خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود نرم افزار ضبط مکالمات در اندروید همراه آموزش

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان و سروران گرامی

امروز با نرم افزاری به نام Automatic Call Recorderخدمت شما رسیدم

این نرم افزار ویژه گوشی های اندروید می باشد و قابل نصب از اندروید 2.3 به بالا می باشد

این نرم افزار بر روی گوشی های گلکسی اس 3/گلکسی اس2/گلکسی داس/گلکسی یان/گلکسی مگا /سونی زد /و اس 4 امتحان شده و هیچ مشکلی نداشته

دارای محیطی ساده و بسیار راحت که بعد از نصب نیازی به تغیرات در تنظیمات نداره مگر اینکه کسی بخواهد محل ذخیره فایل ها و نوع فرمت را عوض کند به دل خواه خودش که این نیز سلیقه ای می باشد.

شما دوستان عزیز میتوانید این نرم افزار را به همراه آموزش از اینجا

دانلود کنید

دوستار شما میلاد.

آی دی اسکایپ

milad7652

 

۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود نرم افزار ضبط مکالمات در اندروید همراه آموزش»

سلام بر آقا میلاد. میگم مگه اندروید خودش برنامه ضبط مکالمات نداره؟ عجیبه. البته نه خیلی. ولی خب به هر حال انتظار میرفت که ضبط کنه. یعنی برنامه ضبطش رو داشته باشه. من یه برنامه ضبط مکالماتی برای سیمبین داشتم که اسمش چی بود؟ الآن یادم نمیاد. ولی وقتی برنامه رو باز میکردم صدای تاکس یه جوری میشد. مثل صدای تاکس در زمان تماس. به خاطر همین خیلی استفاده نمیکردم. ولی خب فکر نکنم این اینجوری باشه. به هر حال برای قرار دادن نرم افزار تشکر میکنم. وقتی اندروید خریدم و شاید هم زودتر این نرم افزار رو دانلود میکنم. موفق و پیروز باشید. راستی اگر چشم نخورم اول شدم. یا حق.

سلام بر علیرضای گرامی
همانطور که فرمودی بعضی گوشی ها از این امکان برخوردار هستند اما بعضی ها نه و این نرم افزار بدون تغیر در صدای تاکبک کار میکند و در حین مکالمه نیز هیچ صدائی و بوقی اضافه ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید