خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

خوش‌آمد‌گویی عمو مجتبی به بچه مدرسه ای ها! دانلود کنید

درود و سلااام به همه ی بچه های ناز و شیطونی که خودتون یا بابا ماماناتون از محله بازدید می کنید. اول مهر رو به همه ی شما ها تبریک میگم. خوشحالم مدرسه هاتون شروع شده. میدونم خودتونم خیلی خوشحالید. قراره اینجا از این به بعد، خبر های خوبی واسه شماها باشه! بازی، شادی، سرگرمی! ی صحبت و خوش‌آمد کوچولو با شما کوچکولو ها دارم که دوس دارم بشنوید. پس خودتون یا بزرگتر هاتون میتونید صحبت ها و تبریک عمو مجتبی به بچه مدرسه ای ها رو از اینجا بگیرید. دوووووستون دارم فراووون! قد زمین و آسمون!

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «خوش‌آمد‌گویی عمو مجتبی به بچه مدرسه ای ها! دانلود کنید»

وای چقد خنده دار بود
فک کردم دارم کارتون گوش میدم
حالا کلاسو نکنن پر پوست تخمه
بازم کتاب بازم دویدن دنبالش و دردسر درس خوندن هاا
ما که از مدرسه خاطره خوبی نداریم از این آهنگا زیاد خوشم نمیاد البته جز دبیرستان
عجب توهمی بهتره بپرن توی استخر توپ یا حوض یا استخر

میگم سلام.
میگم عمو!
پول میدی تو راه آلبالو خشکه بخرم بخورم!؟
بده دیگه!
تازشم من از اون آب نباتا که شکل پستونک بود هم میخوام.
تو که عموی خوبی هستیییییییییی!
آخ جووووووووووون.
هووووووووورررررراااااااااا!
ای کاش میشد الآن برم مدرسه.
ای کاش همه ی دغدغه ی زندگیم مشق شبم و زیاد بودنش بود.
ای کاش یکی کودکیهامون رو بهمون برمیگردوند.
نمیایی نمیایی، وقتی هم میایی اینطوری دلمون رو آب میکنی.
ای بپکی.

سلام پرواز تو اول شدی ببین خاموش نشو تازه روشن شدی حالا حالاها روشن بمون یکی دوتا کامنت که بدی بچه ها میشناسنت بعد تو باید ما رو تحویل بگیری
عمو مجتبی امیدوارم حد اقل به خاطر بچه مدرسه ایها بیای محله خخخ

سلاااااااااااام
یادش بخیر، وقتی رفتم کلاس اول، خیلی یادم نمیاد که جشن شکوفه ها داشتیم یا نه ولی یادمه که کلی بهمون سر کلاس خوش میگذشت.
الآن هم که رفتیم دبیرستان، فرقی نکرده. باز هم بچه ها کارایی میکنن که یک لحظش ساعتها خنده به همراه داره.
نمونش:
ساعت ۱۲:۰۵ بود. معلم داشت تاریخ رو به زور تو مخ بچه هایی که دیگه کم اورده بودن
فرو میکرد. همه یا خواب بودن، یا با هم حرف میزدن. که ناگهان معلم فریاد بلندی زد. همه سیخ نشستند. کلاس غرق سکوت شد. چند دقیقه بعد اتفاقی عجیب افتاد. در یک کلاس سر پوشیده باران میبارید. باران چی، آب سیب. بله! رفقای ما از ته کلاس تعدادی سیب به سمت پنکه پرت کرده بودند. پنکه سقفی هم وضیفه ی خود را به خوبی انجام داده بود.
lollollolloooooooooooooooooools 😀 😀 😀 😀 😀
یعنی معلمها چی می کشن از دست ما، خدا میدونه
راستی یادم رفت بگم: کلاس اولیها خییییییییلی باحالن! یه جورایی موجشون خییییلی قشنگه
اگه به عنوان یه بزرگتر توی جشن شکوفه ها شرکت کنید حتما متوجه میشید چی میگم.
:*

درود! من که هرچه تلاش کردم تا ۱۰درصد دانلود و سپس خطا میدهد، بی خیال دانلود، روز شروع اختیار دادن معلمین به دانش آموزان برای چند لحظه یا چند دقیقه در کلاس شلوغ کردن و از سر و کول یکدیگر بالا بروند مبارک، راستی این معلمین چرا بعضی اوقات اجازه میدهند بچه ها کلاس را روی سرشون بزارند و سپس با یک فریاد و شاید پرخاش و شاید توهین کلاس را آرام میکنند؟! یادش بخیر کلاس اول دبستان بودم که یه روز معلم نداشتیم و یکی دیگه به کلاس آمده بود و بیخیال وسط کلاس قدم میزد و بچه ها با صدای خود کلاس را روی سرشان گذاشته بودند، همانطور که معلم از کنارم میگذشت ناگهان صدایی نرم و زلال گوشهایم را نوازش کرد، معلم بین دو ردیف صندلی قدم میزد و به کنار تخته سیاه میرسید و دوباره برمی گشت و به ته کلاس میرسید، ولی این صدا که از طرف معلم بود بارها گوش مرا نوازش میکرد، در کلاسهای بالاتر هم چنین صداهایی همراه با شلوغ کاری بچه ها و کشیده شدن میز یا صندلی روی زمین گوشهای مرا نوازش میکرد و ناگهان با فریاد معلم سکوت دلنشینی در کلاس حکمفرما میشد، یکی میگفت: لاف در غریبی و… در بازار مسگران، معلمین عزیز روز بازگشایی آزادی بیانتان در کلاس بین شلوغ کاری بچه ها مبارک!!!

شلام که . خب من اصن کولوچو نیستم ولی . اما کولوچوها رو دوست میدارم به شدت . بنابر این دوستم میاد اینو دانلود کنم به هیچ کی هم مربوط نمیشود اصنشم . هح . هوهو . یوهو . یه سه ساعت دیگه ترافیکم کوفتی میشه یعنی چیزه مفتی میشه خخخ . عمو مجتبی . میسی از لینک دانلود . شکلک میسی که میسی . شکلک بابایی که . خدافسی یعنی

سلام
خوش به حال بچه مدرسه ای ها که به خاطر شون یه سری به اینجا میزنید
حضور تون اینجا روز به روز لحظه به لحظه کم رنگ تر میشه
اما خوب حتما نیومدن تون به محله ی خودتون دلایلی داره
خیلی حرف ها دارم که بگم اما شاید نباید حرفی زد
اقلا به خاطر بچه مدرسه ای ها که میدونم خیلی دوست شون دارید یه سری به این محله بزنید
ارادت دارم فوق العاده.

درود! بالاخره دیشب موفق به دانلود شدم، ولی خودمونیما چه رازهایی معلمها دارند که اگه من فاش کنم دیگه راز نیستند و همه علت شلوغی کلاس توسط معلم و بچه هارو میفهمند! خخخخهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

با عرض سلام خدمت آقا مجتبی
من از طرف خودم و پسرکوچولوی زیبا وبا کمالات خودم که امسال در کلاس پیش دانشگاهی …..ببخشید پیش دبستانی شرکت کرده ،از شما سپاسگذارم.گفتگوی جالب و با انگیزه ای بود و آهنگهای انتخابی هم بسیار شاد بودند.فکر می کنم معلمین پسرم نیز همین قدر با انگیزه و پر انرژی هستند چون پسرم که خیلی خوشحال بود و فقط نگران این بود که چرا پنج شنبه تعطیل است…خخخخخخخ ولی واقعا ناراحت بود) و امروز هم اول از همه بیدار شد تا برای مدرسه آماده شود.
از اینکه در ۳ سال پیش با همت و پشتکار شما این سایت راه اندازی شده خداوند را سپاسگذارم و خوشحالم که با کمک تکنولوژی روز دنیا پسرم میتواند دوستان جدید در شهر های مختلف ایران (یا دنیا) داشته باشد . هیچ چیزی جای دوست خوب را نمی گیرد.احساس می کنم سایت شما شبیه یک زمین بایر بوده که شما آن را آباد کرده و نهال های کوچکی را در آن پرورانده اید و اگرچه که مثل همان باغ تا همیشه نیاز به مراقبت دارد اما الان در مرحله ای است که می توانیم بعنوان رهگذر زیر سایه درختانش بنشینیم یا میوه هایش را نوش جان کنیم و حتی این اجازه را داریم خودمان هم چند نهال پرورش دهیم تا علاوه بر مشاهده مراحل رشد و بالندگی درختان باغ، از میوه های آن نیز تناول کنیم
اینکه بچه های محله پست های جالب توجه و از دل برامده ای تهیه میکنند و در مدیریت سایت هم یاور شما هستند ، نشانگر این است که این باغ……ببخشید… این سایت هدف های نیکش را درافزایش آگاهی به نابینایان و خانواده هایشان به خوبی انجام می دهد.

درود به شما.
خوشحالم که شما هستید و با حرفاتون دلگرم میکنید من و بچه های محله رو.
واسه ما باعث افتخاره که شما مادر پسرکی باهوش به همراه پسرتون هم‌محلی ما هستید.
امیدوارم وقتم بیشتر آزاد بشه و کارایی که توی این سه سال قصد داشتم واسه کوچکولو ها انجام بدم و ندادم رو به سر‌انجام برسونم.
با اینکه این روزا سرم شلوغتر شده ولی به هر حال، معمولا منتظر دیدار شما توی کوچه پسکوچه های محله هستم.
خوش باشید تا همیشه!

دیدگاهتان را بنویسید