسم را بیان کردم. اگر از خودم دفاع میکردم که حتما خون و خون ریزش به راه می افتاد. من همچنان ساکت خواهم ماند برادر و هموطنم.

ببینید دوستان عزیز من بارها و بارها در این گروه و کلاً بین همنوعان عزیز شاهد اظهار نظرهایی بودم که اگه این اظهار نظرها هرگز بیان نمیشد بهتر بود و باعث هیچ کدورتی هم نمیشد چه دلیلی داره که هر کس در هر موردی اظهار نظر بکنه نه واقعاً به این موضوع فکر کنید آیا دلیلی برای این کار وجود داره اگر مجتبا از بچه های سایتش خواسته در نگهداری و هزینه های جاری اینجا کمکش کنند دو فرض وجود داره یا این رو از روی صداقت گفته یا نه از روی سودجویی محض پس میبینید فرض سومی براش نمیشه تصور کرد
حالا اون کسانی که تا به حال یا بعد از این به ایشون و سایتشون کمک خواهند کرد اگر مشتی آدمهای فریب خورده باشند یعنی مردمی که اصلاً چیزی رو تشخیص نمیدن اون وقت شما به عنوان یک فرد مصلح اجتماعی میآیید و اونها رو از این وضعیت نجات میدید به همین راحتی اما وقتی اعضای این سایت که با میل و اراده ی شخصی با شعور و دانش در حد خودشون به این کار یعنی کمک مالی کردن به این سایت آگاهانه و عامدانه قصد کردند شما چه حرفی برای گفتن دارید فرض دوم این که مجتبا دروغ گفته و این پول رو خواسته به جیب بزنه افرادی که بهش کمک کردن آیا این فرض دوم رو هم در نظر نگرفتند چرا حتماً گرفتند ولی دوست داشتند که به ایشون کمک کنند و میشه بپرسم که شما با توجه به نکات گفته شده چکار دارید که بیایید اینگونه اظهار نظر کنید
واقعا چرا ما به خودمون حق میدیم که هر حرفی راجع به هر کسی یا هر موضوعی بزنیم
ما با این رفتارهای نابجا
کدوم یک از اصول عالی اخلاق رو در روابط اجتماعیمون مراعات میکنیم شما هم میتونید تو سایتتون از اعضای خودتون حق عضویت یا کمک مالی دریافت کنید کسی به شما خرده نمیگیره و نباید هم بگیره این کار هیچ اشکالی نداره من سایتهای زیادی رو تو ایران دیدم که از اعضای خودشون برای خدماتی که ارایه میدن حق عضویت دریافت میکنند بچه های عزیز وقتی میخواهید از کسی طرفداری هم بکنید در نوشتن نظراتتون دقت کنید دوست محترمی که مینویسند فلانی رو دیگران تحریک کردند در واقع شخصیت همون دوست عزیزی رو که میخوان ازشون دفاع کنند با این نوع بیان زیر سؤال بردند یا مورد دیگه که میتونید نوشته ی ایشون رو بخونید این نوع برخورد مناسب نیست نه در شأن شما و نه در شأن دوستانیست که میخواهید از ایشان حمایت کنید در انتخاب عبارات بیشتر دقت فرمایید با تشکر دوستدار همه ی شما

درود
سودابه سادات ! اولین بار که نام شریفتان را در محله می شنوم !؟ خوشحال هستم که برادر و هموطن مجتبی شدید ههههاااا ؟
تازه باخبر شدیم که بزرگترین سایت نابینایان قدمت تاریخی دارد اما من اون زمان هائی که دنبال سایت های نابینایان می گشتم متاسفانه در گوگل چنین نامی را هرگز نیافتم و در واقع موتورهای جستجوگر گوگل با چنین نام هرگز آشنائی نداشتند ! البته من بارها و بارها جستجو کرده بودم و تنها نامی که می یافتم وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی برادرمان حامد ابراهیمی بوده .بعد هم خوشحال هستم که مجتبی آنقدر فرصت دارد که به سایت های دیگران برود و مطلب منتشر کند .این می تواند از افتخارات آن سایت ها باشد ؟
سودابه به شما تبریک می گکویم که توانستی مجتبی را از پشت میز بزرگ مدیریتش که به تازگی هم بزرگتر شده و هیچ توجهی به اهالی محله نیم کند را بیرون بکشی من هم مثل شما مدتی است به این فکر یم کنم که من هم باید تند مجتبی را مورد انتقاد قرار دهم که در اینصورت به کامنت های صادقانه ما پاسخ دهد و این پاسخ از سوی مدیر موجب افتخار برای شما سودابه سادات باید باشد !
در ضمن هنگامی که مطلبی ارائه می شود بازخوردش در اختیار مدیر نیست و نویسنده ضامن برداشت های شخصی و به دور از واقعیت بازدید کنندگانش نیست و این هم برای عشقی مصداق دارد و هم برای مجتبی و حتی شما و من .در کامنت دونی بالا مطلبی به گزاف نوشته نشده است و توهین کسی هم نبوده بلکه در این راستا حتی آقای فتوحی عزیز هم برداشتی داشتند که با مطرح کردن آن خوشبحتانه به ساحل آرامش رسیدند .و مابقی حمایت از مجتبی بود و اینکه هدایای دوستان همه با خلوص نیت بوده و به مدیر و دوست همیشگی و همراهشان اعتماد کامل دارند و حتی من هم نوشتم که مجتبی حتی تصور اینکه این مشکل برایش به وجود بیاید را نداشت و برای یک سال هم تمدید نموده بود ولی مبالغ واریز شده به حسابش در کمتر از ۲۴ ساعتبرگشت داده شده بود !
در این میان من فهمیدم که واقعا این سایت ها برای انتشار مطلب اصلا مشکلی ندارند و هر چقدر فضا باشد اینها پشتیبانی می کنند اما فضای میزبانی جدای از این ها است و سرور ها می توانند مجزا باشند حتی بعضا نوعی برنامه دارند که یک کامپیوتر شخصی را در مدت اداری فعال نگه می دارند و از آن به عنوان سرور شخصی بهره می برند که این قطعا در دراز مدت نیز مشکلاتی را به وجود می آورد از جمله همان فضای پشتیبانی است و تا حجم اشغال شده به فضای هارد برسد مشکلی نیست اما ما بقی مشکلات جدی است و حتی فایل های یک عکس را هم با کیفیت عالی بسته اند تا فضای آنان اشغال نشود !!!
اون کامنت دهنده گرایم را که شما برجسته اش نمدید کمی تند بود و جالب اینکه شما اون نویسنده را تائید میکنید .
در خاتمه مطمئن هستم که این محله بر دلها حکومت می کند ، خیلی ها رفته اند از این محله اما بزودی بازگشته اند .حتی خود من مدتی اصلا با این پست ها اغناء نیم شدم و حتی خیلی زود از محله عبور می کردم .خیلی از پست ها را اعتماد نداشتم به نویسنده اش و درست هنگامی که این مشکلات برای محله بروز کرد من هیچی نیم دانستم بعد از این که مشکلات مرتفع شد جالب اینکه من دوباره خودکار به محله برگشتم و مدت بیشتری ماندگار شدم و الان هم هستم .
مجتبی را همه اون افرادی که هزینه یک ساله را پرداخته اند به صورت اجمال واکمال قبول دارند و درج این مطالب از سوی هر شخصی خللی در این برداشت وتصور که به قول ما دوستانش اعتماد وارد نیم شود .
شاید در برداشت اولیه نوعی برداشت شود که مجتبی هم قصد حاشیه سازی این موارد را دارد اما با نگاهی عمیق تر برداشتنهائی این می شود که اهالی محله ممکن است از نظرات دوستان سایر سایت ها اطلاعی نداشته باشند و بر خود وظیفه دانسته تا به اطلاع ما برساند و این ما هستیم که حاشیه ها را باید بزدائیم .

من دوباره برگشتم دوستان عزی کی تمومش میکنید, واقعً کی.
بابا به پیر و پیغمبر بده شما چرا همش خودتون را میبینید بابا افراد عادی هم به این سایت ها سر میزنند.
بیایید مراعات کنیم آخه چه فکری در مورد ما نابینایان میکنند دوستان خواهش میکنم بیایید تموم کنید

سلامی دوباره
من واقعا متاسفم
چرا هر کی میخواد حرف بزنه اما ما هیچی نگیم
پس شما هم چیزی بر خلاف محله ی ما نگید
من هم نسبت به این محله و بچه های خوبش تعصب دارم نمیتونم ناراحتی آقای مدیر مون را ببینم
اگر حرفی زدید برخلاف محله و من بیام و ببینم
حتما میام مینویسم
موفق باشید
به همه ی خوبان ارادت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید