خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

فقط به انرژی مثبت شما نیاز دارم!

فراوان پیش آمده که هر کدام از ما نامه های شانس دریافت کنیم و این قدر این قضیه برایمان عادت شده که بسیاری از این گونه نامه ها را نخوانده رها میکنیم.

بعضی می‌گویند در ایمیلهای حاوی این گونه نامه ها ممکن است کدهای مخربی باشد و باعث ایجاد اشکالاتی برای کامپیوتر مقصد شوند و بعضی هم می‌گویند اینها جنبه ی تبلیغاتی و سر و صدا داشته و تأثیر دیگری ندارند.

اما نظری دیگر هم وجود دارد که میتوان آن را به مواردی دیگر همچون دعا نیز تعمیم داد.

یعنی کاری که باعث تمرکز گروهی شده و انرژی حاصل از آن میتواند به رخدادهایی منجر شود که منظور نظر همان کسانی است که در این تمرکز گروهی شرکت جسته اند.

در این پست بر آنم تا در یک فضای صمیمی مثل اینجا که بارها دیده ایم برای حل مسائل مختلف دوستان دست در دست هم توانسته اند گامهایی بردارند، این فرض را در مظان آزمایش قرار دهم.

شمایی که هم اکنون مشغول خواندن این مطلب هستید، یا با من دوست هستید، یا مرا میشناسید و یا حد اقل اگر هیچ کدام از اینها نیست، دلیلی هم برای دشمنی با من ندارید.

نمیدانم شاید هم کسانی باشند که دلیلی داشته باشند.

ولی من از افراد عضو سه دسته ی اول، یعنی دوستان، آشنایان و نهایتا آنهایی که دلیلی برای دشمنی با من ندارند میخواهم که پس از خواندن این پست، از حد اقل 1 دقیقه تا حد اکثری که دست خودشان است، به من فکر کنند و خواسته ها و مشکلاتم را چه بدانند چیست و چه ندانند در نظر بگیرند، و آرزو کنند که من به خواسته هایم برسم و مشکلاتم رفع گردد.

طبعا اگر این بازی انرژی درست باشد، برای من راهگشا خواهد بود و در اسرع وقت در کامنتهای همین پست، نتیجه را به اطلاع شما میرسانم و بعد میتوانیم بنا به درخواست هر کدام از شما با همین متن یا با تغییراتی که خودتان در آن میدهید، نام نویسنده‌ی این پست را عوض کنیم و بدون این که کار خاصی کرده باشیم، صرفا با نیک خواهی برای دوستانمان در زندگی آنها مؤثر باشیم.

۳۲ دیدگاه دربارهٔ «فقط به انرژی مثبت شما نیاز دارم!»

با سلام خدمت شما دوست عزیز من به شخصه شما رو نمی شناسم اما اسمتون رو در جاهای مختلف گروه ها و همین سایت شنیدم و میدانم بسیار فعال و پر تلاش هستید به هر حال من با تمام وجودم برای شما آرزوی موفقیت و حل مشکلاتتان را کردم امیدوارم که چنین شود.

با سلام
کار خوبی است ولی به نظر من یک موضوع را بگویید تا انرژی‌ها بر آن موضوع و رفع آن مشکل متمرکز شود. اینطور فکر کنم اثرش بیشتر باشد. به هر حال در یک کار آزمایشگاهی باید راه‌های خطا را تا می‌توانیم کاهش دهیم تا نتیجه بهتری به دست آوریم.

سلام سعید جان.
دعای گوشه نشینان بلا بگرداند.
چندی پیش مشکلی برای یکی از بچه های محله پیش اومده بود که اومد و بدون مطرح کردن مشکلش, منظورم بدون تشریح اون از بچه ها خواست که برای رفعش دعا کنن. بچه ها هم خداییش کم نذاشتن. کامنتهایی برخواسته از طبع زلالشون ارسال کردن که خودم واقعا از خوندنشون لذت بردم. هنوز ۲۴ ساعت از اون غضیه نگذشته بود که اون دوست ما طی پستی خبر دادن که مشکلشون حل شده و به آرامش قلبی رسیدن. لذا من هم رفع مشکلات شما رو از درگاه حلال واقعی مشکلات طلب میکنم. امیدوارم به همین زودیها همه کامنت گذاران این پست بازخوردش رو از شما دریافت کنن.
سبز باشید.

با سلام.
آقا سعید من شما را نمی شناسم ولی با شما و همه دوستان همزاد پنداری می کنم
به هر حال مشکلات اغلب ما تقریبا شبیه به هم است.
هر شب این موقع خواب بودم امشب نمی دانم چرا از خواب بیدار شدم و با خود گفتم سَری به گوش کن بزنم که پست شما مرا حتی برای لحظاتی به فکر فرو برد.
من نمی دانم دقیقا مشکل یا مشکلات شما چه یا چه ها هستند اما امید دارم با دعای من کمترین و دعای دوستان دیگر از سر راهتان برداشته شوند.
با آرزوی موفقیت روز افزون شما خدا نگهدار.

امیدوارم که درست فکر کرده باشم داداش .
یعنی شما مشکلی یا مشکلاتی دارین و گره توی زندگیت هستش .
قبل از تمرکز نیت کردم داداش
نه شناختی از شما دارم نه چیز دیگه فقط اسم شما رو توی این سایت دیدم و زندگینامتون رو خوندم و بس .
اگه گره ای توی کارت هستش به حرمت آقا امام حسین ع
انشالله این گره یا گره ها رو خود آقا با دستان مبرکشون باز کنن .
داداش واسه دسته چهارم هم دعا کن . دعا کن که بدونن دارن اشتباه میکنن و آگاه شن
خود آقا امام حسین به دشمناش هم خیر میرسونه
منم منتظر یه نشونه از طرف خدا هستم .

من و تو هم دیگه رو به قدری که لازم هست میشناسیم پس به طور یقین من جزأ دسته ی نخست هستم و چه باور دینی داشته باشم چه نداشته باشم برای دگرگونی شرایط زندگی تو خواهان ایجاد تحول هستم
اگه حتی باهات دشمنی هم داشتم چون در این صورت هم به اصول و قواعد دشمنی کاملا خودم رو مقید میدونم
پس حتی در اون صورت هم تمایل قلبی من بر این بود که تو مشکلاتت حل بشه و در شرایط برابر به دشمنی قاعدهمندی با تو ادامه بدم تا فقط از همون بُعدی که مایه ی دشمنی ما شده تو آسیب ببینی نه از هر بُعد دیگه و حالا که با هم دوستیم چرا برای اصلاح امور شخصی و غیر شخصی تو خواهان بهبود و تغییر اوضاع و احوال نباشم

سلام
چه پست جالب انگیز ناکی
باور کنید اگه ننوشته بودید کپی پیست نیست صد در صد می‌گفتم کپی پیست هست “البته با اندکی بیش از اندکی تغییرات”
خب منم دقیق نمی‌دونم چند دقیقه شد یا حتی دقیقه شد یا نه ولی تمام تلاشم رو کردم تا تمرکز کنم و براتون بهترین بهترینها رو بخوام …..
خب از همین الآن که من مطمئنم این جواب می‌ده نفر بعدی منما “ثبت نام می‌کنیم”
منتظر خبرای خوب خوب از جانب شما تو کامنت دونی این پست به زودی زودی زود هستم
سربلند و همیشه همیشه موفق و شاد باشید

واااااایی چقدر جالب ناک انگیز راستش من اینقدر تحت تأثیر این پست قرار گرفتم که تا ۳ ۴ دیقه نمیتونستم تمرکز کنم نمیدونم چرا اینقدر جوزده شدم یه حس خیلی خاصی داشتم
ولی حالا دارم با کلی انرژی مثبت مینویسم من میدونم که مشکل شما حل میشه مطمئنم مطمئنم مطمئنم
خدایا خدایا خدایا
یه وبلاگی چند روز پیش پیدا کردم در مورد همین چیزا مطلب گذاشته بود جالب هم بود
امیدوارم واقعا پست مفیدی بشه
من امیدوارم امیدوار امیییییییدواااااررررررررم
اینم یه تو گوشی محکم به مشکلات شما
تررررققققررقققق
هاهاهاهاآآآآآآهااااآآ

آقا اجازه
ما رفتیم واسه خوانوادمون هم تعریفش کردیم
خاهرم گفت هرچی رو دووست داره به صورت مصبت روی کاغذ بنویسین و بزنین روی یه لیوان آب
به آب هم منتقل میشه و تا ده روز از اون آب بخورین تأثیر داره

درود! من که خودم را قابل نمیدونم که برای شخص خاصی آرزو کنم،‏ در ظاهر من با همه دشمن هستم،‏ ولی از وقتی این پست و کامنت هاشو خوندم به فکر فرو رفتم و خودم را جای نویسنده گذاشتم و همش دارم آرزو میکنم که دوستان به خواسته های دست یافتنی خود برسند،‏ البته وقتی این پست را در جایی خاص باز کردم و خواندم تصمیم داشتم روی آن شیطنت کنم و با شیطنت بنویسم ولی با کمی تفکر تصمیمم عوض شد و فقط آرزو کردم که صاحب پست و دیگر دوستان به آررویشان برسند،‏ من که کسی را نمیشناسم و کسی که همه را میشناسد فقط یکی است که خودش میداند ما چه آرزویی داریم و خودش میتواند ما را به آرزویمان برساند! آرزو آرزو آرزو آرزو میکنم هر چه زودتر به آرزو هایتان برسید!‏

درود
برایت آرزو می کنم تا کار ثابت ، خانه و ماشین و یک آسایش و آرامش روحی و معنوی خاصی در زندگی ایجاد بشود و با هم نوع خودت زندگی را با خوشی سپری کنی .
دلیل برای دشمنی در این ران زیاد است ولی فعلا فکر مثبت نوشتم تا مثبت در منفی شود مثبت !

سلام. من هم برای سعید عزیز آرزوی بهترینها را دارم.
من گمان کنم از نوع گروه اول و دوم باشم. پس چند برابر برایت آرزو حل مشکلاتت را میکنم سعید عزیز.
ولی قرار بود که انرژی مثبت بفرستیم نه اینکه متوسل به خرافاتی از آن دست که زهره گرامی گفت شویم که مثلا مشکلات را روی کاغذ بنویسیم بعد روی لیوان آب بگذاریم بعد ده روز از آن آب بخوریم تا شاید گشایشی صورت پذیرد.
اما سعید جان نمیدانم مشکلاتی از قبیل کار و مسکن و بی پولی و ازدواج تا چه حد با دعا و انرژی و هر چیز دیگری حل میشوند.
امیدوارم که برای تو و همه ی دوستان عزیز دیگر مثمر ثمر افتد و روزی تو و همه دوستان و همنوعان عزیز را پر نشاط و خوشحال ببینم.

سلام
عمو حسین به نظر من شما بهتره در مورد کامنتی که میخاین بذارین کامل فکر کنید و تحقیق کنید و بعد شخصیت بقیه رو ببرین زیر سؤال
چون من به هیچ وجهی خرافه پرست نیستم و اینی که گفتم از لحاظ علمی ثابت شده و منم امتحانش کردم
جواب هم گرفتم
یکی از همین اساتید انرژی درمانی هم گفته بود
به نظرم خیلی خوبه که به عقاید هم دیگه احترام بذاریم

سلام.
من تازه اومدم این رو خوندم. فقط پست رو خوندم و هنوز به کامنت ها نرسیدم. در مورد انرژی مثبت و دعا نمی دونم چی می تونم بگم. نمی دونم دعا های من چقدر به درگاه خدا گیراست. ولی امشب، در هر لحظه ای که تنها بشم، در هر لحظه ای که مجبور نشم فکرم رو به جای دیگه ای بفرستم، در هر لحظه ای که حس کنم دلم بیشتر از زمان های دیگه در هوای دعا و خداست، برای حل مشکلات شما و رسیدن به خواسته هاتون دعا می کنم و دعا می کنم و باز هم دعا می کنم و فردا هم دعا می کنم و هر زمان دیگه هم دعا می کنم. اونقدر دعا می کنم تا شما در این پست یا در هر پست دیگه ای بیایید توی محله و بگید که به جواب هاتون رسیدید. نه با دعا های من. بلکه به دعای عزیزانی که دلشون و پروندهشون اندازه من سیاه نیست.
اگر این همراهی و هم دلی از راه دور انرژی مثبت هم به شما بده که دیگه بهتر و خیلی هم بهتر.
زیاد حرف زدم مثل همیشه. معذرت می خوام مثل همیشه. پس میریم که امشب رو با دعا هامون دعا بارون کنیم.
به امید اجابت!.
آمین!.

سلام بر آقای درفشیان. بنده که در حال حاضر قادر به تمرکز نمیباشم. لطفا بعدا تمرکز نمایم. خخخ.
من هم براتون آرزوی گشایش در کارها رو دارم. گرچه که نمیدونم چقدر خواستههای من مستجابه. در قیاس با پاکی هممحله ایهای عزیز و دوست داشتنی دعای من که هیچه. ولی به هر حال من دعام رو میکنم. فقط بذارید شب موقع خواب. چون الآن قدرت تمرکز ندارم. به امید پیروزی تمام دوستان عزیزم بر مشکلات زندگی. good luck. ببخشید. پارسی رو پاس نداشتم. همون پیروز باشید. بدرود.

سلام.
میگم من یه دقیقم رو شروع میکنم.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خب. این هم از یه دقیقه تمرکز من.
امیدوارم هرچی که هست حل بشه.
خیلی جالب بود.
از سرتا سر پست انرژی مثبت میشه گرفت.
مثل همیشه خلاقانه بود.
ممنون.

درود
بحث جالب و نتیجه آن نیز مثبت است .من قریب به دوسال برای انرژی درمانی به تهران می رفتم و استاد اصلی آن دفتر در اصفهان داشت ! مباحث جالب و در خور اهمیتی را برای من بیان داشتند در بسیاری از موارد و دقیق تر در همه مسائل نظرات و راهکارها یکی است و برای حصول به آن باید اولین گام را خود ما برداریم یعنی ما بخواهیم و به دنبال راهش باشیم و برای حل آن بکوشیم .!بخشش بارها و بارها در دین ما تاکید وسفارش شده است و اصل آن بر پایه آزاد کردن فکر از بند دیگران است !؟ اما جالب است که در دین بخشش داریم اما به گونه ای که مردم عادی قبول دارند ؟ یعنی اینکه فراموش کن و مجددا با فراموشی در ورطه همان گرداب قبلی بیفت و دوباره تکرار مکررات را انجام بده ! خیر ببخش به این معنی که دوباره همانند قبل باش معنی و مفهوم ندارد !برخی موارد ما نیاز به بخشش و تکرار روابط داریم اما در مواردی هم بخشش لازم است به طرقی که ذهن ما رها شود و دیگر در محیط قرار نگیریم تا دچار آن شویم .بخشش برای زن و شوهر نیاز است .برای والدین و فرزند نیاز است برای دوستان نیاز است اما درجه دارد و حدودی !
در خصوص نوشتن مسائل و نگرانی ها و آرزوها و غیره یک امر بدیهی است و نوشتن جایز است بدین گونه که باید مسائلی را که ذهن ما با آن درگیر است را بر روی کاغذ بنویسیم ! بابا ما نابینا هستیم و معنی ندارد نوشتن روی کاغذ !؟ اما چیزی که اکیدا توصیه شد همین نوشتن است بر روی کاغذ و در مقابل سخن من که نمی توانم بخوانم آن چیزی را که نوشته ام باز گفت بنویس هر چند که نتوانی بخوانی !
در خصوص بخشیدن گفت لیستی تهیه کن و نام افراد یا عواملی که موجبات اذیت شما را فراهم کرده اند را بنویس حتی همان ماشینی که بوق زد و شما را ناراحت کرد ، حتی همان کسی که نشناخنیدش و به شما خورد و فحاشی کرد و رفت ! بعد با توجه به اهمیت و درجه ناراحتی شروع کن عملیات بخشیدن را بطوریکه نام شخص از ذهن شما پاک شود و طوری باشد که با آمدن نامش شما دوباره رنجیده خاطر نشوید ، دقیقا تا آن زمان باید بر روی نام شخص و زدودن ناراحتی تمرکز کرد ! و این ادامه یابد تا لیست شما پاک شود بعد برای موارد جدید در صورتیکه اتفاق افتاد بجای ناراحتی برایش دعا کنید یا فکر مثبت برای او بفرستید !؟ در مقابل اینکه من شخصی را سرلوحه دشمنی قرار داده ام بیان داشت ک ه او هم با فکر منفی شما وانرژی منفی که می فرستید قطعا واکنش نشان می دهد و همانند شما عمل میکند !
یکی بر پایه علم یوگا و یکی هم به قول خودش بر پایه علم الهی بر این علم مسلط می شود .من با علم یوگا و گوی های موجود به دنبال انرژی درمانی بودم و شخصی را یافتم که به قول خودش بر پایه علم الهی به دنبال انرژی ها و مها رآن بود ! او بیان می کرد هر چه را که می خواهی با نام حضرت فاطمه بخواه و نتایجی هم گرفته بود و علم یوگا نیز بدور از این شخصیت ها به نتایجی رسیده بود .شرط اصلی مهار انرژی و رسیدن به آرامش است ، از هر راهی و وسیله مثبت که نتیجه مثبت ارائه شود ! روحیه مرد با زن متفاوت است و تلاش و بهره گرفتن از همت نیز در افراد متفاوت .اما نتیجه فکر مثبت و رضایت قلبی در باره یکدیگر و بخشیدن آن قسمت از عملکردها که موجبات نگرانی و دلتنگی ها را به وجود می آورد می تواند بهترین راه برای موفقیت باشد .دوستان من مواردی هست که بعضا در دوره ای مثمر ثمر بوده و برای دوره دیگر امری محال شده است .روزی با علم کم توان علمی و درمان برای جامعه ایرانی در حد عالی بود ما بوعلی سینا را داریم .اما امروز با پیشرفت علم باز هم شاهد نتایج منفی و غیر کار آمدی آن هستیم با دیدن این نتایج نیم توانیم آن همه پیشرفت را بر هم بزنیم و منکر شویم .پزشکی جان مریض قلبی اش را نجات می دهد اما یک سال بعد بخاطر مشکل قلبی می میرد ؟شاید بتوان گفت که ناراحتی های افراد مریض او را به این عارضه دچار کرده است و او می میرد ولی مریضش سالهای سال بعد از او زنده است ! بیائیم این پست شووع تمرین و ممارست برای شناسائی انرژی های مثبت خودمان باشد و بتوانیم با مهار آن به تمامی هم نوعانمان مدد برسانیم .کار و زندگی آرام و خیلی از مسائل مادی دیگر در سایه کسب مهارتهای آرامش بخش و دوست داشتن است .دوست داشتن خود مهمترین عامل برای ارتقاء سطح مهارتها است .با تمرکز و بالا بردن مهارتهای درونی و انرژی های مثبت ما می توانیم به تمامی موارد دست یافته و آرامش به دست آوریم .باید بخواهیم و به دنبال راه های کسب آن باشیم .
از روزی که نوشتن را در فضای مجازی شروع کردم مشکلاتم بسیار اندک شد .از نوشتن نهراسید و با نوشتن احساس شرم و پشیمانی نکنید .هر طور که دوست دارید و شما را آرام یمکند بنویسید ! هر طوری که باشد فقط انرژی مثبت باشد هر چند که جملات شما مورد قبول همگان قرار نگیرد .هر چند که غلط املائی داشته باشدی و ….

سلام
احتمالا اون موقعها نبودم که کامنت نذاشتم
من به این نامه های شانس اصلا اعتقاد ندارم اما انرژی مثبت و تلقین رو به شدت قبول دارم.
خوشحالم که الآن زندگیتون بهتر از قبل شده و بهتر شدن زندگی همه ی هم محله ایهامو از خدا میخوام.

دیدگاهتان را بنویسید